Jump to content

Sisyphus

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Ουδέτερη

1 Follower

About Sisyphus

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
  1. Το ερώτημα διατυπώθηκε σαφέστατα στην πρώτη δημοσίευση. Μάλιστα είναι και με bold χαρακτήρες και συμβαδίζει απόλυτα με τον τίτλο που επέλεξα.
  2. Το θέμα έχει σκοπό το σαφή προσδιορισμό του αντικειμένου του ελεγκτή δόμησης. Ο φόρτος εργασίας είναι σχετικός με το ερώτημα. Φυσικά και δεν ξεκίνησα ένα θέμα για να θίξω τους δημοσίους υπαλλήλους. Δεν φταίνε αυτοί για τις αποφάσεις άλλων. Σ ευχαριστώ για την απάντηση.
  3. Το νόημα είναι ότι ο φόρτος εργασίας τους έχει μειωθεί κατά πολύ. Νέες οικοδομές υπάρχουν ελάχιστες και για τα αυθαίρετα όσο ισχύει κάποιος νόμος τακτοποίησης δεν υπάρχει ιδιαίτερη δουλεια γι αυτούς. Με βάση την απάντησή σου μάλλον περισσεύει αρκετός κόσμος.
  4. Καλή χρονιά να χουμε. Τα τελευταία χρόνια η ανέγερση νέων οικοδομών έχει μειωθεί δραματικά. Σε όλες τις διαδικασίες που χρειάζεται μηχανικός επικρατεί η πρακτική του περιορισμού του ρόλου του ελεγκτή. Ουσιαστικά το ρόλο αυτό αναλαμβάνει ο ελεύθερος επαγγελματίας μηχανικός. Οι περισσότεροι είχαμε διαπιστώσει το φόρτο εργασίας των πολεοδομιών κατά την τακτοποίηση των ημιυπαιθρίων. Όμως τώρα η τακτοποίηση των αυθαιρέτων γίνεται ηλεκτρονικά. Ακόμα και για πιο απλές διαδικασίες όπως έκδοση βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης οι μηχανικοί της πολεοδομίας έχουν απεμπλακεί αφού αρκεί η βεβαίωση του ελεύθερου επαγγελματία μηχανικού. Το ερώτημά μου είναι απλό. Ποιο είναι το αντικείμενο των μηχανικών της πολεοδομίας; Δεν ξέρω αν οι νέες ονομασίες όπως υπηρεσία δόμησης είναι πιο εντυπωσιακές από τις προηγούμενες ή βοηθούν σε κάτι. Αυτό που ξέρω είναι ότι ο φόρτος εργασίας για την πολεοδομία είναι σημαντικά μειωμένος. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά η πρώτη φράση των υπαλλήλων (αφού πουν καλημέρα) είναι «να απευθυνθείτε σε ιδιώτη μηχανικό» πριν προλάβει να ολοκληρώσει το ερώτημά του ο μη μηχανικός πολίτης. Το δεύτερο και τελευταίο ερώτημά μου είναι γιατί χρειάζεται να πληρώνονται άνθρωποι για να επαναλαμβάνουν μονότονα κάτι που θα μπορούσε να γραφτεί σε μία κόλλα χαρτί και να κολληθεί στην πόρτα;
  5. Ρώτα να σου πουν σίγουρα από την αρχή. Εγώ στο τέλος πληρώνομαι και τότε κόβω την απόδειξη. Το ποσό μπορεί να εξοφληθει τμηματικα δεν υπάρχει προβλημα. Μπορείς να έχεις πάρει προκαταβολή και το υπόλοιπο μετά και να κόψεις δύο αποδείξεις.
  6. Το πρώτο που σου χρειάζεται είναι μηχανικός. Για να μάθεις αν υπάρχει περίπτωση να μπει σύντομα στο σχέδιο χρειάζεσαι πληροφορίες. Ξεκίνα από το δήμο και απο μηχανικους που ασχολούνται με την περιοχή.
  7. Ε αφού κατάφερε να κάνει και κάτι μπράβο του. Το θυμόμαστε μέχρι να φτάσει η κρίσιμη στιγμή. Το ξεχνάμε για λίγο και μετά το ξαναθυμόμαστε.
  8. Άλλο αν έχει και γκρεμίσματα. Κανονικά πρέπει και αναλυτικό αλλά μάλλον θα αρκεστούν στο συμβατικό.
  9. Θα μάθουμε το φθινόπωρο τον τρόπο που θα φορολογηθούμε για φέτος??? Ωραία.....
  10. Έχεις υπόλοιπο δόμησης; Δε χρειάζεσαι αναλυτικό γιατί οι διαρρυθμίσεις θα είναι στο κομμάτι του κλειστού Η/Χ. Δεν κάνεις αλλαγή διαρρύθμισης. Μόνο συμβατικό θες.
  11. Προδιαγραφές: http://www.elinyae.gr/el/item_details.jsp?cat_id=852&item_id=2568
  12. Το κόστος για τέτοιου είδους δουλειά είναι πολύ μεγαλύτερο από 8,5 χιλιάρικα. Δεν μιλάω για την πολεοδομία. Το θέμα είναι πόσο; Εγώ δεν θα ήμουν σίγουρος ούτε μετά τις ενισχύσεις γιατί τα δεδομένα είναι ανακριβή.
  13. spy1551 δεν σε αμφισβητώ. Συμφωνώ μαζί σου. Δεν ξέρω σχολή αρχιτεκτόνων μηχανικών στο εξωτερικό μόνο αρχιτεκτόνων. Αν ξέρει κάποιος σχολή Α.Μ. στο εξωτερικό ας μου πει.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.