Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ελεγκτές δόμησης


venezia

Recommended Posts

1. 30 εκ δεν είναι λάθος. Είναι επίτηδες. Εκτός αν μπήκαν να σκάψουν με το μάτι.

2. ΕΔ θα μπει μία φορά τώρα και η επόμενη στο τέλος, όπου ελέγχει τελικό ύψος κτιρίου. Άρα αν δεν γίνει η στάθμη υπογείου στην σωστή στάθμη ο 1ος ΕΔ θα βγει εκτεθειμένος σε πιθανό μελλοντικό έλεγχο.

 

 

Εκτός αν είναι >2000μ³ οπότε θα έχει και ενδιάμεσο έλεγχο, όπου θα μετρηθούν και οι εσωτερικές στάθμες.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

1. 30 εκ δεν είναι λάθος. Είναι επίτηδες. Εκτός αν μπήκαν να σκάψουν με το μάτι.

 

 

Πες τα φιλε Φαεθον, γτ εχουμε χασει το μετρο μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Τι επιτηδες ρε παιδιά ? Αστοχία είναι . Ειπα πιο πάνω "Το δάπεδο του υπογείου σημειωτέον, θα πέσει στην στάθμη που έχει εγκριθεί."

Faethon11 και terry

Εκφράζετε τη νοοτροπία τυπολατρών και ευθυνόφοβων δημόσιων υπαλλήλων που όμως δεν σας ταιριάζει απο οτι μπορω να συμπεράνω απο άλλες συζητησεις μας.

Καλούμαστε να ελέγξουμε και να γνωμοδοτήσουμε χρησιμοποιώντας το νόμο ως εργαλείο, παίρνοντας και κάποιες πρωτοβουλίες κατα τη γνώμη μου. Δεδομένου ότι ο νόμος είναι αδύνατο να προβλέψει τα πάντα, θα πρέπει να θεσουμε κάποιες καταστάσεις στην κρίση μας. Με την κοινή λογική: ο νομοθέτης ήθελε να ελεγχουμε τη σταθμη εκσκαφής ωστε το κτιριο να μην ξεπροβάλει απο το έδαφος περισσότερο απο κάποιο μέτρο που αυτός έχει ορίσει. Λιγο τον ενδιέφερε αν τα μπάζα απο κάτω είναι 50 ή 80εκ.

Αυτά. Εκτος κι αν γουστάρουμε να ξημεροβραδιαζόμαστε στις υπηρεσίες με τις γαμοενημερώσεις!

Edited by STAVION
Link to comment
Share on other sites

Μονο τα συνδετήρια δοκάρια απο 50άρια θα γίνουν 80άρια. Για να κάτσει δηλαδή επάνω η πλάκα του grossbeton. Νομίζω και με τον ίδιο οπλισμό.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, ελπίζω να μου επιτρέπετε να παρέμβω. Οπως αναφέρθηκε το βάθος εκσκαφής αυξήθηκε κατά 30 cm.

Αυτό σημαίνει:

1. το ύψος των πεδίλων (και συνδετήριων) θα αυξηθεί το ίδιο προκειμένου το δάπεδο του υπογείου να έρθει στο βάθος που είχε υπολογιστεί ( άρα και το ύψος του υπογείου να παραμείνει σταθερό) ή

2. το ύψος των πεδίλων, θα παραμείνει όπως είχε υπολογιστεί, με συνέπεια να κατέβει,φυσικά, το δάπεδο υπογείου. Ετσι:

α. Είτε διατηρείται σταθερό το ύψος υπογείου, άρα κατασκευάζεται σε άλλο βάθος από το υπολογισθέν

είτε β. αυξάνεται το ύψος υπογείου, για να έρθει στην επιθυμητή στάθμη.

 

Σκέψη: Ποιος διαφυλάττει τον Ε.Δ. ότι θα γίνει το 1. ( που θεωρώ ότι δεν έχει πρόβλημα)?? Διότι αν γίνει το 2. , σε έλεγχο από άλλον Ε.Δ. ( σε άλλη φάση), ίσως υπάρξει πρόβλημα.

Edited by αστέριος
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να λυθεί σύντομα και "αναίμακτα".

 

Δυστυχώς μας κάνουν αυτό που απεχθανόμασταν: Ευθυνόφοβους

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα ευθυνοφοβίας

αλλά το θέμα είναι πως υπάρχουν μηχανικοί που δεν ενδιαφέρονται να διοικήσουν το εργοτάξιο.

Στα εργοτάξια που υπάρχει σωστή οργάνωση

είναι απαράδεκτο το παραπάνω πρόβλημα.

Δηλαδή όταν υπάρχει εργοδηγός ή μηχανικός 7:30 με 3:00 κάθε μέρα

και με κατάλληλο εξοπλισμό, δεν γίνονται αυτά.

 

Αλλά και πάλι,

αν δεν είναι χρεωμένος ο μηχανικός με την διοίκηση του εργοταξίου, απλά δεν παραλαμβάνει το σκάμμα!

Ας πρόσεχε ο υπεργολάβος των χωματουργικών και ας πληρώσει από την τσέπη του για να φέρει το ταμπάνι εκεί που λένε τα σχέδια (αν ξέρει να τα διαβάζει...).

Ας πληρώνει ο υπεργολάβος σκαφτιάς τοπογράφο να τον καθοδηγεί!!!

 

Δηλαδή, αν τα σίδερα δεν πληρούν την απόσταση με το πέτσωμα (επικάλυψη)

τι θα πούμε?? Δυο - τρεις πόντοι είναι αυτοί, δεν πειράζει????

Edited by Brasco
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Brasco: Χωρίς να σημαίνει ότι κατά βάση διαφωνώ μαζί σου, δεν θέλω να είμαι τόσο αυστηρός. Σκέψου όμως, ότι από το καθεστώς ασυδοσίας, πήγαμε ταχύτατα σε καθεστώς πλήρους ελέγχου από συνάδελφο σε συνάδελφο. Αν τα συνδυάσεις με την πολυνομία, την αλληλοαναίρεση νόμων και εγκυκλίων, είμαστε σε ομιχλώδη κατάσταση και δεν ξέρουμε πως να φερθούμε.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.