Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τέσσερις νέοι σταθμοί του μετρό ανοίγουν στις 26 Ιουλίου


Engineer

Recommended Posts

Το πιο συγχρονο της Ευρωπης το εγραψα για το Μετρο Θεσσαλονικης. Ειναι το σλογκαν εδω... οπως ξερεις απο ευρηματικοτητα ειμαστε πολυ μπροστα.

Απο το 1996 δυστυχως αλλαξαν παρα πολλα πραγματα φιλε μου... Κ αν τοτε το Μετρο ηταν πολυτελεια, σημερα ειναι επιτακτικη αναγκη.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους! Μετα απο 4 χρόνια καθυστερήσεων, διακοπών και αναβολών (απ το 2009 έπρεπε να είχαν παραδοθεί) οι σταθμοί ανοίγουν! Άντε και μέχρι την Γλυφάδα παιδιά..  :P

 

κατσε να αγορασουν τα ακινητα στις περιοχες που ΤΕΛΙΚΑ θα αποφασισουν τους σταθμους μισοτιμης οι ''γνωστοι-αγνωστοι κουμπαροι''

και μετα ξεκινανε τα εργα

 

εγω μενω κοντα στα συνορα με ελληνικο μια χαρα θα βολευτω

 

Δεν νομίζω ότι θα πάει παρακάτω το μετρό . Εκεί σταματάει . Το μόνο που θα γίνει γρήγορα , είναι  η σύνδεση του αμαξοστασίου των τράμ που είναι μέσα στο αεροδρόμιο με τον σταθμό του Ελληνικού , δηλαδή μιά γραμμή λίγων εκατοντάδων μέτρων και έτσι θα συνδεθεί η Γλυφάδα και η Βούλα με μέσο Σ.Τ.

 

Από εκεί και κάτω θα βγει εξωτερικά, στη νησίδα της Βουλιαγμένης και θα φτάσει μέχρι την παραλιακή (θα συνδεθεί και με το τραμ).....

Link to comment
Share on other sites

Από εκεί και κάτω θα βγει εξωτερικά, στη νησίδα της Βουλιαγμένης και θα φτάσει μέχρι την παραλιακή (θα συνδεθεί και με το τραμ).....

Δεν ξέρω πότε και αν θα γίνει, αλλά υπάρχει αναμονή προς Γλυφάδα.

Link to comment
Share on other sites

θυμιζω επισης οτι το αττικο μετρο ΔΕΝ εξυπηρετει ουτε την πανεπιστημιουπολη , ουτε την πολυτεχνειουπολη (πανω απο 150000 υποψηφιους πελατες/χρηστες ημερισιως) και μη μου πειτε για τα λεωφορεια που μεταφερουν κοσμο απο κατεχακη, οσοι τα δοκιμασαμε νομιζω οτι εχουμε πολυ καλη αποψη (καλυτερα να πας με τα ποδια) 

 

αντιστοιχα παραδειγματα προχειροτητας (η ακομα χειροτερα σκοπιμοτητας) 

α) ριο αντιριο - απουσια εστω και προβλεψης σιδηροδρομικης γραμμης

β) χαλκιδα - τα ιδια. 

γ) αττικη οδος, κορεσμενη και μη επεκτασιμη στο κεντρικο της κομματι

δ) ελ/βενιζελος , μη ανταγωνιστικο μεγεθος ως σταθμος μετεπιβιβασης (εδω ομως ειναι θεμα σκοπιμοτητας) 

Πανεπιστημιούπολη πάνω στο βουνό είναι δύσκολο να πάει . Το ότι τα λεωφορεία δεν μπήκαν σωστά δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει σωστότερα .

 

Στο Ρἰο--Αντίρριο νομίζω ότι σωστά δεν έγινε , αφού και το κόστος θα μεγάλωνε , αλλά και το τρένο θα έπρεπε να γυρίσει πίσω από Πάτρα προς το Ρίο , να γίνει δύσκολο έργο στο βουνό του Αντιρρίου , αντί να χρησιμοποιηθεί ένα σύγχρονο τρενόπλοιο προς το Κρυονέρι .

 

Αλλά αυτό προυποθέτει να λειτουργήσει και να επεκταθεί η γραμμή της Αιτωλοακαρνανίας .

 

Στην Χαλκίδα αν γίνει πέρασμα του τρένου στην Εύβοια θα μπορεί να γίνει από τον Εύριπο που ούτως η άλλως η γέφυρα είναι παλιά και πρέπει σχετικά σύντομα να αντικατασταθεί .

 

Γιά την Αττική οδό υπήρχε η πρόβλεψη της σύνδεσης της Λ. Κύμης με την ΕΟ , οπότε η κίνηση του κεντρικού μέρους θα μειωνόταν αρκετά .

Αυτό δεν έγινε και υπάρχει το πρόβλημα .

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πότε και αν θα γίνει, αλλά υπάρχει αναμονή προς Γλυφάδα.

Αν πάει επίγεια , τότε γιατί να μην πάει το τράμ που είναι φτηνότερο και υπάρχει ήδη ?

Link to comment
Share on other sites

@BAS

 

διαφωνω ως προς το αν ηταν εφικτο να παει στα campus το τρενο.

η υψομετρικη διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη (δε μιλαμε να κανει σταση πανω απο την καισαριανη , τουλαχιστον να μπαινει μεσα η καλυτερα απενταντι απο μια κυρια εισοδο. (αλλωστε αν κοιταξεις τη γραμμη 3 , απο αμπελοκηπους προς μεγαρο κλπ , ειναι σχεδον γκρεμος (για τρενο) , η κλιση φαινεται με το ματι αρκετα σοβαρη)

με μια διαφορετικη χαραξη (η μια επιπλεον γραμμη ) θα εξυπηρετουσε εκτος απο τα πανεπιστημια, περιοχες οπως ζωγραφου,γουδη, παγκρατι κλπ που εκτος απο εξαιρετικα επιβαρυμενες απο κινηση, οι υποψηφιοι πελατες/χρηστες  του μεσου ειναι πολυ υψηλο ποσοστο. 

το επιπλεον κοστος ειναι σιγουρο οτι θα αποσβενοταν πολυ συντομα. 

 

η γραμμη 4 (οταν θα) σχεδιαστικε ποσα χρονια πισω και παλι ΔΕΝ καλυπτει τα πανεπιστημια. πραγματικα ειναι να απορει κανεις για το τι σκεφτονται. 

μιλαμε για τεραστεια παρκινγκ που ειναι παντα γεματα αυτοκινητα , αν αυτοι δεν ειναι υποψηφιοι χρηστες τοτε ποιοι ειναι?

 

για τη μη συνδεση του κορινθιακου με τρενο διαφωνω ως προς τη χρησιμοτητα.

ειναι ακριβη δουλεια και δυσκολη και επιπλεον λογω απουσιας σιδηροδρομικου δικτυου δεν μπορουμε να εκτιμησουμε τηςν αξια του. 

οταν ομως σε μια υποβαθμισμενη περιοχη (δυτικη ελλαδα) θελεις να δωσεις δουλειες και χρημα, ενας τροπος ειναι να δημιουργησεις διαμετακομιστικα κεντρα εστω και μικρης κλιμακας.

τωρα πχ υπαρχουν δυο λιμανια (πατρα και ηγουμενιτσα) τα οποια εχουν προσβαση απο μεγαλους οδικους αξονες αλλα οχι απο τρενο (η πατρα ας πουμε οτι κατι εχει). δεν εχεις δυνατοτητες για τιποτα αλλο χωρις σιδηροδρομικη γραμμη.

θα μου πεις τωρα οτι υποτιθεται οτι ο πειραιας θα καλυψει αυτες τις αναγκες - για μενα αυτο ηταν λαθος, σε μια περιοχη που θα επρεπε να προσπαθεις να αποκεντρωσεις επενδυεις σε τετοιας κλιμακας εμποριο (βλακες ηταν οι ιταλοι που διαλεξανε υποβαθμισμσνες περιοχες του νοτου για αυτες τις δουλειες ? τελωςπαντων...)- η λογικη θα ελεγε (η δικη μου τουλαχιστον) οτι περισσοτερα πλεονεκτηματα θα ειχαμε αν καναμε αυτη τη δουλεια καπου δυτικα , τωρα βεβαια χωρις τρενο (αεροδρομιο υπαρχει, θα μπορουσε αν υπηρχε απαιτηση να αναβαθμιστει σχετικα ευκολα) αυτες οι δουλειες δεν γινονται. 

 

για να επιστρεψω στο θεμα, το μετρο ως σχεδιαστικε και συνεχιζει ναι μεν εξυπηρετει κοσμο πολυ , αλλα σιγουρα ειχε εμφανη λαθη στη χαραξη του αλλα και στα επιμερους θεματα των σταθμων και των συρμων που του απαγορευουν να εξυπηρετησει πολυ περισσοτερο (και να αποσβεσει το οποιο κοστος)

Link to comment
Share on other sites

Γιά τα πανεπιστήμια σίγουρα θα μπορούσε να γίνει ένας συνδυασμός με την νέα γραμμή 4 και όχι βέβαια με την 3 η οποία θα έκανε μεγάλο κύκλο .

 

Οι κλίσεις βέβαια γιά ΜΣΤ είναι απαγορευτικές , οπότε μόνο με λεωφορείο θα μπορούσε να γίνει .

 

Γιά τον Κορινθιακό η ένσταση μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι το τρένο πρέπει οπωσδήποτε να πάει Πάτρα και νέο λιμάνι Πάτρας .

 

Από εκεί να γυρίσει 15 χλμ πίσω , να περάσει την γέφυρα και την Παλιοβούνα αν θυμάμαι καλά το όνομα με πολύ δύσκολο και ακριβό έργο , γιά να κατέβει μετά στην πεδιάδα , είναι ακριβή και πολύ αργή λύση . Αντίθετα ένα τρενάδικο πλοίο , στο λιμάνι της Πάτρας θα μπορούσε κάλλιστα να φορτώνει τον συρμό και να τον περνάει απέναντι στο Κρυονέρι , όπου θα συνέχιζε μέχρι Γιάννενα γιά να συναντήσει την γραμμή από Καλαμπάκα -Κοζάνη .

 

Ετσι γιά την απόσταση των 9 ν.μ. θα υπήρχε λύση πολύ χαμηλότερου κόστους και ανάλογου η και συντομότερου χρόνου .

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

Αν πάει επίγεια , τότε γιατί να μην πάει το τράμ που είναι φτηνότερο και υπάρχει ήδη ?

Η αναμονή είναι υπόγεια. Οι μελέτες για παρακάτω δεν ξέρω αν έχουν γίνει, αλλά σίγουρα δεν έχουν οριστικοποιηθεί.

Θυμηθείτε ότι και μέχρι Ελληνικό η αρχική μελέτη ήταν για επίγεια γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοώ το αμαξοστάσιο.

Μετά το Ελληνικό η γραμμή συνεχίζει ευθεία μέχρι μετά το ΑΒ και εκεί υπάρχει διακλάδωση δεξιά προς Αμαξοστάσιο και ευθεία προς Γλυφάδα, που τερματίζει μετά από μερικά μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.