Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια


pariah7

Recommended Posts

Αγαπητε Νικο,

Μαθητης,κατοικος Αθηνας, που προερχεται απο μη ευπορη οικογενεια,δινει εξετασεις με σκοπο να γινει μηχανολογος μηχανικος.Για ελαχιστα μορια δεν πιανει το ΕΜΠ και περναει Θεσσαλονικη.Για πες μου εσυ τι θα πρεπει να κανει το συγκεκριμενο νεο παιδι?????

Λεφτα να καλυψει το τεραστιο κοστος σπουδων 6 και 7 ετων στην Θεσ/κη δεν εχει, ουτε εχει γνωριμιες για μια μεταγγραφη στην Αθηνα.

Πες μου τι θα κανει. Περιμενω μια ειλικρινη απαντηση.

 

Λοιπόν αφού τελείωσες στο Πολυτεχνείο Κρήτης και γνωρίζεις την ελληνική πραγματικότητα μπορείς να μου πεις σε τι θα ωφελούσε το παραπάνω παιδί τι ιδιωτικό πανεπιστήμιο και τι θα γίνει με τα παιδιά από την επαρχία που θα πληρώνουν και δίδακτρα και διαμονή.

 

Και να σου πω και κάτι τελευταίο. Δεν ξέρω κανέναν που πέρασε σε σχολή που τον ενδιέφερε στην Ελλάδα και τα μάζεψε και έφυγε για να σπουδάσει έξω. Σπούδασε εδώ και αν η οικογένειά του είχε την οικονομική δυνατότητα συνέχισε έξω σε μεταπτυχιακό επίπεδο.

 

Προβαλλεις την ελιτιστικη αποψη που εχουν πολλοι αποφοιτοι ελληνικων πανεπιστημιων πως "Τωρα που σπουδασα εγω, να μην σπουδασουν οι αλλοι".

 

Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα

Κάνεις δεν είπε κάτι τέτοιο.

 

Αυτό που λέω είναι ότι:

 

"δεν θα σπουδάζει MONO όποιος πληρώνει"

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 101
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

το κακό είναι ότι κι αυτός θα πάρει τελικά το πτυχίο μετά από ν αριθμό ετών και αφού κοπεί μ φορές στο x μάθημα επί y μαθήματα.

 

Αν μπορουσε να γινει κατι για να εξαλειφθει αυτη η ιστορια..

Link to comment
Share on other sites

Για πες μου τωρα επι της ταμπακιερας:

 

1) Ποια ειναι η αποψη σου για τον τροπο αναδειξης των μελων ΔΕΠ?

2) Ποια ειναι η αποψη σου για τις συναλλαγες συνδικαλιστων-φοιτητων και καθηγητων?

3) για τις δεκαδες υποθεσεις καταχρησης δημοσιου χρηματος που εκκρεμουν στην δικαιοσυνη?

4) Για το πατωμα σε καθε παγκοσμια αξιολογηση και στην διδασκαλια και στην ερευνα?

5) Για τους φοιτητες που σπουδαζουν 10+ χρονια?

6) Για τους καθηγητες που εχουν να πατησουν καμμια εικοσαρια χρονια στα αμφιθεατρα και δεν εχουν να παρουσιασουν αξιολογες δημοσιευσεις.

 

Τελος για απαντησε μου σε κατι συγκεκριμενο αν μπορεις:

Μαθητης,κατοικος Αθηνας, που προερχεται απο μη ευπορη οικογενεια,δινει εξετασεις με σκοπο να γινει μηχανολογος μηχανικος.Για ελαχιστα μορια δεν πιανει το ΕΜΠ και περναει Θεσσαλονικη.Για πες μου εσυ τι θα πρεπει να κανει το συγκεκριμενο νεο παιδι?????

Λεφτα να καλυψει το τεραστιο κοστος σπουδων 6 και 7 ετων στην Θεσ/κη δεν εχει, ουτε εχει γνωριμιες για μια μεταγγραφη στην Αθηνα.

Πες μου τι θα κανει. Περιμενω μια ειλικρινη απαντηση.

 

Τι θές να πείς με τα παραπάνω? Ότι κάθε διεφθαρμένο στοιχείο βρίσκεται στον δημόσιο τομέα και οτι όλοι οι άγιοι είναι στον ιδιωτικό?

Δεν πιστεύω σε κάτι τέτοιο.

Μαϊμουδιές γίνονται παντού και επομένως θα γίνονται και στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Το θέμα με το δημόσιο γενικά τομέα είναι οτι υπολειτουργεί λόγο της νοοτροπίας που υπάρχει. Λίγοι είναι αυτοί που δουλεύουν και πολύ λιγότεροι αυτοί που πιέζονται να κάνουν κάτι τέτοιο με αποτέλεσμα κάθε δημόσια υπηρεσία να υπολειτουργεί και να γίνεται ζημιωγόνα.

Κα αυτό οι τελευταίες κυβερνήσεις το χουν πάρει γραμμή και το έχουν ρίξει στην αποκρατικοποιήσεις (βλ. ΟΤΕ). Γιατί ο κάθε κηφήνας πάει στο δημόσιο για να ξύνεται.

Αυτό τι σχέση έχει με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια?

Είναι ένας τρόπος να ανέβει η απόδοση του δημοσίου σε συνδιασμό με την αξιολόγηση.

 

Όσο για το παράδειγμα με τον φοιτητή είναι λίγο άσχετο.

Ο φτωχός φοιτητής αν δεν μπορεί να περάσει σε δημόσιο πανεπιστήμιο και να την βγάλει μέσα στις τρισάθλιες εστίες τότε σίγουρα δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί και στα έξοδα του ιδιωτικού και ας είναι στον τόπο του.

Άσε που ξεχνάς και τα 5.000.000 έλληνες που βρίσκονται στην επαρχια όπου αποκλείεται να ανοίξει ιδιωτικό πανεπιστήμιο.

 

Για τελευταία φορα θα πώ οτι δεν με ενδιαφέρει αν θα ανοίξει ιδιωτικό πανεπιστήμιο όπως δεν με ενδιαφέρει όταν ανοίγει οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση. Σίγουρα όμως δεν μπορώ να το απαγορέυσω σε μια ελεύθερη αγορά και κάθε φορά που ανακοινώνεται κάτι τέτοιο να κλείνω τους δρόμους. Κατ' εμέ είναι φασιστικό.

 

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να υπάρχει ένα δημόσιο πανεπιστήμιο υψηλού επιπέδου όπου θα μπορεί να περάσει και ο φτωχός μαθητής που αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Εχοντας κάνει διδακτορικό σε ελληνικό πανεπιστήμιο μπορώ να βεβαιώσω για όλο αυτό το χάλι που περιγράφεται παραπάνω και είναι γενικά ορθό. Επίσης συμφωνώ ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για δωρεάν δημόσιο πανεπιστήμιο όταν το κόστος φοίτησης σε άλλη πόλη είναι εξοντωτικό. Ομως σε ποιόν άλλο τομέα το κράτος κάνει κοινωνική πολιτική για να κάνει στην παιδεία? Επειδή έχω καταλάβει ότι το επίπεδο του forum είναι σημαντικά υψηλό από πλευράς επιστημονικής κατάρτισης, δεν σας προβληματίζει το γεγονός ότι οι Ελληνες καθηγητές (των ελληνικών παμεπιστημίων) είναι παγκόσμια αναγνωρισμένοι, ότι όλοι οι διεθνείς και ευρωπαικοί κανονισμοί συντάσσονται και από Ελληνες, ότι Ελληνες είναι επίσημοι προσκεκλημένοι και "ανοίγουν" διεθνή συνέδρια κλπ. Θέλω να πώ ότι το πρωτογενές ανθρώπινο υλικό υπάρχει στην Ελλάδα. Φυσικά και τα πανεπιστήμια δεν χώροι αγγελικά πλασμένοι, οι κρίσεις είναι διαβλητές, υπάρχουν τα κομματόσκυλα που λυμαίνονται τα πάντα κλπ. όμως όλη αυτή η κατάσταση, στην οποία έχουν συντελέσει οι κυβερνήσεις των 30 τελευταίων ετών και έχουν απαξιώσει το πανεπιστήμιο στα μάτια της κοινωνίας, είναι τυχαία? Ας προβληματιστούμε και ας μην ξεχνάμε ότι το πανεπιστήμιο είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που φοβάμαι thodoris1982 και δεν θέλω να ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι δυο πράγματα:

1) Η Ελλάδα είναι μπανανία και δεν λειτουργεί ως οργανωμένο κράτος που για να προστατέψει το κοινωνικό σύνολο από τα χαμηλότατου επιπέδου ιδρύματα θα κάνει ελέγχους και θα προβεί σε κλείσιμο όσων δεν περνούν τον πήχη.

2) Το δημόσιο πανεπιστήμιο θα απαξιωθεί ΚΙ ΑΛΛΟ γιατί αυτό συμφέρει τον επιχειρηματία που θα ανοίξει το ιδιωτικό. Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί πολιτικοί που δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα του λαού αλλά των λίγων και της τσέπης τους.

 

Το "έργο" το έχω ξαναδεί και θα σας φέρω ένα παράδειγμα από το χώρο της υγείας. Τα νοσοκομεία (πάντα όταν λέμε νοσοκομείο εννοούμε δημόσιο) έχουν και το ανώτερο προσωπικό (γιατροί) και τον εξοπλισμό για να λειτουργούν άψογα και να μην υπάρχει λόγος για ιδιωτικές κλινικές. Υστερούν μόνο σε ξενοδοχειακό εξοπλισμό και σε νοσηλευτικό προσωπικό. Αναρωτηθήκατε γιατί το κράτος δεν επενδύει σε αυτά τα δύο και αντίθετα πάει και οργανώνει ξανά την αγροφυλακή;

Παράδειγμα 1:Στη Θεσσαλονίκη που μένω όποιος έχει 3~4.000€ πάει σε κλινική να γεννήσει. Γιατί; Γιατί το κράτος δεν επιτρέπει στον μαιευτήρα και αναισθησιολόγο που θέλω εγώ να ξεγεννήσει τη γυναίκα μου; Γιατί δε φτιάχνει και δωμάτια με την υποδομή των κλινικών και ας συμπληρώνει ο ασφαλισμένος ένα ποσό για να μείνει στο μονόκλινο. Νομίζετε ότι οι μαιευτικές κλινικές έχουν καλύτερο εξοπλισμό; Λάθος. Αν συμβεί καμιά στραβή όλοι στέλνουν το νεογέννητο στο Ιπποκράτειο που είναι ΔΗΜΟΣΙΟ.

Παράδειγμα 2: Η καρδιολογική κλινική του Παπανικολάου φημίζονταν ως μια από της καλύτερες. Γιατί από τη στιγμή που άνοιξε γνωστή κλινική γνωστού επιχειρηματία που επένδυσε πολλά λεφτά προσπάθησαν και κατάφεραν να την απαξιώσουν;

 

Συγνώμη αλλά αυτά που βλέπω στο χώρο της υγείας δε θέλω να τα δω και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Προβλήματα υπάρχουν και πολλά που χρειάζονται λύσεις. Η ίδρυση ιδιωτικών ΑΕΙ όχι μόνο δε λύνει το πρόβλημα αλλά θα το επιδεινώσει για τους λόγους που ανέφερα.

Ποιοι θα βγουν χαμένοι; Αυτοί φυσικά που δεν έχουν να πληρώσουν όπως συμβαίνει πάντα.

 

Αλλά τι κάθομαι και ασχολούμαι. Εγώ έχω να πληρώσω και δε με ενδιαφέρει. Άσε την πλέμπα να χτυπιέται στους δρόμους!!!

Link to comment
Share on other sites

ευτυχως τα ειπες εσυ γιατι βαριομουν να τα γραψω ολα αυτα.

με καλυπτεις απολυτα.

 

η ελλαδα δεν ειναι χωρα που μπορουν να ευοδωσουν τετοιες κινησεις.

δειτε τι γινεται σε αλλους τομεις που εγινε αυτο το βημα.

 

εκτος κι αν θες ποιοτητα ασχετου κοστους...

 

Πρεπει να καταλαβουμε οτι η ελλαδα δεν ειναι σουηδια και δεν μπορει να γινει αμεσα.πατε μια βολτα εκει και δειτε λιγο ψυχοσυνθεση,ιδιοσυγκρασια και νοοτροπια.

 

Οι ριζες του προβληματος ειναι πολυ βαθιες και δεν εχουν να κανουν απλως με μια αντιληψη.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν να καταθέσω την άποψη μου ότι είμαι υπέρ της λειτουργίας των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Όμως δεν είχα πάντοτε αυτήν την άποψη. Με την εισαγωγή μου στο πανεπιστήμιο είχα και εγώ την άποψη κατά της δημιουργίας τους. Βιώνοντας από κοντά την κατάσταση στα Ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια και τα μειονεκτήματά

τους σε όλα τα επίπεδα, άλλαξα άποψη για τους εξής βασικούς λόγους:

1)Τα δημόσια πανεπιστήμια βρίσκονται σε εκπαιδευτική παρακμή κυρίως λόγω του τρόπου με τον οποίο διεξάγονται τα μαθήματα. Σε εργαστηριακό και ερευνητικό επίπεδο υπάρχει έργο

που δυστυχώς δεν διαφημίζεται και δεν προβάλλεται όσο θα έπρεπε. Έτσι οι μόνοι φοιτητές που αποκτούν σοβαρή κατάρτιση

και προχωρούν είναι αυτοι που ενδιαφέρονται από μόνοι τους. Για τους υπόλοιπους δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί στον δρόμο τους ένας καθηγητής (λειτουργός) που να τους εμπνεύσει

να ασχοληθούν πραγματικά με αυτό που θέλουν να κάνουν. Ποιός καθηγητής, ακόμα και να θέλει, μπορεί να διερευνήσει και να δεί μέσα σε αμφιθέτατρα 200 ατόμων φοιτητές που η δυναμική τους δεν αντικατοπτρίζεται στην βαθμολογία των γραπτών τους στο τέλος των εξαμήνων? Ποιοι μηχανισμοί αντικαθιστούν αυτή την φυσική διεργασία μέσα στα Πανεπιστήμια?

Αυτό είναι αποτέλεσμα της πάγειας κατάστασης που έχει περιγραφεί και με το παραπάνω στα προηγούμενα post.

2) Η ανεξέλεγκτη δράση των συνδικαλιστικών οργανώσεων αποτελεί σημαντικότατη αρνητική επιρροή στο εκπαιδευτικό έργο.

(βλ. avgousts: Και ειλικρινα λυπαμαι με αυτα που βλεπω αυτες τις μερες διοτι το μονο που κανουν ειναι να ριχνουν νερο στο μυλο των ιδιωτικων ιδρυματων.)

Ποιοι είναι αυτοί που ταύτισαν την ελευθερία της έκφρασης και δημιουργικής συνεργασίας με τον στρατευμένο πολιτικό λόγο? Ποιοι είναι αυτοί που ευτέλισαν έσχατα μέτρα

πίεσης(καταλήψεις - πορείες) και ένδειξης αντίθετης άποψης σε "γραφικές αντιδράσεις που δημιουργούνται και υποκινούνται από μικροκοματικές αντιλήψεις"?

Ποιοι είναι αυτοί που αντικατέστησαν τις εκπαιδευτικές επισκέψεις με το Super Paradise στη Μύκονο?

Όταν ένας φοιτητής δεν έχει την πολυτέλεια, λόγω οικονομικής κατάστασης να χάνει εξάμηνα και μαθήματα, απο καταλήψεις και συνελεύσεις τότε ποιόν βαραίνει η ανισότητα ευκαιριών?

3)Η πολιτεία δεν έχει μεριμνήσει να εισάγει μια ισοβαρή σχέση μεταξύ των αναγκών της κοινωνίας σε επαγγελματικό επίπεδο και τον αριθμό των εισακτέων σε ΑΕΙ, ΤΕΙ και τις υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης.

-το γιατί είναι μια άλλη συζήτηση βλ. "ss_sk: Τα διάφορα ''μοντέλα'' (σουηδικά, αμερικανικά κ.α.) λειτουργούν σε χώρες με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά. Tο ότι οι διοικούντες-κυβερνώντες αδυνατούν να βρουν την ελληνική φόρμουλα ή ανικανότητα σημαίνει ή σκοπιμότητα (εγώ προσωπικά πιστεύω το δεύτερο...έτσι για να γνωριζόμαστε). Και όχι, δε θεωρώ τις ιδιωτικοποιήσεις προσπάθεια εξεύρεσης λύσης."-

Αποτέλεσμα είναι να δημιουργούνται στρεβλές ανάγκες για εκπαίδευση και την τεχνική κατάρτιση, και επομένως δυσκολία των πολιτών να διακρίνουν την παιδεία ώς κοινωνικό αγαθό

ή ως καταναλωτικό προϊόν. Παραθέτω εδώ την συγκλονιστική άποψη του Μάνου Χατζηδάκη " Και πρώτα από όλα τι εννοούμε λέγοντας παιδεία? Την πληροφορία την τεχνική, το δίπλωμα εξειδίκευσης που εξασφαλίζει γάμο,αυτοκίνητο και ακίνητο με πληρωμή την πλήρη υποταγή του εξασφαλισθέντος, γιά (ή) την πνευματική και ψυχική διάπλαση ενός

ελεύθερου ανθρώπου με τεχνική αναθεώρησης και ονειρικής δομής με αγωνία απελευθέρωσης και με διαθέσεις μιας ιπτάμενης φυγής προς τ'άστρα?"

(βλ sundance:Οι ριζες του προβληματος ειναι πολυ βαθιες και δεν εχουν να κανουν απλως με μια αντιληψη.)

4) Η ανεξέλεγκτη λειτουργία και αδειοδότηση κέντρων εκπαίδευσης, και παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων (τα οποία κατά 99.9% δεν ανήκουν στην λίστα της Σανγκάης) που ανοίγουν στον ημιόροφο της διπλανής πολυκατοικίας.

5) Το "παραμύθι" των ίσων ευκαιριών δεν αρχίζει ξαφνικά από το Πανεπιστήμιο. Στο Πανεπιστήμιο είναι ήδη πάρα πολύ αργά όταν υπάρχουν, ιδιωτικά νηπιαγωγεία,σχολεία,γυμνάσια, λύκεια,

φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Όταν όλες οι σχολικες εγκαταστάσεις δεν προσφέρουν την ίδια ποιότητα ζωής σε όλους τους μαθητές και όταν το σχολείο τόσα χρόνια τώρα παρέχει μόνο "ημί-γνωσιακή" εκπαίδευση και όχι αγωγή (+μουσική, +άθληση, +καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας).

 

Όλα τα παραπάνω με οδήγησαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μια λιμνάζουσα κατάσταση (χωρίς να υποστηρίζω ότι δεν υπάρχουν καθόλου εξαιρέσεις) που χειροτερεύει συνεχώς.

Όσο τα πανεπιστήμια συνεχίζουν να είναι ένα μονοπώλιο τόσο δεν θα κάνουν τίποτα για την καλυτέρευσή τους. Όταν βρεθεί όμως το αντίπαλο δέος τότε θα δούμε τις πραγματικές διαθέσεις όλων. Των Πανεπιστημίων να καλυτερέψουν και να μην φοβούνται την αξιολόγηση, και των Πανεπιστημιακών να πλουτίσουν. Εξ' άλλου εάν δεχθούμε την λογική της ΟΝΕ τότε ο ανταγωνισμός ήδη υπάρχει απλά εμείς στρουθοκαμηλίζουμε.

 

Είναι στο χέρι μας πως να χρησιμοποιήσουμε το εργαλείο αυτό προς όφελός μας σαν κοινωνία και όχι εναντίον μας. Πώς? Φέρνω 2 παραδείγματα: α) Ας υποθέσουμε ότι το ιδιωτικό Πανεπιστήμιο σαν καλή επιχείρηση θα κάνει μια διαφημιστική καμπάνια για να προσελκύσει φοιτητές τότε και το δημόσιο Πανεπιστήμιο θα μπορεί να κάνει το ίδιο μέσω του πολιτειακού μηχανισμού χωρίς κόστος. Είναι στο χέρι του απλά να είναι καλύτερο ώς ίδρυμα. β)Ας πουμε ότι κάποιος επιχειρηματίας ή φορέας θέλει να ιδρύσει μια εγκατάσταση Πανεπιστημιακού ιδρύματος. Θα πρέπει η Πολιτεία να θέσει όρους και προδιαγραφές που να την συμφέρουν.Πχ να απαιτήσει πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις

εκεί που δεν υπάρχουν (εξυπηρέτηση της αναγκαίας αποκέντρωσης) και όχι στα μεγάλα αστικά κέντρα. Η εγκατάσταση να περιλαμβάνει και άλλου είδους εγκαταστάσεις που θα εξυπηρετούν και την γύρω περιοχή

(αθλητικά κέντρα, ωδεία, εργαστηριακά και συνεδριακά κέντρα) και να είναι υποχρεωμένο να παραχωρεί για συγκεκριμένες δημόσιες χρήσεις.

 

Το γεγονός είναι πάντως ότι Ιδιωτικά Πανεπιστήμια θα ιδρυθούν είτε το θέλουμε είτε όχι, κανείς δεν μπορεί να πάει κόντρα στην εξέλιξη, άρα η συζήτηση για μένα θα έπρεπε να

ήταν επί των τύπων των ήλων : Πώς; Που; Ποιός; Με ποιούς όρους και ποιές προυποθέσεις.

 

ΥΓ.1 Πραγματικά το θέμα των Επαγγελματικών δικαιωμάτων δεν έχει καμμία σχέση με την θεματολογία

βλ. " Χάρης: 1) Το θέμα μας είναι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και όχι ΠΑΛΙ τα επαγγελματικά δικαιώματα. Ας περιοριστούμε στο θέμα μας.

2) Σας παρακαλώ πολύ να μην πάει το θέμα επί προσωπικού. Περιοριστείτε στα επιχειρήματά σας για την ανάγκη λειτουργίας ή μη ιδιωτικών πανεπιστημίων."

 

ΥΓ.2 Προσωπικά θέλω να δώ προτάσεις, Εθνικά Συνέδρια και Μελέτες Σκοπιμότητας στην δημοσιότητα για ίδρυση των εν λόγω Πανεπιστημίων, να κάνει μια φορά δηλαδή το Υπουργείο σωστά την δουλειά του (Στυλιανίδη ακούς????).

Και όχι απο την άλλη στείρες αντιδράσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έγιναν τα δημόσια δημοτικά, γυμνάσια, λύκεια καλύτερα επειδή υπάρχουν και ιδιωτικά σχολεία και δεν έχουν το μονοπώλιο;

Έγιναν τα δημόσια νοσοκομεία καλύτερα επειδή υπάρχουν ιδιωτικές κλινικές και δεν έχουν το μονοπώλιο;

Το επιχείρημα ότι τα δημόσια ΑΕΙ θα γίνουν καλύτερα επειδή θα υπάρχει ανταγωνισμός από τα ιδιωτικά αποδεικνύεται από την πείρα που πηγάζει από τα παραδείγματα που σας ανέφερα ότι δεν πείθει, τουλάχιστον εμένα.

Ο σκοπός ίδρυσης των ιδιωτικών ΑΕΙ θα με άφηνε παγερά αδιάφορο αν δεν φοβόμουν πως αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εξέλιξη και στην ποιότητα του δημόσιου πανεπιστημίου. Την ανάλυση για το πώς και γιατί την έκανα πρωτύτερα.

 

Τελικά, πολύ πιθανόν να ιδρυθούν ιδιωτικά ΑΕΙ. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να παλεύουμε για να αποτρέψουμε μια τέτοια εξέλιξη. Κάθε τι άλλο θα ήταν μια ηττοπαθής και μοιρολατρική αντιμετώπιση του θέματος.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα Χάρη έχεις δίκιο με τα παραδείγματα που αναφέρεις. Όμως το δεδομένο είναι ότι η Τριτοβάθμια εκπαίδευση χρειάζεται κάποιου είδους μεταρρύθμισης και εξέλιξης. Ενδιαφέρον λοιπόν θα ήταν να δούμε και κάποιες προτάσεις και σκέψεις για την βελτίωση της λειτουργίας των πανεπιστημίων.

Αλήθεια αν υποθέσουμε ότι δεν δίνονται τελικά άδειες για λειτουργία ιδιωτικών Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων πως θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε την κατάσταση στα δημόσια?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.