smaragda-b Δημοσιεύτηκε January 4, 2017 at 09:12 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε January 4, 2017 at 09:12 πμ ok, ευχαριστώ!
xara livieratou Δημοσιεύτηκε January 6, 2017 at 02:30 μμ Δημοσιεύτηκε January 6, 2017 at 02:30 μμ (edited) Kαλησπέρα. Αυτές οι ενέργειες παιδιά πρέπει να γίνονται συντονισμένα και μαζικά, αφενός για να υπάρξει σοβαρό αποτέλεσμα τωρα και αφετέρου για να προλάβει ανάλογες πρακτικές στο μέλλον. Η Λογισμική πρέπει να καταλάβει οτι με τέτοια απαράδεκτα καραγκιοζιλίκια και εκβιασμούς χάνει εντελώς την αξιοπιστία της για οποιαδήποτε συνεργασία και τώρα και μελλοντικά. Εχω συναδέλφους που σκεφτόντουσαν την αναβάθμιση και τώρα το αποκλείουν γιατί σκέφτονται οτι μπορεί σε 1-2 χρόνια η Λογισμική να τους κόψει το πρόγραμμα, έτσι απλά επειδή της κάπνισε οτι της λείπουν μερικά ευρώ από το ταμείο. Αυτά δε γίνονται πουθενά...και πραγματικά απορώ που ορισμένοι δεν έχουν καταλάβει οτι οι πελάτες τους είναι επαγγελματίες, μορφωμένοι άνθρωποι, που αντιμετωπίζουν καθημερινά τις δυσκολίες του επαγγέλματος και της αγοράς και δεν είναι παιδάκια άβγαλτα του δημοτικού. Δεν έχουν καταλάβει οτι τα εξώδικα και τα δικαστήρια δεν τρομάζουν έναν μηχανικό, είναι μέρος της δουλειάς για όποιον έχει μάθει να παίρνει ευθύνες. Αλλά όπως είπα πρέπει να κινητοποιηθούμε μαζικότερα και όχι να μιλάμε για αντιδράσεις μεμονωμένες και αποσπασματικές που θα προσπαθήσει η Λογισμική να κουκουλώσει κάνοντας 1-2 χατήρια και δίνοντας 1-2 κωδικούς στους φωνακλάδες της υπόθεσης προκειμένου να μην πάρει διαστάσεις το ζήτημα. Ευτυχως οι διαδικασίες υπάρχουν και φαίνεται πως δουλεύουν. Η Λογισμική σιγουρα θα δώσει κωδικούς σε όποιον κινηθεί μέσω συνηγόρου του καταναλωτή ή με εξώδικο γιατί δεν είναι καλυμένη νομικά σε αυτό που προσπαθεί να κάνει. Εγώ θα επικοινωνήσω με τον συνήγορο του καταναλωτή από Δευτέρα και αν δε βγει άκρη θα στείλω και το εξωδικο που αναφέρθηκε στις προηγούμενες σελίδες. Κανονικά πρέπει να κινηθώ και ζητώντας διαφυγόντα κέρδη γιατί αυτή τη στιγμή δε μπορώ να κλείσω μια μελέτη που έχω σε εξέλιξη. smaragda-b, αν δε σε πειράζει ενημέρωσέ μας για τις εξελίξεις. Edited January 6, 2017 at 03:38 μμ by xara livieratou
ChrysaT Δημοσιεύτηκε January 17, 2017 at 08:53 πμ Δημοσιεύτηκε January 17, 2017 at 08:53 πμ καλημέρα σε όλους τελικά υπάρχει κάποια εξέλιξη στο ζήτημα? έχετε κάνει κάποια μεμονωμένη ενέργεια ή μαζικά ή απλά ο καθένας πλήρωσε και πάει κι αυτό στα αζήτητα.....?
