Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Χ Επισκέπτης 1

Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού

Recommended Posts

Δεν ξέρω αν έχεις ενημερώσει την έκδοσή σου με το τελευταίο patch του INSTANT(http://eng.ccs.gr/displayITM1.asp?ITMID=53), αλλά σε κάθε περίπτωση κι εφόσον είσαι σε συμβόλαιο συντήρησης μπορείς να απασχολήσεις την τεχνική υποστήριξη ώστε να λυθεί το πρόβλημα λειτουργίας που αναφέρεις.

Δηλαδή συγνώμη κιόλας, αλλά αν δεν ήταν σε συμβόλαιο συντήρησης θα τον αφήνατε έτσι με το πρόβλημα?

Το ότι τα έσκασε κάποιος σαν κεφάλαιο για να αγοράσει το πρόγραμμα δεν μετράει για σας?

Δηλαδή το παίρνουμε, δεν δουλεύει και αν δεν έχουμε "εγγύηση".......άντε γεια!!!!

Μα το αρχικό ποσό για να δουλεύει σωστά το πρόγραμμα δεν το δίνουμε??????:confused::confused::confused:

Λες και έχουμε κανένα αυτοκίνητο και το κάνουμε σέρβις κάθε 15.000 χιλ.!

Τι συντήρηση δηλαδή του κάνετε, λάδια αλλάζετε και υπάρχει το συμβόλαιο συντήρησης????

Ήμαρτον!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ilias

 

Δεν θα σχολιάσω τι κάνουν άλλες εταιρείες, αλλά στη CCS κατ'επανάληψη έχουμε υποστηρίξει πελάτες εκτός συντήρησης ακόμα και σε πολύ απλά ζητήματα και να σημειώσω ότι ως εταιρεία τελικά οφελούμαστε από αυτή ακριβώς τη στάση. Βέβαια πάντοτε στο μέτρο του εφικτού καθώς δεν είναι δυνατόν π.χ. να υποστηρίξουμε πρόβλημα λειτουργίας σε έκδοση του 2002 και φυσικά προτεραιότητα δίνεται στους χρήστες σε συντήρηση.

 

Επανερχόμενος στη συγκεκριμένη περίπτωση του χρήστη enpiel, ενημέρωσα την υποστήριξη το πρωί και μου είπαν ότι δεν είχαν σχετική κλήση ή άλλη αντίστοιχη περίπτωση. Θεώρησα ότι θα ήταν χρήσιμο να έχει μια απάντηση εδώ μέσα από κάποιον από τη CCS. Αν ενόχλησε τόσο πολύ το "κι εφόσον", λυπάμαι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν θα σχολιάσω τι κάνουν άλλες εταιρείες......

Φίλε Replicator, δεν μιλάω για άλλες εταιρείες αυτή τη στιγμή, μιλάω για τη δική σας και για τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε το πρόβλημα ανθρώπων που σας εμπιστεύονται τα χρήματά τους! Και αν λοιπόν θέλεις να μιλήσουμε και για άλλες εταιρείες, δες την πρακτική της LH Logismiki.

 

δεν είναι δυνατόν π.χ. να υποστηρίξουμε πρόβλημα λειτουργίας σε έκδοση του 2002 και φυσικά προτεραιότητα δίνεται στους χρήστες σε συντήρηση.

Γιατί δεν μπορείτε???

Επαναλαμβάνω ότι το πρόγραμμά σας δεν είναι αυτοκίνητο για να χαλάει από κακή χρήση!

Δε νομίζω λοιπόν ο πελάτης σας να το αγόρασε χαλασμένο!

Κι αν το αγόρασε χαλασμένο τότε γιατί το πουλήσατε χαλασμένο και πήρατε τα λεφτά?

 

Αν ενόχλησε τόσο πολύ το "κι εφόσον", λυπάμαι.

Αν δεν ενοχλούσε, τότε δεν θα είχα δικαίωμα να ξαναδιαμαρτυρηθώ ποτέ στη ζωή μου και για τους έμμεσους άδικους φόρους του κράτους. Καταλαβαίνεις τι εννοώ!

 

Πάντα Φιλικά

Share this post


Link to post
Share on other sites

enpiel πήρες τηλ στην εταιρία για το θέμα σου ή όχι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά , κάποια πράγματα - όπως όλα τα παραπάνω - παραμένουν για πάντα άγνωστα . Γι'αυτό λέγονται μυστήρια !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ ποτέ δεν κατάλαβα την λογική των πληρωμένων αναβαθμίσεων σε προγράμματα κατά τον τρόπο που περιγράφει ο ilias.

 

Και τέτοιες αναβαθμίσεις κάνει πολλές η ES.

Είμαι χρήστης...από Χανιά...άρα πολύ εύκολα καταλαβαίνουν από την ΕS ποιος είμαι αν θέλουν διευκρινήσεις.

Από εκεί και ύστερα λάθη στο πρόγραμμα δεν βρήκα ποτέ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ σύντομα θα αγοράσω και εγω κάποιο πρόγραμμα εκτός τεε

και είπα να διαβάσω τα παράπονά σας σχετικά με αυτά.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ο μονοψήφιος αριθμός

των ποστ, από κάποιους και η με ζήλο υποστήριξη συγκεκριμένων

λογισμικών.

Αυτά πιστέυω ότι δεν έχουν "πέραση" εδω...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πολύ σύντομα θα αγοράσω και εγω κάποιο πρόγραμμα εκτός τεε

το τεε δεν φτιάχνει software μόνο βασιλόπιτες

Share this post


Link to post
Share on other sites
το τεε δεν φτιάχνει software μόνο βασιλόπιτες

 

Έφτιαξε για τις αμοιβές.Πολύ εύκολα θα μπορούσε να βάλει και κάποια add on και να παράγει και τεύχη , και εννοείται να το διαθέσει δωρεάν στους μηχανικούς.

Ξέρεις πόσο πληρώσαμε για την ''αναβάθμιση'' του Civil (εκτός από την ετήσια συνδρομή).

Το 50% της αξίας του προγράμματος.Τόσο είχαμε πληρώσει και για την αναβάθμιση από δραχμές σε ευρώ.

Υπολόγισε 350Ε*50.000χρήστες = 17.500.000Ε σε ένα χρόνο.

Είναι πολλά τα λεφτά 'Αρη.... εεε, Rigid Joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι, φυσικά και το ξερω για τις αμοιβές, 50χρόνια πίσω, απλά ειχε σχολιαστει κάποια στιγμη περί τεε και software γι'αυτο δεν επανήλθα

 

spy, τα λεφτα ειναι πολλά γιατι εχουμε γινει 150.000 μηχανικοί, ξερουν τι κάνουν αυτοί, το εγκλημα δεν αναζητει δολοφόνο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.