Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οι υπέρογκες ασφαλιστικές εισφορές αλλάζουν τον χάρτη των επιχειρήσεων


Engineer

Recommended Posts

Το μεροκάματο την δεκαετία του '50 καθώς και κάποια χρόνια στις αρχές του '70 ήταν πολύ καλό.

Αλλά δεν είχε καμία υπόληψη ο οικοδόμος. Έμπαινε και έβγαινε ο κόσμος από τον χώρο της οικοδομής. Και την δεκαετία του '80 βγήκε οριστικά για να μπει στο δημόσιο.

Μάστορες υπήρχαν πολλοί, τεχνίτες όμως λίγοι 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 53
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Συμφωνώ , ότι τεχνίτες υπήρχαν λίγοι , αλλά το μεροκάματο τουλάχιστον στην Αθήνα ποτέ δεν ήταν χαμηλό ιδιαίτερα αν ληφθεί υπ΄ όψη και το ένσημο και βέβαια ανάλογα με την εργασία του καθενός .  Αν μιλάμε για τον εργάτη που φτυάριζε ή έφτιαχνε λάσπη , ή καθάριζε σανίδες προφανώς ήταν μικρότερο , αλλά ποτέ μικρό σε σχέση με την βιομηχανία και το εμπόριο .

 

Εχω στατιστικά στοιχεία από το 1984 .

Link to comment
Share on other sites

Σε εκλιπαρώ να διαβάσεις το επισυναπτόμενο ώστε να έχουμε τα ίδια στοιχεία σαν βάση. Σε παρακαλώ επίσης να σκεφτείς ότι πάνω από 650Κ Έλληνες έφυγαν μετανάστες  μεταξύ 1945 -1957 ή το 1/3 του εργατικού δυναμικού της χώρας. Δηλαδή η προσφορά μειώθηκε σημαντικά σε σχέση με την ζήτηση.

 

καλό είναι να τα διαβάσετε όλοι όσοι θεωρείτε οτι ενδιαφέρεστε για το θέμα.

Μόλις διάβασα την εισαγωγή σταμάτησα γιατί πρόκειται περί ενός ολοκληρωτικού πασοκοκομμουνιστικού τσιτάτου , μηδενικής αξίας , που γράφει απίστευτες μαλακίες .

 

Φτάνει στο 1980 που ήρθε η πασοκίλα που προφανώς τον διόρισε τον τύπο και μιλάει για αστική τάξη και άλλες βλακείες .

 

Να του πω εγώ λοιπόν του ολοκληρητικού αντιδημοκράτη , ότι στο Βαρβάκειο που πήγα εγώ , όλα τα παιδιά ήταν από μεσαία και χαμηλά στρώματα . Εχουμε βγάλει παγκοσμίου φήμης επιστήμονες και δεν είχαμε ταξική κουλτούρα  . Και πήγα πριν το 80 .

Αρνούμαι να διαβάσω κοπριές και ξερατά . 

 

Διαβάστε γελοιότητες : 

 

 

 

Περίληψη

Από τη συστηματική εξέταση της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα από το 1837

έως το 1980 προκύπτει ότι η διαδικασία πρόσβασης ήταν κοινωνικά άδικη, διότι ευνοούσε τα ανώτερα

αστικά κοινωνικά στρώματα από τη μια μεριά, ενώ συγχρόνως λειτουργούσε εις βάρος των χαμηλών,

κυρίως, κοινωνικών στρωμάτων της επαρχίας από την άλλη.

