Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:09 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:09 πμ (edited) Πιστεύω πως θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση να προβλέπονται ξεχωριστοί χρόνοι,ανάλογα με τον τύπο τσιμέντου και την εποχή (ή την θεμοκρασία περιβάλλοντος). πχ. α) Χειμώνας για CEM II + III -> 2 ώρες max β) Καλοκαίρι και CEM I -> 1 ώρα max γ) Άνοιξη-Φθνόπωρο για όλα τα CEM -> 1,5 ώρες max Σορρυ!!!! Κινείσαι με την λογική του ποσοστού C3A που είναι λανθασμένη και ξεπερασμένη εδω και 20 χρόνια. Σήμερα υπάρχουν ρευστοποιητές και ειδικότερα πρόσθετα που μπορούν να διασφαλίσουν σημαντική αυξηση του dorment period. Το να βάλουμε στον ΚΤΣ-2013 την λογική του 1980 θα είναι λάθος. Εχω πεί επανειλημμένα στην επιτροπή του ΚΤΣ οτι ο 2013 θα πρέπει στην ουσία να γίνει κανονισμός προσμίκτων και προσθέτων κάτι που θεωρώ επιβεβλημένο ώστε να διασφαλιστεί η λογική του 206-1. Τα προτεινόμενα στο νέο αυτό πρότυπο μίγματα είναι αρκετά πολύπλοκα για ένα κράτος που εδω και 20 χρόνια μοναδικό σκοπό έχει το φθηνότερο 20/25. Εαν ο ΚΤΣ δεν αποφασίσει να παράγει ένα κείμενο που θα "αναγκάσει" τους stake holders (και τους μηχανικούς να διαβάσουν και να καταλάβουν) τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος νέου κανονισμού. ΔεΝ μιλαω για ρευστοποιητη. Μιλαω για πλαστικοποιητη. Η s2 εχει λιγοτερο πλαστικοποιητη, οποτε σε πυκνο οπλισμο οπως της θεμελιωσης γινεται τση λαμιολας. Συν τοις αλλοις, σε μη πιστοποιημενους προμηθευτές η εξιδρωση ειναι κανονας, τα δε αδρανη ειναι μεχρι 31,5 δικαιωματικα κ με το νομο (en 12620). Πηγαινε κερκυρα να ριξεις κ τα λεμε. Φίλε μου επαναλαμβάνω γίνετε της λαμιόλας λόγω μεγέθους αδρανούς σε πρώτο χρόνο και οχι λόγω ρευστοποιητή/πλαστικοποιητή. Μπορεί κάλλιστα να γνωρίζεις οτι σε μεγάλο έργο τα 32,5mm για την συγκεκριμένη όπλιση θα έπρεπε να χτυπάνε πολλά καμπανάκια ηλιθιότητας. Δεν διαφωνώ με το πρόβλημα στην Κέρκυρα και αλλού. Αλλά αυτό δεν αποτελεί επιστημονικό πρόβλημα αλλα καθαρά διοικητικό/κρατικό κλπ. Edited February 11, 2014 at 08:20 πμ by terry
atsalovergas Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:29 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:29 πμ (edited) Δεν διαφωνώ και βέβαια ο νέος κανονισμός οφείλει να ενσωματώσει τα πρόσθετα και τα πρόσμικτα,(δεν μπορεί άλλωστε να κάνει διαφορετικά με τις ελάχιστες προτεινόμενες αντοχές). Η ένσταση/προβληματισμός μου με τον ΕΝ-206-1,είναι οτι αντιμετωπίζει την ανθεκτικότητα μόνο ως ζήτημα ποσότητας τσιμέντου (για αυτό και μεγάλες οι ελάχιστες αντοχές) και όχι και σαν πρόβλημα επιφανειακό/επιδερμικό που μπορούν να δοθούν και άλλες λύσεις (πχ hects). Το αποτέλεσμα,θα είναι το υψηλό κόστος παραγωγής/πώλησης σκυροδέματος και η επιβεβλημένη χρήση προσμίκτων για τις νέες ελάχιστες κατηγορίες σκυροδέματος. Τα πρόσμικτα θα μπορούσαν να δίνουν ένα χρονικό + ,όπως συμβαίνει και στον εν ισχύι ΚΤΣ. Θα προτιμούσα να δίνεται απλά η επιλογή. Edited February 11, 2014 at 08:32 πμ by atsalovergas
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:33 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:33 πμ ΕΝ 206-1 και ΕΝ 1504: δύο εναλλακτικές ( προσεγγίσεις στην ανθεκτικότητα του οπλισμένου σκυροδέματος Παν. Αναγνωστόπουλος και Χρ. Ροδόπουλος 2
atsalovergas Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:54 πμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 08:54 πμ Φοβερή ανάλυση,συγχαρητήρια!
