Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ποινικές ευθύνες για τις εργασίες διαμόρφωσης και ανακαίνισης των δύο διατηρητέων κτιρίων στη Θεσσαλονίκη


Engineer

Recommended Posts

Ποινικές ευθύνες για τις εργασίες διαμόρφωσης και ανακαίνισης των δύο διατηρητέων κτιρίων, όπου λειτουργεί το νέο υποκατάστημα της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ (Hennes & Mauritz AB), στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ζήτησε να διερευνηθούν ο εισαγγελέας.

 

Με παραγγελία του προς τον Πταισματοδίκη, ο εισαγγελέας διαφθοράς Θεσσαλονίκης, Αργύρης Δημόπουλος, διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας. Αφορμή στάθηκε καταγγελία για σωρεία οικοδομικών και πολεοδομικών παραβάσεων κατά τις εργασίες που έγιναν στο Μέγαρο Βικτωρία και στη Στοά Πελοσώφ (πιο γνωστή ως Παλιό Ταχυδρομείο), που εκμεταλλεύεται η σουηδική αλυσίδα, επί της οδού Τσιμισκή, στη γωνία με την οδό Κομνηνών.

 

Σύμφωνα με την καταγγελία, οι εκδοθείσες άδειες από τις αρμόδιες υπηρεσίες (δήμος Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας) δεν είναι σύννομες, ενώ αναφέρονται κίνδυνοι στατικής επάρκειας του νέου καταστήματος.

 

Ο αντεισαγγελέας Εφετών ζήτησε, στο πλαίσιο της έρευνας που διέταξε, να γίνει πραγματογνωμοσύνη και να ελεγχθούν οι μελέτες των αδειών. Τα αδικήματα που διερευνώνται είναι αυτά της υπηρεσιακής απιστίας, της δωροδοκίας, της παράβασης καθήκοντος και παραβάσεις της οικοδομικής και πολεοδομικής νομοθεσίας.

 

Πηγή: http://web.tee.gr/πο...

 

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε την πλήρη παρουσίαση

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον ...

Αίτηση για "εσωτερικές διαρρυθμίσεις" τέλος Ιουνίου και "έγκριση τροποποίησης μελέτης αποκατάστασης διατηρητέου" το Σεπτέμβριο ... του ίδιου έτους ...

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B9%CE%9D%CE%93-3%CE%97%CE%9E

 

Ας μας ενημερώσουν και συνάδελφοι από Θεσσαλονίκη που τυχόν έχουν περισσότερες πληροφορίες ...

Edited by kan62
Link to comment
Share on other sites

Η κατασκευή της μεταλλικής προσθήκη δύο ορόφων στο Μέγαρο Βικτόρια επί της οδού Τσιμισκή, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο και αποπερατώθηκε τον Απρίλιο του 2014..

 

ccs-4539-0-37917200-1399356757_thumb.png

 

Παιδεύτηκα αρκετή ώρα μέχρι να την ανεβάσω... :shock:  

Link to comment
Share on other sites

fast trak....μελετη

 

fast trak...εγκριση

 

fast trak...κατασκευη

 

γιναμε, επι τελους,  Ευρωπη...

 

[διατι να το κρυψωμεν αλλωστε]

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

ως διατηρητέο θα πρέπει να είχε έγκριση και από το ΥΠΠΟ ή το ΥΠΕΚΑ

ως διατηρητέο και ως ειδικό κτίριο λογικά θα έχει περάσει και ΣΑ

λογικά η ΥΔΟΜ πρέπει να εξέτασε μόνο διάγραμμα δόμησης, πληρότητα φακέλου και φορολογικά (και χώρους στάθμευσης? σε οδικό άξονα?)

τι χρήση είχε πριν?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.