Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μέτωπο για τα επαγγελματικά δικαιώματα των Διπλωματούχων Μηχανικών


Engineer

Recommended Posts

Από τα επαγγελματικά δικαιώματα του 2015 φτάσαμε τι γινόταν στο ΕΑΠ με τους ραδιοηλεκτρολόγους και τα "ενδεικτικά" του 1946.   Αχ βαχ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρομαι σε γενικές γνώσεις μαθηματικών αλλά στην ύπαρξη τομέα ειδίκευσης μαθηματικών.

 

Νομίζω ότι ο μόνος λόγος που δε συνδιαγωνίζονται με τους "θετικούς" είναι η διάκριση των ρόλων. Διότι ούτε και κείνοι εξετάζονται σε πράγματα που έμαθαν στο πανεπιστήμιο. Και γι' αυτό το ζόρι των εξετάσεων οφείλεται στα κενά που έχουν οι υποψήφιοι από το σχολείο...

 

Δυστυχώς το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αντιστοιχίζει το βαθμό εισαγωγής με την ευκολία διορισμού στο δημόσιο κι όχι με τη σημαντικότητα της επιστήμης που θα σπουδάσεις. Έτσι, όσο πιο εξεζητημένη είναι κάποια επιστήμη, τόσο πιο αδιάφοροι και ανεπαρκείς είναι οι φοιτητές.

Εγώ θα έλεγα ότι αν κάποιος έχει επακολουθήσει κύκλο σπουδών ενεργειακού τότε έχει ειδίκευση σε αυτό το ζήτημα. Στα μαθηματικά δεν υπάρχει φυσικά κύκλος σπουδών στους ηλεκτρολόγους

 

Στο πρόγραμμα σπουδών  των ηλεκτρολόγων ΕΜΠ βρίσκω στην σελ. 18 (http://www.ece.ntua.gr/images/stuff/odigos%20proptyxiakwn%20spoydwn%20SHMMY-2013-2014_.pdf)

 

τους εξής κύκλους σπουδών

1. Ηλεκτρονικής και Συστημάτων

2.Πληροφορικής

3. Επικοινωνιών

4.Ενέργειας

 

Στην Πάτρα οι ηλεκτρολόγοι έχουν σαν κύκλους σπουδών τους εξής;

Συστημάτων & Αυτομάτου Ελέγχου

Tηλεπικοινωνιών & Τεχνολογίας Πληροφορίας

Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας

Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών

 

Στο Δημοκρίτειο υπάρχουν οι εξής κύκλοι σπουδών

Ενεργειακού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού

Ηλεκτρονικού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών

Τηλεπικοινωνιακού Ηλεκτρολόγου Μηχανικού

 

Ενδεικτικά η  Σχολή των ηλεκτρολόγων ΕΜΠ είναι χωρισμένη σε 7 τομείς http://www.ece.ntua.gr/the-school/divisions#

(τώρα παλιά σε άλλους). Ποτέ δεν υπήρχε τομέας μαθηματικών. Το μόνο που υπάρχει είναι οι ροές Μ και Φ τα μαθήματα των οποίων τα κάνουν κυρίως καθηγητές της ΣΕΜΦΕ. Αυτές οι ροές δεν έχουν υποχρεωτικά μαθήματα γιατί η παρακολούθηση τους δεν συνεισφέρει σε κανένα κύκλο σπουδών παρά  μόνο στον συνολικό αριθμό μαθημάτων.

 

Τώρα για την δυσκολία στο ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών των φυσικών αυτό που είπα είναι ότι εξετάζονται και σε Βιολογία, Χημεία και Γεωλογία που δεν διδάχτηκαν στο Πανεπιστήμιο.  Το ότι το ζόρι τους οφείλεται στα κενά από το σχολείο εγώ θα το θεωρίσω κακοήθεια.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Από τα επαγγελματικά δικαιώματα του 2015 φτάσαμε τι γινόταν στο ΕΑΠ με τους ραδιοηλεκτρολόγους και τα "ενδεικτικά" του 1946.   Αχ βαχ.

Μήπως το γεγονός ότι τα ενδεικτικά του 1945 προσέδιδαν ΕΔ  μπορούμε να συνάγουμε ότι αυτό δεν είναι αδύνατο και σήμερα; Ότι δηλαδή και οι μεταπτυχιακές σπουδές μια χαρά μπορούν να συγκροτήσουν λόγο απόδοσης ΕΔ; Και μάλιστα σε τομέα/αντικείμενο που είναι ή επικαλύπτεται με αυτό των μηχανικών;

 

Ακόμα και την χρυσή εποχή του 1930 /1940 της μεγαλειώδους ρύθμισης του επαγγέλματος του μηχανικού που ονειρεύονται ο κ, Σεραφίδης και πρόεδροι Επιστημονικών Συλλόγων Διπλωματούχων Μηχανικών, Κοσμήτορες Πολυτεχνικών Σχολών της χώρας, Πρόεδροι Τμημάτων των Πολυτεχνικών Σχολών η προσέγγιση της Πολιτεία ήταν πιο ελαστική από όσο διαμορφώθηκε στα τέλη του εικοστού αιώνα.

Edited by bob mastoras
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτή τη ροή Μ αναφερόμουν. Ίσως παρερμηνεύθηκαν τα λεγόμενά μου. Δεν είπα ότι όλοι οι ηλεκτρολόγοι έχουν καλύψει όλη την ύλη των μαθηματικών, αλλά ότι υπάρχουν κάποιοι ηλεκτρολόγοι που έχουν εξειδικευτεί στα μαθηματικά με την ίδια λογική που κάποιοι φυσικο/μαθηματικοί έχουν εξειδικευτεί σε τεχνολογίες ηλεκτρονικών και πληροφορικής αντίστοιχα. Εξ άλλου μιλάμε μόνο για τη διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 

 

Το ότι το ζόρι τους οφείλεται στα κενά από το σχολείο εγώ θα το θεωρίσω κακοήθεια.

 

Το μαθησιακό επίπεδο στη χώρα μας είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Δε ξέρω τι συμβαίνει σε άλλες χώρες, αλλά από ότι διδάσκεται στα 12 έτη σχολικής εκπαίδευσης πολύ λίγα τελικά αφομοιώνονται. Και δίδονται πανεπιστημιακά πτυχία σε ανθρώπους που έχουν διαβάσει ελάχιστα και αγνοούν μέχρι και γνώσεις του δημοτικού.

Link to comment
Share on other sites

Διασκεδαστικά τα νεούδια με τις πρόσφατες γνώσεις , αλλά που δεν έχουν μυρίσει ποτέ φρεσκοσκαμμένο χώμα και φρεσκοριγμένο μπετό . :mrgreen:

 

Σεβαστέ μου συνάδελφε .....σε αυτό δεν εχω να ανταπαντήσω τίποτα και έχεις απόλυτο δίκαιο....

 

Σαφώς δεν αναφέρομαι στην κατασκευαστική εμπειρία,αλλά μόνο στα της μελέτης.

 

Για να σας φτάσουμε σε εμπειρία στην κατασκευή,θέλουμε πολλά ψωμιά ακόμα....

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις ποιό είναι το πρόβλημα ?

 

Ο Γιώργος έχει απόλυτο δίκιο γιά το χαμηλό επίπεδο της στοιχειώδους και μέσης εκπαίδευσης .

 

Ολοι οι σημερινοί από 25-35 έχετε δίκιο που δεν μπορείτε να αποκτήσετε εμπειρία .

 

Απλά το σχόλιο αφορούσε τις συνεχείς εξετάσεις σε κάποιους που προφανώς μετά από πολλά χρόνια έχουν επικεντρωθεί σε κάποιον τομέα και όχι σε όλους .

 

Σε αυτούς δεν μπορείς να ζητήσεις εξετάσεις . Να μην μιλήσω ότι ακόμη και τα σύμβολα έχουν αλλάξει στους κανονισμούς από παλιά και προφανώς θέλουν εκπαίδευση , αν αποφασίσουν να ξανασχοληθούν με αυτά . Αλλά η εμπειρία τους θα τους βοηθήσει να κατανοήσουν , όσο και αν η ηλικία τους θα τους εμποδίσει να απομνημονεύσουν .

 

Οσοι βέβαια αποφασίσουν να ασχοληθούν , αφού βλέπουν ότι δεν υπάρχει αντικείμενο εργασίας και ότι ο αριθμός των χρόνων που υπολλείπονται  γιά την σύνταξη , είναι πλέον μονοψήφιος . 

Link to comment
Share on other sites

Βασ, οι εξετάσεις δε θα είναι απαραίτητα ακαδημαϊκές, μπορούν να ζητούνται και γνώσεις που απαιτούν κατασκευασική εμπειρία.

Edited by georgios_m
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

BAS αν αναφέρεσαι σε μένα, θεώρησα δεδομένο ότι η ζωή συνεχίζεται και πέρα από από εμάς. Οκ, οι παλαιοί έχουν μάθει σε άλλα συστήματα, οπότε θα τους βοηθήσουμε να πάρουν σύνταξη χωρίς να τους ζαλίζουμε τα @@, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταργήσουμε την εξέλιξη στο επάγγελμα γιατί κάποιοι δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσουν τις αλλαγές στον κλάδο.

 

Γιαν την αμορφωσιά: ο Σεραφίδης και ο Μπαλτάς αμόρφωτοι είναι και αυτοί. Και δεν φταίεει το ταπεινό ελληνικό σχολείο για την αμορφωσιά τους. Αν με πιάνεις βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, το αντικείμενο του πολ/μηχ δεν είναι μόνο τα μπετά, υπάρχουν ένα σωρό πράγματα να ασχοληθεί κανείς, οπότε το να μην έχει μυρίσει κανείς λάσπες και τσιμέντα δε τον καθιστά άχρηστο.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.