Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απόσυρση ΙΧ


MAKAP

Recommended Posts

Το μέτρο της απόσυρσης είναι σωστό.Αν δεν δίνονται κίνητρα σε ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων,δύσκολα αυτοί θα αποσύρουν το όχημά τους.Αλλά μην μπερδευόμαστε:το κριτήριο ΔΕΝ είναι περιβαλλοντικό,δεν βοηθά απολύτως καθόλου στο περιβάλλον να παράγουμε συνεχώς νέα αυτοκίνητα,τα οποία καμία σχέση δεν έχουν με την οικολογία.Πού κατέληξαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλήθεια?Εν τέλει,τί νόημα έχουν οι τόσο συχνοί έλεγχοι ΚΤΕΟ,αν όχι ΚΑΙ περιβαλλοντικά κριτήρια?Για ποιό λόγο χρειάζεται να αποσυρθεί ένα τέλεια συντηρημένο όχημα 15ετίας τη στιγμή που στην αγορά δεν βρίσκεις καλύτερο κινητήρα?

 

Φίλε chironis

 

όταν το Κράτος μας,μας επιβάλλει ένα τεράστιο ποσό ως ''τέλος ταξινόμησης'' το οποίο είναι φιλετάκι για τα ταμεία και ταυτόχρονα μετά από 5 χρονάκια θεωρεί το όχημα που αγόρασες ΗΔΗ ως εν μέρει προβληματικό,δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να εργαζόμαστε για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.

''Ανανέωση'' του στόλου....ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ?ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ?Μειώνοντας κατά 20% την κατανάλωση?

Η ουσία λοιπόν είναι ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ αυτοκινήτων τα οποία είναι λειτουργικά,μέχρι πραγματικά να εμφανιστεί στην αγορά κάτι τεχνολογικά νεώτερο.ΕΛΕΟΣ!Έχουμε γεμίσει στην Αθήνα Cherokee κ Rav4.K δεν ανήκουν σε commandos να πεις ότι το ΣΚ οργώνουν τα βουνά.Ανήκουν σε γιάπηδες που δεν τα τρέχουν σε χωματόδρομο μήπως τα λερώσουν!!.

Αυτό είναι δηλαδή το περιβαλλοντικό κριτήριο?

 

Ας γελάσω τρανταχτά........

 

edit: O συνάδελφος giannist ολοκλήρωσε την άποψή μου...Εύγε!

 

@MAKAP: Ο γνωστός σου δηλαδή πλήρωνε τόσα χρόνια τέλη κυκλοφορίας για 2 αυτοκίνητα άχρηστα κ τώρα τον συμφέρει που παίρνει 2.000 ευρώ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@[email protected] σοβαρα μιλώ με αυτα τα θέματα κανείς δεν κανει πλάκα ελπίζω.

δεν ειμαι αντίθετος στην αντικατασταση των ρυπογονων οχημάτων, αλλα η λήψη αυτου

του μέτρου στην σημερινή συγκυρία και για συγκεκριμένο χρονικο διάστημα,

δεν με πειθει οτι η κυβερνηση το κανει απο περιβαλλοντικη ευαισθησία και ο νοών νοείτω.

δυστυχώς ο υπέροχος λαος μας ειχε , εχει και θα εχει(ελπιζω οχι για πολυ) ,κυβερνησεις που το λιγότερο που τους ενδιαφέρει ειναι ο λαός.δείται τους προυγουμενους προυπολογισμούς τι δίνουν για την υγεία,την παιδεία,την ερευνα(το τελευταίο το αναφερω ως αστείο) κλπ και τι για π.χ για εξοπλισμούς λες και απο στιγμή σε στιγμή παμε για πολεμο. αυτη ειναι η αποψη μου.

Link to comment
Share on other sites

Ο γνωστός σου δηλαδή πλήρωνε τόσα χρόνια τέλη κυκλοφορίας για 2 αυτοκίνητα άχρηστα κ τώρα τον συμφέρει που παίρνει 2.000 ευρώ?

 

Έξυπνη ερώτηση !!!

Δεν είμαι βέβαιος, αλλά νομίζω ότι είχε καταθέσει τις πινακίδες δεδομένου ότι αυτό έγινε πριν από χρόνια όταν επιτρεπόταν αυτή η διαδικασία. Εν πάση περιπτώσει, αξίζει να τον ρωτήσω.

Link to comment
Share on other sites

@chironis

Το πρόβλημα δεν είναι οι εξοπλισμοί -να σου θυμίσω ότι για να έχεις ειρήνη πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για πόλεμο- αλλά η κακοδιαχείριση, το εκάστοτε κομματικό κράτος που βολεύει μιλούνια στο δημόσιο και οι μίζες για κάθε προμήθεια που πληρώνονται από εμάς στο τέλος.

 

Δυστηχώς το κράτος μας είναι περιορισμένης κυριαρχίας και πρέπει να ικανοποιούμε κάθε φορά τους προστάτες μας. Τα μέτρα περί "ρυπογόνων αυτοκινήτων" κλπ κλπ ευνοούν αποκλειστικά τις χώρες - αυτοκινητοπαραγωγούς που έχουν απούλητο στοκ λόγω κρίσης.

 

Τα περι προστασίας του περιβάλλοντος είναι αστειότητες. Αλήθεια το Sea Diamond που βυθίσθηκε στην καλδέρα έγινε καταδυτικό πάρκο τελικά;

Link to comment
Share on other sites

Ο γνωστός σου δηλαδή πλήρωνε τόσα χρόνια τέλη κυκλοφορίας για 2 αυτοκίνητα άχρηστα κ τώρα τον συμφέρει που παίρνει 2.000 ευρώ?

 

Τελικά, ο φίλος πλήρωνε κανονικά τα τέλη από το 2004 και το 2005 που τα έχει ακινητοποιημένα αλλά το ελαφρυντικό του είναι ότι τα 2 αυτ/τα έχουν λίγα κυβικά και τα τέλη δεν ήταν πολλά, όπως είπε.

Link to comment
Share on other sites

συνάδελφε kasvan στο θέμα των εξοπλισμών επιμενω στην αποψή μου δεν μπορει να ειμαστε πρώτοι σε ολη την ευρώπη και τελευταιοι σε οσα προανέφερα,οσο για τα υπόλοιπα

που αναφέρεις συμφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, ο φίλος πλήρωνε κανονικά τα τέλη από το 2004 και το 2005 που τα έχει ακινητοποιημένα αλλά το ελαφρυντικό του είναι ότι τα 2 αυτ/τα έχουν λίγα κυβικά και τα τέλη δεν ήταν πολλά, όπως είπε.

 

Μπορούσε να τα είχε θέσει σε προσωρινή ακινησία (κατάθεση πινακίδων και άδειας στη ΔΟΥ-όχι οριστική διαγραφή στο ΥΜΕ), ώστε να γλύτωνε τα τέλη κυκλοφορίας.

Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται και στο μήνυμα #23, πίστευα ότι ο φίλος είχε ακολουθήσει τη λογική της κατάθεσης των πινακίδων, που επιτρεπόταν την εποχή εκείνη, αλλά αποδείχτηκε ότι έπραξε διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως είμαι από εκείνους τους "τυχερούς" που θα μείνουν χωρίς αυτοκίνητο καθώς δεν υπάρχει μια για καινούριο και τα 1000ευρώ που θα πάρω με απόσυρση του παλιού αυτοκινήτου δε φτάνουν.

Σκέφτομαι να βγάλω δίπλωμα για παπί... (αλλά ποιός ακούει τη μάνα μου! :) )

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.