Μετάβαση στο περιεχόμενο

[ΤΣΜΕΔΕ] Ειδική Προσαύξηση


userkkk

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι νέος μηχανικός εγγεγραμμένος στο ΤΣΜΕΔΕ από τον Οκτώβρη του 2010. Τον Δεκέμβρη σαν καλός μηχανικός κι εγώ πήγα να εξοφλήσω τις εισφορές μου και να εκδώσω βιβλιάριο υγείας. Όλα καλά, πλήρωσα, έβγαλα βιβλιάριο και έφυγα(μετά από περίπου 4 ώρες αφού γινόταν χαμός, αλλά αυτό είναι για άλλο topic). Σημειωτέων, να πω, πως κανείς δεν με ρώτησε αν θέλω να συμπεριληφθώ στο καθεστώς ειδικής προσαύξησης. Είχα ενημερωθεί για το τι ακριβώς αφορά και ήμουν έτοιμος να τους πω πως δεν με ενδιαφέρει. Αφού λοιπόν δεν με ρώτησαν και δεν υπέγραψα κάτι σχετικό, εφησυχάστηκα. Έτσι λοιπόν, σήμερα, μου ήρθε το εξοφλητικό για τις εισφορές του Α εξαμήνου του 2011 όπου , όπως αναφέρει, πρέπει να πληρώσω 350€ για την ειδική προσαύξηση. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν τους γνώστες….για να μπεις στην ειδική προσαύξηση ως νέος μηχανικός δεν πρέπει να κάνεις μια υπεύθυνη δήλωση ότι θέλεις ή κάποιο χαρτί τέλος πάντων? Τι διαδικασία πρέπει να κάνω για να βγω αν μπορώ να βγω τώρα. Τι θα με συμβουλεύατε εσείς να κάνω?

Ευχαριστώ

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Πας απο ΤΣΜΕΔΕ, αν εισαι Αθηνα στα κεντρικα στην Κολοκοτρωνη, κανεις αιτηση για διαγραφη απο την ειδικη προσαυξηση. Το ειχα κανει και εγω. Δεν πληρωνεις το ποσο που σου λενε το οποιο συμπεριλαμβανει την ειδικη προσαυξηση, σου βγαζουν νεο μπουγιουρντι ητοι 975,48 Εuro, εκτος και αν για τους μηνες που εχει ξεκινησει το Α' Εξαμηνο 2011 εως τη μερα που θα κανεις τη διαγραφη σου κρατησουν κατι απο εκει.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

στην ειδική προσαύξηση μπήκες όταν συμπλήρωσες ένα χαρτί λίγο πριν τις εξετάσεις του ΤΕΕ (κάνε ότι σου είπαν οι συνάδελφοι)

Link to comment
Share on other sites

στην ειδική προσαύξηση μπήκες όταν συμπλήρωσες ένα χαρτί λίγο πριν τις εξετάσεις του ΤΕΕ (κάνε ότι σου είπαν οι συνάδελφοι)