Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γωνιακά μπαλκόνια


 

Recommended Posts

Kαι γυρίσματα στις ακρες.. Εσχάρα σε βιβλιογραφία δεν έχω δει και εγώ.

 

LEONHARDT Τομος 3 .Η τεχνη του οπλισμου σελιδα 109.

Η βενταλια θεωρειται λαθος σημερα.Εσχαρα πανω +κατω

Link to comment
Share on other sites

Όποιος θέλει ας δει και αυτό. Δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστο. Οι συνθήκες στήριξης είναι πακτώσεις και στα άκρα κοντά στη γωνία αν και φαίνεται έτσι οι ροπές είναι έως +1.5, μην γελαστείται απο το χρώμα. Το σχήμα είναι στο περίπου αλλά η μορφή των ροπών για παρόμειο σχήμα είναι περίπου ίδια.

 

http://www.mediafire.com/?txkdym2nmzn

http://www.mediafire.com/?2ynmyjylnom

 

Το μήκος του προβόλου είναι 2,00m, το πάχος της πλάκας είναι 20cm, μπετόν C20 μέγιστη βύθιση στη γωνία 1,029 cm.φορτίο 5kn/m2 χωρίς περιπτώσεις φόρτισης 1,35g+1,5q κ.τ.λ. Όποιος θέλει ας στείλει p.v. για το αρχείο της προσομείωσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Η βενταλια θεωρειται λαθος σημερα.Εσχαρα πανω +κατω

 

Η βεντάλια μόνο στην Ελλάδα έχει χρησιμοποιηθεί και πουθενά αλλού στην παγκόσμια βιβλιογραφία !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Να κάνω και γω με τη σειρά μου μια ερώτηση-πρόταση πάνω στο θέμα με τα εξής δεδομένα:

1. Γωνιακό μπαλκόνι 3.00μ χ 2.50μ.

2. Γωνιακό υποστύλωμα SHS250/6.3 με δοκούς πακτωμένες πάνω του ΗΕΒ200 που οριοθετούν τη διέρειστη της κοινής περιοχής.

3. Πάχος πλάκας από έλεγχο για ευαίσθητα διαχωριστικά 26εκ.

4. Η περιοχή είναι μη βατή, δεν υπάρχει πρόσβαση λόγω ύπαρξης τσιμεντοσανίδων για αρχιτεκτονικές όψεις.

 

Δεδομένου ότι στην εξωτερική γωνία του μπαλκονιού θα έχω κρυμμένο ελκυστήρα στις τσιμεντοσανίδες για να αποφύγω τις υπερβολικές βυθίσεις, μπορώ να θεωρήσω α=1 και όχι 2.4 για τον έλεγχο βελών για να μειώσω το πάχος?

Την πλάκα θα την οπλίσω με πυκνό πάνω κάτω οπλισμό (δεν την έχω λύσει ακόμη, στατικά μοντέλα σκέφτομαι) και ενδεχομένως στις ελέυθερες παρειές να βάλω και 2 δοκούς αρθρωμένες στις κύριες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κατανοητό ποιο είναι το μήκος του προβόλου, τα 3 ή τα 2.5 μ., αλλά δεν παίζει και τόσο ρόλο.

 

Σε παρόμοιες υβριδικές περιπτώσεις, με μεταλλικές δοκούς-σημειακές στηρίξεις κλπ, προσωπικά πηγαίνω κατευθείαν στον έλεγχο βελών (16.1 ΕΚΩΣ) και δεν χρησιμοποιώ την "απαλλαγή" (16.2 ΕΚΩΣ)

 

Οι λόγοι είναι δύο : 

1. Οι συντελεστές "α" είναι δοσμένοι με στοιχεία σκυροδέματος κατά νου, και δεν είναι σίγουρο πως ανταποκρίνονται σε μεταλλικούς φορείς. 

2. Έχω ευελιξία στο να μειώσω το πάχος της πλάκας όσο θέλω και να παίξω με οπλισμούς, στηρίξεις κλπ. 

 

Θα χρησιμοποιούσα επίσης τις "βοηθητικές δοκούς" στα άκρα του προβόλου, εφόσον δεν θα φαίνονται, για να εξασφαλίσω ομοιόμορφες βυθίσεις και να μην έχω πρόβλημα με διατμητικά φαινόμενα. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφε ευχαριστώ για την απάντηση

Εννοείται πως θα κάνω έλεγχο βελών (ειδικά με τις τσιμεντοσανίδες). Συμφωνώ επίσης με την πρώτη παρατήρησή σου 100%

Όσον αφορά τη 2η παρατήρηση, σκέφτομαι να βάλω πυκνή εσχάρα οπλισμού πάνω κάτω.Την ευελιξία στο πάχος πού τη στηρίζεις? Από τις αρθρωτές δοκούς στο ελέυθερο άκρο?

Αυτές οι δοκοί θα πάρουν φορτία πλακών ή να τα αγνοήσω?

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ελέγχεις τα βέλη ( και με ερπυσμό  :shock: ) μπορείς να διαμορφώσεις μια "λεπτή" πλάκα με Φ14/12.5 π.χ. ή μια "χοντρή" με Φ12/15 ή κλπ., εξ'ου και η ευελιξία.

 

Όσον αφορά της δοκούς, εφόσον υπάρχει ελκυστήρας θα πάρουν και φορτία, κατά την γνώμη μου ελάχιστα, εξαρτάται και από την ακαμψία των ΗΕΒ (που είναι μεγάλη :smile: ). Περισσότερο κατασκευαστικοί λόγοι θα σε ωθήσουν φαντάζομαι να διαλέξεις διατομή παρά ζητήματα αστοχίας της διατομής. 

Link to comment
Share on other sites

Άρα μπορώ να αγνοήσω με τον έλεγχο βελών τον έλεγχο για ευαίσθητα διαχωριστικά αν καταλαβαίνω καλά

Θα υιοθετήσω τότε πλάκα 18εκ. όπως και για τις εσωτερικές για να μην έχω ανισόσταθμες συνδέσεις (έστω και 4-5 εκ.) στα υποστυλώματα

Link to comment
Share on other sites

Όχι, μπορείς να αγνοήσεις μόνο το ελάχιστο πάχος πλάκας που προκύπτει από την χρήση της 16.2 και του "α". Οι έλεγχοι γίνονται κανονικά για L/250 ή L/500 κλπ. Π.χ. Για L=3 m Θέλεις max βύθιση στο άκρο 1,2 εκ. ή 0,6 εκ. ανάλογα αν θα θεωρήσεις τα διαχωριστικά σου ευαίσθητα ή όχι. 

Edited by paktomenos
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.