Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περί επαγγελματικών δικαιωμάτων (γενικά)


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 1k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@erling αλήθεια ακόμα πιστεύεις ότι ο δομικών έργων και ο έργων υποδομής ζητάνε να έχουν τα ίδια δικαιώματα με σένα ??? αυτό ψάχνουμε τόσα χρόνια ?

λες ότι θα δεχτείς αν γίνουν τα ΤΕΙ πολυτεχνεία ισότιμα τους αποφοίτους τους, κάτι σαν το πρόεδρό σας? με 3,5 έτη που βαφτίστηκε διπλωματούχος με νόμο ?? ή υπάρχει τέτοιο μεγάλο χάσμα ποιότητας και μαθημάτων ώστε να υπάρχει και τόσο μεγάλη απόκλιση δικαιωμάτων ?

.......

Κι ερχόμαστε στα δύσκολα όλοι εσείς που καταλαβαίνετε απότι βλέπω το δίκαιο ποιανού το μέρος θα πάρετε ????

 

 

Φίλε μου, νομίζεις ότι έχει καμμία σημασία αν έχω δικαίωμα να μελετήσω ουρανοξύστη όταν δεν υπάρχει πελάτης για να φτιάξει ουρανοξύστη?

 

Το δίκιο σας το βλέπω, αλλά δεν φταίω εγώ. Εσύ όμως δεν βλέπεις το δικό μου δίκιο.

Έχετε γίνει (και εμείς δηλαδή) παιχνίδι στα χέρια πολιτικών και δεν μπορώ να πάρω το μέρος σας, διότι είναι ενάντια στο συμφέρον μου. Είναι πολύ απλά τα πράγματα.

Και πραγματικά αυτό με τον πρόεδρο του ΤΕΕ, δεν μπορώ να το καταλάβω. Έγινε αναβάθμιση της σχολής τους σε πολυτεχνική. Αυτό λέω και εγώ. Και δεν έχει όλα τα δικαιώματα. Αλλά μέχρι 2όροφο, όπως τα παλιά ΤΕΙ δηλαδή.

 

Όχι φίλε μου earling. Βρίσκεσαι υπό καθεστώς μεγάλης πλάνης. Αυτό που λες ότι δεν μπορείς να δεχθείς το έχεις ΗΔΗ δεχθεί. Διότι όταν εσύ κατάφερες και πέρασες στα ΤΕΙ (και μετά στο πολυτεχνείο), κάποιοι άλλοι δεν κατάφεραν ούτε στα ΤΕΙ ούτε στο πολυτεχνείο να περάσουν και έτσι φύγανε για Ιταλία (ειδικά την εποχή που αναφέρεις). Εν συνεχεία γυρίσανε και εσύ σήμερα τους αποδέχεσαι ΠΛΗΡΩΣ και ας είναι πολλοί (πάρα πολλοί) εξ αυτών παντελώς άσχετοι. Φαίνεται όμως ότι είναι τέτοια η πολεμική νοοτροπία που έχει καθιερώσει το ΤΕΕ σε βάρος μας που δεν μπορείτε να δειτε το αυτονόητο. Διότι δέχεσαι ως διπλωματούχους όλους όσους απέτυχαν παταγωδώς στις εξετάσεις τις οποίες επικαλείσε ως βασικό κριτήριο αλλά ταυτοχρόνως αρνείσαι να δεχθείς όσους διάβασαν αλλά για Χ λόγους δεν έγραψαν 18 αλλά λίγο πιο κάτω. Αυτό το παράδοξο πως να το εξηγήσει κανείς ?

 

Πως ξέρεις ότι το έχω δεχθεί? Προκύπτει από πουθενά? Δεν νομίζω. Απλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Γιατί όταν ήμουν στην σχολή, τα προβλήματα που απασχολούσαν την φοιτητική κοινότητα ήταν η Νικαράγουα κλπ αντίστοιχα θέματα.

Οταν κάποιοι σαν και του λόγου μου, έθεταν σοβαρότερα θέματα (πρακτικής ας πούμε), πέφτανε να μας φάνε οι ... να μην τους χαρακτηρίσω....

Δεν θα απολογηθώ λοιπόν για άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω μια που μου έτυχε. Δεύτερη βδομάδα στην πρακτική και χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνω και στην άλλη μεριά ένας διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός. Ο κύριος αυτός είχε αναλάβει μια δουλειά μελέτης και εγκατάστασης δικτύου Φ.Α. σε πολυκατοικία και πήρε σε εμάς να ρωτήσει από το ταυ διακλάδωσης για την αναμονή και τον επίτοιχο μέχρι τον επίτοιχο λέβητα 18 kw πόσες ίντζες σωλήνα βάζουμε. Η απορία που έχω είναι η εξής για ποιο λόγο πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει αυτό; Όποιος ξέρει ας μου πει για να καταλάβω.

 

Χαίρω πολύ λες και δεν το ξέραμε ότι υπάρχουν και συνάδελφοι που δεν το πολυκατέχουν το άθλημα. Εσύ παραθέτοντας το παράδειγμα θες να μου πεις ότι αποτελούν ποσοστό άξιο αναφοράς?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ απλά το παράδειγμα του shelby δείχνει αυτό που ξέρουμε όλοι αλλά μερικοί δεν παραδέχονται. Πως 1 χαρτί δε λέει τίποτα από μόνο του και ο καθένας είναι άξιος της μοίρας του. Αυτό δηλαδή που ισχύει σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, η αναγνώριση του κόπου και της αξίας του καθένα, στην Ελλάδα έχει φανατικούς πολέμιους, προτάσσοντας τη λογική 1 χαρτί είναι τα πάντα όλα (και τα κο-άλλα τίποτα)...

Link to comment
Share on other sites

όταν βγαίνει κάποιος στην αγορά συχνά πρέπει να ξαναθυμηθεί αλλά και να μάθει κάποια πράγματα από την αρχή, από κει και πέρα και το χαρτί παίζει ρόλο, αλλιώς να καταργήσουμε όλες τις σπουδές και να γινόμαστε όλοι ότι θέλουμε, γιατροί , μηχανικοί μόνο με πρακτική εξάσκηση.Οι απόφοιτοι Τ.Ε.Ι σας το υπογράφω ότι βγαίνοντας έχουν άγνοια για πολλά περισσότερα πράγματα, ειδικά σε θέματα θεωρητικής κατάρτισης. Από κει και πέρα η εξέλιξη του καθενός βρίσκεται στα χέρια του και στις δυνατότητές του

Link to comment
Share on other sites

Όχι stayros, δεν δείχνει απολύτως τίποτα. Αν υποθέσουμε ότι είναι πραγματικό περιστατικό, που δεν έχω κανένα λόγο να πιστεύω το αντίθετο, απλώς δείχνει ότι μέσα στους πολλούς θα βγούνε και κάποιοι οι οποίοι για χ,ψ λόγους που δεν με απασχολούν ιδιαίτερα και που έχουν να κάνουν με την ενασχόληση του καθενός με το αντικείμενό του μετά το πέρας των σπουδών του και με την εμπειρία του, δεν γνωρίζουν πρακτικά καθημερινά πράγματα που χρειάζεται ένας μηχανικός στην πράξη. Αυτό παρτεπιπτόντως δεν τους κάνει αυτομάτως κακούς μηχανικούς. Ή στην τελική μπορεί να είναι και άσχετοι γιατί δεν ασχοληθήκαν ποτέ. Αυτό δείχνει κάτι για τον κλάδο γενικά? Ο καθένας από την εμπειρία του ας κρίνει για τί ποσοστό των συναδέλφων μιλάμε. Η ευκολία πάντως με την οποία γενικεύετε "μαγκωμένοι" σε ένα παράδειγμα που θα τύχει κάποιος να θυμηθεί, επιτρέψτε μου, αλλά σας εκθέτει. Τέλος δεν ξέρω τί γνώμη έχεις εσύ για το δικό σου πτυχίο και τα πτυχία των άλλων, εγώ πάντως το δικό μου δεν το θεωρώ "1 χαρτί".

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σχετικά με τον ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών και η καλύτερη ίσως επίδοση των διπλωματούχων εξηγείται και αλλιώς: η μεγαλύτερη επιθυμία για αποκατάσταση οδηγεί και στην εντατικότερη προσπάθεια.

Ποιος εχει μεγαλυτερη επιθυμια για αποκατασταση στο δημοσιο;

Οι διπλωματουχοι;

Οκ. Οι διπλωματουχοι τελειωνουν πολυτεχνειο με ονειρο να διορισθουν, ενω οι πτυχιουχοι το αποφευγουν το δημοσιο. Οι πτυχιουχοι δινουν στον ΑΣΕΠ αλλα δεν κανουν προσπαθεια, για την πλακα τους δινουν μωρε...

 

Αφου δε μπορει κανενας να δει οτι το υλικο των φοιτητων στα ΤΕΙ ειναι ατομα που περασαν με βαθμολογιες κατω του 15 στην πλειοψηφια τους, αφου κανενας δε μπορει να δει οτι οι περισσοτεροι φοιτητες των ΤΕΙ δε θα γινοταν δεκτοι σε κανενα ξενο σοβαρο πανεπιστημιο λογω χαμηλων επιδοσεων στο λυκειο (ω ναι τα πανεπιστημια αν δεν εχεις καλη βαθμολογια απολυτηριου δε σε δεχονται), δεν μπορω εγω να πεισω για κατι. Προφανως οι πτυχιουχοι ειναι καλυτεροι απ τους διπλωματουχους ως συνολο αλλα γενικως αποφευγουν να το δειχνουν....

 

Κι εμενα με ζηταγανε στο ΜΙΤ, με παρακαλαγανε να μου δωσουν υποτροφια, αλλα που να τρεχω τωρα...

Link to comment
Share on other sites

To παράδειγμα που έδωσα δεν αντικατοπτρίζει την πλειοψηφία αλλά εγώ ως πρακτηκάριος του είπα να κάνει μελέτη όπως ορίζει ο κανονισμός για να δει τι σωλήνα θα βάλει. Από κει και πέρα ότι να πούμε δεν βγαίνει άκρη. Α και μιας και μιλάτε για ΜΙΤ όποιος το τελειώσει εδώ θεωρείται ΤΕΙτζης να το έχετε υπόψιν και αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Το σύστημα ως έχει αυτή τη στιγμή είναι απολύτως παράλογο. Παίρνει ένας το δίπλωμα σήμερα και αύριο υπογράφει ουρανοξύστες, δεν ασχολείται καθόλου με το επάγγελμα και τυλίγει σουβλάκια για 20 χρόνια, και πάλι όμως μετά από 20χρονη εμπειρία σουβλατζή είναι υπερμηχανικός και υπογράφει τα πάντα όλα.

 

Η αναλογικότητα είναι και το πιο δίκαιο πιστεύω. Ξεκινάς από μία αφετηρία και ανάλογα με την αξία σου ως επαγγελματίας ανεβαίνεις. Ότι συμβαίνει στα δημόσια έργα με λίγα λόγια.Με αυτό το τρόπο ο "υπερεπιστημόνας" που δεν ξέρει που του παν τα 4 θα πρέπει να προσαρμοστεί ή να εξαφανιστεί. Και έτσι φαινόμενα όπως αυτό που ανέφερε ο shelby θα σπανίζουν.

 

Και όσο για το "χαρτί", όποιο και να είναι αυτό, πρέπει να αντιμετωπίζεται ως αφετηρία και όχι ως το επιστέγασμα μιας ζωής...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.