Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πολυνομοσχέδιο και μηχανικοί (επαγγελμ. δικαιωμ)


Recommended Posts

Ήρεμα βρε συνάδελφοι...

Αυτό το θέμα τρέχει εδώ μέσα από τότε που ξεκίνησε το michanikos.gr

Και κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια....

Εμείς (οι μικροί) μαλλώνουμε και οι άλλοι (οι μεγάλοι) τρώνε με χρυσά κουτάλια, είτε πολυτεχνείου είναι είτε ΤΕΙ.....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 221
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ένας από τους λόγους που τώρα δεν έχουμε, είναι ότι όλες οι σχολές βγάζουν μηχανικούς και καμία δε βγάζει μάστορες: μεταλλουργούς, μηχανουργούς, συγκολλητές κλπ. Μήπως τα τεϊ θα πρεπε να έχουν επικεντρωθεί σ' αυτό το καθήκον;

Επειδή έτυχε την προηγούμενη εβδομάδα να κάνουμε τη συγκεκριμένη συζήτηση σε ένα σεμινάριο αρχιτεκτονικής που παρακολουθώ, η απάντηση που δόθηκε από τον καθηγητή μας ήταν ότι όταν η χώρα μας έβγαινε από τους πολέμους ήρθε το σχέδιο Μαρσαλ.

Η τότε ελληνική κυβέρνηση πίστευε ότι η ανάκαμψη της χώρας θα ερχόταν με την ανάκαμψη της βιομηχανίας-βιοτεχνίας, οι αμερικάνοι όμως δεν συμφώνησαν με αυτήν την άποψη διότι η Ελλάδα είχε μείνει πολύ πίσω τεχνολογικά και δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες ευρωπαικές βιομηχανικές χώρες.

Έτσι αποφασίστηκε για μοντέλο ανάκαμψης της χώρας ο τουρισμός και γι'αυτό εκείνη την περιόδο κατασκευάζονται σε όλη τη χώρα τα δημοσίου συμφέροντος ''ΞΕΝΙΑ'' και άλλες πολλές ιδιωτικές ξενοδοχειακές μονάδες.

Χαρακτηριστικό δε της εποχής, είναι η προβολή της τότε τουριστικής ανάπτυξης μέσα από τις παραγωγές της ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜ όπου σε κάθε νέο ''ΞΕΝΙΑ'' γυριζόταν και απο μία νέα ταινία.

Για την βιομηχανία-βιοτεχνία αποφασίστηκε ότι αυτή θα έπρεπε να εξυπηρετεί τις εσωτερικές ανάγκες της χώρας και όχι για εξαγωγές οπότε οδηγούμαστε σε απάντηση γιατί σαν χώρα έχουμε τόσο ''μικρή΄΄ βιομηχανία.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν το θεωρητικό υπόβαθρο να εκπονήσουν μελέτη. Μόνο επίβλεψη.

Το συμπέρασμα του ολοκληρωμένου είναι υποκειμενικό συμπέρασμα που στόχο έχει να διεκδικήσετε την ισοδυναμία των δικαιωμάτων.

 

Εντάξει παιδιά, ας πει κάποιος στην ΑΔΙΠ και στους προφανώς άσχετους καθηγητές πανεπιστημίων διεθνώς που απαρτίζουν τις επιτροπές της ότι λένε ανοησίες.Η ISMINI είπε ότι δεν έχουνε το θεωρητικό υπόβαθρο

Edited by project.breeze
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αυτή η απάντηση για την βιομηχανία, διότι είχαμε βαριά βιομηχανία αλλά .... φτάνει γιατί θα φύγουμε off topic....