Κατά τη δεύτερη περίοδο (1930-1980), οι κοινωνικοοικονομικές συνθήκες και ο

εθνικός προσανατολισμός της χώρας, σε συνδυασμό με την πολιτική αστάθεια, το πολωτικό

κλίμα, την ολοκλήρωση του αστικού-καπιταλιστικού καθεστώτος και την ένταξή της στους

διεθνείς δυτικούς στρατιωτικούς και οικονομικούς σχηματισμούς (ΝΑΤΟ, ΕΟΚ)

σηματοδότησαν την εξέλιξη της Γενικής καθώς και της Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

Στη δεκαετία του 1950, μέσα στο εμφυλιοπολεμικό κλίμα που επικρατεί στη χώρα

μας και με τη συνακόλουθη εδραίωση ενός αυταρχικού- συγκεντρωτικού κράτους, η

εκπαίδευση θα επιβεβαιώσει τους συντηρητικούς ιδεολογικοπολιτικούς της

προσανατολισμούς που συνδέονται με τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό. Ζητούμενο της

εποχής είναι η παραγωγή επιστημόνων ικανών όχι τόσο για να συμβάλλουν στην

οικονομική ανάπτυξη της χώρας αλλά για να προβάλλουν κυρίως την ιδέα του Έθνους (ό. π.:

28, 64).

Με τον άμεσο κρατικό παρεμβατισμό και τον ασφυκτικό ιδεολογικό έλεγχο του

καθεστώτος του 1967 ήταν αδιανόητη οποιαδήποτε ουσιαστική μεταρρυθμιστική προσπάθεια

στην εκπαίδευση και ιδιαίτερα στα Πανεπιστήμια, η λειτουργία των οποίων χαρακτηριζόταν

από ένα παιδαγωγικό-κοινωνικοποιητικό, εθνικό και πολιτιστικό ρόλο. Σημαντικότερες

προτάσεις της διορισμένης από το καθεστώς Επιτροπής Παιδείας θεωρούνται εκείνες για τα

Προγράμματα σπουδών και επιλογής των εισακτέων για κάθε σχολή σπουδαστών με

γνώμονα κυρίως τη συνολική βαθμολογία των τριών τελευταίων τάξεων του εξατάξιου

Γυμνασίου.

Στα μετέπειτα χρόνια, με το Σύνταγμα του 1975, με το οποίο ικανοποιείται το αίτημα

των εκπαιδευτικών Νομοσχεδίων του 1964 για βασικές τομές στην εκπαίδευση, τονίζεται ο

ρόλος της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ως παράγοντας πνευματικής, κοινωνικής,

πολιτιστικής, επιστημονικής, τεχνολογικής και οικονομικής ανάπτυξης της χώρας. Τώρα

θεωρείται επιβεβλημένη η βελτίωση της ποιότητας των σπουδών, έτσι ώστε οι νέοι

επιστήμονες να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιστήμης και

τεχνολογίας σε διεθνές επίπεδο. Με επιτυχείς εισαγωγικές εξετάσεις μπορεί κανείς να

εγγραφεί στο Πανεπιστήμιο μόνο από το Γενικό Λύκειο και σε ορισμένες Σχολές Θετικών

Επιστημών από το Τεχνικό Λύκειο, ενώ από το Επαγγελματικό Λύκειο και τις Τεχνικές

7

Σχολές νέου τύπου οι μαθητές περνούν αυτομάτως στην αγορά εργασίας (Μπουζάκης, 2006:

47, 51, 52).

Όλα τα παραπάνω οδηγούν στον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας, ο οποίος

επικυρώνεται με την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα , το 1981.

Στο τελευταίο η γελοιότητα έχει ξεφύγει . Πασοκίλα επιπέδου Κουλούρη και Μαρούδα .

 

Θα σου συστήσω πάντως να το διαβάσεις προσεκτικότερα , γιατί αυτό που έλεγες για τα χωριά με 3000 κατοίκους χωρίς σχολείο ΗΤΑΝ ΤΟ 1889 :shock:  

Link to comment
Share on other sites

ΒΑS βλέπεις τα πάντα μέσα απο την οικοδομή. Η οικοδομή όμως δεν ήταν ποτέ ατμομηχανή οικονομίας. Αυτά τα λένε μόνο οι μηχανικοί που ευελπιστούν να πιέσουν καταστάσεις μπας και σωθούν. Το 1960-1970 επενδύθηκε το χρήμα του Σχεδίο Μάρσαλ. Βιομηχανία υπήρχε αλλά υποτυπώδης και τεχνολογικά παρωχημένη. Με την είσοδο της Ελλάδος στην ΕΕ και τον ανταγωνισμό, κατέρρευσε και απαίτησε απο το δημόσιο να την διασώσει. Το οποίο και έγινε. Το Ελληνικό δημόσιο έδινε δουλειά στα 2/3 του εργατικού δυναμικού της χώρας είτε άμεσα είτε έμμεσα. Με αυτά τα λεφτά έχτισαν. Έβγαλε και το ΤΕΕ την βλακεία να χτίσεις, να παντρέψεις κλπ και την πάσαρε στον κόσμο. Απο το 2001-2007 οι τράπεζες έδιναν δάνεια σε κάθε πικραμένο στην Ελλάδα. Πάλι μπετά. Πάλι τετραγωνικά. Αντε να τα γεμίσουμε με έπιπλα, αντε με ηλεκτρικά, άντε να παντρέψουμε με γλέντια και χορούς. Άμα δεν έφταναν τα χρήματα για τις δόσεις,,, Απεργία. Απεργία οι κομουνιστές. Απεργία οι ΝΔ, απεργία οι πασοκοι. 

 

Αν διάβασες το άρθρο για την παιδεία, κατάλαβες πιο ήταν το πρόβλημα εξαρχής. Αυτό φωνάζω εδώ και 4 χρόνια στο νήμα. Ονομάσαμε ενα τόπο χώρα στα ψέμματα και σήμερα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις διάβασα την εισαγωγή σταμάτησα γιατί πρόκειται περί ενός ολοκληρωτικού πασοκοκομμουνιστικού τσιτάτου , μηδενικής αξίας , που γράφει απίστευτες μαλακίες .

 

Φτάνει στο 1980 που ήρθε η πασοκίλα που προφανώς τον διόρισε τον τύπο και μιλάει για αστική τάξη και άλλες βλακείες .

 

Να του πω εγώ λοιπόν του ολοκληρητικού αντιδημοκράτη , ότι στο Βαρβάκειο που πήγα εγώ , όλα τα παιδιά ήταν από μεσαία και χαμηλά στρώματα . Εχουμε βγάλει παγκοσμίου φήμης επιστήμονες και δεν είχαμε ταξική κουλτούρα  . Και πήγα πριν το 80 .

Αρνούμαι να διαβάσω κοπριές και ξερατά . 

 

Διαβάστε γελοιότητες : 

 

Στο τελευταίο η γελοιότητα έχει ξεφύγει . Πασοκίλα επιπέδου Κουλούρη και Μαρούδα .

 

Θα σου συστήσω πάντως να το διαβάσεις προσεκτικότερα , γιατί αυτό που έλεγες για τα χωριά με 3000 κατοίκους χωρίς σχολείο ΗΤΑΝ ΤΟ 1889 :shock:  

 

Δεν διάβασες διότι ξεκινάς και λες αυτοί είναι Πασοκοι και τέρμα. το ίδιο κάνουν βέβαια όλοι απο κάθε χώρο. Είσαι προκατειλημμένος με την μαγική εικόνα που έχεις στο μυαλό σου και άρα τι να συζητήσω.

 

Για την Βαρβάκειο σχολή δεν ξέρω διότι πήγα στο Παγκράτι σχολείο με παιδιά από τον Βύρωνα. Δεν πιστεύω πάντως ότι γενικά πήγαιναν παιδιά της εργατικής τάξης. Πιθανότατα το τι θεωρείς εσύ "μεσαία και χαμηλά στρώματα" να διαφέρει από το τι θεωρώ εγώ. Βέβαια μην γράφεις και ολα τα παιδιά διότι πως να το κάνουμε υπήρχαν και παιδιά δικηγόρων, γιατρών, μηχανικών, υπαλλήλων του δημοσίου, απο την ΔΕΗ κλπ. Σε κάθε περίπτωση ένα πολύ καλό πρότυπο, δημόσιο σχολείο στην Αθήνα.

