Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικού διαγράμματος κατά ΕΓΣΑ


Recommended Posts

@myri παραπάνω δε γράφω ότι πρέπει να μείνει για κάθε αντικείμενο 1 τμήμα πολυτεχνείου και 2 ΤΕΙ;!

Edited by stayros
Link to comment
Share on other sites

καταρχάς κάνεις λάθος, το κράτος πρέπει να προσφέρει τις συνθήκες για να βρισκεις δουλειά

 

Γιατί σε αναγκάζει κανένας να μείνεις στην Ελλάδα για να δουλέψεις εάν δεν βρίσκεις εργασία ? Το κράτος έχει σκοπό να σε μάθει μια τέχνη μια επιστήμη με την οποία να μπορείς να εργαστείς παντού .Από εκεί και πέρα ο καθένας με βάση αυτήν την επιστήμη που σπούδασε ψάχνει να βρει όπου βρει για να δουλέψει .

 

αντε πάλι στα ίδια, οι ΤΕ έχουν επαγλεματικά δικαιώματα απλά είναι λιγότερα από τους ΠΕ

 

Και γιατί θα πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις για αυτούς ? Αυτοί δεν είναι άνθρωποι ? Δεν θέλουν να εργαστούν για αυτό που σπούδασαν ? Γιατί λοιπόν να μην μπορούν και αυτοί ?

 

 

τα ισα δικαιώματα είναι ΠΑΡΑΛΟΓΑ, προφανως πρέπει να υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάλογα με τη σχολή και την εκπάιδευση

 

Γιατί θεωρείς ότι είναι παράλογα ? Επειδή πέρασαν με μικρότερο βαθμό στις πανελλήνιες ? Από την στιγμή που και ο διπλωματούχος όταν βγει στην εργασία δεν γνωρίζει που πάν τα πέντε γιατί να υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτών ?

 

εσύ προφανώς εννοείς ισα δικαιώματα σε παρόμοιες ειδικότητες ΑΕΙ-ΤΕΙ

 

Εγώ εννοώ τα ίδια δικαιώματα σε αυτά που ξέρουν .Να μην υπάρχουν διαφορές .

 

άρα γιατι να υπάρχουν 2 σχολές

Να κλείσει λοιπόν η 1 από τις 2.

 

Γιατί επιμένεις να κλείσουν ? Θέλουμε ως χώρα να έχουμε αμόρφωτους ?

 

Πάντως δεν μπορεί να συνυπάρχουν και τα 2.

 

Και άλλα δύο να υπήρχαν ακόμα καλύτερα . Είναι ντροπή για την χώρα μας να φεύγουν τα μισά παιδιά έξω για σπουδές επειδή η χώρα μας δεν έχει περισσότερα ιδρύματα για να μπορούν να σπουδάζουν όλοι όσοι το επιθυμούν .

Link to comment
Share on other sites

Γιατί σε αναγκάζει κανένας να μείνεις στην Ελλάδα για να δουλέψεις εάν δεν βρίσκεις εργασία ?

 

Το κράτος έχει σκοπό να σε μάθει μια τέχνη μια επιστήμη με την οποία να μπορείς να εργαστείς παντού .Από εκεί και πέρα ο καθένας με βάση αυτήν την επιστήμη που σπούδασε ψάχνει να βρει όπου βρει για να δουλέψει .

οι πολίτες είναι η περιουσία του κράτους

 

Και γιατί θα πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις για αυτούς ? Αυτοί δεν είναι άνθρωποι ? Δεν θέλουν να εργαστούν για αυτό που σπούδασαν ? Γιατί λοιπόν να μην μπορούν και αυτοί ?

 

Γιατί θεωρείς ότι είναι παράλογα ? Επειδή πέρασαν με μικρότερο βαθμό στις πανελλήνιες ? Από την στιγμή που και ο διπλωματούχος όταν βγει στην εργασία δεν γνωρίζει που πάν τα πέντε γιατί να υπάρχει διαφορά μεταξύ αυτών ?

