Μετάβαση στο περιεχόμενο

Καταδικάστηκαν εργολάβος και μηχανικοί για θανατηφόρο ατύχημα σε οικοδομή


SIGIO

Recommended Posts

Βασικά αυτά που νομίζεις ότι θέλεις να πεις , δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα ενός χειροποίητου και ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ έργου σε σχέση με τα τυποποιημένα θέματα που ασχολείσαι . 

 

Και όταν παίρνουμε ένα αμάξι που μελετάται από μεγάλες εταιρείες με ειδικευμένους ανθρώπους , σχεδιάζεται υπό κλίμακα , σε πραγματικό μέγεθος σε πρόπλασμα , βγαίνει σε δοκιμές στις άκρες του πλανήτη , μετά βγαίνει σε προπαραγωγή , το φτιάχνουν ρομπότ και λίγοι άνθρωποι που κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά συνέχεια , υπάρχει ποιοτικός έλεγχος , βγαίνει σε εκατομμύρια αντίτυπα και παρ΄ όλα αυτά έχει λάθη και αστοχίες και ανακλήσεις , έρχεσαι τώρα να μας πεις γιατί ένα ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ και ΜΟΝΑΔΙΚΟ έργο έχει έλλειψη τυποποίησης και διάφορα άλλα .

 

Μάλλον κάνεις λάθος σε αυτά που γράφεις και απλά πρέπει να το παραδεχτείς . 

 

Γιατί άμα θέλουμε να πάμε σε μαζική κατασκευή και με τυποποίηση θα πάμε σε κατοικίες που δεν θα τις επιλέγει κανείς , αλλά θα μένει εκεί αναγκαστικά .  Εκεί μια χαρά τυποποίηση έχουμε . Βλέπεις εργατικές κατοικίες , μεταπολεμικές κατοικίες και διάφορα άλλα που γίνονται βέβαια είτε με προκατασκευή , είτε μεταλλικά , αλλά σίγουρα όχι όπως τα κάνουμε εμείς που περιμένουμε πελάτες να αγοράσουν το σπίτι τους φτιαγμένο με την προσωπική τους πινελιά .

 

Ακόμα και τα αμάξια που ανέφερα παραπάνω τώρα ψάχνουν να δίνουν δυνατότητες εξατομίκευσης στους πελάτες τους .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 106
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ενταξει κανω λαθος

 

οπως και εσυ για το θεμα της τυποποιησης , που δε σημαινει τυποποιημενα σχεδια = εργατικες κατοικιες αλλα τυποποημενους τροπους παραγωγης που πετυχημενα αναφερεις στο παραδειγμα σου με τους κατασκευαστες αυτοκινητων που εξατομικευουν το προιον για τον καθε καταναλωτη - απο γραμμη παραγωγης βγαινουν αυτα απλα λογω μεγαλου ογκου (πχ mercedes) η απαιτηση για εξατομικευση (πρακτικα 1000αδες διαφορετικων παραλλαγων του ιδιου μοντελου - για mercedes παντα που επιλεγει αυτην την οδο) βγαινει σχετικα ευκολα και οικονομικα (σε σχεση με ενα χειροποιητο οχημα). η παραγωγη ειναι σε τετοιο βαθμο οργανωμενη που ενω 10 οχηματα στη σειρα ειναι ολα με διαφορετικους συνδυασμους εξοπλισμου/υλικων/κλπ ο συναρμολογητης δεν χρειαζεται να "σκεφτει να αλλαξει τουβλο" και ουτε μπορει να επιλεξει λαθος υλικα. 

