Engineer Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 03:04 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 03:04 μμ «Ναι», αλλά με προϋποθέσεις λέει η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με γνωμοδότησή της για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, καθώς αυτό θα εμπεριέχει πολλά προσωπικά δεδομένα. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναμένεται να πάρει σάρκα και οστά από τον ΟΑΣΑ στο πλαίσιο του νέου Ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου. Σε αυτή τη διαδικασία, ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να ταυτοποιήσει όλους τους επιβάτες που χρησιμοποιούν κάρτα απεριορίστων διαδρομών αλλά και εκείνων που χρησιμοποιούν μειωμένο εισιτήριο ή εκείνους που δεν πληρώνουν καθόλου κόμιστρο. Για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου πρέπει να δοθεί από τους πολίτες ένα πλήθος προσωπικών δεδομένων (όπως Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης-ΑΜΚΑ, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, ημερομηνία γέννησης, φωτογραφία σε ηλεκτρονική μορφή, αριθμός τηλεφώνου, αριθμός κινητού τηλεφώνου, αριθμός fax, ταχυδρομική διεύθυνση, ηλεκτρονική διεύθυνση κ.ά) τα οποία θα υφίστανται επεξεργασία στο πλαίσιο του εν λόγω συστήματος. Στη νέα κάρτα, θα υπάρχει φωτογραφία του επιβάτη-δικαιούχου, το όνομά του, ενώ θα υπάρχει και τσιπάκι. Η νέα κάρτα θα είναι υποχρεωτική για όλους όσους χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς με την παραπάνω μορφή (απεριόριστες διαδρομές, μειωμένο κλπ) Η Αρχή υπογραμμίζει τον υπερβολικά μεγάλο αριθμό των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται και καταχωρούνται για την κάρτα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, χωρίς ωστόσο ο ΟΑΣΑ να έχει εξετάσει «εναλλακτικές τεχνικές λύσεις που αφενός μεν θα επιτύγχαναν εξίσου τους επιδιωκόμενους σκοπούς αφετέρου δε θα εξασφάλιζαν την προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών». Μάλιστα, η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ζητεί από τον ΟΑΣΑ να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για να μην υπάρξει παραβίαση των προσωπικών δεδομένων αλλά και να προβεί στην εκπόνηση εκτίμησης των επιπτώσεων από την επεξεργασία τους. Πηγή: Προσωρινό «μπλόκο» στο ηλεκτρονικό εισιτήριο -Λόγω προσωπικών δεδομένων | iefimerida.gr http://www.iefimerid...n#ixzz4XuxaNI84 Click here to view the είδηση
panos-vicious Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 06:22 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 06:22 μμ (edited) Θα μας τα φυτεύουν στο τέλος. Πλαστικό (πλασματικό) χρήμα, τσιπάκια, ω τι όμορφος κόσμος μπαμπά. Κάτι σκοτεινό απ' τα παλιά μου θυμίζει το τελευταίο. Edited February 6, 2017 at 06:38 μμ by panos-vicious 1
geobrellas Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 07:58 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 07:58 μμ πρεπει να μας δουλευουν δηλαδη περα απο τηχρεωση με το μηκοσ τησ διαδρομης το αμκα τι χρειαζεται το αφμ ???
georgegaleos Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 08:07 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 08:07 μμ Βαλτε και τα χρηματα που πήραν καποιοι προμηθευτες για την αγορά και εγκατάσταση μηχανηματων που πρακτικα παραμενουν (για πόσο ?) σε αχρηστια. Σταλθηκε μεσω tapatalk
Konstantinos IB Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 09:16 μμ Δημοσιεύτηκε February 6, 2017 at 09:16 μμ (edited) Εύλογα τα ερωτήματα. Ειδικά αυτό με τον ΑΦΜ είναι πολύ σωστό. Δλδ όποιος δεν έχει ΑΦΜ και ΑΜΚΑ δεν θα μπορεί (σε βάθος χρόνου) να κυκλοφορεί με τα μέσα;;;;;;;;;;; Edited February 6, 2017 at 09:55 μμ by Konstantinos IB
CybEng Δημοσιεύτηκε February 7, 2017 at 06:03 πμ Δημοσιεύτηκε February 7, 2017 at 06:03 πμ (edited) 1984 Edited February 7, 2017 at 06:15 πμ by CybEng
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε February 7, 2017 at 04:16 μμ Δημοσιεύτηκε February 7, 2017 at 04:16 μμ Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης και ένα λογαριασμό τραπέζης.Τίποτε άλλο δεν χρειάζεται.
CybEng Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 12:46 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 12:46 πμ Τον λογαριασμό τραπέζης τι τον χρειάζονται δηλαδή ; Μήπως σκοπεύουν να μας αποζημιώνουν για τις εκατοντάδες εργατοώρες που περιμένουμε το λεωφορείο στο οποίο έχουν "φάει" το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ δρομολόγιο ; Όσοι χρησιμοποιούμε καθημερινά μόνο τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις καταλαβαίνουν, οι λοιποί ας προσπεράσουν το σχόλιο. Καθημερινά εκτελούνται λιγότερα από το 50% των προγραμματισμένων δρομολογίων. Ο συγχρονισμός και η χρονική διασπορά δρομολογίων σε κάνουν να αναρωτιέσαι πως τα καταφέρνουν οι υπεύθυνοι δρομολογίων/σταθμάρχες/συγκοινωνιολόγοι/οδηγοί και επιτυγχάνουν τα λεωφορεία/τρόλλεϋ να διέρχονται από τις στάσεις με χαρακτηριστικά σμηνοσειράς ( swarm ). Συγχρονισμός/συντονισμός μετεπιβίβασης μεταξύ των διαφορετικών μέσων απλά ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ. Οχήματα τρισάθλια σε μεγάλη πλειονότητα. κλπ κλπ κλπ Ξέχασα....... για όλα αυτά τα χάλια φταίει ΜΟΝΟ η ΛΑΘΡΕΠΙΒΙΒΑΣΗ και οι δωρεάν "ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ" για ψηφοθηρικούς σκοπούς τα οποία τώρα με το μαγικό τρόπο που ονομάζεται ηλεκτρονικό εισιτήριο θα λύσουμε άπαξ και δια παντός. Κατά τα λοιπά, οι τηλεματικές, η μουσική στα τρόλλεϋ και τα ηλεκτρονικά εισιτήρια μας μάραναν. Δέν υπάρχει ελπίς
Ήρωνας Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 10:12 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 10:12 πμ Τον λογαριασμό τραπέζης τι τον χρειάζονται δηλαδή ; Μήπως σκοπεύουν να μας αποζημιώνουν για τις εκατοντάδες εργατοώρες που περιμένουμε το λεωφορείο στο οποίο έχουν "φάει" το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ δρομολόγιο ; Τον λογαριασμό δεν τον δίνεις ως στοιχείο, απλά βοηθάει παρα πολύ στην χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Αν κάποιους τους ενοχλεί μπορεί να παραλειφθεί και να υπάρχει προαιρετικά, δεν είναι αναγκαίο. Στην Ολλανδία ας πούμε έχουν επώνυμα και ανώνυμα ηλ. εισιτήρια. Απλά αν κάποιος χάσει το ανώνυμο δεν του επιστρέφονται τα χρήματα, ενώ στο επώνυμο στα δίνουν πίσω. Φυσικά και δεν χρειάζεται για κανένα από τα δύο ΑΦΜ κλπ που συζητάνε εδώ. Τώρα για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τα χάλια τους συμφωνώ απόλυτα.
georgios_m Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 10:54 πμ Δημοσιεύτηκε February 8, 2017 at 10:54 πμ Εμένα δε μου φαίνεται παράλογο το να διατηρούν αρχείο με αυτά τα στοιχεία των δικαιούχων, το παράλογο είναι ότι η διασταύρωση όλων αυτών των στοιχείων μεταξύ δημοσίων υπηρεσιών δεν είναι ακόμα δεδομένη. Το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ χρειάζονται για να ελέγχεις αν ο εκάστοτε δικαιούχος είναι και παραμένει όντως δικαιούχος των εκπτώσεων. Επίσης η διασύνδεση με κάποιο τραπεζικό λογαριασμό χρησιμεύει στο να μπορεί να χρεώνεται αυτόματα το εισητήριο και να μη χρειάζεται κάθε τόσο μεταφορά χρημάτων από το λογαριασμό στην κάρτα. Τώρα αν η ποιότητα των συγκοινωνιών δεν είναι η αναμενόμενη, μπορεί ο πελάτης απλά να μη τα χρησιμοποιήσει και να αναγκαστούν να βελτιωθούν προκειμένου να ανταγωνιστούν το αυτοκίνητο, τη μοτοσυκλέτα, το ταξί, το ποδήλατο και τα πόδια. Όσο για τα "σημεία των καιρών" υπενθυμίζω ότι και τα ίδια τα λεωφορεία θεωρήθηκαν "προϊόντα του διαβόλου" όταν πρωτοεμφανίστηκαν.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα