Μετάβαση στο περιεχόμενο

Προς κατεδάφιση το Badminton στο Γουδή


kostassid

Recommended Posts

Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι που δεν αδιαφορούν!

 

Ο πρώην δήμαρχος είναι σε κατ' οίκον περιορισμό!

Κάτι είναι και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς γιά το Μαρούσι . Μιλάω γιά το Χαλάνδρι . Και αν ο προηγούμενος του Μαρουσιού είχε άλλα θέματα με τα επί της Κηφισίας ψηλά κτίρια , δεν αναιρεί το γεγονός ότι όλη η κόντρα είναι καθαρά ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ .

 

Και έτσι δεν με αφορά η άποψη τους και δεν την θεωρώ και σοβαρή .

 

Γιά το ΣτΕ έχω επίσης πεί την άπψη μου .

Προχτές έβγαλε παράνομη , άλλη άδεια στην Κηφισίας στο avanue ,5-6 χρόνια μετά .

 

Και μετά ψάχνουμε γιά επένδυτές . Οταν δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει .

 

Το μώλλ και το κάθε μώλλ , αλλά και τον κάθε έμπορο θα τον κρίνουν οι πελάτες του .

 

Επίσης αν θέλεις , απαντάς και γιά του Ζωγράφου και τον ΣΔ .

 

Φιλικά πάντα .

Link to comment
Share on other sites

Το μώλλ και το κάθε μώλλ , αλλά και τον κάθε έμπορο θα τον κρίνουν οι πελάτες του .

@BAS: δηλαδή αν γεμίσει μια πλατεία π.χ. των Πετράλωνων (Σπ. Μερκούρη νομίζω λέγετε) με sex shop και τα ενεχυροδανειστήρια (αυτά τα κίτρινα κουτιά) θα πεις πάλι:και το κάθε μώλλ , αλλά και τον κάθε έμπορο θα τον κρίνουν οι πελάτες του?

 

ΥΓ.1 Δεν θα έπρεπε να ψάχνουμε για επενδυτές . Για παιδεία θα έπρεπε να ψάχνουμε αρχικά

Link to comment
Share on other sites

Ο επενδυτής να επενδύσει σε γη που αγοράζει και με τους όρους που ισχύουν για όλους τους εν δυνάμει επενδυτές.

Από που και έως που είναι το δημόσιο υποχρεωμένο να χαρίζει γη και ειδικούς όρους στον καθένα που δηλώνει επενδυτής;

Και εμένα άμα μου χαρίσουν δημόσια γη, ειδικούς όρους δόμησης και μου δώσουν δάνειο με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου επενδυτής γίνομαι.

Να μου δώσουν λοιπόν άδεια να κάνω Καζίνο στην Ακρόπολη και ελικοδρόμιο στου Φιλοπάππου και να με κρίνουν οι πελάτες μου.

 

Είναι παράλογο να κατηγορούμε τους πολιτικούς για μάσα, μίζες κλπ , να μας απαντάνε "μαζί τα φάγαμε" και όταν κάποιος αντιδρά στις μάσες και μίζες να τον κατηγορούμε ως "κορμοράνο".

Δηλαδή όποιος με προσωπικό του κόστος σε χρόνο, χρήμα και ψυχική ισορροπία τα βάζει με ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ τον βρίζουμε και από πάνω;!

 

 

ΥΓ ΒΑΣ

Αυτό που λες για το Δ. Ζωγράφου δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε.

Αν θες να το συζητήσουμε κάπου αλλού, αν και δεν κατάλαβα πλήρως τι θες να πεις.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Το μώλλ και το κάθε μώλλ , αλλά και τον κάθε έμπορο θα τον κρίνουν οι πελάτες του .

@BAS: δηλαδή αν γεμίσει μια πλατεία π.χ. των Πετράλωνων (Σπ. Μερκούρη νομίζω λέγετε) με sex shop και τα ενεχυροδανειστήρια (αυτά τα κίτρινα κουτιά) θα πεις πάλι:και το κάθε μώλλ , αλλά και τον κάθε έμπορο θα τον κρίνουν οι πελάτες του?

 

ΥΓ.1 Δεν θα έπρεπε να ψάχνουμε για επενδυτές . Για παιδεία θα έπρεπε να ψάχνουμε αρχικά

 

Aν νομίζεις ότι η αγορά θα σηκώσει αυτά τα μαγαζιά που λές , τότε σημαίνει ότι τα χρειάζεται . Ξέρεις η αγορά δεν έχει ιδεολογικές αγκυλώσεις ούτε είναι ευγενής .

Γι' αυτό και η Αλφα έγινε Φίατ , γιατί μπορεί η αλφασούντ να έστριβε καλά , αλλά σάπιζε στον 1 χρόνο . Ετσι η αγορά την πέταξε .

Γιατί τώρα σκούριαζε , μάθε το με μιά έρευνα . Θα σε βοηθήσει και στο τι θα ψηφίσεις .

 

Προφανώς βέβαια ψάχνουμε γιά επενδυτές .

 

Ο επενδυτής να επενδύσει σε γη που αγοράζει και με τους όρους που ισχύουν για όλους τους εν δυνάμει επενδυτές.

Από που και έως που είναι το δημόσιο υποχρεωμένο να χαρίζει γη και ειδικούς όρους στον καθένα που δηλώνει επενδυτής;

Και εμένα άμα μου χαρίσουν δημόσια γη, ειδικούς όρους δόμησης και μου δώσουν δάνειο με εγγύηση του ελληνικού δημοσίου επενδυτής γίνομαι.

Να μου δώσουν λοιπόν άδεια να κάνω Καζίνο στην Ακρόπολη και ελικοδρόμιο στου Φιλοπάππου και να με κρίνουν οι πελάτες μου.

 

Είναι παράλογο να κατηγορούμε τους πολιτικούς για μάσα, μίζες κλπ , να μας απαντάνε "μαζί τα φάγαμε" και όταν κάποιος αντιδρά στις μάσες και μίζες να τον κατηγορούμε ως "κορμοράνο".

Δηλαδή όποιος με προσωπικό του κόστος σε χρόνο, χρήμα και ψυχική ισορροπία τα βάζει με ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ τον βρίζουμε και από πάνω;!

 

 

ΥΓ ΒΑΣ

Αυτό που λες για το Δ. Ζωγράφου δεν έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε.

Αν θες να το συζητήσουμε κάπου αλλού, αν και δεν κατάλαβα πλήρως τι θες να πεις.

 

Το πως κατέληξε στον Λάτση δεν το ξέρω . Αν ισχύουν αυτά που λές προφανώς υπάρχει θέμα . Αλλά όχι γιά την πολεοδομική άδεια , αφού σε περιοχή που εντάχθηκε στο σχέδιο ορίζονται όροι δόμησης και όχι "ειδικοί" όροι δόμησης , μιά και πριν δεν υπήρχαν άλλοι .

 

Αν έχει γίνει ιστορία στο πως μεταβιβάστηκε είναι άλλο θέμα που μπορεί να έχεις δίκιο .

Στο τυπικό όμως του θέματος δεν υπάρχει κάποιο θέμα .

 

Επίσης η ιστορία με τους εμπορικούς συλλόγους είναι ξεκάθαρη , όπως την ανέφερα . Εχεις δει τι σημαίνει και πως σκέφτεται ο κακομαθημένος έλληνας έμπορος και επαγγελματίας ? Δεν κολώνει πουθενά αρκεί να κάνει την δουλίτσα του . Και όταν κάτι δεν το καταλαβαίνει είναι κατ' αρχήν εχθρικός .

 

Αν πας να εφαρμόσεις τους νόμους όπως πρέπει στους εμπόρους και ιδιαίτερα κανόνες πυροπροστασίας θα πάθεις πλάκα . Λές βοήθα παναγιά μην γίνει η στραβή .

 

Γιά το θέμα του Ζωγράφου , λέω ότι οι κάτοικοι βολεύονται με τον μεγάλο ΣΔ , με την εκμετάλλευση των φοιτητών σε νοίκια κλπ και μετά κάνουν τους θλιμμένους επειδή σε ένα τεράστιο χώρο υπάρχει μιά πολιτιστική εγκατάσταση .

 

Απίστευτη υποκρισία .

Link to comment
Share on other sites

Το Mall θα το λύσει το δικαστήριο.

 

Τους έμπορους τους ξέρουμε και τους κατοίκους παρομοίως, αλλά δεν εξετάζουμε από αυτήν την άποψη το θέμα (δηλ αν αντιδρά ή όχι ο εμπορικός σύλλογος ή αν αρέσει στους κατοίκους), ούτε καν γιατί ο επιχειρηματίας ήθελε να το εκμεταλλευτεί

εμάς μας απασχολεί το αν το Κράτος τη στιγμή που γνωρίζει πως το Badminton είναι ειδικό έργο και κτίζεται κατά παρέκκλιση λόγω Ολυμπιακών ως μη μόνιμη κατασκευή δίνει άδειες μόνιμων επεκτάσεων και τροποποιήσεων.

 

Μετά δεν φταίνε ούτε οι διαμαρτυρόμενοι ούτε το ΣτΕ.

Link to comment
Share on other sites

Aν νομίζεις ότι η αγορά θα σηκώσει αυτά τα μαγαζιά που λές , τότε σημαίνει ότι τα χρειάζεται . Ξέρεις η αγορά δεν έχει ιδεολογικές αγκυλώσεις ούτε είναι ευγενής .