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Η αμετροέπεια του νεοέλληνα, σε συνδυασμό με την κομματοκρατία και την απολύτως πελατειακή σχέση των υπομηχανικών με τους πάτρωνές τους πολιτικούς διαμόρφωσε ένα απολύτως αναξιοκρατικό περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε οι διπλωματούχοι μηχανικοί να ανταγωνιζόμαστε τους υπομηχανικούς. Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά αλλά ο παπάς τα ράσα... Όταν επιλέγατε κύριοι υπομηχανικοί να σπουδάσετε στα ΤΕΙ (για να μη θυμηθούμε τα ΚΑΤΕΕ και άλλα τέτοια ιδρύματα παγκοσμίου φήμης και αναγνώρισης), κάποιοι "χαζοί" έτρωγαν τα χρόνια τους (πέντε κατ' ελάχιστον) στα βιβλία για να γίνουν μηχανικοί.Δεν φάγαμε τα χρόνια μας για να γίνουμε ερευνητές αλλά μηχανικοί, μελετητές Δημοσίων και Ιδιωτικών Έργων με επιστημονική κατάρτιση, κι όχι χειριστές προγραμμάτων που μέσα στην ημιμάθεια τους νομίζουν ότι ο χειρισμός ενός προγράμματος σε κάνει Μηχανικό... Προτείνω το κλείσιμο των Πολυτεχνικών Σχολών και την εξομοίωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του Γυναικολόγου με τη μαμή, του Οδοντιάτρου με τον Οδοντοτεχνίτη κτλ. Όταν κάποιοι περνούσαν με άσσο, δύο, χι στις πανελλήνιες από τα Τεχνικά Λύκεια ήξεραν ότι ρόδα, τσάντα και κοπάνα δε σε κάνουν μηχανικό...απλά μετά ήρθαν οι Κακλαμάνηδες, οι Πρωτόπαπες και τα υπόλοιπα πρωτοπαλίκαρα των "δίκαιων" αιτημάτων των υπομηχανικών. Ήρθε η αμετροέπεια και το θράσος τα οποία έθρεψαν τις παράλογες αιτιάσεις των υπομηχανικών. Σέβομαι απεριόριστα τους ανθρώπους που δηλώνουν αυτό που είναι κι όχι αυτό που θα 'θελαν να είναι... Βάλτε μυαλό λοιπόν γιατί η υπομονή έχει και τα όριά της. Προκαταβολικά θα ήθελα να ζητήσω σε όποιο φίλτατο υπομηχανικό, τεχνολόγο κτλ με "στολίσει", να μας πει πρώτα το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο σπούδασε, τα έτη σπουδών του, το σύστημα και τη βαθμολογία εισαγωγής. Άντε γιατί πολλά ανεχθήκαμε κύριοι...

  • Upvote 7
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στα Τμήματα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ των ΤΕΙ υπάρχουν 3 κατευθύνσεις:

1) Μηχανικών Δομικών Έργων

2) Μηχανικών Έργων Υποδομής

3) Μηχανικών Μορφολογίας & Αναστύλωσης

Στο 1) είσαι λάθος--->Δομοστατικών μηχανικών το σωστό.

Link to comment
Share on other sites

 
 

 

Η αμετροέπεια του νεοέλληνα, σε συνδυασμό με την κομματοκρατία και την απολύτως πελατειακή σχέση των υπομηχανικών με τους πάτρωνές τους πολιτικούς διαμόρφωσε ένα απολύτως αναξιοκρατικό περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε οι διπλωματούχοι μηχανικοί να ανταγωνιζόμαστε τους υπομηχανικούς. Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά αλλά ο παπάς τα ράσα... Όταν επιλέγατε κύριοι υπομηχανικοί να σπουδάσετε στα ΤΕΙ (για να μη θυμηθούμε τα ΚΑΤΕΕ και άλλα τέτοια ιδρύματα παγκοσμίου φήμης και αναγνώρισης), κάποιοι "χαζοί" έτρωγαν τα χρόνια τους (πέντε κατ' ελάχιστον) στα βιβλία για να γίνουν μηχανικοί.Δεν φάγαμε τα χρόνια μας για να γίνουμε ερευνητές αλλά μηχανικοί, μελετητές Δημοσίων και Ιδιωτικών Έργων με επιστημονική κατάρτιση, κι όχι χειριστές προγραμμάτων που μέσα στην ημιμάθεια τους νομίζουν ότι ο χειρισμός ενός προγράμματος σε κάνει Μηχανικό... Προτείνω το κλείσιμο των Πολυτεχνικών Σχολών και την εξομοίωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του Γυναικολόγου με τη μαμή, του Οδοντιάτρου με τον Οδοντοτεχνίτη κτλ. Όταν κάποιοι περνούσαν με άσσο, δύο, χι στις πανελλήνιες από τα Τεχνικά Λύκεια ήξεραν ότι ρόδα, τσάντα και κοπάνα δε σε κάνουν μηχανικό...απλά μετά ήρθαν οι Κακλαμάνηδες, οι Πρωτόπαπες και τα υπόλοιπα πρωτοπαλίκαρα των "δίκαιων" αιτημάτων των υπομηχανικών. Ήρθε η αμετροέπεια και το θράσος τα οποία έθρεψαν τις παράλογες αιτιάσεις των υπομηχανικών. Σέβομαι απεριόριστα τους ανθρώπους που δηλώνουν αυτό που είναι κι όχι αυτό που θα 'θελαν να είναι... Βάλτε μυαλό λοιπόν γιατί η υπομονή έχει και τα όριά της. Προκαταβολικά θα ήθελα να ζητήσω σε όποιο φίλτατο υπομηχανικό, τεχνολόγο κτλ με "στολίσει", να μας πει πρώτα το εκπαιδευτικό ίδρυμα στο οποίο σπούδασε, τα έτη σπουδών του, το σύστημα και τη βαθμολογία εισαγωγής. Άντε γιατί πολλά ανεχθήκαμε κύριοι...

 

Υπομηχανικός είναι αυτός που το μυαλό του είναι υπό,ο τίτλος σου αρμόζει και σου επιτρέφεται.Αστείε

 

 

Υ.Γ Μηχανολόγων/ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (είτε σου αρέσει είτε όχι) Τ.Ε του ΤΕΙ Θεσσαλίας

4 χρόνια σπουδών,μπήκα με 14.500 μόρια περίπου τα οποία ήταν αρκετά να με βάλουν σε σχολές Διπλ.Μηχανικών ΤΟΤΕ δεύτερης ζήτησης (π.χ Παραγωγής και Διοίκησης).Βλέπεις λοιπόν πως καταρρέει το σάπιο επιχείρημα της βάσης εισαγωγής.Καλά μυαλά

Edited by project.breeze
  • Upvote 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Απο το ιστολόγιο του ΤΕΙ Αθήνας http://www.teiath.gr/articles.php?id=15&lang=el, παραθέτω: 

Με το νόμο Ν.980/1917 ιδρύθηκαν Σχολεία Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης, προσαρτημένα στο ΕΜΠ. Οι Τεχνικές αυτές Σχολές υπήρξαν πρόδρομοι των Σχολών Υπομηχανικών (ΣΥΠ), προσαρτημένων στο ΕΜΠ, οι οποίες αργότερα μετονομάστηκαν σε Ανώτερες Σχολές Υπομηχανικών (ΑΣΥΠ). Οι ΑΣΥΠ με το νόμο Ν. 576/77 καταργήθηκαν και το δυναμικό τους συγχωνεύθηκε στα ΚΑΤΕΕ. Οι απόφοιτοι των ΑΣΥΠ, ισοτιμήθηκαν με τους αποφοίτους των ΚΑΤΕΕ και ΚΑΤΕ. Οι ισοτιμίες αυτές μεταβιβάζονται και διατηρούνται μέχρι σήμερα. Οι απόφοιτοι Υπομηχανικοί των ΑΣΥΠ είναι ισότιμοι με τους απόφοιτους μηχανικούς των ΤΕΙ (Ν.1404/83, άρθρο 37).

Προφανέστατα δεν έχεις ιδέα τι σπούδασες, ποιά ήταν η δομή της εκπαίδευσης στην Ελλάδα και άλλα πολλά. Σε προτρέπω να αρχίσεις να διαβάζεις. Όσο για το χαρακτηρισμό και μόνο με τη βλακεία που είπες μή γνωρίζοντας στοιχειώδη θέματα της Τεχνικής Εκπαίδευσης σου επιστρέφεται αυτοδικαίως...

Υ.Γ.: Το Πολυτεχνείο έβγαζε ερευνητές, γι αυτό κι εσύ επέλεξες το ΤΕΙ ε...? :)

  • Upvote 5
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Ας φύγουμε βρε Φαέθωνα γιατί τα παιδιά ακούνε μισές αλήθειες , η μάλλον βασικά τις μισοακούνε γιατί δεν ψαχνόντουσαν μέχρι τώρα .

 

Πληκτρολόγησα στον γούγλη Παλιά λεωφορεία ΑΣΠΑ . Σήμαινε Αστικές Συγκοινωνίες Πειραιώς Αθηνών .

https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1+%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%B9%CE%B1+%CE%B1%CF%83%CF%80%CE%B1&rlz=1C1GGGE_elGR453GR456&es_sm=122&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=rb07VN2lOqimygO46oLoAQ&ved=0CB8QsAQ&biw=1777&bih=1201&dpr=0.9

 

Ολα τα λεωφορεία που βλέπεται φτιαχνόντουσαν στην Ελλάδα το 50-60-70 πάνω σε σασί- κινητήρα που έφερναν από το εξωτερικό .

 

Στις εικόνες έχει και κάτι πλοία (τυχαία) Και αυτά φτιάχνονταν από την αρχή εξ'  ολοκλήρου στην Ελλάδα με σχέδια Ελλήνων ναυπηγών , όπως το πανέμορφο Λήμνος του Νομικού , που τώρα κάνει ταξίδια στην Τραπεζούντα και ο επίσης πανέμορφος Πρωτέας που τα τελευταία λόγια ταξιδεύει στις Σποράδες . 

 

Τα Ξενία φτιάχτηκαν από τον Αρη Κωνσταντινίδη στον ΕΟΤ σαν πρότυπα γιά να φτιαχτούν μετά άλλες μονάδες .

 

Φτιάχναμε και αμάξια και ρούχα και παπούτσια και τρόφιμα και πολλά ακόμη , που απαιτούσαν μηχανικούς τριτοβάθμιας εκπαίδευσης , σύντομου και πλήρους κύκλου , αλλά είχαμε και πολύ καλές κατώτερες και μέσες τεχνικές σχολές όπου έβγαζαν τεχνίτες , τεχνικούς και εργοδηγούς , όπως η Σιβιτανίδειος και η Σεβαστοπούλειος στην Αθήνα με πολλά εργαστήρια .

 

Αλλά και σήμερα κανονικά τα ΕΠΑΛ πρέπει να έχουν τα ανάλογα εργαστήρια , γιά αυτό δεν είναι σε κάθε χωριό , αλλά σε κωμοπόλεις και πόλεις .

 

Το μεγάλο πρόβλημα αυτής της χώρας είναι το υποχρεωτικό Γυμνάσιο , που σημαίνει μηδενική αξιολόγηση μέχρι τα 15 χρόνια και μετά εισαγωγή σε ποσοστό 80 % στα ΑΕΙ και βέβαια η στροφή προς το ΔΥ μετά το 80 .

 

 

 

Βλέπω εμφανίστηκαν και δυναμιτιστές της συζήτησης με μηδενική παρουσία στο φόρουμ .

 

Φίλε μου δυναμιτιστή , το 1917 μιά χαρά ήταν οι σχολές . Αλλωστε

 

 

 

Η γνώση της ιστορίας του Πολυτεχνείου, αποτελεί την κλωστή που μας δένει με την παράδοσή του.


1836
H IΔPYΣH

H γένεσή του ανάγεται στο 1836* δηλαδή λίγα μόλις χρόνια μετά την ίδρυση του νεότερου Eλληνικού Kράτους. Tότε ιδρύθηκε το "Bασιλικό Σχολείο των Tεχνών" με την πλέον στοιχειώδη μορφή εκπαιδευτικού ιδρύματος, ως δημοτικό σχολείο τεχνικής εκπαιδεύσεως. Tο "τεχνικό" εκείνο σχολείο είχε στεγαστεί στην οικία Γ. Bλαχούτση (όπου αργότερα στεγάστηκε το Ωδείο Aθηνών) και αρχικά λειτουργούσε μόνο Kυριακές κι εορτές - αργίες προσφέροντας μαθήματα σε τεχνίτες (μαστόρους, οικοδόμους, αρχιμαστόρους). Γρήγορα έγινε γνωστό ως "Πολυτεχνείο".  

 

 

1887

Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Α.Ε.Ι.
Tρίτη αναδιοργάνωση πραγματοποιείται το 1887, όταν στο Mετσόβιο Πολυτεχνείο ιδρύονται 3 Σχολές τετραετούς φοίτησης. Tο έως τότε Σχολείο Τεχνών προάγεται σε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα για δομικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες μηχανικούς και μηχανολόγους μηχανικούς. Aπό τότε κυρίως αρχίζει η ανάπτυξη κι εξέλιξη του Ιδρύματος - ανάπτυξη που συμβαδίζει με την τεχνική και οικονομική πρόοδο της χώρας.

H λειτουργία των Σχολών συνεχίζεται έως το 1914, οπότε το Ίδρυμα υπάγεται στο Yπουργείο Δημόσιων Έργων και καθιερώνεται οριστικά ως Eθνικό Mετσόβιο Πολυτεχνείο. Συγχρόνως διευρύνεται και δημιουργούνται νέες Σχολές Mηχανικών.

 

1917
ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ

H τελευταία ριζική μεταρρύθμιση στην οργάνωση και διοίκηση του Iδρύματος έγινε το 1917 με ειδικό νόμο που έδωσε στο Πολυτεχνείο τη σημερινή του μορφή, περιλαμβάνοντας τότε τις Aνώτατες Σχολές Πολιτικών Mηχανικών, Mηχανολόγων - Hλεκτρολόγων, Xημικών Mηχανικών, Tοπογράφων Mηχανικών και Aρχιτεκτόνων Mηχανικών, καταργηθέντος τότε Σχολείου Bιομηχανικών Tεχνών. Οι πρώτες αυτές Σχολές συμπληρώνονται αργότερα από τη Σχολή Μεταλλειολόγων Μηχανικών και διαχωρίζεται η Σχολή Μηχανολόγων-Ηλεκτρολόγων στις Σχολές Μηχανολόγων-Μηχανικών και Ηλεκτρολόγων-Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, και Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών.

 

Μήπως να έρθουμε στο σήμερα ? 

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

 



Απο το ιστολόγιο του ΤΕΙ Αθήνας http://www.teiath.gr/articles.php?id=15&lang=el, παραθέτω: 

Με το νόμο Ν.980/1917 ιδρύθηκαν Σχολεία Μέσης Τεχνικής Εκπαίδευσης, προσαρτημένα στο ΕΜΠ. Οι Τεχνικές αυτές Σχολές υπήρξαν πρόδρομοι των Σχολών Υπομηχανικών (ΣΥΠ), προσαρτημένων στο ΕΜΠ, οι οποίες αργότερα μετονομάστηκαν σε Ανώτερες Σχολές Υπομηχανικών (ΑΣΥΠ). Οι ΑΣΥΠ με το νόμο Ν. 576/77 καταργήθηκαν και το δυναμικό τους συγχωνεύθηκε στα ΚΑΤΕΕ. Οι απόφοιτοι των ΑΣΥΠ, ισοτιμήθηκαν με τους αποφοίτους των ΚΑΤΕΕ και ΚΑΤΕ. Οι ισοτιμίες αυτές μεταβιβάζονται και διατηρούνται μέχρι σήμερα. Οι απόφοιτοι Υπομηχανικοί των ΑΣΥΠ είναι ισότιμοι με τους απόφοιτους μηχανικούς των ΤΕΙ (Ν.1404/83, άρθρο 37).

Προφανέστατα δεν έχεις ιδέα τι σπούδασες, ποιά ήταν η δομή της εκπαίδευσης στην Ελλάδα και άλλα πολλά. Σε προτρέπω να αρχίσεις να διαβάζεις. Όσο για το χαρακτηρισμό και μόνο με τη βλακεία που είπες μή γνωρίζοντας στοιχειώδη θέματα της Τεχνικής Εκπαίδευσης σου επιστρέφεται αυτοδικαίως...

Υ.Γ.: Το Πολυτεχνείο έβγαζε ερευνητές, γι αυτό κι εσύ επέλεξες το ΤΕΙ ε...? :)

 

Αυτό το είδες; Πού είναι η συνάφεια των περιγραφομένων της ιστορικής αυτής αναδρομής με την έκδοση ή μη δικαιωμάτων.Για λύσε μου την εξίσωση Ω ανώτερο νοητικά ον!

Δεν ξέρω τί σπούδασα; Λες ε; Δεν ξέρω την δομή της εκπαίδευσης; Εσύ ξέρεις τι είναι η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ; Το Ευρωπαικό και Διεθνές πλάισιο προσόντων;Άντε,σου έδωσα δουλίτσα για το σπίτι

 

 

Υ.Γ Ζητώ συγνώμη από τους υπολοίπους συναδέλφους Διπλωματούχους για το ύφος μου αλλά με ορισμένους ανθρώπους πρέπει να ρίξεις το επίπεδο ώστε να προκύψει συνεννόηση και αυτό δεν έχει καμμία σχέση με τις σπουδές

Edited by project.breeze
  • Upvote 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.