Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • webTV

    Michanikos.gr webTV

    620 ειδήσεις in this category

    1. webTV

      Engineer

      Ολοκληρώθηκε ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός ιδεών με θέμα τις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις της Γενικής Γραμματείας Υποδομών. Όπως είχε δημοσιεύσει το ypodomes.com, το νέο “βασίλειο” των υποδομών θα εγκατασταθεί στην οδό Πειραιώς 166, στο ύψος του Ταύρου.
      Το πρώτο βραβείο απέσπασε η ιδέα της ομάδας μελέτης, η οποία αποτελείται από τους: Χελιδώνη Κατερίνα Αρχιτέκτων Μηχανικός, Μπακοπάνου Σταυρούλα Αρχιτέκτων Μηχανικός, Κολιάκη Βασιλική Αρχιτέκτων Μηχανικός, Δαφερέρα Γεωργία Αρχιτέκτων Μηχανικός, Ψυχογιός Παναγιώτης Πολιτικός Μηχανικός, Μαΐστρος Μίνως Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
      Σύμβουλος της ομάδας είναι ο κ.Μωραΐτης Κωνσταντίνος, Αρχιτέκτων Μηχανικός-Καθηγητής Σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ ενώ συνεργάτης της ομάδας είναι η κυρία Λαμπρινή Κιτσούλη, Αρχιτέκτων Μηχανικός.

      Πρόκειται για ένα κτίριο στο οποίο εισάγονται όλες οι νέες πρακτικές ενός “πράσινου” σχεδιασμού με βιοκλιματικό χαρακτήρα, το οποίο θα μπορούσε να αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικότερα landmarks του κεντρικού άξονα που ενώνει την Αθήνα με τον Πειραιά.
      Το έργο έχει τίτλο «ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΚΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ (ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΕΡΓΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ Α.Ε.) ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 166, T.K. 118-54 ΑΘΗΝΑ».
      Σύμφωνα με τον προγραμματισμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η υλοποίηση του θα γίνει μέσω ΣΔΙΤ, ενώ το κόστος του εκτιμάται σε περίπου 40-50 εκατ.ευρώ. Στα επόμενα βήματα είναι η μελετητική ωρίμανση του έργου με την πρόσληψη συμβούλων προκειμένου κάποια στιγμή να εγκριθεί από τη Διυπουργική Επιτροπή και να εκκινήσει η δημοπράτηση του. Αυτό εκτιμάται σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com μέσα στο 2021.
      Στόχος είναι η συγκέντρωση όλων των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών που σήμερα είναι διάσπαρτες σε όλη την πόλη, σε ένα κτίριο στο οποίο να μπορεί να λειτουργήσει ως μία ενιαία μονάδα. Το πρώτο βραβείο του έργου, ύψους 45.000 ευρώ, απέσπασε το αρχιτεκτονικό γραφείο ARSIS Architects.
      Η πρόταση επιχειρεί τη συγκρότηση ενός υποδειγματικού κτηριακού συγκροτήματος δημόσιων υπηρεσιών τόσο ως προς την ιδιαίτερη βιοκλιματική και καινοτόμα δομή όσο και ως προς τη συμβολή στο αστικό περιβάλλον. Στοχεύει στη λειτουργική επάρκεια, χωρική ευελιξία, αισθητική προβολή στο δημόσιο χώρο, οικοδομική καινοτομία, στον βιοκλιματικό σχεδιασμό και την ενεργειακή ευφυΐα.
      Προτείνεται ένα ‘Τοπιακά’ προσανατολισμένο συγκρότημα ως σημαντικό τοπόσημο ενίσχυσης ταυτότητας και οικονομικής ενδυνάμωσης της αστικής περιοχής.
      Ποιες είναι οι βασικές αρχές του έργου
      Οι βασικές αρχές του έργου συμπυκνώνονται ως έξης:
      -ευρεία εισχώρηση του υπαίθριου δημόσιου χώρου στον πυρήνα του κτηρίου με ανάδειξη δύο επάλληλων επιπέδων άμεσης πρόσβασης από την πόλη,
      -βιοκλιματική επεξεργασία όψεων και γεωμετρική οργάνωση της σύνθεσης μέσω ενός ισχυρού διαπερατού ‘διπλού’ βιοκλιματικού πετάσματος,
      -‘πράσινη’ διάτρηση κτηρίου υλοποιούμενη από τη διαμήκη παλλόμενη αιθριακή σχισμή, το εσωτερικό διάτρητο φυτικό πέτασμα και το φυτεμένο δώμα,
      -‘πράσινη’ οργάνωση πρότυπων γραφειακών χώρων με δημιουργία ενός ‘εσωτερικού γραφειακού τοπίου’ μικροφυτεύσεων.

      Περιγραφή χώρων και λειτουργιών
      Η κύρια στάθμη εισόδου – ‘κάτω πλατεία’ διαμορφώνεται σε υποβάθμιση ως προς τον περιβάλλοντα αστικό χώρο , αλλά σε συνέχεια του τοπιακού αναγλύφου μέσω πρανών και αναβαθμών και στα δύο αστικά μέτωπα. Η δημόσια λειτουργία της ‘κάτω πλατείας’, ενισχύεται με χώρους συνάθροισης κοινού – Μουσείο & Αμφιθέατρο.
      Η στάθμη δημόσιων ροών – ‘άνω πλατεία’ παραλαμβάνει τις ροές των πεζών συνεπίπεδα με τον περιβάλλοντα αστικό χώρο, επιτρέποντας τη διάσχιση του κτηριακού όγκου και τη διασύνδεση με τα περιφερικά δίκτυα κίνησης πεζών.
      Στις ανώτερες στάθμες γραφειακών χρήσεων, μεταβατικές περιοχές κινήσεων, εκτόνωσης και επικοινωνίας, ορίζονται από τα κυρίαρχα συνθετικά φυτικά πετάσματα, ως προς το κεντρικό αίθριο.
      Στο φυτεμένο δώμα δημιουργείται πολιτιστικός υπαίθριος χώρος προσβάσιμος από το κοινό, συσχετισμένος με εστιατόριο και ‘κήπο των τεχνών’, ο οποίος θα διαθέτει το σημαντικότατο προνόμιο θέασης του βράχου της Ακρόπολης προς τη μια πλευρά και του Πειραιά προς την άλλη.
      Υπόμνηση σύνδεσης ανάμεσα στην αρχαία Αθήνα και στο πρώτο πολεοδομημένο λιμάνι της παγκόσμιας ιστορίας, σύνδεση που υλοποιούταν από τη ζώνη των Μακρών Τειχών.
      Βιοκλιματική προσέγγιση
      Βιοκλιματική συγκρότηση του κτιριακού κελύφους με εγγραφή σε πρόβολο ενός σχήματος αντιληπτικά ισχυρού, ενός ‘διπλού’ βιοκλιματικού πετάσματος.
      Η εξωτερική διαπερατή επιδερμίδα αντιστοιχεί σε μια ακολουθία από περσίδες τιτανιούχου ψευδάργυρου (zinc) κατακόρυφες, που περιελίσσονται γύρω από το κέλυφος, υλοποιούν τα αστικά μέτωπα και συνδιαλέγονται με το ανάγλυφο του εδάφους.
      Η εσώτερη διαπερατή επιδερμίδα αντιστοιχεί σε φυτικό πέτασμα ανοξείδωτου Αρχιτεκτονικού πλέγματος αναρρίχησης φυτών που περιελίσσεται γύρω από τις εξωτερικές υάλινες επιφάνειες και εισχωρεί εντός του αιθριακής σχισμής παρακολουθώντας τις εσωτερικές καμπυλώσεις του κτηρίου.
      Φυσικός Αερισμός – Παθητικός Δροσισμός με σύστημα διαφορικών αισθητήρων θερμοκρασίας μεταξύ εσωτερικού χώρου και περιβάλλοντος. Δροσισμός μέσω κεντρικού αιθρίου και διέλευση αέρα μέσω ηλεκτροκίνητων θυρίδων και αυτόματων φεγγιτών, στην επιδερμίδα του κτηρίου και στα ενδιάμεσα χωρίσματα.
      Ενίσχυση Φυσικού Φωτισμού μέσω του κεντρικού Αιθρίου και των μικρότερων αιθριακών πυρήνων στην μάζα του κτιρίου και ηλιακών ραφιών.
      Διαμόρφωση περιοχών εκτατικού φυτεμένου δώματος με ενεργειακά, λειτουργικά και οικονομικά οφέλη, συγκράτηση των επιβλαβών αιωρούμενων σωματιδίων και της σκόνης και βελτίωση του τοπικού μικροκλίματος, μειώνοντας το φαινόμενο της αστικής θερμικής νησίδας.
      Σχεδιασμός Κτηρίου n ZEB με συνδυασμό παθητικών και ενεργητικών συστημάτων, τοπική παραγωγή ενέργειας μέσω φωτοβολταϊκών και γεωθερμίας, μείωση των τοπικών εκπομπών αερίων και δέσμευση CO2.

      Ποια είναι οι βασικές λειτουργίες του κτιριακού συγκροτήματος
      Το κτίριο θα αποτελείται από χώρους διοίκησης- γραφεία, αμφιθέατρο, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, συνεδριακό κέντρο, αίθουσες συσκέψεων, βιβλιοθήκη, μουσείο τεχνολογίας, εστιατόριο, κυλικεία, παιδικό σταθμό, ιατρείο, χώρους αρχείων, αποθηκευτικούς χώρους, χώρους Η/Μ εγκαταστάσεων και υπόγειους χώρους στάθμευσης.
      Το οικόπεδο είναι εμβαδού 8.770,23 τ.μ., βρίσκεται εντός των ορίων του Δήμου Ταύρου-Μοσχάτου, αρκετά κοντά στο σταθμό του Προαστιακού “Ρουφ ” και είναι ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου. Σήμερα στο χώρο στεγάζεται το Κεντρικό Εργαστήριο Δημοσίων Έργων, που αποτελεί υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, του οποίου οι δραστηριότητες έχουν επεκταθεί σε όλο το οικόπεδο.
    2. webTV

      Engineer

      Σε δοκιμαστική τροχιά μπαίνει από την Ο.ΣΥ. Α.Ε., ένα ακόμη ηλεκτροκίνητο όχημα και, αυτή τη φορά, σε πραγματικές συνθήκες με την μεταφορά επιβατών.
      Πρόκειται για όχημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας YUTONG η οποία, ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών για πιλοτική δοκιμή οχημάτων αυτού του τύπου, διαθέτει το λεωφορείο για χρήση στις Οδικές Συγκοινωνίες για διάρκεια δύο μηνών.
      Το εν λόγω demo bus έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες, είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλοπάτια εισόδου, διαθέτει ράμπα για ΑμΕΑ και θα αρχίσει αύριο Τετάρτη 21 Οκτωβρίου τις πιλοτικές του διαδρομές με την μεταφορά επιβατών.
      Η χωρητικότητα του οχήματος σε επιβάτες είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ, διαθέτει κινητήρα ισχύος 350kw, με ροπή 1200Νm, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh, ενώ διαθέτει θύρες φόρτισης USB για τους επιβάτες.
      Επιπλέον, το όχημα είναι εξοπλισμένο με το σύστημα τηλεματικής Yutong V+, που ενημερώνει ανά πάσα στιγμή για τις συνθήκες του λεωφορείου και βοηθά στην αύξηση της απόδοσης διαχείρισης, στη μείωση του κόστους συντήρησης και στην βελτίωση της ασφάλειας.
      Στο επόμενο διάστημα, αναμένεται η δοκιμαστική κυκλοφορία ενός ακόμη ηλεκτρικού λεωφορείου ευρωπαϊκής τεχνολογίας.
      Το λεωφορείο θα εκτελέσει γραμμή μικρού μήκους εντός του κέντρου της Αθήνας και θα ξεκινήσει από το αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. στο Ρουφ, Σαλαμινίας 18, όπου θα βρίσκεται από τις 08:30 έως τις 09:00.
      Το δρομολόγιό του έχει ως εξής:
      Έξοδος από Α/Σ Ρουφ προς Ομόνοια (Σταδίου)
      Ομόνοια —> Κλαυθμώνος
      Κλαυθμώνος —> Σύνταγμα
      Σύνταγμα —> Φιλελλήνων
      Φιλελλήνων —> Συγγρού
      Συγγρού —> Αγ. Φωτεινή
      Αγ. Φωτεινή —> Κολυμβητήριο
      Κολυμβητήριο —> Αγ. Βύρωνος
      Αγ. Βύρωνος —> Σύνταγμα
      Σύνταγμα —> Ακαδημία
      Ακαδημία —> Ρεξ
      https://ypodomes.com/video-to-proto-ilektriko-leoforeio-me-epivates-stin-athina/
    3. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον έλεγχο παραμορφώσεων των πλακών.
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: https://www.3dr.eu/images/xls/elegxos...
       
    4. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες.
      Το σημερινό επεισόδιο αφορά τον Δείκτη Σχετικής Μεταθετότητας θ.
       
      Βοηθητικοί Υπολογισμοί: 
      https://www.3dr.eu/images/xls/elegxos_theta.xlsx
    5. webTV

      Engineer

      Ένα εξαθέσιο αεροπλάνο κυψελών καυσίμου υδρογόνου πραγματοποίησε την πρώτη του δοκιμαστική πτήση την προηγούμενη εβδομάδα στη Μ. Βρετανία.
      Το Piper M-class της ZeroAvia, που είναι εξοπλισμένο με συσκευή που συνδυάζει υδρογόνο και οξυγόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, πραγματοποίησε πτήση γύρω από το αεροδρόμιο Cranfield της Αγγλίας, 80 χιλιόμετρα από το Λονδίνο, και στη συνέχεια προσγειώθηκε με ασφάλεια.
      Η πρώτη δοκιμαστική πτήση για ένα επιβατικό αεροπλάνο που τροφοδοτείται από υδρογόνο έγινε το 2016, όταν Γερμανοί μηχανικοί πέταξαν το τετραθέσιο αεροσκάφος HY4 πάνω από το Αεροδρόμιο της Στουτγκάρδης.
      Ωστόσο, η Βρετανική εταιρεία ZeroAvia δήλωσε στο CNBC ότι αυτή η δοκιμαστική πτήση ήταν «η πρώτη στον κόσμο» αφού το αεροσκάφος της είναι μεγαλύτερο και μοιάζει περισσότερο με εμπορικό αεροπλάνο.
      «Ενώ ορισμένα πειραματικά αεροσκάφη έχουν πετάξει χρησιμοποιώντας κυψέλες καυσίμου υδρογόνου ως πηγή ισχύος, το μέγεθος αυτού του εμπορικά διαθέσιμου αεροσκάφους δείχνει ότι οι επιβάτες που πληρώνουν θα μπορούσαν να επιβιβαστούν σε μια πτήση μηδενικών εκπομπών», δήλωσε ο Val Miftakhov, Διευθύνων Σύμβουλος της ZeroAvia.
      Η ZeroAvia στοχεύει αρχικά σε μια εμβέλεια 500 μιλίων σε αεροσκάφη 10-20 θέσεων που χρησιμοποιούνται για μεταφορά επιβατών, παράδοση δεμάτων, γεωργία και άλλα. Η εταιρεία αναφέρει ότι έχει ήδη εξασφαλίσει πειραματικά πιστοποιητικά για τα δύο πρωτότυπα αεροσκάφη της και ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για την έναρξη των εμπορικών δραστηριοτήτων το 2023.
      Παράλληλα, η εταιρεία διευθύνει ένα πρόγραμμα που ονομάζεται HyFlyer και συνεργάζεται με το Intelligent Energy και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Θαλάσσιας Ενέργειας (EMEC).
      Το επόμενο βήμα του HyFlyer και της ZeroAvia θα είναι η πραγματοποίηση πτήσης μεταξύ 250 και 300 ναυτικών μιλίων από τα νησιά Orkney, στα βόρεια παράλια της ηπειρωτικής Σκωτίας.
      Μακροπρόθεσμα, η εταιρεία πιστεύει ότι στο τέλος αυτής της δεκαετίας θα είναι έτοιμα και τα αεροσκάφη H2 για 50 έως 100 επιβάτες. «Τα συστήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχουν επί του παρόντος περίπου τέσσερις φορές περισσότερη ενέργεια από τις καλύτερες διαθέσιμες μπαταρίες, ακόμη και με αποθήκευση πεπιεσμένου αερίου H2. Σε πέντε χρόνια, πιστεύουμε ότι η αποθήκευση υγρού υδρογόνου σε αεροσκάφη θα είναι ασφαλής, γεγονός που θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε εμβέλεια 1.000+ μιλίων σε ακόμη μεγαλύτερα αεροσκάφη», δήλωσε ο Miftakhov.
      https://www.electrive.com/2020/09/30/zeroavia-completes-maidenflight-with-hydrogen-aircraft/
    6. webTV

      Engineer

      Η νέα εκπομπή θα παρουσιάζει κάθε εβδομάδα με "χιούμορ" και με όσο πιο απλά λόγια γίνεται, έναν κανονιστικό έλεγχο, που απαιτείται στις στατικές μελέτες. 
      Το πρώτο επεισόδιο είναι εισαγωγικό  και αφορά τις κανονιστικές διατάξεις που είναι ενεργές στην Ελλάδα, καθώς και τις περιπτώσεις που μπορεί να εφαρμοστούν σήμερα.
       
    7. webTV

      Engineer

      Οι αστυνομικοί επιστράτευσαν τεχνολογία λέιζερ και θερμικών καμερών, προκειμένου να εντοπίσουν το χαμένο αγόρι στο δάσος.
      Ένα εξάχρονο αγόρι με ειδικές ανάγκες, το οποίο χάθηκε σε δάσος στο Οντάριο του Καναδά,σώθηκε χάρη στη βοήθεια της τεχνολογίας.
      Όπως αναφέρει το CNN, το περιστατικό συνέβη στις 22 Σεπτεμβρίου και το βίντεο δόθηκε στη δημοσιότητα πριν λίγες ώρες από την αστυνομία του Οντάριο. Στην αρχή του ακούγεται η κλήση της πανικόβλητης μητέρας στο κέντρο άμεσης βοήθειας, κατά την οποία αναφέρει την εξαφάνιση του 6χρονου γιου της.
      «Αγνοείται εδώ και 45 λεπτά, τον ψάχνουμε παντού» λέει η μητέρα, πιθανολογώντας ότι το παιδί χάθηκε στο δάσος που βρίσκεται πίσω από το σπίτι της οικογένειας, ενώ την ανησυχεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι σε λίγο πρόκειται να σκοτεινιάσει.
      Οι αστυνομικοί επιστράτευσαν τεχνολογία λέιζερ και θερμικών καμερών από το ελικόπτερο, προκειμένου να εντοπίσουν το χαμένο αγόρι στο δάσος. Στο βίντεο φαίνεται η λήψη από τις κάμερες νυχτερινής όρασης την ώρα της διάσωσης.
      «Τον φέρνουμε πίσω, μοιάζει να είναι σε καλή κατάσταση», ακούγεται να λέει ένας αξιωματικός ενώ ο πιλότος του ελικοπτέρου απαντά χαρούμενος «Υπέροχα, αγόρια».
    8. webTV

      Engineer

      Εάν πάνε μέχρι τέλους όλα καλά και δεν συμβεί και πάλι κάποια αναποδιά, στις 31 Οκτωβρίου μπαίνει σε λειτουργία το νεόδμητο αεροδρόμιο του Βερολίνου «Βίλι Μπραντ», με τα αρχικά BER, όπως αναφέρει σε σχετικό δημοσίευμά της η Deutsche Welle. Οι αεροπορικές εταιρείες Lufthansa και easyJet θα είναι οι πρώτες που θα προσγειωθούν, μεταφέροντας επιβάτες, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα από την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου. Οι πρώτες απογειώσεις θα γίνουν την επομένη από την easyJet. Εορταστικές εκδηλώσεις με προσκεκλημένους πολιτικούς και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου δεν πρόκειται να γίνουν. Δεν το επιτρέπει η πολυτάραχη ιστορία κατασκευής του, που έκανε τον προϋπολογισμό του αρχικά 1,9 δισ. ευρώ να εκτιναχθεί στα 6 δισ. ευρώ, ενώ προστέθηκε και η «λαίλαπα» του κορωνοϊού.
      Κανονικά το νέο αεροδρόμιο επρόκειτο να εγκαινιαστεί το 2011, αλλά η χρεοκοπία αρχιτεκτονικού γραφείου και η νέα ευρωπαϊκή οδηγία για τους ελέγχους αποσκευών οδήγησαν σε αναβολή. Το 2012, ο μηχανισμός πυροπροστασίας παρουσίασε τόσο πολλά προβλήματα στις δοκιμές, ώστε οι αρμόδιες αρχές για την αδειοδότησή του δεν έδωσαν το «πράσινο φως». Ακολούθησαν νέες ημερομηνίες εγκαινίων και νέες αναβολές, που οφείλονται μεταξύ άλλων και σε πολλές αλλαγές στη σύνθεση του εποπτικού συμβουλίου, όπως αναφέρει η DW. 
      Τελικά, η 31η Οκτωβρίου φαίνεται ότι θα είναι η καταληκτική ημερομηνία, ένα γεγονός για τη γερμανική πρωτεύουσα από πολλές απόψεις. Μέχρι τώρα το Βερολίνο με τα δύο του αεροδρόμια στο Τέγκελ και στο Σένεφελντ προσείλκυε περισσότερο επιβάτες με τουριστικό προορισμό την ίδια την πόλη. Πολλές πτήσεις μακρινών αποστάσεων δεν περιλαμβάνονταν στο πτητικό πρόγραμμα των αεροδρομίων.
      Με το άνοιγμα τώρα του BER καλύπτεται αυτό το κενό και παρουσιάζεται μια νέα ευκαιρία που δεν είχε η πρωτεύουσα, σε αντίθεση με τα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, τα οποία προσφέρουν αμφότερα πάνω από 100 διηπειρωτικές συνδέσεις, όπως επεσήμανε ο Ενγκελμπερτ Λίτκε Ντάλντρουπ, επικεφαλής του BER. «Αυτό θα έχει αντίκτυπο στην οικονομία και στην επιχειρηματικότητα του Βερολίνου», όπως τονίζει ο Κρίστιαν Αμζίνκ, επικεφαλής του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Βερολίνου – Βραδεμβούργου. «Κάθε νέα υπερπόντια πτήση θα επενεργεί ως την εγκατάσταση μεγάλης επιχείρησης στην πόλη». 
       
       
       
    9. webTV

      Engineer

      Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, ένα τρένο υδρογόνου από την Alstom θα τεθεί για πρώτη φορά σε τακτική επιβατική λειτουργία για λογαριασμό των Ομοσπονδιακών Σιδηροδρόμων στην Αυστρία (ÖBB). Το Coradia iLint, το οποίο κατασκευάζεται από την Alstom στο Salzgitter της Γερμανίας, χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου επί του οχήματος για να μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, εκμηδενίζοντας με αυτόν τον τόπο τις εκπομπές λόγω λειτουργίας.
       
      Μετά την επιτυχημένη δοκιμαστική λειτουργία στη Βόρεια Γερμανία κατά το διάστημα 2018 – 2020, η αμαξοστοιχία Coradia iLint θα αποδείξει πλέον την αξία της στην Αυστρία για τρεις μήνες στη διάρκεια των οποίων θα μεταφέρει επιβάτες, εκτελώντας δρομολόγια με γεωγραφικές δυσκολίες.
      «Με τη θέση του σε κανονική επιβατική λειτουργία για λογαριασμό της ÖBB, το καινοτόμο τρένο μας, Coradia iLint, έφτασε στο επόμενο ορόσημο», δήλωσε ο Δρ. Jörg Nikutta, Διευθύνων Σύμβουλος της Alstom στη Γερμανία και την Αυστρία, στην εναρκτήρια εκδήλωση στη Βιέννη. «Η τεχνολογία κίνησης χωρίς εκπομπές του τρένου προσφέρει μια φιλική προς τις κλιματικές συνθήκες εναλλακτική έναντι των συμβατικών ντιζελοκίνητων συρμών, ειδικά σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση. Αισθάνομαι ιδιαίτερη ικανοποίηση από το γεγονός ότι η ÖBB, ένας ισχυρός, επί μακρόν συνεργάτης μας στην ευρωπαϊκή αγορά κινητικότητας, δείχνει εμπιστοσύνη στην τεχνολογία μας και τα πλεονεκτήματά της».
      «Σαφώς θεωρούμε ότι είμαστε πρωτοπόροι στις δοκιμές της τεχνολογίας υδρογόνου στους σιδηροδρόμους. Ως η μεγαλύτερη εταιρεία προστασίας του κλίματος στην Αυστρία, διαμορφώνουμε ενεργά την κινητικότητα του μέλλοντος με τη βοήθεια τεχνολογικών εναλλακτικών», τονίζει ο κ. Αndreas Matthä, Διευθύνων Σύμβουλος της ÖBB-Holding AG στην πρεμιέρα του τρένου υδρογόνου.
      Η λειτουργική επιτυχία του τρένου με κυψέλες καυσίμου της Alstom ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018, όταν δύο οχήματα που προηγήθηκαν της σειράς ξεκίνησαν να εκτελούν τακτικά επιβατικά δρομολόγια στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας. Μετά από ενάμιση χρόνο δοκιμαστικής λειτουργίας και αφού διανύθηκαν περισσότερα από 180.000 χιλιόμετρα, άνοιξε ο δρόμος για την παράδοση 14 τρένων της συγκεκριμένης σειράς, με αφετηρία το 2022. Σήμερα, η αυστριακή ÖBB θα δοκιμάσει το Coradia iLint σε περιφερειακές σιδηροδρομικές γραμμές στον νότο της χώρας, όπου θα μπορούσε να αντικαταστήσει τους ντιζελοκίνητους συρμούς. Οι επιβάτες μπορούν να αναμένουν ένα τρένο χαμηλού θορύβου με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα και μηδενικές εκπομπές.
      Σχετικά με το Coradia iLint
      Το Coradia iLint είναι το πρώτο επιβατικό τρένο παγκοσμίως, το οποίο τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, που παράγει ηλεκτρική ενέργεια με σκοπό την πρόωση. Πλήρως απαλλαγμένο από τις εκπομπές ρύπων, το τρένο αυτό είναι αθόρυβο και αποβάλλει μόνο ατμό και νερό. Το Coradia iLint χαρακτηρίζεται από ποικίλες καινοτομίες: μετατροπή καθαρής ενέργειας, ευέλικτη αποθήκευση ενέργειας σε συσσωρευτές, και έξυπνη διαχείριση κινητήριας ισχύος και διαθέσιμης ενέργειας. Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση, το Coradia iLint καθιστά εφικτές τις καθαρές, βιώσιμες σιδηροδρομικές λειτουργίες, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα επιδόσεων.
      Ήδη η Alstom έχει πωλήσει 41 από τα τρένα υδρογόνου στη Γερμανία. Για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και άλλες χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία, η Γαλλία και η Ιταλία. Η Alstom κατέχει ηγετική θέση στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές και είναι η μοναδική κατασκευάστρια εταιρεία που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της το πλήρες φάσμα μετακίνησης χωρις εκπομπές, που εκτείνεται από την ηλεκτροκίνηση μέχρι τη χρήση συσσωρευτών και κυψελών καυσίμου υδρογόνου.
    10. webTV

      Engineer

      Δείτε τις 10 μεγαλύτερες γέφυρες που κατασκευάστηκαν στον κόσμο με κριτήριο το ύψος τους. Το ύψος γέφυρας είναι η απόσταση της επάνω επιφάνειας (άσφαλτος, σιδηροδρομικές γραμμές κ.λπ.) έως την κατώτερη επιφάνεια του εδάφους ή της επιφάνειας του νερού.
      Αυτό το ύψος δεν πρέπει να συγχέεται με το κατασκευαστικό ύψος το οποίο σχετίζεται τόσο με τα γεωλογικά χαρακτηριστικά της περιοχής αλλά φυσικά με τον τύπο και την αρχιτεκτονική της γέφυρας.
       
    11. webTV

      Engineer

      ΗMicrosoft ανέλκυσε το δεύτερο υποβρύχιο κέντρο δεδομένων της από θαλάσσια περιοχή ανοιχτά των ακτών της Σκωτίας.  
      To κέντρο δεδομένων, που η Microsoft ονόμασε «Project Natick», εγκαταστάθηκε 35,5 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας την άνοιξη του 2018. Το υποβρύχιο σκάφος σχεδιάστηκε με συστήματα ψύξης και τροφοδοτείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Πρόκειται για το δεύτερο «υποβρύχιο σκάφος» της Microsoft.  
      Για την πρώτη φάση του εγχειρήματος, ένα υποβρύχιο κέντρο δεδομένων τοποθετήθηκε στον στον πυθμένα των ακτών του Ειρηνικού, ανοιχτά της Καλιφόρνιας, από τον Αύγουστο έως τον Νοέμβριο του 2016.


      Ο λευκός κύλινδρος ανελκύστηκε μετά από μια επιχείρηση διάρκειας μιας ημέρας. Εκπρόσωπος της σχετικής ερευνητικής ομάδας της Microsoft δήλωσε εντυπωσιασμένος από το πόσο «καθαρό» ήταν το υποβρύχιο κέντρο δεδομένων μετά την ανέλκυσή του. Το σκάφος, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα, καθαρίστηκε και στη συνέχεια δεδομένα ανακτήθηκαν.    
      Η εταιρεία εξετάζει το κατά πόσο μικρά υποβρύχια κέντρα δεδομένων για βραχυπρόθεσμη χρήση θα μπορούσαν να είναι βιώσιμα εμπορικά, αλλά προσπαθεί να εξάγει συμπεράσματα σε ότι αφορά την ενεργειακή αποδοτικότητα του cloud computing.



      Γιατί όμως η Microsoft χρησιμοποιεί ένα υποβρύχιο κέντρο δεδομένων; Οι ερευνητές της εταιρείας υποστηρίζουν πως το άζωτο, το οποίο είναι λιγότερο διαβρωτικό από το οξυγόνο, αλλά και η απουσία ανθρώπων καθιστούν το υποβρύχιο κέντρο δεδομένων πιο αξιόπιστο από αντίστοιχα στην ξηρά.  
      Παράλληλα, το υποβρύχιο κέντρο δεδομένων είναι πιο αποδοτικό. «Η αναλογία σφαλμάτων στο νερό είναι το 1/8 σε σχέση με αυτά που αντιμετωπίζουμε στην ξηρά» είπε ο Μπεν Κάτλερ, επικεφαλής Project Natick.  
      Η αξία της μετοχής της Microsoft αυξήθηκε κατά 30% τον τελευταίο χρόνο. 
      Με πληροφορίες από BBC/CNN
    12. webTV

      Engineer

      Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες στο νέο γήπεδο της ΑΕΚ, στη Νέα Φιλαδέλφεια.
      Από το νέο φωτογραφικό υλικό που ανέβασε σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης η τεχνική εταιρεία Technek, έχει ξεκινήσει η κατασκευή των μηχανολογικών εγκαταστάσεων του νέου γηπέδου, “OPAP Arena”.
      Δείτε και την εξέλιξη των εργασιών στο νέο γήπεδο:
       
    13. webTV

      Engineer

      Από την εγκατάσταση καλωδίων έως την εγκατάσταση ανεμογεννητριών, αυτό το εξαιρετικά ενημερωτικό βίντεο κινουμένων σχεδίων μας δείχνει πώς κατασκευάζονται τα υπεράκτια αιολικά πάρκα.
       
    14. webTV

      Engineer

      Με το δεύτερο βίντεο της εκστρατείας «Ελλάδας Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης», το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη, με την υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης, καλούν τους πολίτες να υιοθετήσουν πιο οικολογικές συνήθειες στην καθημερινότητά τους, διότι «μπορούμε χωρίς πλαστικά μίας χρήσης».
      Το βίντεο παροτρύνει τους πολίτες να εγκαταλείψουν τις παλιές τους συνήθειες. Οι εποχές που φτιάχναμε τα δόντια μας με τανάλια, που επικοινωνούσαμε μεταξύ μας με τηλέγραφο ή σερφάραμε στο Διαδίκτυο με πολύ χαμηλές ταχύτητες έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Όπως, λοιπόν, προχωρήσαμε και εγκαταλείψαμε αυτές τις συνήθειες, βγάζουμε από την καθημερινότητά μας τα πλαστικά μίας χρήσης.
      Μολονότι εδώ και σχεδόν επτά δεκαετίας διευκόλυναν την καθημερινότητά μας, πλέον αποτελούν ένα σοβαρό πρόβλημα για τη δημόσια υγεία και για το περιβάλλον. Οι τεχνολογικές εξελίξεις «τρέχουν» και όλα γύρω μας αλλάζουν δραστικά. Γι’ αυτό πρέπει όλοι να ευαισθητοποιηθούμε, αλλάζοντας τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής μας.
      Τα πλαστικά μίας χρήσης είναι μια αναχρονιστική συνήθεια, την οποία μπορούμε να αλλάξουμε εύκολα, ξεκινώντας από το πιο απλό: Επιλέγουμε ένα επαναχρησιμοποιούμενο ποτήρι για τον καφέ και τα ροφήματά μας ή ένα επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι για νερό. «Μπορούμε χωρίς πλαστικά μίας χρήσης»!
      Το βίντεο της εκστρατείας «Ελλάδας Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης» θα προβληθεί ως κοινωνικό μήνυμα, μετά από σχετική έγκριση του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης.
    15. webTV

      Engineer

      Αναγνωρίστηκε και επισήμως ως η μακρύτερη γέφυρα με γυάλινο δάπεδο στον κόσμο. Με μήκος 526.14 μέτρα , στην νότια Κίνα, χαρακτηρίζεται ως "Ένας διαφανής διάδρομος στον αέρα".
      Το κινεζικό στούντιο UAD ολοκλήρωσε στην Huangchuan Three Gorges Scenic Area, στη νότια Κίνα, τη μήκους 526.14 μέτρων γέφυρα με υάλινο δάπεδο, την οποία η Guinness World Records έχει επισήμως αναγνωρίσει ως τη μακρύτερη γέφυρα με υάλινο δάπεδο στον κόσμο.
      «Ένας διαφανής διάδρομος στον αέρα» είναι η περιγραφή της γέφυρας από το κινεζικό στούντιο, του οποίου η πλήρης επωνυμία είναι Architectural Design & Research Institute of Zhejiang University Co. Ltd. και έδρα του η πόλη Χανγκζού.
      Γεφυρώνοντας τον ποταμό Λιαντζιάνγκ στην επαρχία Γκουνγκντόνγκ, η κρεμαστή γέφυρα ενώνει τις δύο πλευρές μιας χαράδρας, σε ύψος 201 μέτρων πάνω από την επιφάνεια του νερού. Η δυναμικότητά της ανέρχεται σε 500 άτομα.
      Σύμφωνα με το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι αρχιτέκτονες του στούντιο ελπίζουν ότι η κατασκευή του δαπέδου από γυαλί επιτρέπει στη δομή να μην είναι παραφωνία στο φυσικό περιβάλλον. «Με τη συγχώνευση της δομής στο φυσικό περιβάλλον και τη χρήση καινοτόμων μεθόδων δόμησης, η ομάδα των σχεδιαστών πραγματοποίησε μια συνεχή, απρόσκοπτη ενοποίηση της φύσης με το τεχνητό» ανέφεραν σε ανακοίνωση.
      Η γέφυρα αυτή είναι η τελευταία μιας σειράς γεφυρών με υάλινο δάπεδο στην Κίνα, οι οποίες κατασκευάζονται ως τουριστικές ατραξιόν (σύμφωνα με περυσινές εκτιμήσεις του BBC υπάρχουν 2.300 τέτοιες γέφυρες σε όλη την Κίνα). Ο καταιγισμός κατασκευής υάλινων γεφυρών εγκαινιάστηκε το 2016 με τη μήκους 430 μέτρων γέφυρα Zhangjiajie Grand Canyon Glass Bridge, η οποία τότε ήταν και η μακρύτερη και αυτή που ήταν σε μεγαλύτερο ύψος (το πλήθος των επισκεπτών που συνέρευσε οδήγησε, μέσα σε δύο εβδομάδες, τις αρχές σε απαγόρευση της πρόσβασης). Η γέφυρα αυτή έχασε τα σκήπτρα της το 2018 από τη μήκους 488 μέτρων κρεμαστή γέφυρα Hongyagu, η οποία είχε σχεδιαστεί με δυνατότητα ταλάντωσής της για να «αναστατώνονται» αυτοί που τη διασχίζουν.
    16. webTV

      Engineer

      Βρίσκεται στο νοτιότερο σημείο της νορβηγικής ακτογραμμής, εκεί όπου συναντιούνται οι καταιγίδες από το Βορρά και το Νότο. Τα θαλάσσια είδη ευδοκιμούν εδώ τόσο στα αλμυρά όσο και στα υφάλμυρα νερά για να συμβάλουν στη βιοποικιλότητα της περιοχής. Το εστιατόριο που έχει σχεδιαστεί από τους αρχιτέκτονες της Snøhetta λειτουργεί επίσης ως ερευνητικό κέντρο για τη θαλάσσια ζωή, παρουσιάζοντας αφιερώματα στην άγρια πανίδα της θάλασσας και στη βραχώδη ακτή της νότιας άκρης της Νορβηγίας.
          Στα Νορβηγικά, το «under» έχει τη διπλή έννοια του «κάτω» και του «θαύματος». H μονολιθική μορφή 34 μέτρων του κτηρίου, μισή βυθισμένη στη θάλασσα, διαχωρίσει την επιφάνεια του νερού για να ακουμπήσει απευθείας στον βυθό πέντε μέτρα πιο κάτω.

      Η κατασκευή έχει σχεδιαστεί για να ενσωματώνεται πλήρως στο θαλάσσιο περιβάλλον της με την πάροδο του χρόνου, καθώς η τραχύτητα του κελύφους από σκυρόδεμα θα λειτουργεί ως τεχνητός ύφαλος, φιλοξενώντας τα φύκια και άλλα θαλάσσια στοιχεία.

      Με τα μεγάλα τοιχώματα από μπετόν να κείνται επί της απόκρημνης ακτογραμμής, η κατασκευή είναι κατασκευασμένη για να αντέχει σε μεγάλες πιέσεις από τις δύσκολες συνθήκες της θάλασσας. Όπως ένα βυθισμένο περισκόπιο, το τεράστιο παράθυρο του εστιατορίου προσφέρει θέα στον βυθό καθώς αλλάζει καθ 'όλη τη διάρκεια των εποχών και τις ποικίλες καιρικές συνθήκες.    Το έργο ολοκληρώθηκε το 2019, απολαύστε το και να θέλετε μπορείτε να κλείστε μια θέση...                         Πληροφορίες και εικόνες από snohetta.com    
    17. webTV

      Engineer

      Μπορεί στην Ελλάδα να μην διαθέτουμε βαριά βιομηχανία και να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, όμως υπάρχουν αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί στο παρελθόν και φτιάχνονται ακόμα και σήμερα στη χώρα μας.
      Βγαίνουμε στο... Αιγαίο και αναζητούμε κάτι διαφορετικό, αναζητούμε μία νέα Ελλάδα στις Κυκλάδες και σε πέντε νησιά. Μαζί με Jet Ski και σκάφοι καλύπτουμε εκατοντάδες μίλια και ανακαλύπτουμε τρία αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί στην Ελλάδα. 
      Στη Σύρο ανακαλύπτουμε τRCH Automotive ο αμιγώς ηλεκτρικό Enfield E8000 που φτιάχτηκε τη δεκαετία του ’70. Στη Μύκονο τα 8 ξεχωριστά ελληνικά Buggy της και στη Σαντορίνη οδηγούμε το RCH Speedster το οποίο βγαίνει και μάλιστα είναι διαθέσιμο και με ελληνικές πινακίδες.
      Στα παραπάνω νησιά αλλά και στα υπόλοιπα που επισκεπτόμαστε ανακαλύπτουμε νέα πράγματα, θαυμάζουμε τις μοναδικές εικόνες της χώρα μας και απολαμβάνουμε…
      Περισσότερες πληροφορίες και πλάνα για τα οχήματα μπορείτε να δείτε στη σειρά Jet Tour Greece σε ειδική ενότητα του καναλιού «Βασίλης Σαρημπαλίδης» : 
       
       
    18. webTV

      Engineer

      Αυτά είναι τα 5 υψηλότερο ξενοδοχεία στον κόσμο:
      5) Saint Regis Hotel | Shenzhen, China
      4) Signiel Hotel | Seoul, South Korea
      3) Park Hyatt Hotel | Shanghai, China
      2) Ritz Carlton Hotel | Hong Kong, China
      1) The Rosewood Hotel | Guangzhou, China
       
    19. webTV

      Engineer

      Απίστευτη είναι η έκταση της καταστροφής από την έκρηξη στη Βηρυτό, όπως καταγράφεται σε βίντεο από drone.
      Οι νεκροί στην πρωτεύουσα του Λιβάνου από την καταστροφή, η οποία αποδίδεται σε δυστύχημα με αποθηκευμένο νιτρικό αμμώνιο, είναι τουλάχιστον 100, και γύρω στους 4.000 είναι οι τραυματίες.
       
    20. webTV

      Engineer

      Αν και μέχρι στιγμής οι εικόνες που είχαμε από τον πλανήτη Άρη ήταν αρκετά αφηρημένες, ήταν πάντα ικανές να μας συναρπάζουν. Ωστόσο οι άνθρωποι του ElderFox Documentaries χρησιμοποίησαν εικόνες που έστειλαν στην Γη τα τρία rover της NASA, Spirit, Opportunity και Curiosity, για να δημιουργήσουν το παρακάτω βίντεο που προέκυψε από μια συρραφή χιλιάδων εικόνων υψηλής ανάλυσης.  
      Παρόλο που οι κάμερες είναι υψηλής ποιότητας, ο ρυθμός με τον οποίο τα rover μπορούν να στείλουν δεδομένα πίσω στη γη είναι η μεγαλύτερη πρόκληση. To Curiosity μπορεί να στείλει δεδομένα απευθείας στη γη με 32 kilobit ανά δευτερόλεπτο.  
      Αντ 'αυτού, όταν το rover μπορεί να συνδεθεί στο Mars Reconnaissance Orbiter, που είναι σε τροχιά γύρω από τον Άρη, έχουμε καλύτερες ταχύτητες, δηλαδή 2 Megabyte ανά δευτερόλεπτο.  
      Ωστόσο, αυτή η σύνδεση είναι διαθέσιμη μόνο για περίπου 8 λεπτά κάθε αρειανή ημέρα. Όπως θα περίμενε κανείς, η αποστολή βίντεο HD σε αυτές τις ταχύτητες θα απαιτούσε πολύ χρόνο. Καθώς τίποτα δεν κινείται στον Άρη, είναι πιο λογικό να γίνεται λήψη και αποστολή φωτογραφιών. Από αυτές τις εικόνες, με κατάλληλη επεξεργασία, δημιουργήθηκαν τα πανοραμικά/μωσαϊκά που βλέπουμε στο βίντεο.  
      Το αποτέλεσμα είναι απίστευτο γιατί η ανθρωπότητα δεν έχει δει ποτέ ένα ουράνιο σώμα, και συγκεκριμένα τον πλανήτη Άρη, με τόση λεπτομέρεια και σε κινούμενη εικόνα.  
      Ας ρίξουμε λοιπόν μια πιο προσεκτική ματιά στον Κόκκινο Πλανήτη κι ας προσπαθήσουμε να τον οραματιστούμε ως το δεύτερο σπίτι της ανθρωπότητας, μια πραγματικότητα που οι επιστήμονες αναμένουν ότι θα μπορούσε να συμβεί στο μέλλον.   Σημειωτέων ότι το βίντεο έχει σχεδόν φθάσει τα τρία εκατομμύρια views μέσα σε λίγες μόνο μέρες,  
      Πηγή: ElderFox Documentaries
    21. webTV

      Engineer

      Ανακαλύψτε τα πιο μοντέρνα έργα σχεδιασμού ξενοδοχείων του 2020. Από κορυφαίους σχεδιαστές εσωτερικών χώρων και διαφορετικά στυλ. Κάθε ξενοδοχείο αντιπροσωπεύει μια από τις πιο κορυφαίες τάσεις του 2020.   Συγκεκριμένα στο βίντεο θα δείτε: Arize Hotel, Thailand Art Hotel Paradiso, Ibiza Bvlgari Resort, Dubai Can Bordoy Grand House & Garden, Palma de Mallorca Tianjin Luxury Hotels – Conrad Tianjin, China Equinox Hotel, New York Four Seasons- Mοntreal, Canada Hilton Astana, Kazakhstan Hishvahan Hotel, Turkey Hotel Storchen, Zurich Il Sereno Hotel- Lago Di Como, Milan Intercontinental Lyon Hotel, France JW Marriott Qufu, China Magic Hotel, China Moye Hotel, China My Chelsea Boutique Hotel, London Prestige Hotel, Malaysia Room Mate Bruno Hotel, Rotterdam  
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.