Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βιβλιογραφία για περιβαλλοντικές μελέτες


zefuros

Recommended Posts

Συνάδελφοι μηχανικοί καλημέρα σας.

 

Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός, σε εταιρεία που ασχολείται με ΑΠΕ, και πρόσφατα εβγαλα και μελετητικό στην κατηγορία 27. Προφανώς δεν εχω σκοπό να γίνω ξαφνικά περιβαντολόγος, απλά στα 5 χρόνια που εργάζομαι εδώ εχω ασχοληθεί πολύ με ΜΠΕ αιολικών πάρκων και τολμώ να πω πως εχω αποκτήσει μια σχετικά καλή εμπειρία.

 

Παλιότερα που είχα κάνει μια πολύ συντομη ερευνα, δεν είχα βρει αρκετή βιβλιογραφία για τις ΜΠΕ. Επειδή εχω το μικρόβιο να το ψαξω λίγο παραπάνω, έχετε να προτείνετε κάποια βιβλία ή συναφές υλικό προς μελέτη?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν οι Μ.Π.Ε δεν είναι οι περιβαλλοντικές μελέτες αλλα υποκατηγορία τους

 

Η απάντηση μου ίσως σε δυσαρεστήσει αλλά έτσι βλέπω τα πράγματα

Πράγματι δεν υπάρχει μεγάλη ελληνική βιβλιογραφία που να αναφέρεται στις Μ.Π.Ε αλλα υπάρχει λόγος γι'αυτο

 

Οι μηχανικοί Περιβάλλοντος (αλλά και οι περιβαλλοντολόγοι) έχουμε το αντίστοιχο μάθημα στι τελευταίο εξάμηνο των σπουδών μας ,όχι τυχαία.Αυτό γιατί προυποθέτει οτι για την σωστή εκπόνηση μιας Μ.Π.Ε θσ συνδυάσεις πάρα πολλά διαφορετικά αντικείμενα

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος δεν υπάρχει βιβλιογραφία στο στυλ που το θες παρα μόνο κάποια που υποδυκνύει απλώς μια συστημική προσέγγιση για τον απλούστατο λόγο οτι κάθε περίπτωση μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική

 

Πως πχ θα εκπονήσεις μια Μ.Π.Ε για γεώτρηση χωρίς καν να έχεις τις βασικές γνώσεις γεωλογίας και υπόγειας υδραυλικής?

Μπορείς να εκπονήσεις μια Μ.Π.Ε για ένα αλιευτικό καταφύγιο αν δεν γνωρίζεις τα βασικά της ακτομηχανικής?

Πως θα κάνεις Μ.Π.Ε για μια μικρή βιομηχανία με ένα φουγάρο μόνο αν δεν μπορείς να αντιληφθείς την μεταφορά των ρύπων στην ατμόσφαιρα¨?