Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μπαρ, εστιατόρια και καφετέριες το 90% των νέων επιχειρήσεων!


Engineer

Recommended Posts

Καλά κάτσε να ξεφουσκώσει και αυτό και μετά θα το πάρουμε απόφαση επιτέλους ότι σπουδάσαμε 5 χρόνια...για να γίνουμε εργάτες σε χωράφια.

Link to comment
Share on other sites

Τι απαξίωση είναι αυτή για τις άλλες εργασίες εγώ παρακαλάω να βρω λίγο χρόνο να μπορέσω να βοηθήσω τον πεθερό μου στα χωράφια και πραγματικά όταν πηγαίνω το χαίρομαι Μερικές φορές δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να στεναχωρηθώ όταν μου έρχεται μια δουλειά παραπάνω σαν μηχανικός  και μου στερεί την χαρά να κάνω και κάτι διαφορετικό όπως η δουλειά στο χωράφι ή στο στάβλο

 

   Βασικό σε μια δουλειά είναι να την κάνεις με αγάπη Και οι σπουδές δεν είναι μόνο για εργασία , αλλά και για να αποκτήσεις γνώσεις που σου διευρύνουν το νοητικό επίπεδο , ώστε ότι δουλειά και να κάνεις να την κάνεις με άλλο γνώμονα και σκεπτικό 

Edited by GEORGE MICHEAL
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Και εντάξει να υπάρχει εναλλακτική λύση να πας στο χωριό σου ή σε οποιοδήποτε άλλο χωριό για ν' ασχοληθείς με ...μαρούλια ή ...πρόβατα, αν δεν υπάρχει όμως ούτε αυτή;;;;;;;;

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Γη υπάρχει και φτηνή . Εκείνο που δεν υπάρχει δυστυχώς είναι εθνική προοπτική γιά ανάπτυξη της χώρας , ενώ ο πνευματικός κόσμος δεν μιλάει γιά το τι θα ήταν εφικτό να κάνουμε σαν χώρα στον διεθνή καταμερισμό εργασίας .

 

ταυτόχρονα τα πανεπιστήμια παραμένουν αποκομμένα από την κοινωνία και το μόνο που τα νοιάζει , είναι η συνέχιση των προνομίων των βολεμένων .

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ποιοι είναι οι βολεμένοι αλήθεια...? 

 

Ένας διπλ. πολ. μηχανικός είναι βολεμένος επειδή μπορεί να υπογράψει τα πάντα ?

 

Σε μία χώρα όπου κυριαρχεί το "κονέ", βολεμένος είναι αυτός με τα πιο πολλά "κονέ" και όχι με τα επ. δικαιώματα.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Οπα νικ , καμμία σχέση με αυτά που λες .

 

Μιλάω γιά το γεγονός ότι τα πανεπιστήμια , δεν επιτελούν τον θεσμικό τους ρόλο της πνευματικής πρωτοπορείας .

 

Λένε όλοι , ότι πρέπει να αλλάξουμε το μοντέλλο ανάπτυξης και ρωτάω :

 

Ποιό πρέπει να είναι το νέο μοντέλλο ανάπτυξης ?

Ακούω , μεγάλα λόγια , αλλά όχι ιδέες .

 

Μας λένε γιά τον πρωτογενή τομέα . Ξέρουμε τι προβλήματα διαρθρωτικά έχει ο πρωτογενής τομέας ?

 

Τα παλαιά μας πανεπιστήμια , απέχουν από την αγωνία του τόπου , απλά παραμένοντας στην αίσθηση της αυθεντίας και της μοναδικότητας στο στρουμφοχωριό που έχουν γιά τον εαυτό τους .

 

Είναι πολλά τα χρόνια που έχω αποχωρήσει από τον ακαδημαικό χώρο , αλλά έχει φτάσει ο καιρός που η γενιά μου βιώνει τον πανεπιστημιακό χώρο μέσω των απογόνων της .

 

Ο γιός μου είναι 3τής φοιτητής στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας . Το τρίτο αρχαιότερο ίδρυμα της χώρας μετά το ΕΚΠΑ και το ΕΜΠ , το οποίο θα γιορτάσει την 100ετία του σε 6 χρόνια . Υποτίθεται ότι εφ' όσον όλοι μιλούν ότι ο πρωτογενής τομέας είναι η λύση , το ΓΠΑ θα έπρεπε να είναι πρωτοπορεία , όπως και το ΕΜΠ αντίστοιχα στους μηχανικούς . Αντίθετα επικρατεί η γνωστή χαλαρότητα , η επαφή με την αγορά είναι ανύπαρκτη και βασίζεται μόνο σε προσωπικές προσπάθειες φωτεινών εξαιρέσεων , η διεθνοποίηση του πανεπιστημίου το ίδιο .  

 

Σκέφτομαι πόσο διαφορετικά θα ήταν αν κάποια ιδρὐματα μας ήταν σε ανάλογες χωροταξικές θέσεις στο εξωτερικό , δίπλα από την Ακρόπολη και πόσο θα το πούλαγαν αυτό στις διεθνείς τους σχέσεις .

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.