Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πείραμα με μπαταρία αυτοκινήτου και φ/β πλαίσιο


artemidwros

Recommended Posts

Το ξεκαθάρισες, αλλά το λές λάθος: Η ανάποδα συνδεδεμένη μπαταρία προκαλεί ρεύμα κατά την ορθή και όχι κατά την ανάστροφη φορά.

(ορθή φορά = η φορά του ρεύματος όταν τα Φ/Β παράγουν ισχύ)

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο. Παρασυνήθισα την εν σειρά συνδεσμολογία από τα string και μου κόλλησε ως "ορθη".

 

Το ανάστροφο ρεύμα στο πλαίσιο θα προκύψει αν συνδέσεις το + του πλαισίου με το + της μπαταρίας και ομοίως για το -.

Edited by stayros
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συνέδεσες του πόλους ανάποδα;

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση.

Είμαι σίγουρος ότι δεν συνέδεσα ανάποδα τους πόλους.

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο, το ρεύμα που παράγει το πάνελ δεν αρκεί για να καούν οι δίοδοι, εξάλλου όταν έκανες την σύνδεση -είπες- δεν είχε ιδιαίτερα έντονο φως...

 

Κι, αν οι πόλοι συνδέθηκαν σωστά, δεν θα μπορούσε να υπάρξει -ανάστροφο- ρεύμα...

 

Να υποθέσουμε ελαττωματικό προϊόν; Μπορείς να το διαπιστώσεις εύκολα, βλέποντας την συνδεσμολογία των διόδων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

επειδη το αναποδο ειναι σχετικο, μπορεις να μας πεις πως συνδεσες το φβ με την μπαταρια (+ με + ή + με -?)

Εγω συμπεραινω οτι συνδεσες + με -. Μου προκαλει ομως εντυπωση το αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Εκανες αναποδη συνδεση. Μεσω των διοδων παρακαμψης εγινε βραχυκυκλωμα. Συνεπως απο τις διοδους περασαν μερικες εκατονταδες αμπερ (η μπαταρια οξεος του αυτοκινητου σε βραχυκυκλωμα βγαζει παρα πολλα αμπερ.)

Η σωστη συνδεση ειναι το θετικο με το θετικο και το αρνητικο με το αρνητικο. Μονο ετσι θα φορτισει η μπαταρια. Η διαφορα τασης δεν εχει σημασια, η χαρακτηριστικη των Φ/Β ειναι τετοια που η ταση του πανελ θα προσαρμοστει στα 12 V. Απλα στα 12 V το πανελ δεν αποδιδει τα μεγιστα.

Link to comment
Share on other sites

ειναι απολυτο λαθος, εναν θελεις να δουλεψεις συστημα με μπαταρια αυτοκινητου, ειναι η πλεον ακαταλληλη γιατι δεν θα αντεξει καθολου ουτε πειραματικά!. Οι πλεον καταλληλες μπαταριες για αυτονομα φ/β συστηματα ειναι βαθιας εκφόρτωσης και μαλιστα αρκετα μεγαλυτερες απο το ρευμα που θα σου ζητησουν οι καταναλωσεις. Ενα προσεγγιστικο παραδειγμα ειναι (εφοσον δεν εχεις κλιματιστικό ή ψυγειο τα οποια μπορει κ να ζητησουν εως κ 8πλασιο ρευμα στην εκκινηση τους) για φορτια 1kw θα χρειαστει τουλαχιστον μπαταρια 100 Amph. Aυτο ειπαμε προσεγγιστικα, κανονικα θελει μελέτη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.