Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναλημματικός τοίχος για την κατασκευή δρόμου.


 
anavatis

Recommended Posts

ναι λόγω του εδάφους διαισθάνομαι το ότι χρειάζεται να δημιουργηθεί μια σταθερή και καθαρή επιφάνεια που θα βοηθήσει και στο "άπλωμα" της ασφάλτου. στο νέο σκίτσο βάζω και τη σκάφη, περ. 30εκ., μετά χαλίκι, τσιμέντο και τελικά άσφαλτος. χρειάζεται κάτι άλλο για τη θεμελίωση?

post-58059-0-06553400-1345318108_thumb.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 48
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτό το τριγωνάκι να το μεταφέρεις κάτω στο φυσικό έδαφος, είναι εκσκαφή του Φ.Ε. Εκεί εδράζεται το επίχωμα σταθερά.

Βάλε και σειρά θάμνους 1μ. και κάνα λούκι για τα νερά πίσω από τον τοίχο, και κάλυψη των πρανών με βλάστηση.

Μην ξεχάσεις και το γαιωύφασμα πίσω από τον τοίχο και στο πάτημα του ερπυστριοφόρου, πάτημα στην ευθεία και μην "στριτσάρει".

Πάρα πολύ καλή συμπύκνωση στο φρύδι του πρανούς, όσο δεν παίρνει. Το ασφαλτικό +εδαφόπλακα να είναι πάνω από το έρεισμα για να μην σου πρεσσάρει η υγρασία άργιλλο μέσα στο ασφαλτικό (λόγω τριχοειδών) γιατί αποδιοργανώνει τον ασφαλτικό ιστο και καταστρέφει την άσφαλτο.

Edited by man21
Link to comment
Share on other sites

δλδ man21 εννοείς ότι στο πλατος του δρόμου θα πρέπει απλά να γίνει απλά η κατάλληλη συμπύκωση του επιχώματος ή εννοείς να ξεμπαζωθει ο δρόμος μέχρη το φ.ε. , για να δημιουργηθεί σκάφη? στην φώτο της υπάρχουσας κατάστασης στον δρόμο που βλέπεις έχει επέλθει επίχωση σε ένα βαθμο αλλά θα γίνει κι άλλη ώστε να "πιάσουμε" τη σωστή κλίση...

post-58059-0-79071900-1345320151_thumb.jpg

Edited by anavatis
Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι έτσι διαμορφωμένα δεν τα πειράζουμε. Άλλωστε θα πατήθηκαν και θα πατηθούν αρκετά. Ο σκελετός του κτιρίου έχει γίνει; Οι βαρέλες και τα φορτηγά ανέβαιναν άνετα; Το υγρό χώμα "ζύμωνε"; Κόλλαγε στις ρόδες;

Edited by man21
Link to comment
Share on other sites

χα,χα, μου αρέσει η ορολογία...ναι έχει γίνει, μετά από πολύ και συνεχή επίβλεψη. αισίως φθάσαμε να κατασκευάζουμε το δρόμο όπως είχε σχεδιαστεί εξ αρχής. μόνο που χρησιμοποιούσαμε ένα "δρόμο" από τις όμορες ιδιοκτησίες του ιδίου ιδιοκτήτη μεγάλου μηκους και έτσι το ανέβασμά ήταν πολύ πιο εύκολο και είχαμε βάλει και χαλικι διότι με τη βροχή δυσκολεύονταν και πάλι να ανέβουν οι μπετονιέρες...ο άργιλος δημιυργεί απίστευτη λάσπη...καλά δεν το συζητώ ότι βαρέθηκα να φοράω τις "γαλότζες"...ευελπιστώ ότι ο δρόμος θα τελειώσει πριν τον επόμενο χειμώνα...! πάντως τώρα που ανεβαίνουμε εδώ και 2 μήνες περίπου από το δρόμο αυτό με τα οχήματα είναι ΟΚ.

Edited by anavatis
Link to comment
Share on other sites

ευελπιστώ ότι ο δρόμος θα τελειώσει πριν τον επόμενο χειμώνα...!

Γιατί αλλιώς θα πέφτει το 3Α της αρκούδας όταν πιάσουν οι βροχές. Δεν θα προλαβαίνεις να "ασπρίζεις" τον δρόμο. Καλώς ήλθες στην οδοποία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

γειά σας συνάδελφοι, ο δρόμος πρόκειται να εξελιχθεί σε λίγο καιρό....μελετώ την τάφρο στο πλάι του δρόμου, επισυνάπτω ένα σκιτσάκι...οι κατασκευαστές που θα το αναλάβουν και ασχολούνται με έργα οδοποιίας μου είπαν πλάτος περί το 0.5, το ύψος της είναι 0,3....η τάφρος κατασκευάζεται από μπετόν....θα ήθελα να ρωτήσω τί είδους οπλισμό χρειάζεται συνήθως σε αυτό το τμήμα του δρόμου?

post-58059-0-12944200-1448313386_thumb.jpg

Edited by anavatis
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.