Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σχετικά με την τουρμπίνα στο αμάξι.


manos1972

Recommended Posts

Χωρίς τουρμπίνα ξέχνα τις προσπεράσεις, ιδιαίτερα όταν θα είσαι γεμάτος.

Ψάξε στο γνωστό μέρος http://global.ebay.com/ για την τουρμπίνα, θα εκπλαγείς.

 

Προσωπικά είχα βρει αντλία αέρα για τις ασφάλειες (ήταν ηλεκτροπνευματικές). Στην Ελλάδα κόστιζε πάνω από 300€ και θα καθυστερούσε επειδή θα γινόταν παραγγελία. Στις μάντρες δεν υπήρχε, έψαχνα 6 μήνες. Από το ebay βρήκα μια μεταχειρισμένη με 65€ με τα μεταφορικά. Την σύνδεσα μόνος μου και έτοιμος.

Ομοίως ένα Comand APS το οποίο στην Ελλάδα έχει τιμή αντιπροσωπίας με την εγκατάσταση πάνω από 2.000€, ίσως και 2.500€, μου κόστισε κάτω από 300€.

 

Ίσως να μην το βρεις αμέσως, αλλά δεν χάνεις τίποτα να ψάξεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 42
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αν συνδέσω την εξάτμιση χωρίς την τουρμπίνα, θα δουλέυει κανονικά η κλούβα ή θα έχω προβλήματα?

 

Αποκλείεται να δουλεύει έστω και ικανοποιητικά πιστεύω. Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί για συγκεκριμένη αναλογία καυσίμου - αέρα δεδομένης της τουρμπίνας. Θέλει σίγουρα επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος για να λειτουργήσει καλά, να μην καίει και να αξιοποιεί τα όσα άτια του έμειναν....Τώρα από τα 83 πόσα θα είναι αυτά, δεδομένου ότι είναι και ντίζελο...Καμιά 50-55 το κόβω με καλή ροπή χαμηλά λόγω ντίζελ.

 

Σχετικό με το θέμα ερώτημα. Τι γνώμη έχετε για το "πείραγμα" του κινητήρα, μέσω επαναπρογραμματισμού του εγγεφάλου? Νομίζετε ότι είναι μέσα στο φάσμα της μέγιστης απόδοσης που μπορεί να έχει ο συγκεκριμένος κινητήρας? Εχω ακούσει διάφορες γνώμες όπως ότι με την συγκεκριμένη αναβάθμιση θα είμαι οκ, μέχρι την άποψη ότι θα ζωρίσω τον κινητήρα τόσο πολύ που σε 1χρόνο θα είναι άχρηστος...

 

Εξαρτάται τις προδιαγραφές του κινητήρα. Πχ ο 1600άρης που φόραγαν τα Rallye-Saxo VTS, "φώναζαν" για επαναπρογραμματισμό...Γενικά πάντα ο επαναπρογραμματισμός, όταν γίνει από γνώστη και της δουλειάς αλλά και του τύπου του αυτοκινήτου σου, μόνο θετικά δίνει. Αυτά περί ζορίσματος και σε 1 χρόνο γιοκ...είναι μπούρδες.

Link to comment
Share on other sites

Σε πόσες στροφές έδινε 83ps; Τι πίεση ανέβαζε η τουρμπίνα;

 

Δεν τα ξέρω αυτά . Τους 83ps το ξέρω από την εταιρία του αυτοκινήτου που ρώτησα πόσους έχει αυτός ο κινητήρας.

Αριθμός πλαισίου ZFA 23000005284799 FIAT DUCATO 10Q Μοντέλο 1996

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται τις προδιαγραφές του κινητήρα. Πχ ο 1600άρης που φόραγαν τα Rallye-Saxo VTS, "φώναζαν" για επαναπρογραμματισμό...Γενικά πάντα ο επαναπρογραμματισμός, όταν γίνει από γνώστη και της δουλειάς αλλά και του τύπου του αυτοκινήτου σου, μόνο θετικά δίνει. Αυτά περί ζορίσματος και σε 1 χρόνο γιοκ...είναι μπούρδες.

 

Αν μιλάμε για βελτίωση της τάξης των 15-20HP τότε δεν έχει πρόβλημα ο κινητήρας. Από εκεί και πάνω μπορεί να απαιτηθούν αλλαγές στα πιστόνια-χιτώνια-βαλβίδες κλπ. Υπάρχουν βέβαια "μαστόρια" που ανεβάζουν καμιά 60αριά άλογα χωρίς να αλλάξουν τα πιστόνια με αποτέλεσμα σε 2 μήνες γιοκ....

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς τουρμπίνα: γύρω στα 50ps.

 

Αν είναι να μείνουν 50 ps δεν με απασχολεί .Εγώ θέλω να κάνω την δουλειά μου μόνο και δεν με ενδιαφέρει αν τρέχει με 150 η με 80 χλμ. Μόνο να ξέρω ότι θα δουλεύει και δεν θα με αφήσει σε καμία ερημιά .

Link to comment
Share on other sites

Υπερβάλεις cna κατά πολύ...δεν υπάρχει περίπτωση κανένας κινητήρας όπως βγαίνει από το εργαστάσιο, να μην αντέχει 60 άτια παραπάνω, με τα ίδια εντόσθια (πιστόνια, χιτώνια, μπιέλες, στράφαλο) και σωστές ρυθμίσεις. Αντέχουν χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα. Εκτός κι αν το ρυθμίσεις να χτυπάει 8άρες στροφές κλπ ποε έτσι κι αλλιώς ελάχιστα μοτεράκια το κάνουν και μόνο όταν βελτιώνεις με ατμόσφαιρα. Για σφυρήλατα κλπ πρέπει να ανέβεις λίγο στα ps με τουρμπίνα...

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να μείνουν 50 ps δεν με απασχολεί .Εγώ θέλω να κάνω την δουλειά μου μόνο και δεν με ενδιαφέρει αν τρέχει με 150 η με 80 χλμ. Μόνο να ξέρω ότι θα δουλεύει και δεν θα με αφήσει σε καμία ερημιά .

 

Αν δεν το ρυθμίσεις για αυτά τα 50...θα σου μείνει.

Link to comment
Share on other sites

@cna, Jackson

Συγκεκριμένα μιλάω για golf MK4 1.8T από 150ps σε 220ps με πρόγραμμα μόνο. Δεν αναφέρομαι σε μηχανικές επεμβάσεις γιατί το πράγμα εκεί ξεφεύγει. Ο προβληματισμός είναι και τα 100.000χλμ που έχει...

Link to comment
Share on other sites

Πρόγραμμα μόνο; Ελευθέρωσε εισαγωγή και εξαγωγή και θα τα πάρεις πολύ πιο εύκολα. Κάποια φιλτροχοάνη και κάποια εξατμισούλα θα βοηθήσουν για καμιά 10αριά ps + πρόγραμμα.

 

Αλλά ειδικά για το μοτεράκι σου (το κλασικό του group VAG) υπάρχουν άπειρα aftermarket προϊόντα και έτοιμες λύσεις για όλα τα βαλάντια και τα ps.

 

Tα 100,000 ανάλογα τη χρήση και τη φροντίδα που του κάνεις, μπορεί να είναι από πάρα πολλά μέχρι και λίγα...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.