Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
TheoTDM900

Civiltech Πόλις και ΣΣ - ανανέωση συμβολαίου συντήρησης

Recommended Posts

Μου ήρθε το ειδοποιητήριο για να ανανεώσω το ΣΣ της Civiltech Polis 07 ου έχω.

 

Θεωρώ πολλά λεφτά τα 180 ευρώ για μια υπηρεσία που ποτέ εδώ και 2 χρόνια δεν χρησιμοποίησα.

Σας παραθέτω το τι προσφέρει και θα θελα μια ενημέρωση αν κάποιος γνωρίζει.

 

Συνάδελφοι ερωτώ αν κάποιος γνωρίζει αν στην περίπτωση που δεν ανανεώσω το ΣΣ (Συμβόλαιο Συντήρησης) θα μπορώ να κατεβάζω τα updates για τα λ, λ' και συντελεστές γενικά?

 

Στην εταιρεία το θεωρώ χαζό να πάρω καθώς για να με ωθήσουν στην ανανέωση θα μου πουν ότι χάνω όλα τα δικαιώματα και έχω απλά το πρόγραμμα. :???:

post-1264-131887196385_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω πληρώσει ποτέ για Συμβόλαιο Συντήρησης από το 1995 που έχω το Civil και μέχρι σήμερα κατεβάζω κανονικά τα αρχεία ενημέρωσης για λ, λ' κλπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ Χάρη. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να κάνω αυτόματο update των τιμών μέσα από το πρόγραμμα.

Αλλά δεν είναι πρόβλημα αυτό. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν χρησιμοποιείς πραγματικά την τεχνική τους υποστήριξη, τα 153 ευρώ που ζητούν δεν είναι πολλά. Ας μη λαμβάνουμε υπόψη μας το ΦΠΑ γιατί αυτόν τον γλυτώνεις. Αν δεν την χρησιμοποιείς, τότε δεν σου χρειάζεται. Εάν σου δίνανε και όλες τις νέες εκδόσεις με την πληρωμή αυτού του ποσού, τότε ήταν ευκαιρεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι τα θεωρώ πολλά σε σχέση με την αξία αγοράς του προγράμματος.

Τι δηλαδή σου προσφέρουν;

Γιατί άλλες εταιρίες όπως η LH-Λογισμική προσφέρουν δωρεάν υποστήριξη στο λογισμικό τους;

Θα μου πείτε τίποτα δεν είναι δωρεάν και ότι έχουν ενσωματώσει στην τιμή αγοράς και την υποστήριξη. Ακόμα και έτσι να είναι (που είναι όντως έτσι) η τιμή αγοράς του λογισμικού γίνεται ακόμα πιο δελεαστική αν συγκρίνεις με τον ανταγωνισμό που σου πουλάει ένα πακέτο και μετά στα παίρνει κάθε χρόνο βγάλει δε βγάλει καινούρια έκδοση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν είναι χρήστης που παίρνει τηλέφωνο κάθε μέρα και τους απασχολεί, αυτό έχει κόστος. Εάν αποστέλλουν περιοδικά CD με αναβαθμίσεις και αυτό κοστίζει. ΑΝ παρέχουν υψηλού επιπέδου τεχνική υποστήριξη με άμεση αποστολή bug fixes μέσω live update και αυτό κοστίζει.

 

Είναι θέμα επιλογών: μπορείς να χρησιμοποιείς το πρόγραμμα χωρίς περαιτέρω χρέωση, αλλά αν θες τεχνική υποστήριξη τότε πρέπει να πληρώσεις. Το άτομο που θα σου απαντήσει πληρώνεται για να γλυτώνει τον πελάτη από εκνευρισμό και χάσιμο χρόνου.

 

Αν δεν κάνουν καλά τη δουλειά αυτή ή δεν χρειάζεται κάποιος τεχνική υποστήριξη, τότε δεν είναι απαραίτητο να πληρώνει καμία συνδρομή.

