Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αυτό το θέμα έχει τεθεί και συζητηθεί αρκετές φορές στην κεφάλαιο "Τοπογραφικά- Χωροταξικά".

Εγώ ο ίδιος ανέβασα πρότυπα σχέδια από κόμβους & σήματα, σε μορφή dwg, 2-3 φορές. Υπάρχει αρκετό υλικό.

Κάνε μία αναζήτηση στο αντίστοιχο, ή παρόμοιο, θέμα στην παραπάνω ενότητα.    

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ευχαριστώ πολύ ChristinaK και nbr!

Στο άρθρο 5 του ΦΕΚ119Α/2006, για δευτερεύων εθνικό δίκτυο βρήκα ότι χρειάζεται να γίνει η διαμόρφωση Τύπου Β, όμως το πρόσωπο που απαιτείται πρέπει να έχει ελάχιστο μήκος 50μ και εμείς έχουμε πρόσωπο γηπέδου 32μ. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην οικοδομική άδεια; Υπάρχει κάποιος τρόπος να αποφύγουμε την κυκλοφοριακή σύνδεση; ίσως να ζητήσουμε άδεια εισόδου εξόδου ή μόνο για πεζούς;

Ευχαριστώ

Edited by CaZo
Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να κάνεις σύνδεση με συνεργασία των ομόρων (σύσταση δουλείας). Η σύνδεση δεν μπορεί να αποφευχθεί

Δημοσιεύτηκε

caSo, ίδια περίπτωση δουλέυω τώρα...

Βασικά είναι 3 πράγματα...1. Πρόσωπο (50 μ στην περίπτωσή μας...) 2. Μήκος Ορατότητας (200μ...βλ. και το ΠΔ...) και το ποιό σημαντικό...3. συν πλην 100μ μήκος όπου εκεί θα διαμορφώσεις τις λωρίδες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης ΕΚΤΟΣ των ορίων του υφιστάμενου δρόμου...αν η Ε.Ο. έχει όριο απαλλοτρίωσης την έβγαλες...εμένα δεν έχει...οπότε χρειάζεται παραχώρηση με συμβολ. πράξη των όμορων ιδιοκτητών για 100μ x 5μ πλάτος μ.ο...

Προσπάθησε μήπως το αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο περιμετρικά σε κάποιον αγροτικό δρόμο κα βγάλεις από εκεί είδοσο - έξοδο. αλλά ξεχνάς  - κλείνεις με μόνιμο τρόπο - το πρόσωπο προς την εθνική

  • Like 1
  • 3 years later...
Δημοσιεύτηκε (edited)
On 4/11/2020 at 7:31 ΜΜ, tetris said:

Μπορείς να κάνεις σύνδεση με συνεργασία των ομόρων (σύσταση δουλείας). Η σύνδεση δεν μπορεί να αποφευχθεί

Καλημέρα, επειδή  έχω παρόμοια περίπτωση  δλδ  όταν έχω  ανοικοδόμηση για κατοικια  με πρόσωπο  σε ε.ο και δεν πληρω προϋποθέσεις  εισόδου εξόδου θεωρώ  ότι  δεν απαιτείται  είσοδος έξοδος για την έκδοση Ο.Α σύμφωνα  με το άρθρο  39 παρ 7 του ΒΔ 465/1970 σωστά?

Edited by Elounda
Δημοσιεύτηκε

αντιγράφω τη σχετική παράγραφο

7. Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την έγκριση εισόδου - εξόδου οχημάτων στα σχέδια της οικοδομικής άδειας περιλαμβάνεται διαμόρφωση μόνιμης περίφραξης η οποία δεν επιτρέπει είσοδο - έξοδο οχήματος.

Δεν εννοεί αυτό που λες, αλλά το αντίθετο. Θα πρέπει, στα σχέδια της άδειας (τοπογραφικό και ΔΚ), να δείξεις μόνιμη περίφραξη (και να την κατασκευασεις) ώστε να αποκλειστεί η πρόσβαση από το πρόσωπο. Το πώς θα μπαίνεις στην ιδιοκτησία σου, δεν ενδιαφέρει τη νομοθεσία. Μπορείς, πάντως, και μέσω δουλείας με πρόσβαση σε άλλο δρόμο πλην της ΕΟ

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους. Κάνω έρευνα για ένα αγροτεμάχιο που προτίθεται να αγοράσει ένας πελάτης μου - με σκοπό να κατασκευάσει κέντρο αποκατάστασης. Τοπογραφικό θα κάνουμε προσεχώς. Το αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο σε δρόμο διανομής, όπου όμως στη διανομή δεν αναγράφεται πλάτος. Μετρούμενο από τον χάρτη φαίνεται να είναι 2,50μ., αν επιλυθεί η πλάκα σε συνδυασμό με τα ορόσημα προκύπτει πλάτος μεγαλύτερο ενώ στην πραγματικότητα το πλάτος είναι 4-5μ..

Μιλώντας με την τεχνική υπηρεσία του οικείου Δήμου, μου είπαν ότι λόγω δραστηριότητας θα πρέπει να λάβει χώρα κυκλοφοριακή μελέτη και εφόσον το πλάτος του δρόμου μετά το τοπογραφικό προκύψει 2,5μ. τότε υπάρχει πιθανότητα να μην μας επιτραπεί να κάνουμε την εν λόγω δραστηριότητα.

Έχει κάποιος συνάδελφος εμπειρία σχετικά με το αν έχει δίκιο η τεχνική υπηρεσία ή αν θα αρκεστούμε σε είσοδο - έξοδο; 

Δημοσιεύτηκε

Κυκλοφοριακή μελέτη απαιτείται, εξ όσων γνωρίζω, για συνδέσεις. Στην περίπτωσή σου, θα αιτηθείς έγκριση εισόδου-εξόδου. Πλάτος δρόμου 2,50 μ ΔΕΝ είναι επαρκές ούτε για πεζόδρομο και σωστά δεν θα δοθεί έγκριση σε αυτή την περίπτωση.

Δημοσιεύτηκε (edited)
On 9/7/2025 at 5:31 PM, HAROUL said:

Καλησπέρα σε όλους. Κάνω έρευνα για ένα αγροτεμάχιο που προτίθεται να αγοράσει ένας πελάτης μου - με σκοπό να κατασκευάσει κέντρο αποκατάστασης. Τοπογραφικό θα κάνουμε προσεχώς. Το αγροτεμάχιο έχει πρόσωπο σε δρόμο διανομής, όπου όμως στη διανομή δεν αναγράφεται πλάτος. Μετρούμενο από τον χάρτη φαίνεται να είναι 2,50μ., αν επιλυθεί η πλάκα σε συνδυασμό με τα ορόσημα προκύπτει πλάτος μεγαλύτερο ενώ στην πραγματικότητα το πλάτος είναι 4-5μ..

Μιλώντας με την τεχνική υπηρεσία του οικείου Δήμου, μου είπαν ότι λόγω δραστηριότητας θα πρέπει να λάβει χώρα κυκλοφοριακή μελέτη και εφόσον το πλάτος του δρόμου μετά το τοπογραφικό προκύψει 2,5μ. τότε υπάρχει πιθανότητα να μην μας επιτραπεί να κάνουμε την εν λόγω δραστηριότητα.

Έχει κάποιος συνάδελφος εμπειρία σχετικά με το αν έχει δίκιο η τεχνική υπηρεσία ή αν θα αρκεστούμε σε είσοδο - έξοδο; 

το μετρούμενο απο χάρτη δεν λεει κατι...

παντως στις διανομές συνήθως είναι απο 4-6μ οι δρόμοι

κάντε τοπογραφικό, εφαρμοστε την διανομή και δειτε ποσο ειναι ο δρόμος.

Edited by GeorgeVasil

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.