Μετάβαση στο περιεχόμενο

Έλεγχος υφιστάμενης πλάκας


 

Recommended Posts

καλημέρα!

είμαι πολιτικός μηχανικός και ασχολούμαι με project management, ως εκ τούτου έχω να ασχοληθώ με στατικά από όταν τέλειωσα τη σχολή.

Έχω το εξής θέμα, το οποίο μπορεί να είναι πολύ απλό αλλά προς το παρόν έχω ξεθάψει το βιβλία μου από τη σχολή και τους κανονισμόυς και δεν ξέρω από πού να αρχίσω...Λοιπόν:

Χρησιμοποιείται ένας χώρος στο ισόγειο κτιρίου γραφείων ώς χώρος φορτώσεων και εκφορτώσεων.

Πρέπει να ελέγξω την επάρκεια υφιστάμενης πλάκας σε κίνηση φορτηγών.

Ξέρω ότι κινητό φορτίο είναι 5KN/m2 και ότι το βάρος τριαξονικού φορτηγού είναι 16Tn. Θα θεωρήσω το φορτίο του φορτηγού ως σημειακό στις 6 ρόδες;;;

Στατικά σχέδια έχω μόνο hard copy και αναρωτιέμαι αφενός αν θα μπορούσα να κάνω κάποιο έλεγχο στο χέρι χωρίς πρόγραμμα αφετέρου αν υπάρχει κάπου κάποια μεθοδολογία για να βασιστώ.

Τώρα πως βρέθηκα να κάνω στατικά και ελέγχους επάρκειας είναι μεγάααλο θέμα...

Οποιαδήποτε πληροφορία θα βοηθήσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Βασιλική

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 20
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • 3 years later...

Έχω μία στάθμη η οποία αποτελείται από περιμετρικούς δοκούς και μία κεντρική δοκό στην μέση. Προσεγγιστικά  και αγνοώντας ένα μικρό μπαλκόνι 1 μέτρου, έχω δύο μονόπακτες πλάκες.

 

Οι οπλισμοί που γράφει ο ξυλότυπος του 1969 που χτίστηκε η οικοδομή είναι αυτοί του σχήματος:

 

z9lp.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Πάνω από την κύρια δοκό έχουν τοποθετηθεί πρόσθετα Φ10/20 ενώ ο υπόλοιπος οπλισμός είναι Φ10/15.

 

Tα ερωτήματα μου είναι τα εξής:

 

1) Τα Φ10/15 του ανοίγματος σπάνε εναλλάξ και περνάνε πάνω από την κύρια δοκό. Επομένως από την Π1 σπάνε τα μισά και από την Π2 πάλι τα μισά άρα ο οπλισμός στο σύνορο των Π1 και Π2 (μεσαία στήριξη πάνω από την κύρια δοκό) τελικά είναι Φ10/30 από Π1 + Φ10/30 από Π2 + Φ10/20 δηλαδή Φ10/15 + Φ10/20. Σωστά ?