 

Προσωπικά πληρώνω συνδρομή στη Microsoft γιατί παίρνω όλα τα λειτουργικά δωρεάν και όχι στην Autodesk γιατί έχω βολευτεί με το 2006 και δεν μου αρέσει το 2008.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είπα ότι οι υπηρεσίες που αναφέρεις δεν κοστίζουν.

Είπα ότι είναι πολλά σε σχέση με την αξία αγοράς του προγράμματος.

Είπα επίσης ότι άλλες εταιρίες έχουν ενσωματώσει την υποστήριξη στην αξία αγοράς του λογισμικού.

"Βug fixes" είναι υποχρέωση να τα στέλνουν και δωρεάν μάλιστα καθότι διορθώνουν ελαττώματα του προϊόντος τους που οφείλεται σε δική τους και μόνο υπαιτιότητα.

Το live update εξυπηρετεί βεβαίως τον πελάτη αλλά είναι και πιο οικονομικό και για την εταιρία απ' το να στέλνει τις διορθωμένες εκδόσεις ταχυδρομικά και με CD στον κάθε πελάτη χωριστά.

 

Σε τελική ανάλυση οι πελάτες κρίνουν και επιδοκιμάζουν ή αποδοκιμάζουν μια εταιρία.

Αλλά καλό είναι για να λειτουργεί όσο γίνεται πιο καλά η αγορά και ο ανταγωνισμός των εταιριών λογισμικού προς όφελος ημών των πελατών, να ενημερώνονται όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές και όχι μόνο για το τι κάνουν και τι δεν κάνουν οι διάφορες εταιρίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για την συγκεκριμένη εταιρεία, που έβγαζε νέα έκδοση όποτε γίνονταν σοβαρή αλλαγή σε κανονισμό (πόσες φορές? 1 πέρυσι) ή σε λειτουργικό (άλλες 2, DOS->windows->vista) η συνδρομή είναι τελείως απαράδεκτη.

Αν θέλει ας χρεώνει όσους την απασχολούν.

Τι έφτιαξε τόσα χρόνια που την έχω? (1991)

Τίποτα. Το Interface είναι το ίδιο πάναργο μετά το DOS.

Τσάμπα λεφτά έδινα τα πρώτα χρόνια.

Οταν έκανα αναβάθμιση στο ΠΟΛΙΣ 2006 (δεν θυμάμαι για ποιον λόγο, ίσως περισσεύαν λεφτά) το μετάνιωσα.

Ο μόνος λόγος για να κάνει την αναβάθμιση κάποιος στο νέο πρόγραμμα είναι για να στέλνει στο ΤΕΕ κατευθείαν το αρχείο XML.

A, και για να τρέχει σε sVista. (εδώ γελάμε)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Αγόρασα το Πόλις 2007 το 2007.

 

2) Δεν πλήρωσα ποτέ την τεχνική υποστήριξη για το έτος 2008 και 2009. Σχεδόν 300+ΦΠΑ όταν ένα νέο και πολύ πιο εύχρηστο πρόγραμμα έχει 200+ΦΠΑ, αλλά αυτό δεν απασχολεί και πολύ.

 

3) Το ΤΕΕ αλλάζει τον τρόπο ελέγχου των ελαχίστων σε μελετη 5000λ και επίβλεψη 5000λ. Το Πόλις 2007 και 2008 δεν το έχουν αυτό και η απόκτηση του νέου ελέχου αποτελεί update μέσω της "τεχνική υποστήριξης".

 

4) Εγώ μένω με το πρόγραμμα στο χέρι και δέσμιος της εταιρείας και της αναγκαιότητας να πληρώσω την "τεχνική υποστήριξη" καθώς έτσι παίρνεις το update.

Αυτή τη στιγμή το πρόγραμμα είναι άχρηστο για μικρές μελέτες ===> άρα και γενικά άχρηστο καθώς δεν θα έχω 2 και 3 προγράμματα για το ίδιο πράγμα, όταν πλήρωσα στο 100% για να το χρησιμοποιώ 100%. Δεν ήξερα ότι θα απομειώνεται η λειτουργία του με τα έτη.:-x

 

Δεν μιλάμε για update σε options και πρόσθετα.

Μιλάμε για update που ουσιαστικά σου δίνει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιείες είδάλλως ...ΟΧΙ....:-x

 

5) Τηλεφωνώ στην εταιρεία και μιλάω με "κάποια" υπεύθυνη του τμήματος υποστήριξης :

 

Εγώ: Ξέρετε πλήρωσα για ένα προιόν που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω.

Civiltech: Ναι αλλά το ΤΕΕ φταίε που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού.

Εγώ: Δεν καταλάβατε......ΕΧΩ ΠΡΟΙΟΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΛΕΟΝ

Civiltech:Πληρώστε την "τεχνική υποστήριξη" για να λαμβάνετε τα updates.

Εγώ: Δεν με ενδιαφέρει η υποστήριξή σας που ούτως η άλλως ποτέ δεν χρησιμοποιήσα αλλά να ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ.

Civiltech: Ναι αλλά σας λέω ότι αλλάχτηκε η γλώσσα και το πρόγραμμα και γι αυτό φταίει το ΤΕΕ και αν θέλετε να το λειτουργείτε πρέπει να αγοράσετε την τεχν. υποστήριξη.

Εγώ: Και γιατί να αγοράσω το update εκβιαστικά, που κοστίζει περισσότερο από κάποιο άλλο ανταγωνιστικής εταιρείας που έχει τα updates τζάμπα ? με διώχνετε σαν πελάτη ?

Civiltech: Κάντε ότι θέλετε. Εμείς δεν γίνετε να δουλεύουμε τζάμπα να φτιάχνουμε το πρόγραμμα όταν το ΤΕΕ κάνει άλλαγές. Δλδ εμείς πως θα ζήσουμε ?

Εγώ: ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ σε καλό σου.....Μα δεν σας ζητώ καινούργες λειτουργίες που παρέχετε αλλά τα ΒΑΣΙΚΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ !!! Δλδ αν κάνει κάποια αλλαγή το ΤΕΕ πρέπει να αγοράσω πάλι το update ? Δλδ κάθε χρόνο και 300 ?Αυτή τη στιγμή δεν βγάσζω σωστά αποτελέσματα σε πρόγραμμα που αγόρασα. Εσείς οφείλετε να αναβαθμίζετε το πρόγραμμα έτσι ώστε να συμβαδίζει με τη νομοθεσία. όποιο πρόγραμμα και αν είναι αυτό

Civiltech: Δεν είναι ούτε το μισό της αξίας του προγράμματος. Τι κάνετε έτσι ?

Εγώ: Δεν δίνω μία. Δεν έχω....δεν δίνω....δεν επιθυμώ και δεν γουστάρω. Κατανοητό ?

Civiltech: Κάντε ότι θέλετε.

Εγώ:Θέλω να λειτουργεί αυτό που πήρα.

......

 

Είπαμε και άλλα σε σχετικά ήρεμο τόνο αν και με διέκοπτε συνέχεια με την ίδια παρόλα. Την ενημέρωσα ότι δεν θα το αγοράσω και δεν είμαι πελάτης ΠΛΕΟΝ, αλλά θα το ψάξω και νομικά αν αυτό μπορεί να στέκει.

 

 

Ποιά η γνώμη σας ?

 

Αγόρασα κάτι που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω και για να λειτουργεί ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ να ξαναπληρώσω !?!?

 

Θα συντάξω επιστολή προς την εταιρεία και όποιος επιθυμεί συμμετάσχει ομαδικά. Θα αποτανθώ και στο ΙΝΚΑ και στους όποιους άλλους εμπλεκόμενους φορείς. Αν είναι λάθος αυτό που λένε (αυτό λέει η λογική μου) τότε θα κινηθώ αλλιώς.......

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.