 

και στην τελικη πες μου σε ποιο ποσοστο πιστευεις οτι ο κοσμος σε αυτη τη χωρα μενει σε σπιτι που του αρεσει να μεινει και δεν εχει απλα αναγκαστει να μεινει (και οχι μονο λογω οικονομικων δυνατοτητων , που ειναι ο βασικοτερος λογος);

 

εχεις δηλαδη την αποψη οτι τα μοναδικα αυτα χειροποιητα δημιουργηματα σχεδιαστηκαν και κατασκευαστηκαν απο ανθρωπους που στο συνολο τους ενδιαφερθηκαν να φτιαξουν κατι που να εξυπηρετει αναγκες περισσοτερες απο το παρεχει στεγη (για να μην θιξουμε το θεμα οτι περαν ελλειψης ενδιαφεροντος υπαρχει και ελλειψη ικανοτητων);

Link to comment
Share on other sites

Α )    επισης ειναι προφανες οτι οταν δεν ενδιαφερεστε για το πως μπορει να εξοικονομησει χρηματα ο καθε εργολαβος/προμηθευτης/βιοτεχνης που αναγκαστικα σας προμηθευει με εργασια/υλικα/προιοντα στο συνολο της κατασκευης δεν θα μπορεσετε ποτε μα ποτε να ριξετε το κοστος της κατασκευης σας παρα μονο θα διαμαρτυρεστε για τους εργατες τα μεροκαματα το ικα κλπ. 

 

Β)    επειδη ειτε δεν μπορω να εξηγησω αυτα που θελω να πω ειτε γιατι απλα παρεξηγουνται γραφω το παρακατω και δε θα επανελθω

 

.....................................................................................

Γ)     ολος ο υπολοιπος τεχνικος κοσμος κινειται και προσαρμοζεται στις εκαστοτε συνθηκες που επικρατουν και παρακαμπτει τα οποια εμποδια.

 

Α  μάθε λοιπόν ότι την "τερατώδη"  !!!  ανοχή των 8χιλ. ύψους στα κουφώματα σου  την όρισε για ευκολία του ο ΙΔΙΟΣ ο αλουμινάς που θεωρείς ότι βλάπτεται από την έλειψη των σχεδίων εφαρμογής των επιβλεπόντων . Ο ίδιος ο αλουμινάς που με την ομάδα του πήρε μέτρα για τις ψευτόκασες θα μπορούσε να  τις μετρήσει- κόψει-κατασκευάσει με τις ίδιες διαστάσεις, ώστε τα αλουμινοκουφώματα εκ των υστέρων να έρθουν ΙΔΙΑ με ακρίβεια σε όλους τους ορόφους (!!) και να κουμπώσουν "γάντι"  για να σε ...ευχαριστήσει .  Όμως πολύ καλά έκρινε ο ίδιος ότι αυτό δεν θα ήταν παρά μία διαστροφική πολυτέλεια που θα του κόστιζε χρόνο για να βρει το "modus viventi" σε όλους τους ορόφους ενώ καμία απολύτως ευκολία ή εξοικονόμηση φύρας που επικαλείσαι δεν θα θα του προσέφερε.......   ;)

 

Β) και όμως......    πάντα μπορεί κάποιος να εξηγήσει κάτι αν πρώτα το έχει καταλάβει...........  (αν !!.....) :roll:

 

Γ)  αυτό το χύμα - όλα για όλα κι όλοι μαζί σε κάθε τι,  το ξαναακούσαμε και με το

 

" «Στα πανεπιστήμια αυτά τα θέματα λύνονται από μέσα, αν υπάρχει ένα ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα και σύλλογος καθηγητών....."

 

από τον ανεκδιήγητο και επίσης δογματικό αλλά και ελάχιστο Γαβρόγλου στο θέμα για την αντιμετώπιση της εγκληματικής παραβατικότητας μέσα στα Πανεπιστήμια.  :P

 

Εμπρός λοιπόν για ρωμαλέους Μηχανικούς Επιβλέποντες στην ασφάλεια έργων που θα λύσουν αυτά για τα οποία  η πολιτεία σκόπιμα αδρανεί.....   :shock: :shock:

 

ΡΩΜΑΛΕΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ.pdf

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Anton_civeng

η απουσία κουλτούρας ασφάλειας αφορά και τους μηχανικούς ναι, αν και δεν εστίασα σε αυτούς αλλά στους εργολάβους. Έγραψα κάτι συγκεκριμένο προς συναδέλφους που όντως μένουν εκτεθειμένοι απο παραλείψεις άλλων. Είναι ευνόητο πως η πρόκληση του να τεθεί η ασφάλεια του προσωπικού ως τουλάχιστον ισότιμη προτεραιότητα (για να μην πω παραπάνω) με την παράδοση ενός έργου και την ποιότητα της κατασκευής του, είναι υπαρκτή τόσο για έναν πολιτικό μηχανικό στην οικοδομή όσο και για έναν μηχανολόγο σε μια βιομηχανία.

Από εκεί και πέρα ούτε ''απαλάσσω'' (δεν είμαι δικαστήριο) ούτε τίποτα. Κράτα τους χαρακτηρισμούς για πάρτη σου.

Link to comment
Share on other sites

ianp,

 

Πέραν από τον ξερολισμό των ασχέτων που επιμένουν,  μου είναι άκρως αποκρουστικό το να στρίβει κάποιος τα λόγια του (ειδικά  μηχανικός) στο  π.χ :

"η απουσία κουλτούρας ασφάλειας αφορά και τους μηχανικούς ναι, αν και δεν εστίασα σε αυτούς αλλά στους εργολάβους"....

να χάνει επίσης από συνέπεια και σοβαρότητα  λόγων του από το

"Δεν θα ρίξω το μπαλάκι στην πολιτεία, ..."   στο ύστερον:

"..ούτε ''απαλάσσω'' (δεν είμαι δικαστήριο) ούτε τίποτα".

 

μέχρι να επικαλείται ανύπαρκτους προσωπικούς χαρακτηρισμούς που τάχα τον στεναχώρησαν προκειμένου να μας πει στο τέλος :

 

"στα μούτρα σου, κι εγώ δεν σε παίζω".... !!!!

Edited by Anton_civeng
Link to comment
Share on other sites

Λεβέντη παίρνεις τίποτα ή παίζεις το παιχνίδι ''ποιος την έχει πιο μεγάλη'';

 

Η απουσία κουλτούρας αφορά κοινωνία, πολιτεία, απλό πολίτη, μηχανικούς, εργολάβους, εργάτες. Προφανώς όχι όλους.

Εστιάζω στους εργολάβους στην προκειμένη περίπτωση, όχι στους μηχανικούς. Έκανα σχόλιο προς συναδέλφους να είναι πιο αυστηροί (όσο μπορούν και όσο κρίνουν) γιατί πληρώνουν αστοχίες τρίτων - ιδιοκτητών, εργολάβων, πολιτείας.

 

Σε ένα  σχόλιο 5 σειρών σε ένα φόρουμ ούτε θα κάνουμε δίκη, ούτε είναι δυνατόν να πιάσουμε όλες τις παραμέτρους ενός προβλήματος. Ούτε γίνεται να εξετάσουμε περιπτώσεις γιατί ένα σκάμμα δεν είχε φράχτη ή γιατί η σκαλωσιά δεν ήταν σωστή. Υπάρχουν λύσεις για όλα αυτά. Εσύ έγραφες τις προάλλες πως ''Μπορεί δηλαδή μία σωστή εξωτερική σκαλωσιά να προστατεύει από πτώση, αλλά κατά την συναρμολόγηση της δεν μπορεί να προϋπάρχει επαρκές μέτρο ασφαλείας, εκτός πλέον κι αν απλώνουμε κάτω τα δίκτυα των ακροβατών...''

Ε και μέτρα ασφάλειας υπάρχουν για αυτόν που στήνει τη σκαλωσιά και δίχτυα υπάρχουν. Το που και πως εφαρμόζονται είναι άλλη κουβέντα και προφανώς έχει να κάνει με τις συνθήκες κάθε έργου.

 

Συνεχίζεις να ποστάρεις με χαρακτηρισμούς κάνοντας τον ξερόλα. Περαστικά.

Link to comment
Share on other sites

συναδελφε τελευταια φορα που θα στο εξηγησω γιατι προφανως αγνοεις πληρως το πως δουλευει ο αλουμινας που σε προμηθευει με προιοντα

 

1) ο παραδοσιακος τροπος

χτιζεις , βαζεις ψευτοκασα, σοβατιζεις, ξαναμετραει το ανοιγμα που εμεινε και κοβει.

για καθε ενα ανοιγμα που αναγκαστικα διαφερει απο το "ομοιο" του , πρεπει να ανοιξει καταλογαρα (η το προγραμμα στον υπολογιστη) να βρει τα μηκη κοψιματος και τελικα για 50 ανοιγματα σε μια οικοδομη θα πρεπει να ρυθμισει το κοψιμο της μηχανης 400-600 φορες αναλογα τον τυπο. 

