rootbreaker Posted October 2, 2011 at 09:06 PM Posted October 2, 2011 at 09:06 PM Γειά σας και από εμένα. Τώρα που απολύθικα από το υπό διάλυση Π.Ν. έχω αρχίσει να ψάχνω ζεστά το θέμα δουλειάς στο εξωτερικό. Γενικά ψάχνω από το Linkedin, από HR εταιρείες (Manpower, Adecco, Randstad). Υπάρχει κανένα άλλο site που μπορείτε να μου προτείνετε? Ψάχνω κυρίωσε σε Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Γερμανία, Αυστραλία, Καναδά
tektonas80 Posted October 3, 2011 at 05:37 AM Posted October 3, 2011 at 05:37 AM Φίλε μην ψάχνεις από εταιρίες σαν την manpower τις ξέρω από Γερμανία. Οι εταιρίες αυτές σου βρίσκουν δουλειά αλλά παρακρατούν ένα μέρος του εισοδήματος σου σαν προμήθεια. Ουσιαστικά είσαι ενοικιαζόμενος υπάλληλος εάν πας μέσω των εταιριών αυτών.
rootbreaker Posted October 3, 2011 at 07:13 PM Posted October 3, 2011 at 07:13 PM Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αν και την πληροφορία αυτή την ήξερα. Έχεις ιδεά για κανένα άλλο site?
Daron Posted October 3, 2011 at 08:15 PM Posted October 3, 2011 at 08:15 PM http://www.careerjet.de http://www.monster.de Για Γερμανία. Ich wuensche dir viel Glueck (du wirst es brauchen)
tektonas80 Posted October 4, 2011 at 05:52 AM Posted October 4, 2011 at 05:52 AM http://www.jobrapido.de Daron εσύ είσαι Γερμανία?
rootbreaker Posted October 4, 2011 at 06:57 AM Posted October 4, 2011 at 06:57 AM Danke Daron, aber mein Deutsch ist nicht so gut. Έπρεπε να το περάσω από google translate. Σε ευχαριστώ για τα site. Θα το ψάξω.
Daron Posted October 4, 2011 at 08:14 AM Posted October 4, 2011 at 08:14 AM http://www.jobrapido.de Daron εσύ είσαι Γερμανία? Όχι φίλε μου αν και θα το ήθελα πάρα πολύ.
tektonas80 Posted October 4, 2011 at 09:37 AM Posted October 4, 2011 at 09:37 AM Σε νιώθω φίλε μια από τα ίδια, αν και εγώ ετοιμάζομαι να πάω προς τα εκεί.Πάντως παιδιά για μηχανολόγους έχει περισσότερες δουλείες Γερμανία από ότι για αρχιτέκτονες, το λέω επειδή το ψάχνω εντατικά.
kmos Posted October 5, 2011 at 06:05 PM Posted October 5, 2011 at 06:05 PM Ενδιαφέρομαι για εργασία στο εξωτερικό ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Εχω τελειώσει σε ελληνικό πολυτεχνείο και έχω πολύ καλή γνώση αγγλικών. Είμαι 37 ετών. Έχω 5 ετή προυπηρεσία ως Product-Project Manager σε ελληνική εταιρία ηλεκτρονικών. Όμως αυτή είναι πριν 6 χρόνια γιατί δυστυχώς έχω κάνει το λάθος να προσληφθώ μόνιμος στο Δημόσιο ως καθηγητής πληροφορικής. Παρακαλώ όπως μου απαντήσει κάποιος αν υπάρχει δυνατότητα και τι με συμφέρει οικονομικά ως προς το κόστος ζωής (παντρεμένος χωρίς παιδιά) α) να εργαστώ είτε ως μηχανικός είτε β) (δεύτερη επιλογή) ως καθηγητής πληροφορικής στις εξής χώρες (υπενθυμίζω ότι γνωρίζω μόνο αγγλικά και πολύ λίγα γαλλικά): α) Ηνωμένο Βασίλειο β) Γερμανία γ) Γαλλία
pa_nik_ Posted October 13, 2011 at 11:42 AM Posted October 13, 2011 at 11:42 AM Ενδιαφέρομαι για εργασία στο εξωτερικό ως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός. Εχω τελειώσει σε ελληνικό πολυτεχνείο και έχω πολύ καλή γνώση αγγλικών. Είμαι 37 ετών. Έχω 5 ετή προυπηρεσία ως Product-Project Manager σε ελληνική εταιρία ηλεκτρονικών. Όμως αυτή είναι πριν 6 χρόνια γιατί δυστυχώς έχω κάνει το λάθος να προσληφθώ μόνιμος στο Δημόσιο ως καθηγητής πληροφορικής. Παρακαλώ όπως μου απαντήσει κάποιος αν υπάρχει δυνατότητα και τι με συμφέρει οικονομικά ως προς το κόστος ζωής (παντρεμένος χωρίς παιδιά) α) να εργαστώ είτε ως μηχανικός είτε β) (δεύτερη επιλογή) ως καθηγητής πληροφορικής στις εξής χώρες (υπενθυμίζω ότι γνωρίζω μόνο αγγλικά και πολύ λίγα γαλλικά): α) Ηνωμένο Βασίλειο β) Γερμανία γ) Γαλλία α) Εγω σπουδαζα Αγγλια και τον Ιανουαριο που εποικινωνησα με καποιον καθηγητη μου, μου ειπε οτι γενικα δεν ειναι καλα τα πραματα εκει....εχουν καποια σχετικη δυσκολια στο να βρουνε δουλεια ειδια οι νεοι αποφοιτοι...Σε οτι αφορα τωρα τα λεφτα και το κοστος ζωης....ενταξει εξαρτατε αρκετα απο την πολη (για παραδειγμα το Λονδινο ειναι πολυ ακριβωτερο απο το Λιβερπουλ που ημουν) αλλα γενικα τα λεφτα που περνεις σε φτανουν να περνας αλλα ως εκει....επισης η λιρα εχει πεσει πολυ δηλαδη ειναι στο 1.12 περιπου οποτε δεν κερδιζεισ κατι σε ευρω. (αυτα παντα για το μεσο ορο και συμφωνα με την εντυπωση που μου δημιουργηθηκε οσο εψαχνα για δουλεια) β) για γερμανια εγω απο οσο ξερω θελει οποσδηποτε την γλωσσα, εγω εστειλα απο μαιο εως ιουλιου πανω απο 100 βιογραφικα και ελαβα ακυρο για ολα κυριως για γλωσσα. γ)τωρα για τιν Γαλλια επισης εχω την αισθηση οτι θα ζητησουν γλωσσα (απλη υποθεση ομως) και απο 1-2 συμφοιτητες Γαλλους που ειχα δεν βρισκαν και τοσο ευκολα καλη δουλεια το 2009....(αλλα δεν ξερω τιποτα παραπανω) 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now