Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κανένα ελληνικό πανεπιστήμιο στη λίστα των 200 κορυφαίων ΑΕΙ της εφημερίδας "Times"


ilias

Recommended Posts

Πέραν από αυτό γλίτωναν και τις καταλήψεις που στο εξωτερικό απαγορεύονται.

Υπήρχε γενικά σεβασμός των φοιτητών προς στους καθηγητές αλλά και των καθηγητών προς του φοιτητές και γενικώς ένα κλίμα αλληλεγγύης μεταξύ συναδέλφων και το κτήριο πάντοτε το διατηρούσαν καθαρό .Απαγορευόταν αυστηρά να γράψουν η να βάψουν με σπρέι τους τοίχους του ιδρύματος .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ε! μα αυτό ακριβώς!

Μιλάμε συνήθως μόνο για τις ευθύνες του Κράτους και των μελών ΔΕΠ για αυτή την κατάντια και δεν αναλογιζόμαστε τις ευθύνες μας ως κοινωνία που πολλοί νέοι καταλήγουν στα Πανεπιστήμια με ελάχιστη παιδεία και ελάχιστο σεβασμό ως προς τη δημόσια περιουσία που στην τελική είναι και περιουσία δική τους και των γονιών τους. Και η πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων αν πάνε ν στο εξωτερικό συμπεριφέρονται σαν να έχουν ζήσει στην πιο πολιτισμένη χώρα του κόσμου.

θα μου πείτε αυτό μας μάρανε; Ναι μας μάρανε και αυτό, όταν ξοδεύονται συνεχώς χρήματα για αντικατάσταση τζαμιών. τουαλεττών, σπασμένου εξοπλισμού, έξοδα τα οποία θα μπορούσαν να ελαχιστοποιηθούν προκειμένου να αξιοποιούνται πιο σωστά.

Link to comment
Share on other sites

...

αλλά κάποια πράγματα πρέπει και στην πράξη να μαθαίνουν οι φοιτητές των πολυτεχνείων και πανεπιστημίων όσο είναι ακόμα φοιτητές .

...

Εχουν αρκετά εργαστήρια. Η πράξη περιέχει πολλά μή τεχνικά ή επιστημονικά

πράγματα.

 

 

...

Σε εμάς ο καθηγητής καθοδηγούσε τον φοιτητή για το που θα κάνει την πρακτική του εξάσκηση μέσα από προγράμματα ειδικών εξαμήνων που παρακολουθούσαν οι φοιτητές στις συνεργαζόμενες με το πολυτεχνείο ιδιωτικές εταιρίες .

...

Οί θέσεις work placement/training etc είναι περιοριμένες. Υπάρχει εντονος

συναγωνισμός. Δέν τούς παίρνουν όλους, συνήθως θέλουν 2.1 ή first.

Φαντάζομαι οτι εσύ έκανες training επειδη ησουν στό MEng καί θα είχες καί

reference ή score. Συνηθως οι εταιρειες εχουν καποιο graduate training

program.

 

 

...

Σε αυτό λοιπόν το σημείο είναι λάθος να μιλάμε για έρευνες όταν οι φοιτητές στην πράξη δεν ξέρουν τα βασικά πράγματα παρά μόνο την θεωρία των πραγμάτων αυτών.

...

ε;

please come again.

Ισως υπερβάλλεις, ή δέν σέ καταλαβαίνω καλα. Πάντως οί περισσότεροι εχουν

συνειδηση τού τί γίνεται καί αν χρειαζεται να μαθουν κατι καινουργιο το

μαθαινουν. πχ χειρισμος νεου οργανου μετρησης, διαφορετικη μεθοδο

approximation κλπ.

Γενικα, για research η θεωρια των πραγματων βοηθαει πολύ, δές τί θελουν

και τί ρωτανε στα διαφορα MPhil, άντε MSc by research.

 

 

...

Η έρευνα χρησιμεύει λοιπόν για να αναδείξει καινούργια πράγματα καινοτόμα αλλά προϋποθέτει εκ των προτέρων και την γνώση του πρακτικού μέρους των πραγμάτων που υπάρχουν είδη κάτι που σήμερα δεν βλέπουμε να υπάρχει στην ελληνική παιδεία λόγω έλλειψη της πρακτικής εξάσκησης και κανείς δεν είναι σίγουρος ότι πρακτικά γνωρίζει αυτά που στην θεωρία έμαθε .

...

Πολύ γενικά μιλώντας και ΧΩΡΙΣ να εχω εμπλακει σοβαρα με την

ερευνα, υπάρχουν πολλών ειδών ερευνες.

Σέ αλλους τομεις η ερευνα ξεκινα από τήν πραξη και (πχ) προσπαθει να

επινοησει ή βελτιωσει κλπ μια (πχ) διαδικασια παραγωγης/κατασκευης κλπ καί

σε αλλους να ανακαλυψει θεωρία.

Τό πρακτικο μερος ειναι σημαντικο αλλα ας μην το υπερτιμουμε, πόσο

απαραιτητες ειναι ή ποιος ζηταει πρακτικες και χειρονακτικες δεξιοτητες απο

μηχανικο που θα ασχοληθει με την ερευνα?

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

και επίσης υπάρχουν αντικείμενα και αντικείμενα, η έρευνα στη θεωρητική φυσική πχ δεν απαιτεί γνώσεις πρακτικής εργασίας και εξάσκησης σε κάποια εταιρεία.... η αξία της όμως δε μπορεί να θεωρηθεί καθόλου αμελητέα δεδομένου ότι τα πιο πολλά τεχνολογικά επιτεύγματα έχουν προέλθει από την ακαδημαϊκή έρευνα πάνω στην θεωρητική φυσική και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά.

Link to comment
Share on other sites

και επίσης υπάρχουν αντικείμενα και αντικείμενα, η έρευνα στη θεωρητική φυσική πχ δεν απαιτεί γνώσεις πρακτικής εργασίας και εξάσκησης σε κάποια εταιρεία.... η αξία της όμως δε μπορεί να θεωρηθεί καθόλου αμελητέα δεδομένου ότι τα πιο πολλά τεχνολογικά επιτεύγματα έχουν προέλθει από την ακαδημαϊκή έρευνα πάνω στην θεωρητική φυσική και στα εφαρμοσμένα μαθηματικά.

 

Αυτό ορίζετε απο το technology readiness level το οποίο το χρησιμοποιούμε και στην ΕΕ.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Technology_readiness_level

 

σε γενικές γραμμές τα πανεπιστήμια κινούνται στα 1-4. Μόνο σε πολύ λιγα θα δούμε 1-6 (Caltech, MIT, Cambridge, Delft, και μερικά επίσης). Τώρα κοιτάξτε στο εξωτερικό τα τμήματα συνεργάζονται μεταξύ τους. Στην Ελλάδα ακόμα κρατάμε κάστρα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να υπερβάλλω στο σημείο που λες.

Δεν ξέρω όμως αν τα εργαστήρια επαρκούν .Υπάρχουν μαθήματα π.χ που δεν μπορείς να κατανόησης την πράξη τους διότι δεν μπορείς να λειτουργήσεις σε αυτά τα μαθήματα για λόγους κινδύνου .

Π.Χ

Εμείς είχαμε μάθημα στην σχολή που λεγόταν ραντάρ και συστήματα ναυσιπλοΐας .Στο συγκεκριμένο λοιπόν μάθημα δεν μπορούσες να κατανοήσεις την λειτουργία του ραντάρ παρά μόνο θεωρητικά .Στα εργαστήρια δεν βάζαμε σε λειτουργία το ραντάρ που είχαμε για λόγους υγείας λόγω της εκπομπής της ακτινοβολίας του και μας το απαγόρευαν αυστηρά. Απλά βρισκόταν τυπικά εκεί ανενεργό για να το δούμε οπτικά και να μας εξηγήσουν δύο τρία πράγματα εκείνη την στιγμή .Πως λοιπόν να πω πως το κατανόησα καλά ? Ενώ αν υπήρχε πρακτική εξάσκηση στο συγκεκριμένο μάθημα σε κάποιο αεροδρόμιο είτε πολιτικό είτε στρατιωτικό τότε θα κατανοούσαμε πλήρως την λειτουργία του ραντάρ .Αρκεστήκαμε λοιπόν στην θεωρία και δύο με τρεις ασκήσεις του μαθήματος που και αυτές από την θεωρία προερχόντουσαν .Υπάρχουν μαθήματα όπως Λέιζερ επικοινωνίες που κάναμε στο Master όπου λοιπόν ανεβήκαμε στην ταράτσα του πολυτεχνείου για μία φορά να δούμε τα συστήματα DOAS .Όταν ρωτήσαμε γιατί δεν υπάρχουν στα εργαστήρια για να τα χειριστούμε μας απάντησε ο καθηγητής ότι στοιχίζουν εκατομμύρια ευρώ και το πανεπιστήμιο δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράσει. Αυτά που είχαμε ήταν ενοικιαζόμενα και μόνο οπτικά τα είδαμε και αρκεστήκαμε εκ νέου στην θεωρία αλλά και στις ασκήσεις των σεμιναρίων του μαθήματος .Αν όμως είχαμε πρακτική σε κάποια εταιρία που χειρίζεται και δουλεύει με τέτοια συστήματα τώρα θα ήμασταν ειδικοί πάνω σε αυτά τα συστήματα .Αλλά ξέρουμε μόνο από θεωρία και ασκήσεις του σεμιναρίου. Αλλιώς λοιπόν να τα βλέπεις στην πράξη και να τα δουλεύεις σε κάποια εταιρία και αλλιώς να τα μαθαίνεις στην θεωρία και λύνοντας ασκήσεις .

 

Τέλος

Η πρακτική που είχε το πολυτεχνείο μου ήταν ελεύθερη για όλους και όχι υποχρεωτική . Ήταν όπως είπα παράλληλο πρόγραμμα 2 εξαμήνων στο τέταρτο έτος μόνο και στο τέλος έπαιρνες ένα πιστοποιητικό με την υπογραφή και σφραγίδα πρυτάνεως κάτι δηλαδή σαν μικρό βιβλιαράκι που ανέγραφε την βαθμολογία εξέτασης των μαθημάτων παρακολούθησης του προγράμματος της εταιρίας και το χρόνο απασχόλησης και συμμετοχής στην εταιρία κατά την διάρκεια του προγράμματος . Ήταν σαν μικρογραφία του βασικού πτυχίου που θα παίρναμε , απλός ήταν extra και μετρούσε στον εμπλουτισμό των γνώσεων και στο βιογραφικό του κάθε φοιτητή .Το Master δεν είχε καμία σχέση με αυτό το πρόγραμμα της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δύο πτυχία, BEng (3 χρονια) καί MEng (4 χρονια) σύνολο εως 6 εως 7

full time?

Τό πολυτεχνειο (ή ή σχολη ή το ΑΕΙ γενικά) ειναι κάποιο τμημα (ή σχολή) απο το

Technische Universität Stuttgart ή University of Southampton?

 

μπερδεύτηκα...

.

Link to comment
Share on other sites

Το βασικό μου πτυχίο είναι 4 έτη και το μεταπτυχιακό μου 1.5 έτος.

 

Σε παραπέμπω στο άλμπουμ μου για το πολυτεχνείο.

Το πρόγραμμα των δύο εξαμήνων δεν έχει να κάνει με κανένα από τα δύο πτυχία .Απλός ήταν ξέχωρο πρόγραμμα που μας πρότειναν οι καθηγητές μας στην αρχή του τέταρτου έτους να παρακολουθήσουμε παράλληλα με το πρόγραμμα του πολυτεχνείου στην εταιρία που σε συνεργασία με το πολυτεχνείο το διοργάνωνε .

Με άλλα λόγια ένα δεύτερο πρόγραμμα που έτρεχε εκείνη την περίοδο σε αυτήν την εταιρία .Αλλά στο τέλος αυτού του προγράμματος και αφού περνούσες όλα τα μαθήματα του προγράμματος της εταιρίας στο τέλος έπαιρνες πιστοποιητικό σε μορφή σαν ένα μικρού μεγέθους βιβλιαράκι το οποίο πέρα από τους βαθμούς των μαθημάτων των δύο εξαμήνων του προγράμματος της εταιρίας που έγραφε έφερε πάνω και την υπογραφή και σφραγίδα του πρύτανη και αυτό γιατί το πρόγραμμα το πρότεινε η εταιρία αλλά το διοργάνωναν μαζί με το πολυτεχνείο .

Οι καθηγητές που δίδασκαν στην εταιρία και στους χώρους της εταιρίας ήταν οι δικοί μας καθηγητές .

Το βιβλιαράκι το παραλάμβανες στο τέλος από την γραμματεία της σχολής μας . Αλλά ταυτόχρονα παρακολουθούσες και τα μαθήματα του τέταρτου έτους του πολυτεχνείου για να πάρεις το βασικό πτυχίο και επί της ουσίας το ένα πρόγραμμα βοηθούσε το άλλο .

Link to comment
Share on other sites

.καλή χρονιά σε όλους

όποιος είδε τα 4 επεισόδια της εκπομπής "το Κουτί της Πανδώρας" για τα ελληνικά πανεπιστήμια, πιστεύω ότι πήρε μια γεύση για το τί επικρατεί..

Μόνο τις δηλώσεις των Ελλήνων πανεπιστημιακών που εργάζονται στο εξωτερικό να κρατήσεις, φθάνει για να μην ξαναμιλήσεις για το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα...

 

Ευτυχώς τα είδα τα κουτια κ επιτέλους κατάλαβα τι γίνεται κ τι φταίει τόσα χρόνια..

 

Σπούδασα κ εργάστηκα για λίγο (στην ουσία "μεγάλωσα") στην Γερμανία κ αυτό είναι ό,τι καλύτερο έκανα στη ζωή μου, από ηθικής άποψης,

αντίθετα πρακτικά, ζώντας μετέπειτα στην Ελλάδα, ήταν καταστροφικά εκτός τόπου και χρόνου!

Κι ενώ με τις γνώσεις του Ελλ δημόσιου Λυκείου, πριν την λεηλασία του από τον Ράλλη κ το Πασόκ, ήμουν άριστα εφοδιασμένη για να προχωρήσω σε ενα απο τα δυσκολότερα ΑΕΙ της Ευρώπης, αφού το τελείωσα κ επέστρεψα με έβλεπαν σαν Ουφο!

Για όσους ενδιαφέρονται τα δίδακτρα ήταν τότε ..60 Μάρκα το εξάμηνο! με πλήρη ασφάλιση! Το κόστος της ζωής δε, με εξαίρεση τα νοίκια -αν δεν ήθελες τις εστίες- όχι ιδαίτερα υψηλό. Για όσους είχαν όρεξη υπήρχαν άπειρες δουλειές, που με λίγες ωρίτσες την ημέρα έβγαζες όσα σου έστελναν οι γονείς τον μήνα!!

Όσοι φίλοι κ γνωστοί δεν γύρισαν πίσω (μας έφαγε ο συναισθηματισμός εμάς) δεν το μετάνοιωσαν!

Link to comment
Share on other sites

Το κλασσικό παράδειγμα στην Ελλάδα είναι οτι υπάρχουν 10 που πάνε τα πράγματα μπροστά και 100 που τα πάνε πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.