Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επιλογή fan coil


christinak90

Recommended Posts

Καλημέρα,

Είμαι μηχανολόγος μηχανικός σχετικά νέα στο επάγγελμα και έχω αρχίσει σιγά σιγά να κάνω μελέτες κλιματισμού. Θέλω να ρωτήσω λοιπόν πως ακριβώς γίνεται η επιλογή των fan coils; 

Εγώ αυτό που κάνω είναι να επιλέξω με βάση τις απώλειες και τα ψυκτικά που έχω βρει για κάθε χώρο. Πρέπει η επιλογή που θα κάνω να καλύπτει τα ψυκτικά στο 100% ή είναι εντάξει και με το 50%;

Μετά από το climacontrol.gr επιλέγω το μοντέλο με βάση τα χαρακτηριστικά της χαμηλής ταχύτητας ( για κατοικίες). Είναι σωστό αυτό; 

Τέλος την κεντρική αντλία πως μπορώ να την επιλέξω; Έχετε κάποια πρόταση;

 

Σας ευχαριστώ 

 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, christinak90 said:

Εγώ αυτό που κάνω είναι να επιλέξω με βάση τις απώλειες και τα ψυκτικά που έχω βρει για κάθε χώρο. Πρέπει η επιλογή που θα κάνω να καλύπτει τα ψυκτικά στο 100% ή είναι εντάξει και με το 50%;

...και στην μεσαία ταχύτητα του ανεμιστήρα.

4 ώρες πριν, christinak90 said:

Τέλος την κεντρική αντλία πως μπορώ να την επιλέξω; Έχετε κάποια πρόταση;

Μία είναι η μέθοδος. Από την συνολική μελέτη ψυκτικών απωλειών της κατοικίας. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, Konstantinos IB said:

...και στην μεσαία ταχύτητα του ανεμιστήρα.

Μία είναι η μέθοδος. Από την συνολική μελέτη ψυκτικών απωλειών της κατοικίας. 

Έχει κάποια σημασία αν θα επιλέγω την χαμηλή ή την μεσαία ταχύτητα; από τι εξαρτάται;

Επίσης πως θα επιλέξω την αντλία από την συνολική μελέτη ψυκτικών απωλειών ακριβώς; εννοώ ότι σε ένα χώρο το fan coil που θα βάλω θα είναι σίγουρα μεγαλύτερο από τις απώλειες και τα ψυκτικά που έχω βρει στη μελέτη. Οπότε την αντλία θα την επιλέξω με βάση το σύνολο των fan coils που έχω βάλει ή με βάση το σύνολο των ψυκτικών της μελέτης;

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, christinak90 said:

Έχει κάποια σημασία αν θα επιλέγω την χαμηλή ή την μεσαία ταχύτητα; από τι εξαρτάται;