Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απόσυρση τέλος - Ποια είναι τα νέα τέλη κυκλοφορίας


ZaXoYs

Recommended Posts

Οσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν για την απόσυρση με τις προηγούμενες ρυθμίσεις. Τελειώνει σήμερα Δευτέρα η απόσυρση.

Όπως αποφάσισαν οι συναρμόδιοι υπουργοί Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη, σήμερα Δευτέρα υπογράφεται πράξη νομοθετικού περιεχομένου που καταργεί το μέτρο της απόσυρσης καθώς και το μέτρο του πράσινου δακτυλίου που σύμφωνα με το νομοθέτημα της προηγούμενης κυβέρνησης θα ίσχυε το 2011. Όπως εξήγησαν όσοι κάτοχοι ΙΧ τα απέσυραν μέχρι και σήμερα θα λάβουν τα κίνητρα που προέβλεπε η υφιστάμενη ρύθμιση. Όσοι από τους δικαιούχους επιθυμούν να μην εισπράξουν όλο το ποσό του κινήτρου αγοράς νέου οχήματος αλλά το ήμισυ αυτού θα λάβουν δυο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

assets_LARGE_t_420_4681213_type11104.jpg

 

Ο Κ. Παπακωνσταντίνου μιλώντας για την απόσυρση είπε ότι ήταν ένα μέτρο χωρίς νόημα αφού δεν είχε περιβαλλοντικά οφέλη και κόστιζε ετησίως στον προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ.

Αλλάζουν τα τέλη κυκλοφορίας

Εξάλλου όσο αφορά τα πράσινα τέλη επέρχονται αλλαγές για αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί πριν το 2005.

Γι αυτά όσα είναι έως 1.357 κυβικά επέρχονται μειώσεις από 25 έως 75 ευρώ σε σχέση με τα αντίστοιχα που προέβλεπε ο νόμος Σουφλιά. Αντίθετα από 1929 κυβικά και πάνω προβλέπονται επιβαρύνσεις από 25 έως 150 ευρώ.

Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση (τα αυτοκίνητα χωρίστηκαν σε τέσσερις κατηγορίες ανάλογα με την παλαιότητα: Α, για τα οχήματα νέας τεχνολογίας Euro 4,5 και μεταγενέστερης και Β,Γ,Δ για τα παλαιότερης τεχνολογίας), τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών, από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά, από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά, από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά, από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.

Πίνακας Νέων Τελών Κυκλοφορίας

Διάρθρωση Τελών Κυκλοφορίας για επιβατικά αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης (βάση κυβισμού και επιβάρυνσης κινητήρα).

Πηγή : http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=20281149

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 22
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αυτή την απουσία περιβαλλοντικών οφελών ήθελα να ήξερα από πού την εξάγει!!! Στην τελική η απόσυρση δεν είχε αποκλειστικά και μόνο περιβαλλοντικά οφέλη αλλά ήταν και υπέρ της ασφάλειας δεδομένων όλων των χαρακτηριστικών που έχουν πλέον τα οχήματα προς αυτήν την κατέυθυνση (ABS, ESP κλπ). Καταλήγουμε λοιπόν να αφήνουμε στην κυκλοφορία σαραβαλάκια 20ετίας, τα οποία όσο και να τα συντηρήσεις είναι προβληματικά (εκτός αν τα έχουμε για βόλτα μέχρι το περίπτερο και μόνον). Στο μόνο που συμφωνώ εν μέρει είναι ότι ενισχύουμε άλλες οικονομίες, ξεχνώντας όμως ότι αυξάνουμε τα δημόσια έσοδα μέσω των τελών ταξινόμησης και την φορολογία των πωλητών (έτσι όπως την έκαναν ήταν ανταποδοτική μιας και δεν μείωνε κανέναν φόρο).

Link to comment
Share on other sites

Ειναι λυπηρό .... Μπορεί σαν μέτρο να ήθελε κάποιες διορθώσεις αλλά σίγουρα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση.... Για το αν θα είχε ή όχι περιβαντολογικά οφέλη το αφήνω ασχολίαστο.....

Παρατήρησα ότι παρέμεινε ο αυθαίρετος τρόπος διαχωρισμού των αυτοκινήτων σε κλάσεις ανάλογα με την χρονολογία κυκλοφορίας τους..... Κάποιος "μηχανικός" δεν υπάρχει σε καμία κυβέρνηση να μιλήσει???? ή υπάρχουν άλλοι λόγοι???

Link to comment
Share on other sites

Τις ηλικιες που αντιστοιχουν στις κατηγοριες ΒΓΔ τις ξερει κανεις???

Αν δεν κάνω λάθος είναι ανάλογα με την ημερομηνία έκδοσης της 1ης άδειας κυκλοφορίας:

Α από 01/01/2005

Β από 01/01/2000 ως 31/12/2004

Γ από 01/01/1996 ως 31/12/1999

Δ πριν από 31/12/1995

Link to comment
Share on other sites

erling δεν υφίσταται το no money-no honey. Έδιναν 2.000 ευρώ επιδότηση όταν μόνο ο Φ.Π.Α. για ένα αυτοκίνητο των 10.000 ευρώ είναι 1.900 ευρώ. Υπολόγισε τέλη ταξινόμησης, έκδοση πινακίδων και άμεση φορολογία εισοδήματος (εντάξει αυτό το τελευταίο θα έμενε για το επόμενο έτος) και θα δεις ότι τελικά το κράτος θα κέρδιζε χρήματα, δεδομένου ότι αυτή την στιγμή η αγορά δεν κινείται και άρα δεν υπάρχει τίποτα για να εισπραχθεί.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω και εγώ κάτι:

 

Θεωρείτε δύσκολο να φτιαχνόταν ένας τύπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που θα συνυπολόγιζε

 

  • Κυβισμό
  • Ιπποδύναμη
  • Ρύπους
  • Αξία κτήσης
  • Παλαιότητα

???????????

 

Είναι δυνατόν αυτοκίνητα που αγοράστηκαν το 04 ή το 03 και είναι τεχνολογίας euro4 να αντιμετωπίζονται διαφορετικά από ίδια αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το 05 χωρίς να έχει αλλάξει ούτε βίδα στο κινητήρα?

 

Είναι δυνατό ενα Seicento του 04 να έχει παραπάνω τέλη από ένα RX-8 που καίει ολόκληρο βενζινάδικο για πλάκα?

 

Τι είναι αυτά επιτέλους....Ούτε στην Ουγκάντα.

Αν αποφασιζόταν μια φόρμουλα στην οποία μα κάποιους συντελεστές θα συμμετείχαν τα παραπάνω που λέω είναι αστεία δουλειά να περαστούν στοιχεία από όσα μοντέλα κυκλοφορούν.. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ μηνες δουλειά για το αγαπητό μας υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

Ο μόνος δίκαιος τρόπος φορολόγησης του αυτοκινήτου είναι η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των τελών κυκλοφορίας και η ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ του ποσού αυτού στην ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ! Μόνον έτσι θα φορολογηθεί η ΧΡΗΣΗ του αυτοκινήτου και όχι η κατοχή του. Δεν είναι δυνατόν ο παππούς μου που χρησιμοποιεί το datsun μια φορά το χρόνο να πληρώνει περισσότερα τέλη από τον κάγκουρα που βγάζει το SUV στα σοκάκια για καφέ!

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.