ilias Δημοσιεύτηκε January 19, 2017 at 11:40 πμ Δημοσιεύτηκε January 19, 2017 at 11:40 πμ Είπαμε τι πρέπει να κάνετε παιδιά. Κάντε τα και ξανασυζητάμε, με λόγια και με το να βλέπουμε αν ο άλλος έκανε κάτι για να κάνω και γω...........ΔΕΝ! 2
axoul Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 10:18 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 10:18 πμ (edited) παιδιά εγώ επιχείρησα να τρέξω το fespa σήμερα και με παρέπεμψε να λάβω κωδικούς ενεργοποίησης και τελικα μου έβγαλε μήνυμα "η αίτηση ενεργοποίησης δεν έγινε δεκτή!πρόβλημα στην ενημέρωση (nu-0)¨" και το πρόγραμμα δεν ανοίγει πλέον......... είχα μιλήσα εγώ ο ίδιος με τον Χαραμιδόπουλο πριν κανα μήνα , στον οποίο μετέφερα την αγανάκτηση για την πρόθεσή του να μας αφαιρέσει κάτι το οποίο δεν έχει δικαίωμα, αλλά τζίφος.... game over για το fespa Edited February 8, 2017 at 02:28 μμ by axoul
ilias Δημοσιεύτηκε February 10, 2017 at 06:13 πμ Δημοσιεύτηκε February 10, 2017 at 06:13 πμ Πήγαινε να πάρεις καινούργιο βρε συνάδελφε και να υποκύψεις στους εκβιασμούς του Χαραμιδόπουλου! Εννιά σελίδες θέμα ανοίξαμε και ούτε τα ελάχιστα δεν κρατήσατε για το τι πρέπει να κάνετε! Κάθεστε στο γραφείο και λέτε.......game over! 1
axoul Δημοσιεύτηκε February 10, 2017 at 05:42 μμ Δημοσιεύτηκε February 10, 2017 at 05:42 μμ φίλε ilias , γιατί λες οτι θα υποκύψω στους εκβιασμούς?το ξέρεις? δεκτή η σύσταση για τον συνήγορο του πολίτη διότι αντιλαμβάνομαι πως είναι προς το κοινό καλό, αλλά έχω επιλέξει άλλο τρόπο πίεσης (όχι ατομικά), και με καλή έννοια σου λέω μην μπερδεύεις την σύσταση με την υπόδειξη (..."τι πρέπει να κάνετε..." ) διότι είναι αγένεια από μέρους σου. 1 1
ilias Δημοσιεύτηκε February 11, 2017 at 08:55 μμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2017 at 08:55 μμ Σου ζητώ συγνώμη εάν το εξέλαβες έτσι.
axoul Δημοσιεύτηκε February 14, 2017 at 07:56 μμ Δημοσιεύτηκε February 14, 2017 at 07:56 μμ (edited) οκ ilias κανένα πρόβλημα. Επίσης σήμερα είχα μια απρόσμενη εξέλιξη. Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ το φεσπα αλλά θα λαμβάνω κωδικούς μόνο τηλεφωνικά. Αν θέλω να λαμβάνω κωδικούς μέσω ιντερνετ θα πρέπει να πάρω το νέο κλειδί. Οι τηλεφωνικοί κωδικοί θα είναι μια ταλαιπωρία (εργάσιμη ημέρα κλπ) , αλλά τουλάχιστον αποτελούν μία λυση.... Edited February 14, 2017 at 07:56 μμ by axoul
sarcs Δημοσιεύτηκε February 15, 2017 at 07:01 πμ Δημοσιεύτηκε February 15, 2017 at 07:01 πμ (edited) Κάτι πρέπει να έχει γίνει πάντως από κάπου πιέστηκαν - μάλλον και από την αγορά που τους βρίζει σωρηδόν και από κάποιον δικηγόρο - και μένα με πήραν και μου πρότειναν νέο κλειδί για να τρέχει η 5 έκδοση με κόστος μόνο το κλειδί 150+. Δε με πρόλαβαν όμως την έκανα για αλλού (o ωμός εκβιασμός δε συγχωρείται εύκολα ειδικά σε τέτοιες συνθήκες αγοράς) Edited February 15, 2017 at 07:06 πμ by sarcs
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα