Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού


maggiora

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • Απαντήσεις 140
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δυστηχως στο ναυτιλιακο forum που ανεφερε ο φιλος πιο πανω δε βρισκεις παντα ακρη. Ο λογος απλος (εχω γραφτει αλλα με αυτα που εχω δει να γραφουν δε μπαινω ΚΑΝ στον κοπο να ποσταρω) :

Η πλειονοτητα των παιδιων που γραφουν ειναι πολυ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ. Ενδεικτικα αναφερω παλικαρο που προτεινε οτι αφου αυτοι απο το Μετσοβιο σε 6 μηνες αποκτουν διπλωμα του Γ' μηχανικου τοτε και εμεις (απο ΑΕΝ) με ενα 6μηνο σχολειο (σεμιναριο θα εννοει) να εχουμε δικαιωμα υπογραφης μελετων κλπ... Οτι να 'ναι δηλαδη... Φυσικα υπαρχουν και μηχανικοι-πλοιαρχοι ΑΕΝ που σεβονται το διπλωμα και τη μορφωση που εχουν παιδια απο ΑΕΙ-ΤΕΙ. Αλλα λιγοι... Επισης κατι που κανει τρομερη εντυπωση και πραγματικα δε το λεω καθολου ειρωνικα: καποιοι γραφουν greeklish και οταν τους αναγκασε ο moderator να γραφουν ελληνικα αποδειχτηκε οτι δεν ηξεραν να γραψουν (ανορθογραφοι).

 

Ρε γαμωτο (και αναφερομαι στο ελληνικο κρατος) πρεπει να αναβαθμιστουν αυτες οι σχολες οπωσδηποτε και οχι να μπαινει καθε καρυδιας καρυδι, οχι γιατι επελεξε να γινει ναυτικος αλλα γιατι με μεσο ορο 7 στις πανελληνιες δεν εμπαινε σε καμμια αλλη σχολη...

Επιπροσθετα να αναφερω οτι παρολο που οι θεσεις για δοκιμους απο ΑΕΝ επιδοτουνται, τα παιδια αυτων των σχολων χανουν εξαμηνα διοτι δε βρισκουν μπαρκο που ειναι υποχρεωτικο για να γραφτουν σε επομενο εξαμηνο. Η κατασταση ειναι τραγικη ιδιαιτερα στους δοκιμους γεφυρας.

 

Τελος οσον αφορα το θεμα μας οφειλω να πω οτι το καλο θα ηταν ο καθε μηχανικος να δουλευε στον τομεα του. Ελα ομως που οι καιροι τα εφεραν ετσι και αφου το κρατος μάς δινει το δικαιωμα , καποιοι απο μας το επελεξαν. Εγω ευχαριστω τον κλαδο της ναυτιλιας που με δεχτηκε και τους ανθρωπους (καραβισιοι επι το πλειστον) που με εμπιστευτηκαν. Οι μαγκες στο μηχανοστασιο (απο ΑΕΝ οι περισσοτεροι) προθυμοι (οχι παντα :grin: :grin: :grin: ) να μου λυσουν αποριες και να με βοηθησουν στη συμπληρωση του ΚΕΠ 2 μηχανης.

 

Αυτα!! :smile:

Edited by chriSS78
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

καλη σπερα παιδια!

Ονομάζομαι Νεκτάριος είμαι 47 ετών και άνεργος……

Θα ήθελα να μου πείτε εάν το πτυχίο που έχω (μηχανικών αυτοκινήτων κατωτέρας σχολής) θα μπορούσα να το μετατρέψω σε γ΄ μηχανικού ΕΝ.

Εάν ναι που ,και με ποιον τρόπο.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα.Είμαι μηχανολόγος μηχανικός από Τει.Προσπαθώ εδώ και καιρό να μπώ σαν δόκιμος μηχανικός.Εχω πάει σε αρκετές εταιρείες κάτω στην Αθήνα και στον Πειραιά.Δεν με δέχονται λόγω ηλικίας.Δεν έχω κανέναν γνωστό που να ενδιαφέρεται πραγματικά να με βοηθήσει.Είμαι 39 ετών και 2 χρόνια άνεργος από θεσσαλονίκη.Άλλες εταιρείες δεν παίρνουν ούτε κάν Έλληνες και άλλες μόνο σπουδαστές από τις σχολές.Δεν ξέρω που να απευθηνθώ για οποιαδήποτε βοήθεια.Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα σ όλους

είμαι απόστρατος μηχανικός του πολεμικού ναυτικού διαθέτω όλα τα διπλώματα και πτυχία που υπάρχουν μετά από 27 χρόνια θητείας. το ερώτημα μου είναι ότι προσπαθώ εδώ και καιρό να βρω μια ισοτιμία των πτυχίων με τον εργασιακό τομέα αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει κάτι. απευθύνομαι σ εσάς μήπως κάποιος μπορεί να με διαφωτίσει.

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ειναι εξαιρετικα δυσκολο να βρει ελληνας διπλωματουχος μηχανικος δουλεια στο εμπορικο ναυτικο και οι λογοι αναπτυχθηκαν παραπανω

 

α) οι αποφοιτοι της σχολης ειναι επιδοτουμενοι και προτιμουνται. συναδελφος μου που εχει κολλησει βοηθος αρχιμηχανικου προσπαθει εδω και ενα χρονο να μπαρκαρει δοκιμος και δεν βρισκει πουθενα

 

β) οι εταιριες που απασχολουν ελληνες στο μηχανοστασιο ειναι λιγες και η ζητηση καλυπτεται απο τις σχολες

 

γ) υπαρχει μια γενικη αποστροφη προς τους διπλωματουχους μηχανικους γιατι θεωρουνται αναυτοι (ειναι) και ασχετοι (ειναι αλλα βασικα λογω εμπειριας και οχι αγραμματοσυνης) και δεν προτιμουνται απο τους διαχειριστες πληρωματων.

 

δ) ακομα και αν δεχτεις να ταξιδεψεις με μισθο βουλγαρου η και τσαμπα δεν προκειται κανεις να ρισκαρει να σε προσλαβει και να κανεις καταγγελια στην ITF (να να σταματησει το καραβι να πληρωθει προστιμο να μπει μαυρη λιστα κλπ)

 

επισης ειναι το ιδιο δυσκολο να προσληφθεις σε θεση γραφειου.

την περιοδο που συζηταμε η ζητηση ειναι πεσμενη , λιγες εταιριες θα εκτιμησουν την ικανοτητα διπλωματουχου μηχανικου να μαθαινει πολυ γρηγορα και να διαχειριζεται τεχνοοικονομικοτερα τις καταστασεις , αντιθετα η απουσια ναυτικης παιδειας και εμπειριας ειναι βασικος ανασταλτικος παραγοντας.

 

η μονη περιπτωση ειναι να βρεθει δουλεια ειτε ως βοηθος (αν ζητηθει) (μισθος 1200-1600 αν και λογω κρισης ισως να πεσει στα απολυτως βασικα της συμβασης) η παρακολουθηση κατασκευων προς ασια μερια ως εκπαιδευομενος (αρχικα) με καλυτερες απολαβες (καλα υπαρχουν και λιγες εξαιρεσεις) και καλυτερη προοπτικη εξελιξης καθως η παρακολουθηση κατασκευων αντικαθιστα στην ναυτικη εμπειρια.

 

τωρα οσο για τη ζωη του ναυτικου σιγουρα οι ναυτικοι γνωριζουν καλυτερα τι τραβανε , σιγουρα δεν εχει ωραριο (ειδικα αν υπαρχει φιλοτιμο) , τα λιμανια ειναι ειτε λιγα ειτε για λιγες ωρες ενω συμπιμπτουν με τις ωρες που η μηχανη ειναι σταματημενη (αρα μπορουμε να βγαλουμε το εμβολο που πρεπει να επισκευαστει χωρις να καθυστερισουμε το πλοιο κατα το ταξιδι) και η φορτω/εκφορτωση ειναι σε εξελιξη (αντε να εισαι σε δεξαμενοπλοιο που εκφορτωνει - δηλαδη με δικες του αντλιες , δικο του inert , δικη του προθερμανση - και να γινει καμια στραβη να σταματησει η εκφορτωση) αρα γενικα ο ναυτικος δεν παταει στερια εκτος απο τη στιγμη που απολυεται να παει σπιτι του.

 

παντως το γελοιο της υποθεσης ειναι οτι οταν ενας πρωην ναυτικος βρεθει σε θεση ισχυως στο γραφειο κατα 90% παιρνει τις χειροτερες αποφασεις για την ζωη των πρωην συναδελφων του , αποφασεις που ενας αναυτος μηχανικος του πολυτεχνειου δε θα σκεφτοταν καν να παρει

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.