Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απόληξη και στέγη


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους

 

Είμαι νέος μηχανικός και τώρα βγάζω την πρώτη μου άδεια

 

Έχω μια απορία σχετικά με την απόληξη του κλιμακοστασίου. Οι όροι δόμησης του οικοπέδου, αναφέρουν μέγιστο ύψος στέγης τα 2,00 μ. Μπορώ να συνδιάσω απόληξη κλιμακοστασίου (στα 2,40 μ βάση ΓΟΚ) και στέγη μέχρι τα 2,00 μ ;

Ο συνδιασμός γίνεται για αρχιτεκτονικούς λόγους δεδομένου ότι η άδεια αφορά μεζονέτα

 

Επιπλέον γνωρίζει κανείς μεχρί πoια κλίση (min) μπορώ να πάω στην στέγη; Μια κλίση στο 10% επαρκεί για ένα μέρος που δεν έχει χιονοπτώσεις ;

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

έχω την εντύπωση πως όπου επιβάλλεται στέγη δεν επιτρέπεται απόληξη κλιμακοστασίου

 

μόνο λίγα τμ δώμα επιτρέπουν για ηλιακούς και αυτό με το ζόρι

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, η απόλυξη απο το δώμα προσμετράτε στο μέγιστο ύψος του κτιρίου ή απαλάσετε όπως η ηλιακή συλλέκτες και τα φωτοβολταϊκά που έχουν επιτρεπτώ ύψος 1,5 μέτρα απο το μέγιστο ύψος του κτιρίου??

Link to comment
Share on other sites

δεν προσμετάται στο μέγιστο ύψος του κτιρίου, δηλ μπορεί να το πεβαίνει

 

πρέπει όμως να βρίσκεται εντος του ιδεατού στερεού

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο άρθρο 16 του ΓΟΚ, διαβάζω πως η απόληξη κλιμακοστασίου μπορεί να υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος. Στην περίπτωση αυτή για τον υπολογισμό του Δ, θα πάρω το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος.

Όταν δεν υπερβαίνω το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος, στον υπολογισμό του Δ, θα πάρω το συνολικό ύψος μαζί με την απόληξη ή χωρίς αυτή;

Έχω ένα μικρό μπέρδεμα, όποιος μπορεί ας βοηθήσει. :S

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ. Χθες διαφώνησα με αρχιτέκτονα ηλικίας 60+ όταν τόλμησα να τον διορθώσω για το θέμα του δ. Τουλάχιστον να ξέρω ότι είχα δίκιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο