Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποτυχία δόνησης


 

Recommended Posts

Ξεκινώ ομολογώντας την απειρία μου σε σκυροδετήσεις στο εργοτάξιο. Από ό,τι καταλαβαίνω, για τη δόνηση χρησιμοποιούνται διαφορετικοί δονητές, ανάλογα με το είδος του στοιχείου. Έχει κάποιος περισσότερο έμπειρος κάποιες οδηγίες να δώσει γενικά για τη δόνηση του σκυροδέματος στο εργοτάξιο; Αν υπάρχουν και φωτογραφίες διαφόρων δονητών και πως χρησιμοποιούνται στο εργοτάξιο θα ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμες...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Απαντήσεις 70
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλήμερα. Σε κολώνα όπου μετά το ξεκαλούπωμα εμφανίστηκε μία ''φωλιά'' διαστάσεων 0.20χ0.20μ, τι προτείνετε? Έψαξα και στο site της hilti αλλά και για ρητίνες και δεν βρήκα κάποιο υλικό για τόσο μεγάλες διαστάσεις. Όλα αναφέρονται σε ρωγμές 1 cm μέγιστο. Μου συμβαίνει πρώτη φορά και θα ήθελα να μου δώσετε μια κατεύθηνση.

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Σε τοιχίο ειδικής κατασκευής μήκους 30μ. και ύψους 5,20μ. πως πρέπει να γίνει η σκυροδέτηση-δόνηση; και ρωτάω κυρίως τον μαστοράκο λόγω άμεσης εμπειρίας

 

Υπάρχουν δονητες αέρος οι οποιοι συνδεονται με συμπιεστη και παιρνουν οσα μετρα σωλήνα θές, επίσης υπαρχουν και οι δονητές επιφανειας, μηχανες που προσαρμοζονται στους μεταλλότυπους και δονουν ολοκληρο το καλούπι!

-Το αγρίεμα που φαινεται στις φωτο οφείλεται καθαρά σε έλλειψη επαρκούς δόνησης, τα ζουμία συνηθως φευγουν απο τον πατο και ενας τρόπος για να το αποφευγεις είναι ότνα ριχνεις την πλακα να ισιώνεις με μυστρί το σημειο που θα πατησει το καλούπι.

Επίσης είναι σίγουρα στις συγκεκριμένες φωτο ότι το μπετον έπεφτε τουλαχιστον απο 4μ ύψος. Βαζετε τους να καταβαζουν την πουμα μεσα στην κολωνα αν το επίτρεπουν τα τσέρκια.

-Φ32 είχα δει στο μετρό σε πλάκα οροφής ανόιγματος 17μ και πάχους 1,40μ. Θεωρώ ότι πολύ μεγάλα σίδερα συγκεντρώνουν τάσεις στις οπόιες το σκυρόδεμα δεν μπορεί να ανταπεξέλθεί και υπάρχονυ και προβλήματα στις αγκυρώσεις. Αυτο μο λεει το ενστικτό μου, οποτέ εγω κοιτάζω να εχω πολλα μικρά σίδερα αρκεί να αφήνουν αρκετό κενο για το σκυρόδεμα.

-Νομίζω ότι πρέπει να καθαριστουν πρώτα τα σαθρά και μετα να παρθεί απόφαση για την επισκευή. Γενικα ειναι συνηθισμενο θέαμα τετοιές περιπτώσεις, η κουφαλα που φιανεται στην τριτη φωτο θέλει προσοχη.

-Αλήθεια γιατί όχι μεταλλότυποι;;; γιατι δεν μπορέις να τους κλέψεις εύκολα και να διορθώσεις κάτι;

Link to comment
Share on other sites

dimkon

Υπάρχει χονδροκκοκο υλικό για τη συγκεκριμένη δουλεία που ζητάς αν θέλεις θα ρωρήσω τη φίρμα του το είχα χρησιμοποίησα και εγώ σε μία πισίνα με αρκετά μεγάλες φωλίες το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό.Απλά θέλει τρόπο για να γεμίσης ολόκληρη την φωλία και δεν θα μείνη καθόλου κενό το υλικό είναι χονδρόκκοκο και κατα την ανάμιξή του γίνεται σαν μέλι εισχωρεί παντού .

Παρά του ότι ο κανονισμός δέν επιτρέπη τα κενά μεταξύ του ξυλοτύπου εγώ σας προτείνω να μην σας προβληματίζουν καθόλου βέβαια δεν μιλάμε για 2 και 3 πόντους όμως για μένα είναι αναγκαίο να υπάρχουν κενά (χιλιοστών) στον ξυλότυπο προσωπικά δεν έχω σκυροδετήση ποτέ υποστήλωμα χωρις αυτά θέλω πάντα να βλέπω το σκυρόδεμα να σκάει έξω απο το κενό κατα την δόνηση πιστέψτε με είναι τρόπος αποφυγης μερεμετίων .Εγώ το προτιμό εσείς κάντε αυτό που εσείς νομίζεται σοστό.

