Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βιβλία αρχιτεκτονικού σχεδιασμού


βασιλική

Recommended Posts

Καλησπέρα!

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός και δυσκολεύομαι στον σχεδιασμό κτιρίων.

Ένα βασικό μου πρόβλημα είναι η επιλογή της θέσης καθώς και της μορφής της σκάλας είτε εσωτερική, είτε όταν θέλω να συνδέσω εξωτερικά το ισόγειο με τον επάνω όροφο.

Γνωρίζετε κάποια αρχιτεκτονικά ή βιβλία οικοδομικής που μπορούν να μου προσφέρουν κάποιες γνώσεις έτσι ώστε με την εμπειρία να αποκτήσω και το δικό μου ύφος;

Θα ήθελα κάποιες σοβαρές προτάσεις, δηλ. το βιβλίο να περιέχει σχεδιαστικές μεθόδους, τεχνικές, κανόνες αρχιτεκτονικής και όχι εικόνες και εντυπωσιακά κτίρια μόνο.

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά έχετε την εντύπωση οτι αν διαβάσετε δυο βιβλία θα καταφέρετε τα παραπάνω; Προτείνω κατατακτήριες στην Αρχιτεκτονική μιας και θέλετε να αποκτήσετε το δικό σας ύφος. Κατα τα άλλα, βιβλία τέτοιου είδους είναι η οικοδομική του Neufert, ενώ μπορείτε να δοκιμάσετε και βιβλία διαφόρων αρχιτεκτόνων όπου δείχνουν τα σχέδια, κατόψεις όψεις τομές των κτιρίων τους.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Νομίζω του Neufert θα το αγοράσω.

Την απορία σου πάντως δεν τη κατάλαβα.

Ασχολούμε με οικοδομικές μελέτες εδώ και λίγους μήνες και θα ήθελα να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου πάνω σε σχεδιαστικά θέματα.

Γιατί πρέπει να κάνω Αρχιτεκτονική;Εσύ που τελείωσες αρχιτέκτονας, είσαι πλήρης; Με το χρόνο και την εμπειρία δεν αποκτά ο αρχιτέκτονας το δικό του ύφος;

Link to comment
Share on other sites

Όχι πλήρης δεν είμαι. Με κάθε σεβασμό, έχεις κάθε δικαίωμα απο τον νόμο να υπογράφεις αρχιτεκτονικές μελέτες. απλά πιστεύω οτι δεν θα καταφέρεις να εκπονείς καλύτερες μελέτες μόνο και μόνο διαβάζοντας βιβλία. Πως θα σου φαινόταν αν ρωτούσε ένας αρχιτέκτονας στο φόρουμ ποια βιβλία να αγοράσει για να κάνει καλύτερες στατικές μελέτες ; είναι ένας αξιόπιστος τρόπος για να κάνεις καλύτερες στατικές μελέτες; υποκαθιστούν την εκπαίδευση που έχεις λάβει εσύ ως πολιτικός μηχ.;