Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γλώσσα και εκπαιδευτική πολιτική


AlexisPap

Recommended Posts

Ο διακεκριμένος πανεπιστημιακός πάντως δεν σημαίνει αυτομάτως πως μπορεί να συλλάβει τον σχεδιασμό της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπάιδευσης.

Καταρχάς για να συμμετέχει στον σχεδιασμό, θα πρέπει για μεγάλο χρονικό διάστημα να ασχολείται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με αυτό.

Δευτερον θα πρέπει να διαβάσει το πρόγραμμα, την ύλη, τα βιβλία, τα βοηθήματα του υφισταμενου προγραμματος και κάποιων παλαιότερων.

 

Δε λέω πως δεν γίνεται, αλλά πως αποκλείω το γεγονός να είναι διατεθημένοι να σχοληθούν αποκλεστικά με το θέμα.

Edited by myri
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 41
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Από τα πρακτικά στα οποία έριξα μία ματιά δεν διαπίστωσα να έχει ασχοληθεί κάποιος εκ των ομιλούντων με τα παραπάνω θέματα.

Για την ακρίβεια, δεν βρήκα να συζητάνε κάτι τόσο φοβερό, ή να έχουν μία σαφή άποψη για την παιδεία.

 

Αντίθετα, οι διακεκριμένοι δάσκαλοι

.

 

 

Βάζω και

που έχει να κάνει με την γλώσσα, ώστε να είμαστε εντός θέματος.

Αξίζει να αφιερώσει κανείς χρόνο για να δει πως αντιμετωπίζονται από τους κορυφαίους επιστήμονες

τα θέματα παιδείας, γλώσσας και εκπαιδευτική πολιτικής...

...αλλά και διαπιστώσει ποιοί άνθρωποι και ποιές απόψεις βρίσκονται εκτός συμβουλίων.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.