Occultist Δημοσιεύτηκε August 18, 2025 at 02:34 μμ Δημοσιεύτηκε August 18, 2025 at 02:34 μμ Σε περίπτωση ακινήτου γενικά Κατηγορίας 2 (με κάποιες από τις παραβάσεις να είναι Κατ. 3), όταν έχω αυθαίρετο ξύλινο κεραμοσκεπές στέγαστρο που καλύπτει Εξώστη και έξω από την Ρ.Γ, δεδομένου του ότι δεν ρυθμίζεται, μπορώ να σημειώσω το τμήμα του στεγάστρου που είναι έξω από τη Ρ.Γ, ως εξαιρούμενο της ρύθμισης και να το αναφέρω με κάποιο τρόπο στην τεχνική έκθεση, ώστε να γίνει δεκτό;
af.civileng Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 06:51 πμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 06:51 πμ (edited) Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα, Έχω περίπτωση που ακίνητο εκτός σχεδίου έχει μικρές επεκτάσεις στο σχήμα του (stretching), κλείσιμο ΗΧ καθώς και μετατροπή του γκαράζ σε ΧΚΧ. Όλα αυτά βάσει των υπολογισμών μου εμπίπτουν στην Κατηγορία 4 βάσει των ποσοστών υπέρβασης κάλυψης και δόμησης. Αλλά μετά από τοπογραφικό συναδέλφου, διαπιστώθηκε πως το μεγαλύτερο μέρος της κατοικίας κείτεται σε σημείο που παραβιάζει πλάγιες αποστάσεις. Για να γίνω ακόμα πιο κατανοητός, μέρος του ακινήτου που είναι νόμιμο ως προς το περίγραμμα και τις διαστάσεις, κείτεται σε σημείο που παραβιάζει τις απαιτούμενες πλάγιες αποστάσεις. Στους υπολογισμούς μου για τα αυθαίρετα θα υπολογίσω και αυτό το εμβαδόν; Γιατί αν ακολουθήσω αυτή την οδό, το ακίνητο εμπίπτει στην κατηγορία 5. Πως αντιμετωπίζονται τέτοιες περιπτώσεις; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Edited September 8, 2025 at 06:54 πμ by af.civileng
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 07:43 πμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 07:43 πμ @af.civileng Καλημέρα. Για λόγους υπολογισμού προστίμου θα πρέπει να μπει το εμβαδόν παραβίασης Δ ως Υ.Δ αλλιώς δεν υπολογίζεται η παράβαση. Αυτό όμως δεν σημαίνει αύξηση πολεοδομικών μεγεθών κάλυψης και δόμησης. Αυτό θα το αναφέρεις ρητά στην Τ.Ε και δεν θα συνυπολογίσεις το εμβαδόν που εφαρμόζεις για την παραβίαση της Δ (αναφέρομαι στο νόμιμο κτίριο και όχι σε αυθαίρετες επεκτάσεις) στην εύρεση κατηγορίας.
af.civileng Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 08:50 πμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 08:50 πμ (edited) Εννοείται πως θα τα περάσω σαν ΥΔ και παραβίαση πλαγίων αποστάσεων. Θα τα περάσω όμως και σαν ΥΚ; Οπότε μου λες πως για τα νόμιμα τετραγωνικά που παραβιάζουν τις πλάγιες ακολουθώ το παραπάνω αλλά δεν τα συνυπολογίζω στο ποσοστό από όπου και προκύπτει σε ποια κατηγορία ανήκει η δήλωση; Ευχαριστώ πολύ! Edited September 8, 2025 at 10:28 πμ by Pavlos33
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 10:31 πμ Δημοσιεύτηκε September 8, 2025 at 10:31 πμ χωρίς Υ.Κ θυμάμαι ότι προχωράει το σύστημα σε υπολογισμό. Δες το. Όπως προανέφερα συστημικό είναι το θέμα, καθώς πριν 14 χρόνια που εκδόθηκε ο 1ος νόμος (4014) θεώρησαν ότι η παραβίαση Δ θα έπρεπε να οφείλεται σε αυθαίρετη επέκταση και δεν είχαν σκεφτεί το ενδεχόμενο λανθασμένης θέσης ανέγερσης εξαιτίας της οποίας παραβιάζεται η Δ. Δεν υπολογίζεις την ΥΔ που βάζεις στην παραβίαση της Δ(στο νόμιμο τμήμα) στην κατηγορία (το έχω γράψει και παραπάνω).
