Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τοπογράφος η πολιτικός μηχανικός ;


staffandsword

Recommended Posts

Γεια σε όλους σας.Είμαι φοιτητής της σχολής αγρονόμων τοπογράφων του εμπ.Είμαι σε μεγάλο δίλημμα.Σκέφτομαι να μπω στους πολιτικούς μηχανικούς με το 10% με μεγάλη πιθανότητα να τα καταφέρω.Δεν ξερω όμως με ποια απο τις δύο σχολές θα μπορώ να έχω μεγαλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση στην ελλάδα αλλά και κυρίως στο εξωτερικό.Γνωρίζω οτι οι πολιτικοί κατεχουν πολυ περισσοτερα δικαιωματα από τους τοπογράφους,αλλα έχω ακούσει και για διαφορες δουλειες των τοπογραφων όπως τα ψηφιακα συτηματα,gps,χαρτες και άλλα τα οποία τα κάνουν κυρίως αυτοί.Ακόμη προβληματίζομαι γιατί ακουω πολλες φορες για κορεσμό των πολιτικών αφού ειναι πάρα πολλοί σε αριθμό και έχω μπερδευτεί παρα πολυ.Πολλοί συμφοιτητές μου τοπογράφοι έχουν γονείς πολιτικούς ,οι οποίοι τους συμβούλευσαν να γίνουν τοπογράφοι και όχι πολιτικοί.Και τα δύο αντικειμενα μου φαίνονται ενδιαφέροντα οπότε θα ήθελα να μου πείτε ποια είναι η γνώμη σας σχετικά για το τι να διαλεξω,κυρίως για εργασια στο εξωτερικο μιας και στην χώρα μας δεν πολυκινούνται τα πράγματα.Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 30
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν ξερω όμως με ποια απο τις δύο σχολές θα μπορώ να έχω μεγαλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση στην ελλάδα αλλά και κυρίως στο εξωτερικό

 

Αν πρόκειται να μείνεις στην Ελλάδα, η μόνη σου ελπίδα είναι να πάρεις και δίπλωμα ΠΜ. Είμαστε κυριολεκτικά αόρατοι οι ΑΤΜ εδώ, και μας έχουν καπελώσει εντελώς οι ΠΜ (φταίμε κι εμείς με την αδράνειά μας για αυτό). Ακόμα και στο αντικείμενο του Κτηματολογίου μπλέκονται (η τελευταία ελπίδα να κινηθεί κάτι στη χώρα), τη στιγμή που αν κοιτάξεις το πρόγραμμα σπουδών των ΠΜ του ΕΜΠ (το κοίταγα προ ημερών) δεν υπάρχει καν η λέξη "Κτηματολόγιο". Δεν υπάρχει "LIS", δεν υπάρχει "GPS". Ακόμα και στα Πολεοδομικά-Χωροταξικά παίζει να έχουμε και περισσότερα σχετικά μαθήματα εμείς οι ΑΤΜ. Παρ'όλα αυτά...