 

Εγώ εννοώ τα ίδια δικαιώματα σε αυτά που ξέρουν .Να μην υπάρχουν διαφορές .

αν λοιπόν μαθαινουν τα ίδια πραγματα και αποφοιτώντας ξερουν τα ίδια πραγματα

τότε είναι 2 ίδιες σχολές, γιατι λοιπόν να έχουμε 2 ίδιες σχολές;

 

Γιατί επιμένεις να κλείσουν ? Θέλουμε ως χώρα να έχουμε αμόρφωτους ?

διότι δεν μπορεί να παράγουμε αναλογικά περισσότερους επισήμονες από αυτούς που χρειάζονται

ενω πχ δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι τεχνικοί και πρακτικοί κλάδοι που είναι απαραίτητοι

μορφωση παρέχουν και κατωτερες σχολές

 

Και άλλα δύο να υπήρχαν ακόμα καλύτερα . Είναι ντροπή για την χώρα μας να φεύγουν τα μισά παιδιά έξω για σπουδές επειδή η χώρα μας δεν έχει περισσότερα ιδρύματα για να μπορούν να σπουδάζουν όλοι όσοι το επιθυμούν .

ειναι ντροπή να φευγουν για σπουδές και δεν είναι ντροπή να φευγουν επειδή το κράτος τους έχει χ@@@μένους;

Link to comment
Share on other sites

οι πολίτες είναι η περιουσία του κράτους

 

Εάν είναι περιουσία του κράτους να φροντίζει να μην χάνει την μισή (σε σπουδές έξω) αλλά να την αξιοποιεί όλη κατά τον ίδιο τρόπο .

 

αν λοιπόν μαθαινουν τα ίδια πραγματα και αποφοιτώντας ξερουν τα ίδια πραγματα

τότε είναι 2 ίδιες σχολές, γιατι λοιπόν να έχουμε 2 ίδιες σχολές;

 

Είπαμε για να σπουδάσουν περισσότεροι .

 

διότι δεν μπορεί να παράγουμε αναλογικά περισσότερους επισήμονες από αυτούς που χρειάζονται

 

Το κράτος δεν τους προορίζει όλους για να μείνουν στην χώρα τους , αλλά για να έχουν την δυνατότητα με την επιστήμη τους να εργαστούν παντού και όπου βρουν .

 

 

μορφωση παρέχουν και κατωτερες σχολές

 

Κατώτερες ανώτερες και από εκεί μέσα άνθρωποι βγαίνουν .Το κακό είναι ότι από τις ανώτερες ορισμένοι βγαίνουν με προκατάληψη απέναντι στους συνανθρώπους τους που τυγχάνει να είναι και συνάδελφοι τους .

 

ειναι ντροπή να φευγουν για σπουδές και δεν είναι ντροπή να φευγουν επειδή το κράτος τους έχει χ@@@μένους;

 

Η μεγαλύτερη ντροπή είναι που ο καθένας κοιτάει το τομάρι του χωρίς να υπολογίζει τον συνάνθρωπο του .Κυρίως αυτός που τα έχει όλα χωρίς να γνωρίζει τι θα πει αλληλεγγύη προς τον συνάδελφο του μέσα σε μια κοινωνία .Για αυτό άλλωστε φτάσαμε εδώ που φτάσαμε .Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία ως προς τον τρόπο σκέψεως μας τότε θα μείνουμε μια ζωή αδιόρθωτοι .

Edited by Ferari
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ferari, έχεις φάει κόλλημα με την μόρφωση μου φαίνεται....Η μάλλον με τις σπουδές για να είμαστε ακριβείς. Τι πάει να πει να γίνουν περισσότερες σχολές για να σπουδάσουν όλοι? Να μην σπουδάσουν όλοι. Δεν είναι αυτοσκοπός. Ούτε οι σπουδές σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο ή καλύτερο επαγγελματία. Ασε έχω δει σπουδαγμένους που κάθονται με 3/60 και ανθρώπους με βασική εκπαίδευση γατόνια που δεν ξέρουν τι έχουν....Ασε σου λέω.

Η όλη φάση μου θυμίζει κάτι οικογένειες που θεωρούν ντροπή να μην σπουδάσουν τα παιδιά τους, λες και έτσι θα εξασφαλιστούν αυτά και οι επόμενες γεννεές.

Η Ελληνική αγορά δεν μπορεί να απορροφήσει ούτε τους μισούς από τους υπάρχοντες, θα βγάλουμε πολλαπλάσιους? Τι θα τους κάνουμε? Σουβλατζήδες με πιστοποίηση? Η πωλητές με ΕΔ? Να παν να βρουν την τύχη τους έξω? (ωραία λογική). Και ποιος σου είπε ότι και εκεί θέλουν περισσότερους μορφωμένους? Η ότι ο άλλος σπούδασε για να μεταναστεύσει?

Το να έχουμε παραπλήσιες σχολές με το ίδιο αντικείμενο είναι γελείο...Να μην βγάλουμε πχ 100 μηχανολόγους να βγάλουμε 300 και 500. ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ?

Και μην ξεχνάς δεν μπορούν να γίνουν όλοι γιατροί, και μηχανικοί. Ποιο το νόημα?

Edited by ikaros13
Link to comment
Share on other sites

επειδή οι περισσότεροι έχουν αποφοιτήσει από τις ελληνικές σχολές δεν μπορούν να δουν πέρα απο 'κει

δεν θα διαφωνίσω για το εάν πρέπει να κλείσουν κάποιες σχολές και μακάρι να γίνουν αλλά δεν είμαι ο κατάλληλος να πω ποιες πρέπει να κλείσουν γιατί θα παίξουμε την κολοκυθιά.

Για όσους έχουν προτείνει την λύση 3(ή4)Bsc+2Msc, την θεωρώ την καλύτερη

αλλά ούτε κι αυτή σας αρέσει,

αυτή η 5ετής ενιαία εκπαίδευση σας έχει ποτίσει όχι μόνο το μυαλό, το άγιο δισκοπότηρο που έχετε υποχρέωση να το διατηρήσετε με κάθε κόστος, η άρια φυλή που δεν πρέπει να προσφήσουν τα μιάσματα.

Η αντίληψη του "νταβατζή" που την έχετε κι ευαγγέλιο, δεν σας αρέσει η ευρωπαϊκή εκπαιδευτική νομοθεσία γιατί θα χαλάσει τα κεκτημένα, δεν βλέπετε ότι μας λοιδωρούν και μας ρίχνουν τα πρόστιμα αρκεί να μην χάσετε τα ειδικά προνόμιά σας.

Οι παλιοί έλεγαν "ή στραβός είν ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε"...σας έχει περάσει από το μυαλό μήπως λέω μήπως κάτι δεν πάει καλά εδώ πέρα.?.. ή δε πάει να πνιγούν όλοι αρκεί εμείς να είμαστε από πάνω.

 

 

ενω πχ δεν υπάρχουν ενδιάμεσοι τεχνικοί και πρακτικοί κλάδοι που είναι απαραίτητοι

 

 

υπάρχουν και πολλοί μάλιστα, αλλά δεν βγαίνουν μετά από 4 χρόνια σπουδών σε ανώτατο ίδρυμα

 

είχατε που είχατε τις "γραμμές" σας, έπεσε κι η κρίση και βλέπετε εφιάλτες....

Link to comment
Share on other sites

Επιστήμονες βγαίνουν μόνο στην Ελλάδα για μερικούς.Ως γνωστόν οι ''περισσότεροι'' διπλωματούχοι θέλουν το 5ετές πτυχίο τους να αναγνωριστεί σαν master ΑΡΑ ο ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ μέσος άνθρωπος καταλαβαίνει ότι σπάνε άμεσα τα 5 έτη και γίνεται αυτόματα 3+2 ή 4+1 βέβαια και πάλι η ελληνική παράνοια επανέρχεται θεωρώντας τους πτυχιούχους μηχανικούς(τει) με 4 έτη σπουδών και μεταπτυχιακό τίτλο δηλαδή +2 έτη κάτι κατώτερο!!!!!ΤΡΕΛΑΜΑΡΑ δίχως λογική.Επανερχόμαστε στα μόρια εισαγωγής ναι τα τει έχουν μικρότερες βαθμολογίες κάλλιστα γιατί εάν και είναι ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα,κύριος λόγος,επίσης υπάρχουν πολυτεχνικά τμήματα με βαθμό πρόσβασης τα 10.000 μόρια όταν θα διαγράψετε αυτούς τους μηχανικούς από τον επιστημονικό σας κλάδο και τους μηχανικούς εκ βαλκανίων δίχως εξετάσεις τότε θα συνεχίσουμε την συζήτηση περί μορίων.

Link to comment
Share on other sites

Αριστεία για το ΤΕΙ Κρήτης

09:47

Εύσημα σε όλα, από τη διδακτέα ύλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό ως την ερευνητική του δραστηριότητα, απέσπασε το Τμήμα Ηλεκτρολογίας του ΤΕΙ Κρήτης, μέσω ειδικής αξιολόγησης που έγινε από πανεπιστήμια του εξωτερικού.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 17-19 Οκτωβρίου από τρεις Έλληνες καθηγητές διακεκριμένων πανεπιστήμιων του εξωτερικού, επιλεγμένους από την Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ). Οι τρεις καθηγητές κάνουν άκρως κολακευτικές διαπιστώσεις, καθώς, όπως επισημαίνουν χαρακτηριστικά στην έκθεση αξιολόγησης, το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος «είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλα τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, και σε ελληνικό και σε διεθνές επίπεδο», με τη διδακτέα ύλη να «έχει σχεδιαστεί κατάλληλα ώστε οι απόφοιτοι να είναι ανταγωνιστικοί για την αγορά», καθώς «καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεματικών ενοτήτων από βασικά μαθήματα Ηλεκτρολογίας έως σύγχρονα και προηγμένα μαθήματα, όπως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, Φωτονική, Υλικά, Ρομποτική, Μηχατρονική κ.λπ.».

 

«Αφοσιωμένοι στο καθήκον»

 

Στο κομμάτι της εκπαίδευσης, η επιτροπή αξιολόγησης αναγνωρίζει ότι «η πλειοψηφία των μελών του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι αφοσιωμένοι στο καθήκον τους και κοντά στις ανάγκες των φοιτητών, με όλους τους φοιτητές να συμφωνούν στην υψηλή ποιότητα διδασκαλίας και προσοχής εκ μέρους του προσωπικού», ενώ, σε σχέση με την ερευνητική δραστηριότητα του Τμήματος Ηλεκτρολογίας, η έκθεση μνημονεύει ότι «το τμήμα έχει να επιδείξει εξαιρετικούς ερευνητές που ασχολούνται με πρωτοπόρες ερευνητικές δραστηριότητες, με πολλούς φοιτητές να πραγματοποιούν την πτυχιακή τους εργασία και την πρακτική τους άσκηση σε εξαιρετικά εργαστήρια με άριστες υποδομές». Παραδέχεται δε ότι «μέλη του προσωπικού είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα στην ανάπτυξη έρευνας υψηλής απήχησης σε συνεργασία με εθνικούς και διεθνείς φορείς», έρευνα που αφορά σε «θέματα διεπιστημονικού χαρακτήρα, που καλύπτουν πλατιά περιοχή επιστημονικών ενοτήτων στα όρια της Ηλεκτρολογίας, της Φυσικής και της Χημείας».

Στην έκθεση επισημαίνεται ακόμη πως «το τμήμα έχει ισχυρούς δεσμούς με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, το Πανεπιστήμιο Κρήτης, τη ΔΕΗ, την Περιφέρεια Κρήτης, το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ηρακλείου, καθώς και πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε θέματα ενέργειας και περιβάλλοντος».

 

 

Θα σε παρακαλούσα πάρα πολύ Myri να σχολιάσεις και τα παραπάνω λόγια των ξένων πανεπιστημιακών για τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς τε από το τει Κρήτης

Edited by konst
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.