John61Kf Δημοσιεύτηκε December 7, 2025 at 10:34 μμ Δημοσιεύτηκε December 7, 2025 at 10:34 μμ (edited) Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω να κάνω μια τακτοποίηση για ένα πρατήριων καυσίμων. Η οικοδομική άδεια του πρατηρίου είναι το 1995. Άρα μιλάμε για αυθαιρεσίες Κατηγορίας 4. Στην οικοδομική άδεια, δεν φαίνονται τα "υπόστεγα" με τις αντλίες από κάτω, συνεπώς πρέπει να τακτοποιηθούν καθώς έγιναν αυθαίρετα. Τα υπόστεγα που βρίσκονται πάνω από τις αντλίες, θεωρητικά είναι μέσα στην πρασιά. Υπάρχουν εκεί από την πρώτη μέρα που άνοιξε το πρατήριο. Άλλωστε δεν είναι δυνατόν να υπάρχει πρατήριο με αντλίες χωρίς στέγαστρο από πάνω. Θεωρείτε θα υπάρχει πρόβλημα ως προς την επιλογή της κατηγορίας; Μήπως πάει κατηγορία 5? Υποσημείωση ότι δεν υπάρχει άλλη αυθαίρετη κατασκευή εντός πρασιάς. Επίσης να σημειωθεί ότι στα σχέδια της αδείας, φαίνονται οι αντλίες που είναι τοποθετημένες. Θεωρώ παράλογο να υπάρχει πρατήριο καυσίμων, χωρίς υπόστεγα πάνω απ τις αντλίες. Ποια είναι η γνώμη σας; Θα το προχωρούσατε; Η θα το εντάσσατε αυθαίρετο κατηγορίας 5? Επίσης αυτή η τακτοποίηση έχει πληρωμένο παράβολο, από το 2017. Μεταφέρθηκε σε μένα η δήλωση πρόσφατα. Θεωρητικά λοιπόν και κατηγορία 5 να είναι, μπορεί να τακτοποιηθεί. Σωστά; Παραθέτω απόσπασμα από πρόσφατο τοπογραφικό. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Edited December 7, 2025 at 10:39 μμ by John61Kf
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 07:31 πμ Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 07:31 πμ @John61Kf Καλημέρα. Αρκετά περίεργο το ότι στην Ο.Α δεν φάνηκαν οι απαιτούμενες εγκαταστάσεις όπως τα στέγαστρα πάνω από τις αντλίες. Στο νόμο 4495/17 δεν είδα κάπου να αναφέρεται εξαίρεση για τα πρατήρια υγρών καυσίμων. Η παραβίαση προκηπίου άνω των 20 εκ οδηγεί σε κατηγορία 5. Πιθανώς, η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν μέσω έκδοσης άδειας νομιμοποίησης.
John61Kf Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 07:40 πμ Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 07:40 πμ Καλημέρα συνάδελφε και ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Απ τη στιγμή που υπάρχει πληρωμένο παράβολο απ το 2019, μπορώ να προχωρήσω κανονικά σε τακτοποίηση κατηγορίας 5. Αν τα περάσω τα στέγαστρα σαν λοιπή παράβαση κατηγορίας 5, θεωρείς θα υπάρχει πρόβλημα;
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 07:44 πμ Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 07:44 πμ Ναι, καθώς η υπαγωγή έχει γίνει πριν τον 9/2020.
John61Kf Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 08:30 πμ Δημοσιεύτηκε December 8, 2025 at 08:30 πμ Κατάλαβα.. πάντως που το δοκίμασα, μου επιτρέπει ν συνεχίσω με επιλογή Κατηγορίας 5 σε Φ.Κ. Με λοιπή παράβαση.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα