Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πτυχίο στα τρία χρόνια προβλέπει ο νέος νόμος-πλαίσιο για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ


George78

Recommended Posts

Πτυχία , μεταπτυχιακά , διδακτορικά , σε μιά χώρα που δεν παράγει τίποτα και γιά το ελάχιστο χρησιμοποιεί αλλοδαπούς εργάτες .

 

Υπάρχουν πολλές παροιμίες που θα μπορούσαν να εκφράσουν την περίπτωση μας πολύ καλά , αλλά θα πω μιά τοπική και ίσως άγνωστη

"Εκανε η μαιμού πιπί και έσκυβε και εφίλιετο"

 

Απειροι τίτλοι σε μιά χώρα , χωρίς βιομηχανία , χωρίς χωροταξικό , χωρίς χρήσεις γης , χωρίς κτηματολόγιο , με αγράμματους ηγέτες και διεφθαρμένη κρατική μηχανή .

 

Τα πράγματα θα χειροτερέψουν πολύ ακόμη , δυστυχώς γιά όλους μας .

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 192
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Πτυχία , μεταπτυχιακά , διδακτορικά , σε μιά χώρα που δεν παράγει τίποτα και γιά το ελάχιστο χρησιμοποιεί αλλοδαπούς εργάτες .

 

Και μετά λέμε "τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε?"

 

Στη χώρα του "αυτονόητου" αλλά και του αδιανόητου!

 

Εννοείται οτι θα χειροτερέψουν. Θα αρχίσει η ανθρωποφαγία. Αν ο σκοτωμός ξεκινάει από τα τοπογραφικά... φαντάσου τι έχει να γίνει.

 

Πάντως προκειμένου επανέλθουμε στο θέμα, είτε το θέλουμε είτε όχι η εφαρμογή των ECTS και η αντιστοιχία τους με ανάλογα ΕΔ ταιριάζει στην Ελλάδα περισσότερο και από τις χώρες που το εφαρμόζουν χρόνια! Είναι η μόνη λύση.. σκεφτείτε το σοβαρά, πρέπει να αποδίδονται ΕΔ ατομικά και όχι συλλογικά

Link to comment
Share on other sites

σκεφτείτε το σοβαρά, πρέπει να αποδίδονται ΕΔ ατομικά και όχι συλλογικά

 

Δεν έχω καμία εμπάθεια στους Τ.Ε αλλά κάποια λεγόμενα μερικών από σας συνάδελφοι με βγάζουν έξω από τα ρούχα μου! Με αυτό που λες ποντάρεις στην αποτυχία και την καταστροφή του άλλου για να επιβιώσεις(κατά την λαθεμένη άποψη σου) και εσύ!!

 

Η έννοια του συλλογικού εργαζόμενου συνάδελφε, προστατεύει και ενοποιεί τους εργαζόμενους είτε είναι από ΑΕΙ είτε είναι από ΑΤΕΙ. Συνάδελφε στο λέω εντελώς φιλικά, πάλεψε για αυτά που σου ανήκουν και άσε ήσυχους τους λοιπούς συναδέλφους σου.

 

Δεν ήθελα να το πω γτ αυτό θα ανοίξει τους ασκούς του αιώλου, δν έχετε καμία σωτηρία αν πάμε σε φάκελο προσόντων, γτ πολύ απλά δν συγκρίνεται η πανεπιστημιακή εκπαίδευση με την τεχνολογική! Αν εξαιρέσεις λίγα τμήματα κυρίως στην Αθήνα όπου οι καθηγητές κάνουν φιλότιμη προσπάθεια και έχουν και καλή ''μαγεια'' (σπουδαστές με καλές επιδόσεις στο λύκειο και όχι ότι μείνει)...

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα με το ΒΑs, τι θέλουμε τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά και σε πολλές περιπτώσεις τα μετα-διδακτορικά??? Πειτε μου ειλικρινά!!!??? Ελληνική πατέντα για να κρύβεται ο πραγματικός αριθμός ανεργίας των νέων!!!

 

Συνάδελφοι, ας παλέψουμε όλοι για καλές συνθήκες εργασιάς στο κομμάτι που μας ''αναλογεί''. Δείτε στο άλλο thread να δείτε τι γίνεται με τις αμοιβές μας και τότε θα καταλάβετε πως αυτή η κουβέντα είναι αναντίστοιχη της συγκιρίας

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς καμία τύχη? Ας πάμε. Και επιτέλους ας μάθουμε να εναρμονιζόμαστε ευρωπαικά όχι μόνο όταν είναι να μοιράσουμε λεφτα. Στο εξωτερικό 1 ECTS είναι παντού το ίδιο. Υπάρχει και αξιολόγηση ιδρυμάτων, η οποία ΠΕΡΙΕΡΓΩΣ ΜΟΝΟ τα πανεπιστήμια δεν καταδέχονται. Άρα όλη η παραφιλολογία "για το τί ειναι καλύτερο" είναι στον ΑΕΡΑ. Θα κλάψουνε Μανουλες αν γίνει μία σωστή αξιολόγηση (και για αρκετά ΤΕΙ βέβαια)

 

ΠΡΟΦΑΝΩΣ πρέπει να είναι ΑΤΟΜΙΚΑ τα ΕΔ. Όπως ΠΑΝΤΟΥ. αυτα τα συνδικαλιστικοσυλλογικά έμπλεξαν τους ανικανους ΤΕ και ΠΕ μαζί με τους ΙΚΑΝΟΥΣ ΤΕ και ΠΕ. Ας είναι καταστροφική για κάποιους και να υπάρχει λόγος. Ας μην καταστρέφουμε apriori κάποιους (και το χειρότερο είναι ότι το κάνουμε ΔΗΘΕΝ στο όνομα της ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ - εδώ γελάμε -)

 

Όσο για το κομμάτι που σου αναλογεί... Ιδού η Ρόδος ιδού και το Πήδημα!

 

Αυτή ειναι η αλήθεια. "Όλα τα άλλα είναι Τουφες"! όπως λέει και κάποιος εδω μέσα

 

Όπως έχω αναφέρει ξανα... ομοίως. Σέβομαι και συνεργάζομαι με πολλούς ΠΕ επί της ουσίας.

 

Σχετικά με τις αμοιβές.... Οι λογιστές έχουν? Οι marketeers έχουν? οι πληροφορικάριοι έχουν?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Megapad , αποφεύγω να τσακώνομαι στο θέμα των ΕΔ , γιατί απλά στα 52 μου αυτό δεν έχει κανένα νόημα .

Επειδή όμως έχω φίλους , συμφοιτητές μου και άλλους γνωστούς από τα 2 πτυχία , θα σου πω ότι θα συμφωνούσα απόλυτα στον φάκελλο προσόντων .

 

Και σίγουρα οι ελληνικές εκπαιδεύσεις έχουν διαφορές , όπως και οι φοιτητές μεταξύ τους έχουν διαφορές , όπως και οι παλαιότεροι έχουν διαφορές με τους νεότερους , αλλά κυρίως οι 50-60000 διπλωματούχοι του εξωτερικού έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους , αλλά και μεταξύ μας .

 

Σε όλους τους κλάδους υπάρχουν καλοί και κακοί και σε όλες τις σχολές .

Γνωρίζω αρκετούς και από τις 2 κατηγορίες και πολυτεχνίτες και τειτζήδες , αλλά και από το εξωτερικό .

 

Φάκελλοι προσόντων , επίπεδα ευθύνης και συνεχείς εξετάσεις επιμόρφωσης γιά όλους .

Αυτό θα είναι η λύση .

Και θα μειώσει και την ανεργία .

 

Γιατί ένας που γνωρίζει δεν θα έχει αντίπαλο στην διεκδίκηση ενός σοβαρού έργου έναν 23χρονο πανεπιστήμονα , ο οποίος συνήθως είναι ο αχυράνθρωπος ενός στημένου συστήματος .

 

Και σίγουρα ένα παιδί που πιάνει 18000 στις πανελλαδικές , έχει ισχυρότερες βάσεις γιά μιά καλύτερη εκπαίδευση , αλλά και ένα παιδί που πιάνει 13-15000 , σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί ,η απλά να ήταν κάπως άτυχο .

 

Οπωσδήποτε τα παιδιά των 7-8000 έχουν πρόβλημα , αλλά συνήθως αυτά δεν τελειώνουν ποτέ .

 

Υπάρχουν όμως πολλά παιδιά των 7-17000 που πηγαίνουν έξω και μας γυρίζουν διπλωματούχοι .

 

Και γιά αυτά ισχύουν οι πιό πάνω κατηγοριοποιήσεις , αλλά στην πράξη όμως απολαμβάνουν τα απεριόριστα ΕΔ των παιδιών των 18000+ .

 

Αυτό είναι το ενοχλητικό γιά τους περισσότερους από εμάς .

 

Ελπίζω το νέο πλαίσιο γιά τα αει να βοηθήσει .

Αυτό όμως που θα βοηθήσει περισσότερο , είναι η μείωση των εισακτέων που θα μείνουν οι μισοί μέσα σε 1-2 χρόνια .

 

Τότε ίσως καταλάβουμε ότι το πτυχίο δεν είναι γιά όλους , αλλά και ότι η κοινωνική καταξίωση , αφορά το άτομο αυτό καθεαυτό και όχι το πτυχίο .

Link to comment
Share on other sites

Τότε ίσως καταλάβουμε ότι το πτυχίο δεν είναι γιά όλους , αλλά και ότι η κοινωνική καταξίωση , αφορά το άτομο αυτό καθεαυτό και όχι το πτυχίο .

 

Ακριβώς... γιατί δυστυχώς ακόμα καποιοι πιστεύουν ότι πάει "δώρο" με την αποφοίτηση

Link to comment
Share on other sites

Με αυτό που λες ποντάρεις στην αποτυχία και την καταστροφή του άλλου για να επιβιώσεις(κατά την λαθεμένη άποψη σου) και εσύ!!

 

Όχι.. ποντάρει στις δικές του ικανότητες. Και κατά τη γνώμη μου αυτό σημαίνει "αξιοκρατία"

Link to comment
Share on other sites

Όταν με ένα δίπλωμα απολαμβάνεις απεριόριστα ΕΔ σε 5-6 γνωστικά πεδία, λογικό είναι να μη σου καλοφαίνεται η απόδοση ΕΔ με βάση το πρόγραμμα σπουδών. Η πρακτική όμως αυτή είναι καθιερωμένη διεθνώς και σιγά σιγά πρέπει και εμείς να φύγουμε από το επίπεδο Ζιμπάμπουε και να την ακολουθήσουμε.

 

Εν πάση περιπτώσει το έχουμε αναλύσει και παλαιότερα πως απόφοιτοι με υπερ-ΕΔ βοηθάνε μόνο τους μεγάλους. Η σωστή λογική λέει πως ένα έργο χρειάζεται μία ομάδα μηχανικών και μπορεί να δώσει δουλειά σε πολύ περισσότερο κόσμο. Αλλά τι λέω, εδώ για τα δημόσια έργα που επιβάλλεται η ομάδα μηχανικών καταφέρατε και τα κάνατε θάλασσα με την "ενοικίαση πτυχίων"...

Link to comment
Share on other sites

"Πτυχία , μεταπτυχιακά , διδακτορικά , σε μιά χώρα που δεν παράγει τίποτα και γιά το ελάχιστο χρησιμοποιεί αλλοδαπούς εργάτες ."

 

Διαφωνω καθετα σε αυτο το σημειο. Ισα ισα το γεγονος οτι εχουμε

ενα μορφωμενο και εξειδικευμενο επιστημονικο δυναμικο αποτελει

μεγαλο πλεονεκτημα για καποια εταιρια που θα ηθελε να ενενδυσει

στην Ελλαδα. Τωρα γιατι δεν γινονται επενδυσεις ειναι γνωστοι οι

λογοι πχ γραφειοκρατεια, διαφθορα, νομοι που αλλαζουν καθε 1 μηνα.

 

Η χρηση αλλοδαπων εργατων γινεται σε ολο τον ανεπτυγμενο κοσμο

για μικροτερο εργατικο κοστος.

 

 

"Και σίγουρα ένα παιδί που πιάνει 18000 στις πανελλαδικές , έχει ισχυρότερες βάσεις γιά μιά καλύτερη εκπαίδευση , αλλά και ένα παιδί που πιάνει 13-15000 , σίγουρα μπορεί να βελτιωθεί ,η απλά να ήταν κάπως άτυχο ."

 

Αυτος του 13-15 ελυσε 1 θεμα λιγοτερο σε σχεση με τον 18 που μπορει να ειναι θεμα τεμπελιας

που δεν διαβασε αρκετα η απλα ο 18 ειχε καλο ιδιαιτερα να τον καθοδηγησει τι να διαβασει.

Link to comment
Share on other sites

 

Αυτος του 13-15 ελυσε 1 θεμα λιγοτερο σε σχεση με τον 18 που μπορει να ειναι θεμα τεμπελιας, που δεν διαβασε αρκετα η απλα ο 18 ειχε καλο ιδιαιτερα να τον καθοδηγησει τι να διαβασει.

 

Το τελευταίο αποτελούσε στην δική μου εποχή το σημείο διαχωρισμού των πολύ καλών από τους καλούς. Δυστυχώς δεν είχαμε όλοι την πολυτέλεια να πληρώνουμε φροντιστήρια για 3 χρόνια ή για ιδιαίτερα. Αυτό όμως όπως καταλαβαίνεις δεν αποτελεί κριτήριο προσωπικών ικανοτήτων αλλά κοινωνικών/ταξικών διακρίσεων. Λέμε όλοι ότι με την ιδιωτικοποίηση της παιδείας θα σπουδάζουν μόνοι οι έχοντες κλπ λες και αυτό δεν συμβαίνει σήμερα στον ίδιο βαθμό! 1 στα 100 παιδιά θα περάσει στο Πολυτεχνείο χωρίς να καταφύγει σε φροντιστήρια και αν το ψάξεις καλά θα δεις ότι πρόκειται για το 1% του πληθυσμού που εμφανίζει μεγάλους δείκτες ευφυίας και αυτό δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο για τις ικανότητες των υπολοίπων...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.