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα μου είπε συνάδελφος για παχύρευστο υλικό το οποίο το ρίχνεις από πάνω από την φωλιά, και λόγω της πίεσης γεμίζει όλα τα κενά. Ωστόσο δεν το έχω βρει ακόμα. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι θα του ήμουν υπόχρεως.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν βάζεις ρητινοκονίαμα έγχυτου τύπου για μεγάλα πάχη; Βέβαια τα "μεγάλα" πάχη είναι νομίζω έως 10cm, αλλά αν το αναμίξεις με λίγη άμμο μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα. Δες degussa, sika, isomat κλπ. Πρόσεξε μόνο τις οδηγίες. Εγώ σε ένα πείραμα που τα έσπασα έδωσαν εξαιρετική αντοχή ακόμα και για τόσο μεγάλα πάχη. Προσοχή στο νερό που θα βάλεις επηρρεάζει απίστευτα την αντοχή.

Link to comment
Share on other sites

sotimo έχω την γνώμη ότι για τις απομίξεις ευθύνονται τα παρακάτω, είτε συνολικά είτε μεμονωμένα:

 

1) μεγάλο ύψος σκυροδέτησης (3μ) σε συνδυασμό με κακό χειρισμό της πούμας (π.χ με το που βγαίνει το μπετόν από την πούμα χτυπάει σε σίδερα και σκορπάει παντού πριν φτάσει στην βάση των στοιχείων σου)

 

Και γω αυτο πιστευω, οτι δηλαδη ριξανε τα τοιχεια απο πολυ μεγαλο υψος με αποτελεσμα να μαζευονται τα χονδροκοκκα στον πατο.

 

Γιατί δεν βάζεις ρητινοκονίαμα έγχυτου τύπου.... Προσοχή στο νερό που θα βάλεις επηρρεάζει απίστευτα την αντοχή.

 

Εσπασες κυβους με ρητινουχο σκευασμα? Μπορεις να παραθεσεις καποια νουμερα? Καθαρα εγκυκοπαιδικα με ενδιαφερει

 

Παρατήρηση: Μην διαχωρίζετε διαδοχικές δημοσιεύσεις σας.

acnt

Link to comment
Share on other sites

-Αλήθεια γιατί όχι μεταλλότυποι;;; γιατι δεν μπορέις να τους κλέψεις εύκολα και να διορθώσεις κάτι;

 

Έχεις δοκιμάσει ποτέ επιτόπια δοκιμή αντοχής με κρουσίμετρο;

Σε στοιχεία που είχαν καλουπωθεί με 10άρες τάβλες και με ελάχιστο κενό μεταξύ τους οι αντοχές ήταν αυξημένες σε σχέση αυτών που ήταν καλουπωμένα με μπετοφόρμ ή μεταλλότυπους.

Όταν θες μετά να σοφατίσεις η πρόσφυση είναι απείρως καλύτερη όταν έχεις επιφάνεια μπετόν καλουπωμένη με τάβλες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι για αύτο και χρησιμοποιούνται κυρίως σε ανεπίχρηστα τοιχεία και στηθαία..σωστο!

για το κρουσιμετρό τωρα.. ειναι ενα μηχανημα που μετραει την αναπηδηση μιας μπιλιτσας, αρα η μέτρηση είναι σημειακή και τελειώς επιφανειακή. Προφανώς με τις ταβλές η μπίλια μπορεί να βρίσκει απευθείας πανω στο σκύρο ενω στο μεταλλότυπο πανω στο κονίαμα που εχει πίο ελαστική συμπεριφορά...

Νομίζω ότι αν γίνει μέτρηση με άλλη μεθοδο π.χ εξολκευση ήλου ή κορατο, να μην εμφανίζεται διαφορα ή να έχει και καλύτερα αποτελέσματα ο μεταλότυπος, εχεις καποιο στοιχείο για αυτα?

Επίσης από τον μεταλλότυπο περιμένω μικρότερο πορώδες αρα και μεγαλύτερη προστασία του οπλισμου απο οξειδώσεις. Βεβαια ενα σοφατισμένο τοιχέιο μπορει συνολικά να έχει καλύτερη αντοχή στη διάβρωση λόγο και της μόνωσης του σοβα.

Εχει κανεις στοιχεία για τον βαθμο αναθρακώσης και οξειδωσης οπλ.σκυρ οταν έιναι επιχρησμένο και όταν είναι ανεπίχρηστο;

Link to comment
Share on other sites

Κάθε εκατοστό καλού σοβά, με αρκετό ασβέστη, προσθέτει 10~15 χρόνια στο χρόνο ζωής του οπλισμένου σκυροδέματος.

Τάδε έφη Ν. Μαρσέλλος σε σχετικό σεμινάριο σχολιάζοντας το ΕΛΟΤ ΕΝ 206-1.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.