αντιστοιχα προκυπτει και μια  φυρα , ενω στη συναρμολογηση δεν μπορει να φτιαξει μια καλιμπρα για να συναρμολογει γρηγορα αλλα θα πρεπει να συγκρατει καθε κομματι ξεχωριστα στο τραπεζι του.

 

2) ο βιομηχανικος τροπος

ξοδευεις λεφτα σε μια ψευτοκασα που θα τοποθετηθει στον χωρο ετσι ωστε να οριζει το ανοιγμα για τον χτιστη και τον σοβατζη, τα οποια λεφτα λογω τυποποιησης πιθανοτατα ειναι λιγοτερα σε εργασια (που σε σχεση με το υλικο αυτη τι στιγμη κοστιζει περισσοτερο) γιατι θα φτιαξεις ομοιες κασες για τα ομοια ανοιγματα. στα 50 ανοιγματα δηλαδη θα εχεις 4-5 διαφορετικες κασες. αυτες θα φτιαχτουν σε καλιμπρα και θα συναρμολογηθουν ταχυτατα (σε οσο χρονο θα κανεις για να κολλησεις 10 διαφορετικες κασες θα κολλησεις πανω απο 40 ομοιες - χωρια τα κοπτικα). κοινως οι 50 κασες θα φτιαχτουν με 10-15% περισσοτερο υλικο (ωστε να στηριχθουν και να ορισουν τα ορια του ανοιγματος) αλλα με 70-80% λιγοτερες εργατοωρες.

 

οι κασες που θα οριζουν το ανοιγμα δε θα αλλαξουν σχημα (και δεν πρεπει να συμβει αυτο).

εφοσον συμβει αυτο ο αλουμινας θα υπολογισει ξανα τα κοψιματα του με την διαφορα οτι θα ρυθμισει τη μηχανη πλεον λιγοτερες απο 40 φορες (δηλαδη κατα μεσο ορο σε καθε ρυθμιση θα κοβει πανω απο 10 τεμαχια) - αν το δεις ζωντανα αυτο θα διαπιστωσεις οτι ο εργατης θα κοψει τα 500+ τεμαχια που απαιτουνται σε 60-70% λιγοτερο χρονο (αν οχι ακομα λιγοτερο) , γιατι αν βρεθεις στο αλουμιναδικο (οχι της γειτονιας) θα δεις οτι για να ρυθμισεις τη μηχανη μπορει να χρειαστει 2 εως 5 λεπτα ενω για να κοψεις ενα τεμαχιο (με την τοποθετηση) θες λιγοτερο απο 20 δευτερολεπτα.

(αν εχεις πιασει εργαλεια στη ζωη σου με τα χερια σου αυτο ειναι ευκολο να το συλλαβεις) 

στη συναρμολογηση θα ρυθμισεις το τραπεζι σου 5 φορες και θα συναρμολογησεις στο μισο χρονο (ισως και λιγοτερο) - και μην ακουσω τιποτα καταπληκτικα του στυλ οτι η μηχανη εχει DRO και βλεπεις με ακριβεια δεκατου το τι κοβεις , γιατι το τελικο αποτελεσμα δεν εξαρταται μονο απο αυτο (και φυσικα παλι χρειαζεσαι χρονο μεγαλυτερο για να κοψεις οταν αλλαζει μηκος) ενω επιπλεον εχεις αναγκαστει να αγορασεις εξοπλισμο (και να τον αποσβεσεις) που δε θα χρειαζοσουν αν υπηρχε τυποποιηση.

 

και επειδη το ανοιγμα θελει και τζαμι με τον ιδιο τροπο πας σε παραγγελιες ομοιων υαλοπινακων και οχι 500 διαφορετικων.

 

αυτα ολα ειναι ΛΕΦΤΑ που θα επρεπε να γλυτωνεις και μερος τους να γυρναει στην κατασκευη.

 

για να μην παμε παραπερα οτι αν μπορεις να παραγεις τυποποιημενα κουφωματα εχεις δυνατοτητα να μειωσεις τη φυρα σε πολυ μικρα ποσοστα (αλλα λεφτα). 

Link to comment
Share on other sites

ενταξει κανω λαθος

 

οπως και εσυ για το θεμα της τυποποιησης , που δε σημαινει τυποποιημενα σχεδια = εργατικες κατοικιες αλλα τυποποημενους τροπους παραγωγης που πετυχημενα αναφερεις στο παραδειγμα σου με τους κατασκευαστες αυτοκινητων που εξατομικευουν το προιον για τον καθε καταναλωτη - απο γραμμη παραγωγης βγαινουν αυτα απλα λογω μεγαλου ογκου (πχ mercedes) η απαιτηση για εξατομικευση (πρακτικα 1000αδες διαφορετικων παραλλαγων του ιδιου μοντελου - για mercedes παντα που επιλεγει αυτην την οδο) βγαινει σχετικα ευκολα και οικονομικα (σε σχεση με ενα χειροποιητο οχημα). η παραγωγη ειναι σε τετοιο βαθμο οργανωμενη που ενω 10 οχηματα στη σειρα ειναι ολα με διαφορετικους συνδυασμους εξοπλισμου/υλικων/κλπ ο συναρμολογητης δεν χρειαζεται να "σκεφτει να αλλαξει τουβλο" και ουτε μπορει να επιλεξει λαθος υλικα. 

 

και στην τελικη πες μου σε ποιο ποσοστο πιστευεις οτι ο κοσμος σε αυτη τη χωρα μενει σε σπιτι που του αρεσει να μεινει και δεν εχει απλα αναγκαστει να μεινει (και οχι μονο λογω οικονομικων δυνατοτητων , που ειναι ο βασικοτερος λογος);

 

εχεις δηλαδη την αποψη οτι τα μοναδικα αυτα χειροποιητα δημιουργηματα σχεδιαστηκαν και κατασκευαστηκαν απο ανθρωπους που στο συνολο τους ενδιαφερθηκαν να φτιαξουν κατι που να εξυπηρετει αναγκες περισσοτερες απο το παρεχει στεγη (για να μην θιξουμε το θεμα οτι περαν ελλειψης ενδιαφεροντος υπαρχει και ελλειψη ικανοτητων);

Προφανώς και κάνεις λάθος . Και δεν μου απαντάς ότι αφού είναι τόσο μάγκες στην μέρκ γιατί τους βγαίνουν βλάβες στα αμάξια ? Δεν μου απαντάς γιατί έχουμε αστοχίες στα βιομηχανικά προιόντα αλλά χάνεις στα χειροποίητα . 

Ξέρεις ότι ένα ρολόι μπαταρίας των 10 € έχει μεγάλη ακρίβεια , ενώ ένα ρόλεξ των 10000 € με χειροποίητο μηχανισμό συνήθως χάνει η πάει μπροστά 4-5 λεπτά ?  

 

Σου απαντάω με παραδείγματα άσχετα για να κατανοήσεις ότι δεν είναι το πρόβλημα η τυποποίηση .

 

Στο άλλο θέμα που λες όμως είσαι εντελώς λάθος . Ολοι λοιπόν που αγόρασαν σπίτια τα τελευταία 40 χρόνια μένουν σε σπίτια που τους αρέσουν . Κανένας δεν μένει αναγκαστικά γιατί στο μπάτζετ του υπήρχαν χιλιάδες εναλλακτικές . Εκτός αν εννοείς ότι ήθελε 1000 τμ και μένει σε 100 . Εντάξει μπορεί να ήθελε και S class και να έχει Polo , για να μείνουμε στους γερμανούς ...

 

Οσο για το τελευταίο μπορώ να σου πω ότι προσβάλλεις κόσμο με την άγνοια σου . Εχουν φτιαχτεί πολλά εξαιρετικά αστικά σπίτια και διαμερίσματα που χαίρεσαι να διαβιώνεις και στα οποία έρχονται ξένοι και βγάζουν φωτογραφίες τα ηλιοβασιλέματα ... Επειδή έχω πάει πολλές φορές στο εξωτερικό και από επαγγελματική διαστροφή έχω ασχοληθεί με κόστη , τιμές πώλησης και τρόπο κατασκευής και ποιότητα κατασκευής σου λέω ότι εδώ θα ήταν εκτός αγοράς λόγω χαμηλής ποιότητας . Δεν σημαίνει ότι εδώ βέβαια δεν υπάρχουν και μέτριες κατασκευές αλλά ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι εξαιρετικές πάρα πολλές .

Link to comment
Share on other sites

Ας πάμε τώρα στους αλουμινάδες . Αρχικά οι αλουμινάδες αγοράζουν με το κιλό και μας πουλάνε τα κουφώματα με το μέτρο . Η φύρα λοιπόν είναι δικό του όφελος και θα πρέπει να την προβλέψει και να μου την δώσει σαν έκπτωση . Εδώ γελάμε .

 

Ας πάρουμε λοιπόν μια τυποποιημένη κατασκευή 10 διαμερισμάτων των τριών Υ/Δ εκάστη και 2 Λ . Πλέον λόγω ΚΕΝΑΚ , επάλληλα με ρολλά τα κουφώματα και ανοίγματα με το ρολό . Θέλουμε 10 των  2,80Χ 2,40 , 30 των 1,60 Χ 2,40 , 20 των 0,50 Χ 0,80 παράθυρα μπάνιων .

 

Πόσο λοιπόν θα κερδίσει από την τυποποίηση για αυτή την ποσότητα ? Και μιλάμε για συνολικό κόστος . Αν σήμερα του είναι περί τα 30,000 όλη η δουλειά πόσο όφελος θα έχει ο κατασκευαστής από την τυποποίηση σε λεφτά ? Ούτε που θα του δώσει καθόλου .

 

Και να σου πω και κάτι ακόμα  ?  Ελα εσύ πάνω σε μία πλάκα 300 τμ και βάλε ψευτόκασσες για να χτίσω εγώ μετά και να μην είναι στραβές ως προς τις περασιές .... :mrgreen:

 

Αντίθετα με το χτίσιμο πρώτα έχω άλλες δυνατότητες . Αλλά εδώ ξεχνάς βασικά . Οι διαστάσεις χτίστη έχουν ανοχές 1-2-3 εκ . Αρα εγώ στις διαστάσεις που λεω παραπάνω έχω διαστάσεις χτίστη . Οταν χτιστεί θα ερθει ο αλουμινάς και θα βάλει ψευτόκασσες και πάνω σε αυτές θα σοβατίσω .

 

Αρα εδώ αν ήθελε ο αλουμινάς και καιγόταν για τυποποίηση θα μπορούσε να βάλει ίδιες ψευτόκασσες και εγώ να σοβατίσω περασιά πάνω σε αυτές και έτσι να πετύχει ομοιογένεια . Αλλά όπως είπες στην αρχική κουβέντα δεν το έκανε γιατί στην περίπτωση μας τι είναι ο κάβουρας και τι το ζουμί του .

 

Που θα δούλευε αυτό που λές ?  Μα σε μαζικές δουλειές . Οταν είχα 10-20-30 τέτοια κτίρια . Αλλά τότε δεν θα ασχολούμουν με τον αλουμινά . Θα είχα άλλου είδους προμηθευτές .

 

Πριν 15 χρόνια ήμουν στο Μόναχο . Στο νότιο μέρος του σε απόσταση περίπου 10-12 χλμ από το κέντρο σε ένα προάστιο όσο είναι το Χαλάνδρι δηλαδή από την Αθήνα , υπήρχε μια μεγάλη κατασκευή κατοικιών . Το έργο είχε τίτλο DER MILLIONER . Ο εκατομμυριούχος . Γιατί εκεί έφτιαχναν 1.000.000 τμ .

 

Σε τέτοια μεγέθη προφανώς μετράνε τα πάντα και η τυποποίηση μετράει .

 

Αλλά εδώ τέτοιο έργο είναι μόνο το Ελληνικό . Αλλιώς αστική γη για τέτοια έργα δεν υπάρχουν και ιδιωτική πολεοδόμηση δεν είναι εύκολη αφού έχουμε θέματα διάφορα εκτός αν τα κάνεις στα βαμβακοχώραφα της Καρδίτσας . 

 

Αντίθετα στο Μόναχο και σε όλη την Ευρώπη υπάρχει άφθονη και φτηνή γη χωρίς διαφοροποιήσεις και θέες ..

Link to comment
Share on other sites

αν εχεις λαβεις υποψη σου και αυτους που αγορασαν σπιτια στα 70 και 80 τμ κανεις μεγαλο λαθος. συμβιβαστικαν με κατι που μπορουσαν να αγορασουν οχι γιατι δεν μπορουσαν να παρουν μεγαλυτερο (=ακριβοτερο, θεωρητικα πιο προσεγμενο) αλλα γιατι ελαχιστοι συναδελφοι σου νοιαζονται να κατασκευασουν ενα σωστο-τιμιο σπιτι σε αυτες τις κατηγοριες χωρις να το θεωρουν αγγαρεια-ξεπετα. ειναι εμφανες στον οποιοδηποτε εχει ψαξει για σπιτι και εχει δει ικανο αριθμο διαμερισματων ειτε για ενοικιαση ειτε για αγορα και τα χειροτερα ολων οι κατασκευες της καλης εποχης (οι "κατασκευαστες που τζιραρανε τα κερδη του κρεοπωλειου" κλπ)

 

και εγω που εψαχνα στα 150+τμ σε σχετικα καλη περιοχη , μετα απο πανω απο 200 σπιτια που ειδα μπορω να σου πω οτι με το ζορι 10-15 ηταν φτιαγμενα με προσοχη (και σαν σχεδιο και ποιοτικα) - σαν να το ειχαν φτιαξει για να μεινουν οι ιδιοι - ολα τα υπολοιπα ειχαν θεματα που ηταν αδικαιολογητα σε αυτο το μεγεθος και κοστολογιο (master υπνοδωματια με διασταση 2.5μ (οταν το μικροτερο κρεβατι εχει 2.1 μηκος, κουζινες με προβλεψη για να μπει φαρδυ ψυγειο αλλα οχι και προβλεψη να ανοιγει η πορτα του γιατι βρισκει στο ντουβαρι -αρα παρε και εσυ ενα 60αρι- , λουτρο κατω απο επικλινη σκεπη με υψος στη μπανιερα 1.5 μετρο, υπνοδωματιο σε παταρι με σκαλα να καταληγει στο καθιστικο, θεση σταθμευσης που δεν χωραει να ανοιξει πορτα σε suv - για διαμερισμα των 600+ χιλιαδων , δηλαδη περιμενει κανεις να δωσει τοσα λεφτα και να μετακινειται aygo;;;- υπνοδωματιο χωρις ντουλαπες, ντουλαπες με βαθος 30εκ, master υπνοδωματιο με τζακι (wow!) αλλα μονο με 2 τρεχοντα μετρα ντουλαπα κατω απο δοκαρι δηλαδη μηδεν, παραγωνο κυριως υπνοδωματιο οπου η γωνια του κρεβατιου εβγαινε 40εκ απο την μπαλκονοπορτα (ανοιγομενη - ελεος), υπνοδωματια σε παταρι 80τμ οπου δεν υπηρχε ανοιγμα για φωτισμο αλλα και με ελαχιστο υψος 2.0 μονο στα 40τμ - δηλαδη δυο υπνοδωματια , το εξης ενα γιατι η σκαλα κατελληγε στη μεση του παταριου οποτε δεν μπορουσες να χωρισεις το χωρο σε δυο υπνοδωματια γιατι απλα η προσβαση του δευτερου θα ηταν ειτε μεσα απο το κυριο ειτε ερποντας εξωτερικα απο αυτο-  και γενικα θεματα διαρυθμισης που αναδεικνυουν την προχειροτητα στο σχεδιασμο=> αδιαφορια για τον πελατη)

 

φυσικα και υπαρχουν εκπληκτικες κατασκευες στην επικρατεια , που θα θελες να μεινεις εκει για παντα αλλα ποσες απο αυτες ειναι προσβασιμες στο 95% του πλυθισμου και ποσοι συναδελφοι σου ειναι ικανοι να τις κατασκευασουν ; 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.