Γι' αυτό και η Αλφα έγινε Φίατ , γιατί μπορεί η αλφασούντ να έστριβε καλά , αλλά σάπιζε στον 1 χρόνο . Ετσι η αγορά την πέταξε .

Γιατί τώρα σκούριαζε , μάθε το με μιά έρευνα . Θα σε βοηθήσει και στο τι θα ψηφίσεις .

 

Προφανώς βέβαια ψάχνουμε γιά επενδυτές .

 

@BAS

επειδή έχει ανοίξει το θέμα σε πολλά επίπεδα και θα πρέπει να γράφω για ώρες θα σταθώ μόνο στις Αλφα και θα αναπτύξω 2-3 σημεία. Για τα υπόλοιπα θέματα -Μπάντμιντον και mall- έχω ταύτιση απόψεων με την Μύρι - (δυστυχώς είμαστε λίγοι (??) με τέτοιες θέσεις)

Για τις Άλφα Ρομέο δεν έχει γίνει αυτό που λες- ΔΕΝ γίναν οι Αλφα Φίατ -

Οι πιο πολλές εταιρείες γίναν Φίατ, ή γίναν VW ή γίναν Ρενό

Για να είμαι σαφής, για α,β,γ λόγους πολλές εταιρείες είτε αγοράζονται, είτε συγχωνεύονται σε μια μεγαλύτερη, και συγχρόνως χάνουν τα ειδικά τους χαραχτηριστικά, τις ομορφιές τους και τα χούγια τους. Το πιό σημαντικό για μένα και γαι όλους τους παλιούς αλφιστές: χάσαν οι Αλφα και οι πιο πολλές εταιρείες την πίσω κίνηση. Αποφάσισαν οι εταιρείες να βγάλουν το συναίσθημα και την ευχαρίστηση από την οδήγηση. Α και να τα κάνουν εύκολα για όλους και φιλικά στο περιβάλλον (μόνο φιλικά δεν είναι κάποια από τα σύγχρονα)

Η τελευταία γνήσια Αλφα (μαζικής παραγωγής που να απευθύνεται σε ευρύτερα κοινωνικά στρώματα) που κατασκευάστηκε ήταν η 75. Τέλειο αμάξι. Οι κατασκευαστές που τιμούν την πίσω κίνηση ακόμη είναι η BMW, Mercedeς, Lexus, και κάποια ακόμη roadster (MR2- MX5)

Φαντάζεσαι BAS ότι αν έβγαζε η Αλφα ακόμη την 75, θα ασχολούμουν με το αν θα μου καούν τα φώτα ή αν θα μου χαλάσει το ψυγείο?

Τώρα για την Αλφασούντ, να σου πω ότι οι νεαροί εκείνης της εποχής μπορούσαν με λίγα σχετικά λέφτά να πάρουν ένα αμάξι, τι στιγμή που οι ανταγωνιστές προσφέραν αν όχι επικίνδυνα αυτοκίνητα (DATSUN Y-120), κουβάδες. Η αλφασούντ των 1186κ.εκ.διέθετε δισκόφρενο, ότι δηλαδή και τα αμάξια εποχής 1800κ.εκ. Η συμπεριφορά της δε, ήταν εκπληκτική. Γενναιές γενναιών μάθαν να οδηγούν σε αυτό το φτηνο για την εποχή αμάξι. Τώρα οι σκουριές δεν απασχόλησαν όλους τους κατόχους. Σημαντικό - σημαντικότατο πρόβλημα.Το οποίο πρόβλημα δεν ήταν λόγω της προέλευσηςτης πρώτης ύλης, αλλά κυρίως από τον τρόπο κατασκευης. Μετά στην 33, που αντικατέστησε την αλφασούντ, οι άθλιοι βάλαν ταμπούρο. Πλέον τα Αλφα έχουν π ο λ ύ κ α λ ή κατασκευή και αξιοπιστία. Το κράτημα και η οδηγική απόλαυση και συμπεριφορά είναι υψηλότατου επιπέδου. Η καρδιά θα αρχίσει να ξαναχτυπά πλήρως όταν αποφασισουν επιτέλους να βάλουν την κίνηση εκεί που μόνο εταιρείες σαν την Αλφα και την BMW γνωρίζουν- στους πίσω τροχούς. Εμείς θα περιμένουμε...την αναβίωση της μεγάλης μας αγάπης.

 

 

ΥΓ1. η έρευνα για την σκουριά θα με βοηθήσει σε τι? στο τι να ψηφίσω? ΒΑS απευθύνεσαι σε άνθρωπο με πλήρη πολιτική συνείδηση και συγκρότηση. Δεν περιμένω τώρα να δω τι θα ψηφίσω και μάλιστα με τέτοιους συμψηφισμούς.

ΥΓ2. Στέκεσαι πολύ στο τι λέει η αγορά. Δεν είναι αυτή η στάση ενός μηχανικού.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.