Μετάβαση στο περιεχόμενο

Υγρασία στα στηθαία


haris

Recommended Posts

Καλημερα ,

 

Αντιμετωπιζω προβλημα σε νεοδμητη οικοδομη. Απο την πρωτη στιγμή δηλ γυρω στο 6μηνο που φτιαχτήκαν τα εξωτερικα στηθαία έχουν φουσκώσει , όχι πολύ … συνηθισμένη υγρασία αλλα οι αγοραστές δυσανασχετούν .

Επειδη είμαι νέος μηχανικος θα ηθελα να ρωτησω αν αντιμετωπιζετε το ίδιο πρόβλημα και σε τι βαθμό.

Ο λόγος βεβαια είναι προφανής … επειδή το μπαλκονι είναι βορινο η βροχη ποτιζει τους αρμους (πλακάκι) και από την τσιμεντοκονια διοχετευεται στα στηθαια.

Υπαρχει καποιος τρόπος πρόληψης?

Επίσης έχω υγρασια στον αέρα του υπογειου. Τα τοιχια ειναι ok (περασμένα πισσα απ έξω) αλλα οταν μπουν κουτες και γεμιζει η αποθήκη μυρίζει μουχλα - ο αέρας δεν κυκλοφορει. Βαλαμε αεραγωγους στον διαδρομο … σημειωτεο ότι δεν έχει κουρακλε το υπόγειο.

Μια λυση ήταν ξεχωριστος αεραγωγός σε κάθε αποθηκη αλλα αυτο ηταν αδύνατον διότι έπεφταν στην είσοδο και τα παρκιν.

Τεσπα … είναι δικαιολογημενη η ανησυχια μου? Εσεις πως το αντιμετωπιζεται? …

η αποθηκη υποτίθεται ότι δίνεται για τα ξύλα απ το τζάκι , εργαλεία , ένα μπιντονι λάδι κτλ …όχι για ρούχα και κούτες , σωστά?

 

Παρατήρηση: Οι τίτλοι των θεμάτων πρέπει να είναι με σωστή ορθογραφία και με τόνους.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Χάρης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω να σε βοηθήσω με τα υπόλοιπα αλλά οι αποθήκες είναι βοηθητικός χώρος για οτιδήποτε μπορεί ο αγοραστής να θέλει να αποθηκεύσει. Φυσικά και συμπεριλαμβάνονται κούτες και ρούχα σε αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι καλα στοκαρισμενα τα πλακακια κ γεμισμενα απο πανω τα σοβαντεπι γιατι να τραβα υγρασια??Μηπως εχει καμια ζαρντινιερα απο ΟΣ (εγινε μεσα στο στηθαιο δλδ) η οποια δεν μονωθηκε καλα κ γιαυτο βγαζει υγρασια..???Πραγματικα το νερο ειναι το χειροτερο για τις κατασκευες κ δεν ξερεις απο που σου βγει...

Link to comment
Share on other sites