Λοιπόν εχω και εγώ το ίδιο θέμα. Στα τέλη Οκτωβρίου είδα ότι ειχε δηλωθεί από την Viva ενα virtual pos το οποίο ονόμαζε ecommerce pos, έκανα (ευτυχώς) δήλωση αποδοχής και στη συνέχεια δε ξανασχολήθηκα μέχρι που είδα τα μηνύματα εδώ πέρα πριν μία εβδομάδα.
Διαπίστωσα λοιπόν ότι δεν φαινόταν τίποτα ούτε στην ΑΑΔΕ ούτε στη Viva. Αμέσως κατέβασα την εφαρμογή της VIVa και δημιούργησα ενα softpos στις 9/11.
Σήμερα κατάφερα και μίλησα μαζί τους στο chat, και μου είπαν τα εξής για το ecommerce pos το οποίο είχαν δηλώσει:
Φωτογραφία εννοεί το screenshot από τη δήλωση στην ΑΑΔΕ.
Στην ερώτηση πότε απενεργοποιήθηκε απάντησε:
Μιας και ο,τι εγινε έγινε, εγώ το σκέφτομαι ως εξής. Από όσο έχω καταλάβει θα πρέπει κάθε μήνα να κάνουμε δηλώσεις τροποποίησης. Εφόσον εγώ έχω δηλωμένο POS για τις 30/9 που αφορά η υποχρέωση που λήγει αύριο, όταν θα γίνει η δήλωση για το μήνα Νοέμβριο (εικάζω το Δεκέμβριο) θα μπω και θα κάνω δήλωση κατάργησης του ecommerce pos στις 9/11 και εισαγωγή το νέο POS από 9/11. Ελπίζω πως μέχρι τότε θα το έχουν διαβιβάσει κιόλας και δε θα χρειαστεί να κάνω πολλά.
Τα παραπάνω είναι από το κεφάλι μου, μεγάλα παιδιά είστε μη μου ζητάτε μετά τα ρέστα.