Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοήθεια με το myDATA για μπλοκάκια


Recommended Posts

On 4/15/2024 at 10:33 AM, mikegad said:

Την ίδια άποψη είχα και εγώ, αλλά λογιστής φίλου μόλις τον διαβεβαίωσε πως δεν ισχύουν τα μπλοκάκια και αποδείξεις-τιμολόγια κόβονται μόνο ηλεκτρονικά (απο πρόγραμμα ή mydata)

Κανονικά κόβονται χειρόγραφα με τις προϋποθέσεις της πλατφόρμας. Έκοψα τον προηγούμενο προς 2 φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα (οι οποίοι αν δεν δουν στην πλατφόρμα το ΜΑΡΚ δεν πληρώνουν) και πέρασαν/πληρώθηκαν κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 928
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αντιγράφω από εδώ..

Παράθεση

 1.2 Είναι υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση στις Δημόσιες Συμβάσεις;

 

Με την αριθ. 52445ΕΞ2023/4-4-2023 κυα (Β' 2385), η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 154 του ν.4601/2019, όπως ισχύει,
ξεκινά η σταδιακή εισαγωγή υποχρέωσης για έκδοση ηλεκτρονικού τιμολογίου κατά την εκτέλεση των δημοσίων συμβάσεων αλλά και για οποιαδήποτε δαπάνη. Πιο συγκεκριμένα:
 α. Για συμβάσεις που συνάπτονται και εκτελούνται από τα Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Μετανάστευσης και Ασύλου, το Δήμο Αθηναίων, την Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας (Ε.Κ.Α.Π.Υ.), την Εθνική Κεντρική Αρχή Αγορών του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, την Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, την «Αττικό Μετρό Α.Ε.», την ΕΥΔΑΠ Α.Ε. και την Εγνατία Οδό ΑΕ, οι διαδικασίες σύναψης των οποίων εκκινούν μετά την 12η Σεπτεμβρίου 2023,
β. για συμβάσεις που συνάπτονται ή/και εκτελούνται από φορείς Κεντρικής Διοίκησης, οι διαδικασίες σύναψης των οποίων εκκινούν μετά την 1η.1.2024.
γ. για συμβάσεις που συνάπτονται ή/και εκτελούνται από λοιπές πλην Κεντρικής Διοίκησης, αναθέτουσες αρχές/αναθέτοντες φορείς, οι διαδικασίες σύναψης των οποίων εκκινούν μετά την 1η.6.2024,
δ. για λοιπές δαπάνες της Γενικής Κυβέρνησης που τιμολογούνται από την 1η.1.2025.
Εντούτοις επισημαίνεται ότι οι προμηθευτές που έχουν ήδη επιλέξει την χρήση Υπηρεσιών Παρόχου Ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων και έχουν υποβάλλει τη «Δήλωση Αποκλειστικής Έκδοσης Στοιχείων μέσω Παρόχου» στη Φορολογική Διοίκηση (ΑΑΔΕ Α.1258/23.11.20 και Α.1138 12.6.20 ), υποχρεούνται να εκδίδουν αποκλειστικά ηλεκ

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

καλημέρα, όταν προσπαθώ να κάνω χαρακτηρισμό εξόδων από την ειδική φόρμα καταχώρησης μου εμφανίζεται το μήνυμα " Δεν έχετε τα όρια χρήσης της Ειδικής Φόρμας Καταχώρησης (Α.1138/2020 άρθρο 4) για διαβίβαση χαρακτηρισμών." ενώ στο προηγούμενο αλλά και σε κανένα προηγούμενο φορ. έτος δεν έχω κόψει πάνω από 50 τιμολόγια. Έχετε καμια ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα,

Βλέπω οτι σε ένα τιμολόγιο που έκοψα το 2023 (μεσω timologio), έχω βάλει λάθος χαρακτηρισμό: Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Λοιπά (E3_561_007)

μπορώ με κάποιο τρόπο να διορθώσω το χαρακτηρισμό σε: Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικές - Επιτηδευματιών (E3_561_001) ? 

Link to comment
Share on other sites

@castor_troy δεν μπορείς να αλλάξεις τον χαρακτηρισμό του εκδοθέντος παραστατικού.
Η διευθέτηση του ζητήματος γίνεται με δύο τακτοποιητικές εγγραφές.
Η διαβίβαση γίνεται πριν την υποβολή της φορολογικής δήλωσης.

Πρώτη εγγραφή για ακύρωση του εσφαλμένου χαρακτηρισμού.
Είδος παραστατικού: 17. Εγγραφές Οντότητας
Τύπος παραστατικού: 17.3 Λοιπές Εγγραφές Τακτοποίησης Εσόδων – Λογιστική βάση
Σύνοψη – Χαρακτηρισμοί παραστατικού
Κατηγορία γραμμής: Αρνητικό πρόσημο αξιών
Προσθήκη χαρακτηρισμών γραμμής
Κατηγορία: 1.10 Λοιπές εγγραφές τακτοποίησης εσόδων
Είδος: Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Λοιπά (E3_561_007)

Δεύτερη εγγραφή με τον σωστό χαρακτηρισμό.
Ίδιες επιλογές με την πρώτη εγγραφή εκτός από:
Σύνοψη – Χαρακτηρισμοί παραστατικού
Κατηγορία γραμμής: Κανονική γραμμή
Προσθήκη χαρακτηρισμών γραμμής
Είδος: Πωλήσεις αγαθών και υπηρεσιών Χονδρικές - Επιτηδευματιών (E3_561_001)

Edited by Ευκλείδης
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Ευκλείδης αναγράφω κάπου το ΜΑΡΚ του παραστατικού που θέλω να αλλάξω ή συμπληρώνω το στοιχεία του παραστατικού αυτού στις θέσεις σειρά,ΑΑ, ημερ.εκδοσης, καθαρή αξία?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και αν το ίδιο λάθος είχε γίνει σε περισσότερα τιμολόγια η εγγραφή θα ήταν μία με τη συνολική καθαρή αξία, γι' αυτό δεν χρειάζεται ο ΜΑΡΚ.
Τα γενικά στοιχεία παραστατικού δεν χρειάζεται να είναι ίδια με αυτά του τιμολογίου.

Σειρά: 0 ή οτιδήποτε άλλο.
ΑΑ: 1 ή οτιδήποτε άλλο.
Ημερομηνία:
Οποιαδήποτε εντός του 2023 (μεταγενέστερη, προφανώς, της ημερομηνίας έκδοσης του τιμολογίου).
Συνήθως χρησιμοποιείται η τελευταία ημερομηνία του φορολογικού έτους που αφορά η εγγραφή.

Καθαρή αξία: το ποσό που θα αλλάξει χαρακτηρισμό.
Στην προκειμένη περίπτωση συμπληρώνεται η καθαρή αξία του τιμολογίου.

Ο ΦΠΑ δεν εμπλέκεται γιατί δεν αλλάζει κάτι σχετικά με αυτόν.

Edited by Ευκλείδης
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.