Jump to content

Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού


Recommended Posts

Ανοίγω αυτό το θέμα για να αναφέρουμε λάθη σε λογισμικό και παράπονα που έχουμε από τα τμήματα υποστήριξης τους.

Η δημοσιοποίησή τους είναι ίσως η μόνη γραμμή άμυνας που έχουμε!

Τα μηνύματα που δημοσιεύονται εδώ καλό θα ήταν να αποστέλλονται και στο τμήμα υποστήριξης της αναφερόμενης εταιρίας λογισμικού προκειμένου να απαντήσει και να ενημερωθούν και τα υπόλοιπα μέλη του forum, εφόσον βέβαια το επιθυμεί.

Ξεκινώ λοιπόν.

 

*** Πρόβλημα με το USB Hasp (κλειδί) του προγράμματος "Πόλη 2005" της εταιρίας Civiltech. ***

Το κλειδί έχει πρόβλημα συνεργασίας με άλλα κλειδιά τύπου USB Hasp.

Πολλές φορές, όχι πάντα, για να δουλέψει πρέπει να αφαιρέσω όλα τ' άλλα κλειδιά.

Η εταιρία ενημερώθηκε από εμένα, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ το πρόβλημα και μου απάντησε ότι το πρόβλημα λύθηκε στην έκδοση "Πόλη 2007" και ότι πρέπει να κάνω αναβάθμιση.

Ευχαριστώ, δεν θα πάρω, με καλύπτει και η έκδοση 2005.

Θεωρώ ότι εφόσον υπάρχει ένα τέτοιο πρόβλημα στο λογισμικό πρέπει να διορθώνεται και να παρέχεται η διορθωμένη έκδοση άνευ κόστους.

 

Φανταστείτε να αγοράσεις αυτοκίνητο στα 1400cc και να εμφανίσει ένα πρόβλημα ο κινητήρας και να σου πουν ότι για να διορθωθεί πρέπει να αναβαθμίσεις τον κινητήρα σε 1600cc πληρώνοντας ένα σεβαστό ποσό.

 

Είχα συναντήσει αντίστοιχο πρόβλημα με το HASP.

Κατέβασα του drivers από την μαμά εταιρεία και από τότε όλα λειτουργούν άψογα.

 

http://www.aladdin.com/support/hasp.aspx

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Συνάδελφοι, γενικώς τα παράπονα είναι πολλά για τις εταιρίες λογισμικού και ειδικά για τις εταιρίες στατικών προγραμμάτων. Και δεν βλέπω να λιγοστεύουν, αντίθετα αυξάνονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας γίνω λοιπόν πιο συγκεκριμένος (αν και όσοι έχουν στατικό πρόγραμμα καταλαβαίνουν τι εννοώ μάλλον) :

 

1. Πανάκριβη υποστήριξη. Κάθε χρόνο πρέπει να πληρώνουμε ένα σημαντικό ποσό. Μην ξεχνάμε ότι ήμαστε μέσα στην κρίση και οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουν δουλειά. Όχι βέβαια ότι και πριν από την κρίση ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα.

 

2. Η υποστήριξη είναι ελλιπής. Τις περισσότερες φορές δεν την έχουμε όταν την θέλουμε, με αποτέλεσμα να καθυστερεί η δουλειά. Επίσης πολλές φορές δεν παίρνουμε ικανοποιητική απάντηση. Και μιλάω για όλες τις εταιρίες στατικών προγραμμάτων. Άσε που τις περισσότερες φορές μας λένε μόνο τι λειτουργία επιτελεί το συγκεκριμένο πλήκτρο. Αυτή δεν είναι υποστήριξη. Η υποστήριξη ενός στατικού προγράμματος είναι σύνθετη και δύσκολη δουλειά. Απαιτεί μεγάλη εμπειρία και φυσικά δεν μπορεί να την κάνει κάποιος με τον βασικό μισθό και με Α.Π.Υ.

 

3. Όλα τα στατικά προγράμματα χρήζουν μεγάλης βελτίωσης όσο αφορά το software, η οποία καθυστερεί πάρα πολύ.

 

4. Σε λιγότερο από 1 μήνα θα πρέπει να πληρώσουμε επιπλέον τους ευρωκώδικες. Το ποσό είναι περίπου 800 με 1400 €. Το χειρότερο είναι ότι δεν έχουμε δικαίωμα επιλογής. Ή πληρώνουμε ή δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το λογισμικό. Κάτι σαν εκβιασμός δηλαδή.

 

5. Υπάρχουν κάποιες εταιρίες με στατικό λογισμικό, οι οποίες δεν έχουν καν ολοκληρωμένα παραδείγματα χρήσεις του λογισμικού. Και αντί να φτιάξουν ένα σωστό και ολοκληρωμένο manual, κάνουν μαθήματα χρήσης του λογισμικού επί πληρωμή, σε τμήματα των 5 με 10 ατόμων. Απαράδεκτο.

 

6. Μας πουλάνε στην αρχή με μια ακριβή τιμή το βασικό πακέτο του στατικού λογισμικού, και μετά αν θες κάποια επιπλέον δυνατότητα του λογισμικού την αγοράζεις πανάκριβα. Πάλι κάτι σαν εκβιασμός, αφού δεν μπορούμε να αλλάξουμε λογισμικό, γιατί θα χάσουμε τα χρήματα που δώσαμε στην αρχή.

 

7. Οι εταιρίες που πουλάνε στατικό λογισμικό λειτουργούν σαν cartel. Οι τιμές είναι σχεδόν ίδιες.

 

8. Το χειρότερο από όλα, το οποίο δεν θα αναπτύξω τώρα, απλά θα το αναφέρω, είναι η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων των στατικών προγραμμάτων. Σε πολλά προγράμματα υπήρχαν και υπάρχουν πολλά λάθη στους υπολογισμούς. Για κάποια από αυτά τα λάθη, υπάρχει και παραδοχή τους από τις ίδιες τις εταιρίες. Απαράδεκτο.

 

Επικίνδυνο, ακριβό, ψυχοφθόρο και καθόλου αποδοτικό (καταραμένες εκπτώσεις) άθλημα δηλαδή οι στατικές μελέτες στην Ελλάδα. Μήπως διαφωνεί κανένας συνάδελφος???

 

Τι έγινε ρε παιδιά? Γατί δεν απαντάτε? Μήπως είπα πολλά?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

δεν ξέρω τι γίνεται με τα στατικά προγράμματα

αλλά άμα κρίνω από τα φορλογικά και μάλιστα από συγκεκριμένη εταιρία

 

μπορώ να σου πω πως σε πιστεύω

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω τι γίνεται με τα στατικά προγράμματα

αλλά άμα κρίνω από τα φορλογικά και μάλιστα από συγκεκριμένη εταιρία

 

μπορώ να σου πω πως σε πιστεύω

 

Αφου σου ειπα τη λυση για το προβλημα σου αυτο....:wink:

Link to comment
Share on other sites

Πιστέψτε με καταβάλω τεράστιες προσπάθειες να είμαι κόσμιος στην αντιμετώπιση αυτού του θέματος..

Πάντως ρε Στέφανε αυτό που βλέπω είναι ότι μόνο εμείς οι χρήστες του Scada γκρινιάζουμε για την υποστήριξη .Μήπως τελικά δεν είναι τυχαίο που στην έρευνα της lh logismikis ήταν τελευταίο στις πωλήσεις....

Και μου τα λέγανε δεν άκουγα....

Link to comment
Share on other sites

Μόνο σε μια παρουσίαση έχω δει το πρόγραμμα αυτό... Αλλά από υποστήριξη έχω ακούσει ήδη 5-6 συναδέλφους (έξω από δω) απο έχουν παράπονα με την υποστήριξη...

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι, σε όλα τα στατικά προγράμματα οπλισμένου σκυροδέματος, η υποστήριξη είναι απαράδεκτη. Και να ξέρετε ότι υπάρχουν και χειρότερα από του Scada. Και μάλιστα πολύ χειρότερα (να σου λένε βλακείες δηλαδή). Αν το πρόβλημα ήταν με 1 πρόγραμμα μόνο, τότε ουσιαστικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα, γιατί θα αλλάζαμε λογισμικό. Τα ίδια χάλια όμως υπάρχουν παντού.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.