 

Θα πεις Απεταξάμην τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα τρεις φορές και μετά συνεχίζουμε... 

post-25466-0-52876700-1472749039_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΒΑS βλέπεις τα πάντα μέσα απο την οικοδομή. Η οικοδομή όμως δεν ήταν ποτέ ατμομηχανή οικονομίας. Αυτά τα λένε μόνο οι μηχανικοί που ευελπιστούν να πιέσουν καταστάσεις μπας και σωθούν. Το 1960-1970 επενδύθηκε το χρήμα του Σχεδίο Μάρσαλ. Βιομηχανία υπήρχε αλλά υποτυπώδης και τεχνολογικά παρωχημένη. Με την είσοδο της Ελλάδος στην ΕΕ και τον ανταγωνισμό, κατέρρευσε και απαίτησε απο το δημόσιο να την διασώσει. Το οποίο και έγινε. Το Ελληνικό δημόσιο έδινε δουλειά στα 2/3 του εργατικού δυναμικού της χώρας είτε άμεσα είτε έμμεσα. Με αυτά τα λεφτά έχτισαν. Έβγαλε και το ΤΕΕ την βλακεία να χτίσεις, να παντρέψεις κλπ και την πάσαρε στον κόσμο. Απο το 2001-2007 οι τράπεζες έδιναν δάνεια σε κάθε πικραμένο στην Ελλάδα. Πάλι μπετά. Πάλι τετραγωνικά. Αντε να τα γεμίσουμε με έπιπλα, αντε με ηλεκτρικά, άντε να παντρέψουμε με γλέντια και χορούς. Άμα δεν έφταναν τα χρήματα για τις δόσεις,,, Απεργία. Απεργία οι κομουνιστές. Απεργία οι ΝΔ, απεργία οι πασοκοι. 

 

Αν διάβασες το άρθρο για την παιδεία, κατάλαβες πιο ήταν το πρόβλημα εξαρχής. Αυτό φωνάζω εδώ και 4 χρόνια στο νήμα. Ονομάσαμε ενα τόπο χώρα στα ψέμματα και σήμερα δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά.

Η οικοδομή βεβαίως και ήταν ατμομηχανή της οικονομίας . Γιατί παλιά σχεδόν όλα τα υλικά γίνονταν στην Ελλάδα και το προσωπικό ήταν Ελληνες .

 

Που το είδες ότι η τεχνολογία του 60-70 ήταν τεχνολογικά παρωχημένη ? Σε σχέση με τι ? Με το ιζέτα ? Με το 500αράκι ? Πραγματικά επειδή τότε δεν είχες γεννηθεί και μετά έλλειπες από την χώρα έχεις ενημέρωση τύπου Αυριανής , Εξόρμησης και ΚΟΜΕΠ .

 

Το 60-70 λοιπόν φτιάχναμε εδώ εξαιρετικές Λευκές Συσκευές . Φτιάχναμε εδώ ΟΛΑ ΤΑ ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ των λεωφορείων , των φορτηγών , των πούλμαν . Φτιάχναμε εδώ από την αρχή τα περισσότερα πλοία της ακτοπλοίας που καμιά 10αριά υπάρχουν μέχρι σήμερα , είτε στην Ελλάδα είτε σε όλο τον κόσμο , όλες τις παντόφλες , όλα τα φορτηγά και μετασκευάζαμε ΚΑΘΕ πλοίο Ελληνα εφοπλιστή . Είχαμε ορυχεία όπως του Σκαλιστήρη εξαιρετικά . Είχαμε πολεμική βιομηχανία του Μποδοσάκη που έκανε εξαγωγές . Φτιάχναμε μικρά αυτοκίνητα (τζιπάκια) , συναρμολογούσαμε τις LOEWE OPTA KAI LUXOR τηλεοράσεις , φτιάχναμε ραδιόφωνα και βέβαια εξαιρετικά κλωστήρια , ρούχα , παπούτσια . Ακόμα είχαμε τρόφιμα , αναψυκτικά , ποτά , κρασιά , τσίπουρα και ούζα , εμφιαλωμένο νερό , ζάχαρη , αλεύρια , ζυμαρικά καλύτερα από τα ιταλικά γιατί ήταν με σιμιγδάλι . Μετά βαγόνια τραίνων ., κότερα , βάρκες , καίκια . Ακόμα γαλακτοβιομηχανίες , παγωτά και ότι άλλο πάει το μυαλό σου . 

 

Γιατί όλα αυτά ? Γιατί μέχρι το 1977 δεν υπήρχε πασοκίλα .

 

Από το 1977 που η πασοκίλα έγινε αξιωματική αντιπολίτευση , με την αθρόα συμπαράσταση της αριστεράς , που πάντα είναι εναντίον της προόδου , ώστε να προλεταριοποιείται ο κόσμος , μήπως και φτάσει στην κρίσιμη μάζα , μαζί με τις αισχρές φυλλάδες του ΔΟΛ , την Ελευθεροτυπία , το Εθνος και το Ποντίκι , με την ευγενική συμπαράσταση της 17Ν που όλως τυχαία δολοφόνησε ή προσπάθησε να δολοφονήσει όλους τους δεξιούς και κεντρώους εκδότες , είχαμε τον φόβο του Καραμανλή ότι θα χάσει και έτσι υποχώρησε στις διαθέσεις κάθε συνδικαλΗστή , κομματόσκυλου , που διέλυσε με απεργίες και άλλα θέματα τις επιχειρήσεις , ωθώντας τες σε κρατικοποίηση , κατάσταση που κορυφώθηκε την περίοδο 1981-1985 με την παραμύθα της κοινωνικοποίησης .

 

Μέχρι το 1977 λοιπόν ο αριθμός των ΔΥ ήταν λογικός . Μετά άρχισε να ξεφεύγει . Μετά σταμάτησε ο ιδιωτικός τομέας να δίνει περισσότερα λεφτά από τον δημόσιο , αφού στον δημόσιο άρχισαν οι ΑΤΕΣ και άλλες πασοκαρίες . Ετσι όλοι θέλανε να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι για να τα ξύνουν παίρνοντας περισσότερα λεφτά .  Χώρια τα μαύρα και την διαφθορά . Γνωστός φίλου , ήταν σε δημόσια θέση που είχε επαφές με εφοπλιστές . Τα έπαιρνε λοιπόν από τους εφοπλιστές , ζημιώνοντας το κράτος και σήμερα που το αγράμματο βλαχάκι , έχει κονομήσει , λέει , τάπαιρνα , αλλά τάπαιρνα από τους εφοπλιστές . Τι λές ρε μεγάλε ?   Ετσι ήταν η πασοκίλα που επεκτάθηκε σε όλο το δημόσιο , μέχρι σήμερα και μόνο με την φτωχοποίηση του θα σταματήσει .

 

Το άλλο το κουφό βρε Χρήστο . Το ΤΕΕ έβγαλε το να χτίσεις , να παντρέψεις ? Τι είναι αυτό πάλι καινούργιο . Τόσων αιώνων είναι το ΤΕΕ ?

 

Εχω γράψει θέμα , όπου σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΛΣΤΑΤ , σε μελέτη της Αλφα τράπεζας , τα σπίτια που χτίστηκαν την δεκαετία του 2000 , ήταν μόλις 7 % περισσότερα από τα σπίτια που χτίστηκαν το 90 , όπου μέχρι το 1998 δεν υπήρχε πρακτικά τραπεζικός δανεισμός , αλλά μετά το 1998 μέχρι το 2002 ήταν πολύ φειδωλός .

 

Οπότε είσαι παντελώς λάθος .

 

Για το θέμα της παιδείας θα έχουμε άλλο σχόλιο . 

Link to comment
Share on other sites

Δεν διάβασες διότι ξεκινάς και λες αυτοί είναι Πασοκοι και τέρμα. το ίδιο κάνουν βέβαια όλοι απο κάθε χώρο. Είσαι προκατειλημμένος με την μαγική εικόνα που έχεις στο μυαλό σου και άρα τι να συζητήσω.

 

Για την Βαρβάκειο σχολή δεν ξέρω διότι πήγα στο Παγκράτι σχολείο με παιδιά από τον Βύρωνα. Δεν πιστεύω πάντως ότι γενικά πήγαιναν παιδιά της εργατικής τάξης. Πιθανότατα το τι θεωρείς εσύ "μεσαία και χαμηλά στρώματα" να διαφέρει από το τι θεωρώ εγώ. Βέβαια μην γράφεις και ολα τα παιδιά διότι πως να το κάνουμε υπήρχαν και παιδιά δικηγόρων, γιατρών, μηχανικών, υπαλλήλων του δημοσίου, απο την ΔΕΗ κλπ. Σε κάθε περίπτωση ένα πολύ καλό πρότυπο, δημόσιο σχολείο στην Αθήνα.

 

Θα πεις Απεταξάμην τα πολιτικά κόμματα στην Ελλάδα τρεις φορές και μετά συνεχίζουμε... 

Λοιπόν την διάβασα όλη την πασοκίλα που έβαλες . Οχι μόνο γελοίο , αλλά και κομπλεξικό βαθύτατα , ώστε να μας πείσει ότι η παιδεία ήταν ταξική και τα παιδιά των αγροτών δεν πήγαιναν στο πανεπιστήμιο . Και μάλιστα οι γελοίοι λένε την φράση

 

 

Το, κατ’ αυτόν τον τρόπο διαμορφούμενο, εκπαιδευτικό σύστημα με τη θεωρητική

ενιαία και ευθύγραμμη οργάνωσή του, ως προς την πρόσβαση στην πανεπιστημιακή

εκπαίδευση, δεν ευνοούσε μαθητές, οι οποίοι «δεν μπορούσαν» ή δεν «ήθελαν» να

ακολουθήσουν αυτή τη διαδρομή με αποτέλεσμα να αδιαφορούν ή να εγκαταλείπουν

σύντομα και οριστικά την εκπαίδευσή τους.

Επειδή λοιπόν έγιναν καθηγητές οι αφισσοκολλητές Β' , επέτρεψαν σε όσους δεν μπορούσαν ή δεν ήθελαν να μπαίνουν χωρίς να γράφουν σε σχολές , όπως είδαμε φέτος , που οι μισές σχολές είναι κάτω από την βάση .

 

Ο τύπος παρουσιάζει την κλασσική ολοκληρωτική προπαγάνδα των δύο άκρων , με τις μισές αλήθειες .

 

Σαν αυτή που έλεγε ο κομματικός τύπος όταν έτρεχαν σε αγώνα δύο αθλητές , ο δικός τους και του "εχθρού" και είχαν χάσει .

 

Εγραφε λοιπόν . 

 

Σε διεθνή αγώνα , ο αθλητής μας ήρθε δεύτερος , ενώ ο αθλητής του εχθρού προτελευταίος . Ολα αλήθεια . Διεθνής ο αγώνας , δεύτερος ο δικός τους , προτελευταίος ο εχθρός . 

 

Ετσι λοιπόν ο τύπος μιλάει για την εκπαίδευση πριν 100 χρόνια και πλέον και ασχολείται με τα γυμνάσια και πόσο λίγα ήταν στις διάφορες περιοχές . 

 

Δεν λέει όμως ότι τα γυμνάσια τότε δεν ήταν 6χρονα ή 3χρονα , μετά το δημοτικό , αλλά ήταν 5 χρόνια το δημοτικό , 3 χρόνια το Ελληνικό σχολείο και 4 χρόνια μετά το Γυμνάσιο . Δηλαδή το Γυμνάσιο ήταν ανάλογο του δικού μας Λυκείου , που ακόμα και σήμερα είναι σε μεγάλα αστικά κέντρα και όχι σε κάθε χωριό . 

 

Ακόμα παρακάτω βλέπουμε πίνακες όπου οι μαθητές μας ήταν περισσότεροι συγκρινόμενοι με ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΕΣ με 10 έως 1000 φορές μεγαλύτερη έκταση από την Ελλαδίτσα . 

 

Απίστευτες βλακείες δηλαδή για να μας μιλήσει ο αφισοκολλητής για τον ταξικό χαρακτήρα της παιδείας και άλλες βλακείες . Σαν τον Φίλη που τον ενοχλεί η αριστεία και θέλει να κλείσει πάλι τα πρότυπα δημόσια , όπως έκανε και η πασοκίλα του 1981 . Τα ίδια ολοκληρωτικά μυαλά .

 

Καθόλου προκατειλημμένος δεν είμαι και καμία μαγική εικόνα δεν έχω στο μυαλό μου . Διάβασε όμως τίποτα σοβαρό για να συζητάμε , γιατί μόνο για το τσάο κάνει το πόνημα ....

 

Στο Παγκράτι που πήγες είχες παιδιά από το Παγκράτι . Ο Βύρωνας είχε τα δικά του σχολεία και μια χαρά κόσμο έχει . Αλλά και εγώ είχα παιδιά από το Παγκράτι που μάλλον στο ίδιο Δημοτικό θα πήγατε . 

 

Και παιδιά δικηγόρων, γιατρών, μηχανικών, υπαλλήλων του δημοσίου, απο την ΔΕΗ κλπ.δεν είχατε στο Παγκράτι εσείς ? Αγροτών είχατε ? Που είχαν τα χωράφια ? Στον Ιλισσό , ή στον Υμηττό ? 

 

Και στα Γιάννενα είχαν την Ζωσιμαία . Και εκεί δεν πήγαιναν παιδιά αγροτών και χαμηλών τάξεων ? 

 

Για να γυρίσουμε στα παλιά λοιπόν μια χαρά μόρφωση είχαν στην Ελλάδα. Το δημοτικό της εποχής μου έδινε πλήρεις γνώσεις για να βγεί κάποιος στην αγορά εργασίας . 

 

Τα γυμνάσια έδιναν στα παιδιά πολλές γνώσεις τότε , ιδιαίτερα σε σχέση με άλλες ευρωπαικές χώρες και στα μαθηματικά - φυσική , αλλά και στις κλασσικές σπουδές . Το έβλεπαν τα παιδιά που πήγαιναν έξω να σπουδάσουν τότε . 

 

Οσο για τις σχολές είχαν ονόματα καθηγητών . Στην Αρχιτεκτονική είχαν Μιχελή , Πικιώνη , Εγγονόπουλο , Χατζηκυριάκο-Γκίκα , η Ιατρική ανάλογα και οι άλλες σχολές και έρχεται η πασοκίλα να μας πεί ότι μετά το 64 και το 74 αναβαθμίστηκαν οι σχολές και οι φοιτητές . Ασε μας κουκλίτσα μου .

 

Εγώ δεν έχω διάθεση να στηρίξω κανένα κόμμα . Αλλά όταν εσύ βασίζεσαι στο πιό αισχρό του 20ου αιώνα , την πασοκίλα και μας γράφεις τσιτάτα , μάλλον πρέπει να αρχίσεις τα απεταξάμην .

Link to comment
Share on other sites

Απάντηση στο #47

 

α) Βιομηχανία τεχνολογικά ανταγωνιστική δεν είχαμε. Δεν φταίει όμως μόνο αυτό. Υπήρχαν και πολλά άλλα προβλήματα. Σε κάθε περίπτωση με την ένταξη στην ΕΟΚ, χωρίς τον προστατευτισμό των δασμών και με το πολύ ΠΑΣΟΚ, αυτή κατέρρευσε με τεράστια μπαμ και στοιχίζοντας στον ελληνικό λαό πολλά χρήματα.  Άνθιση η Ελληνική βιομηχανία εμφανίζει το 1964-1974 με πολλές εξαγωγές. Στην πραγματικότητα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η βιομηχανία στην Ελλάδα δεν ήταν ποτέ 100% ιδιωτική. Το κράτος με τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας προστατευει τους εργαζόμενους σε αυτές εις βάρος άλλων εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα. Ο εργάτης στην Χαλυβουργία απολαμβάνει δικαιώματα αντίστοιχα με αυτά του ΔΥ. Το αποτέλεσμα η παραγωγικότητα να πέφτει. Στην ουσία πέφτουν και οι απολαβές των εργαζομένων στην βιομηχανία.  Το θεωρητικό παράδοξο λοιπόν είναι το εξής α) αυξάνουν οι εξαγωγές, β) πέφτει η παραγωγικότητα και γ) πέφτουν και οι απολαβές. Στην πραγματικότητα αυτό που παρατηρείται είναι η πτώση της εσωτερικής κατανάλωσης.  

 

Η βιομηχανία θεωρείτε από την κοινωνία ως κοινωνικό αγαθό. Το 1964 δημιουργεί την ΕΤΒΑ. Η ΕΤΒΑ δίνει εξαιρετικά χαμηλότοκα δάνεια στους ιδιώτες βιομηχάνους και εφοπλιστές για τους οποίους ο εξωτερικός δανεισμός ήταν όνειρο απατηλό. Θα περίμενε κανείς οτι η ΕΤΒΑ θα χρηματοδοτούσε μικρές βιομηχανίες και τουρισμό. Λάθος. Οι μικροί και μικρομεσαίοι ήταν εκτός βεληνεκούς. Μέχρι το 1980 λειτουργεί με πολλά θαλλασοδάνεια σε μεγάλους επιχειρηματίες και εφοπλιστές. Πολλοί απο αυτούς στην ουσία δημιουργηθήκαν απο τα χρήματα του Σχεδίου Μάρσαλ. Το 1981 η ΕΤΒΑ προωθεί και πιο μικρούς επιχειρηματίες πάλι με θαλλασοδάνεια. Μέλη ΤΟ του ΠΑΣΟΚ απολαμβάνουν ειδικούς όρους δανειοδότησης, τους χαρίζονται τόκοι και πολλές φορές και το κεφάλαιο. Όσοι βιομήχανοι ήταν στο αρμα της ΝΔ έχουν πλέον περιορισμένη πρόσβαση. Αντίθετα όσοι μετακινούνται στο ΠΑΣΟΚ, επικροτούνται με εκατοντάδες εκατομμύρια. Η θητεία των διοικητών της ΕΤΒΑ με το ΠΑΣΟΚ γίνετε πλέον 10-12 μήνες. Αναλαμβάνουν διοικητές συνήθως άνθρωποι από την Τράπεζα της Ελλάδος, βιομήχανοι. Θα βρούμε ονόματα όπως πχ ο Σάλας. Αυτό που βλέπουμε στην ουσία είναι μια βιομηχανία βασισμένη στην κρατική επιχορήγηση απο το 1950. Αν σκεφτούμε τι άφησε πίσω η κατοχή, μπορεί για κάποιος να το θεωρήσει και λογικό.                  

 

β) Απο το 1964 η παραγωγικότητα στην Ελλάδα μειώνεται μέχρι το 1985. 

 

γ) Για την οικοδομή και την ατμομηχανή κοιτάς το γράφημα (στις υπηρεσίες η Ελλάδα θεωρεί και το Δημόσιο !!!)

 

δ) Η μεγέθυνση του Τουρισμού από το 1970 και μετά είναι εκρηκτική.

post-25466-0-09187600-1472798454_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

 

 

Απάντηση στο #48

 

οι αυτοκρατορίες είναι τα άλλα μέλη της ΕΕ και άρα αναγκαστικά η Ελλάδα θα συγκριθεί με αυτές. Για τα υπόλοιπα το άρθρο καταθέτει στοιχεία και σχολιάζει.

 

Η παράγραφος αυτό που προσπαθεί να πει είναι ότι η βασική εκπαίδευση σχεδιάστηκε και λειτουργούσε με μοναδικό σκοπό την είσοδο στο πανεπιστήμιο. Όσοι λοιπόν δεν έβλεπαν το πανεπιστήμιο σαν το επόμενο βήμα δεν είχαν κανένα λόγο να συνεχίσουν την εκπαίδευση. Θα πρέπει να καταλαβαίνουμε τι διαβάζουμε.

Edited by Ροδοπουλος
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.