[email protected] Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 02:28 μμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 02:28 μμ (edited) Φίλε μου επαναλαμβάνω γίνετε της λαμιόλας λόγω μεγέθους αδρανούς σε πρώτο χρόνο και οχι λόγω ρευστοποιητή/πλαστικοποιητή. Μπορεί κάλλιστα να γνωρίζεις οτι σε μεγάλο έργο τα 32,5mm για την συγκεκριμένη όπλιση θα έπρεπε να χτυπάνε πολλά καμπανάκια ηλιθιότητας. Δεν διαφωνώ με το πρόβλημα στην Κέρκυρα και αλλού. Αλλά αυτό δεν αποτελεί επιστημονικό πρόβλημα αλλα καθαρά διοικητικό/κρατικό κλπ. Κοιτα να δεις: Το να ριξεις s2 πληρωνοντας στο σαν 16mm αποκλειστικα εναντι του να ριξεις s4 με 31,5 θα σου κοστισει 4-7 ευρω το κυβικο παραπανω στην Αθήνα, στη δε επαρχια μιλαμε για 8-10 ευρώ παραπάνω, μονο κ μονο για μα μην εχεις κολντ τζοιντ, ή για να μη γινεις πισινα για να ειμαι κ στο θεμα, το οποιο θεμα εγινε θεμα για ενα απλο σταρωμα (μηχανικος να σου τυχει που ειμαι....) Αρα παλι λεμε λαλακιες ή μου φαινεται? Εγω ψυχαναγκαστικος παντως δεν ειμαι, κ εξαλλου τα του κτσ2013 τα ξερεις καλυτερα απο μενα. Ξεχνατε ομως την επαρχια, γιατι καλα τα λεμε εμεις στην αθηνα με τα πουρα στο φόρουμ, αυτες οι λαλαριες δεν κανουν για την επαρχια Edited February 11, 2014 at 02:43 μμ by [email protected]
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 03:10 μμ Δημοσιεύτηκε February 11, 2014 at 03:10 μμ (edited) Κοιτα να δεις: Το να ριξεις s2 πληρωνοντας στο σαν 16mm αποκλειστικα εναντι του να ριξεις s4 με 31,5 θα σου κοστισει 4-7 ευρω το κυβικο παραπανω στην Αθήνα, στη δε επαρχια μιλαμε για 8-10 ευρώ παραπάνω, μονο κ μονο για μα μην εχεις κολντ τζοιντ, ή για να μη γινεις πισινα. Αρα παλι λεμε λαλακιες ή μου φαινεται? Zavi το έγραψα όσον αφορά την πυκνότητα όπλισης. Το εαν θα κάνεις cold joint ή όχι εχει να κάνει με την μελέτη και όχι με το ΚΤΣ. Εγω ψυχαναγκαστικος παντως δεν ειμαι, κ εξαλλου τα του κτσ2013 τα ξερεις καλυτερα απο μενα. Ξεχνατε ομως την επαρχια, γιατι καλα τα λεμε εμεις στην αθηνα με τα πουρα στο φόρουμ, αυτες οι λαλαριες δεν κανουν για την επαρχια Να κάνουμε τότε ΚΤΣ-2013 Athens, ΚΤΣ-2013 Patras, ΚΤΣ-2013 Kerkyra κλπ. ΟΚ γουστάρω θα είναι και παγκόσμια πρωτοτυπία κάτι σαν τις πινακίδες των αυτοκινήτων. Απο πλευράς μου κανένα πρόβλημα. Αντίθετα η επιτροπή θα έχει δουλειά για καμιά 200 χρόνια. Edited February 12, 2014 at 07:27 πμ by terry
[email protected] Δημοσιεύτηκε February 12, 2014 at 05:09 πμ Δημοσιεύτηκε February 12, 2014 at 05:09 πμ (edited) Αφου δεν πληρωνεται η επιτροπη. Επισης ναι συμφωνω οτι ο αρμος έχει να κανει με τη μελέτη, στο φιλο μας ομως η μελετη δεν του ελεγε αρμο. Γι αυτο κ αυτος θυμωσε κ εν τελει έφτιαξε ψυχρο για να εχει εναν Επισης μην ζοριζεσαι με το 31,5. Μια χαρα περναει αρκει να ειναι αντλησιμο με μεγαλη καθιση, χωρίς να μιλαμε για σουπα. Εξαλλου εσεις ειστε που προτεινετε αυτοσυμπυκνουμενο. Edited February 12, 2014 at 05:29 πμ by [email protected]
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 15, 2014 at 07:04 μμ Δημοσιεύτηκε February 15, 2014 at 07:04 μμ Αφου δεν πληρωνεται η επιτροπη. Επισης ναι συμφωνω οτι ο αρμος έχει να κανει με τη μελέτη, στο φιλο μας ομως η μελετη δεν του ελεγε αρμο. Γι αυτο κ αυτος θυμωσε κ εν τελει έφτιαξε ψυχρο για να εχει εναν Επισης μην ζοριζεσαι με το 31,5. Μια χαρα περναει αρκει να ειναι αντλησιμο με μεγαλη καθιση, χωρίς να μιλαμε για σουπα. Εξαλλου εσεις ειστε που προτεινετε αυτοσυμπυκνουμενο. Ζορίζομαι πάρα πολύ με το 31,5 και θα σου πω γιατί α) δημιουργεί σοβαρά προβλήματα απομιξης, απώλεια πλαστιμοτητας, ρεοπλαστικά, δόνησης, κλπ β) δημιουργεί σοβαρά προβλήματα σε περιπτώσεις μεγάλης πυκνότητας χάλυβα γ) δημιουργεί σοβαρή πτώση της ποιότητας επιφανείας και άρα προς τι? το ΕΝ 206-1 δ) Τα καρώτα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον Φ150 ώστε να μην δημιουργήσει σοβαρές αποκλίσεις στην αντοχή. Ο μόνος λόγος ύπαρξης 31,5 είναι για τα παρασκευαστήρια (εαν είχαν μυαλό και αυτά βέβαια!!!).
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε February 16, 2014 at 10:04 πμ Δημοσιεύτηκε February 16, 2014 at 10:04 πμ Ο μόνος λόγος ύπαρξης 31,5 είναι για τα παρασκευαστήρια (εαν είχαν μυαλό και αυτά βέβαια!!!). Και για το κοστολόγιο!! Δες τι τσιμέντο θες μετά για να πιάσεις αντοχές μόνο με 16mm.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε February 16, 2014 at 04:15 μμ Δημοσιεύτηκε February 16, 2014 at 04:15 μμ Και για το κοστολόγιο!! Δες τι τσιμέντο θες μετά για να πιάσεις αντοχές μόνο με 16mm. ακριβώς αυτό λέω.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα