Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σπίτι απο cob


Recommended Posts

Καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα, θα ήθελα να σας ρωτήσω για ένα θέμα ,το οποίο εδώ στην Ελλάδα δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο και απο όσους μηχανικούς ρώτησα ,έλαβα διάφορες απόψεις..

 

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι μηχανικός ούτε αρχιτέκτονας ούτε έχω καμία σχέση με αυτά τα επαγγέλματα..

 

Μια γνωστή μου ενδιαφέρεται να φτιάξει σπίτι απο πηλό, (cob house)  το οποίο θα είναι βιοκλιματικό, μόνο με φυσικά υλικά, ξύλο ,άχυρο χώμα και πέτρα, σχεδόν όπως τα έφτιαχναν παλαιά! Ένα σπίτι φιλικό ως προς το περιβάλον και φυσικά ως προς αυτους που θα μείνουν μέσα σε αυτό. Το σπίτι θα το φτιάξουν οι ίδιοι οι ιδικτήτες και δεν τους ενδιαφέρει να πληρεί όλα τα προαπαιτούμενα,  όπως αντισεισμικοτητα κτλ.

 

Λοιπόν γνωρίζετε τι ακριβώς συμβαίνει με τις άδεις? Και γι ποιό λόγο πρέπει να πληρώσει όσο θα της κόστιζε ένα συμβατικό σπίτι με μπετά μέσα σε μια μεγαλούπολη , από την στιγμή που δέν χρειάζεται ούτε αρχιτεκτονική μελέτη μιας και δεν θα είναι κατι τέραστιο , μιλάμε για ένα μικρό εξοχικό στην μέση ενός χωραφιού σε απομακρισμένο σημείο της Έλλαδας....Με το ΙΚΑ τι συμβαίνει?

Έντάξει συμφωνώ με το γεγονός ότι το κράτος Δεν εχει μια ΄και ψάχνει κοροίδα ,να αρπάξει ότι μπορεί ... μπορεί κάποιος να μου απαντήσει ,εάν υπάρχει κάποιος τρόπος δίκαιας φορολόγισης του κτίσματος ,  σ αυτην την χώρα, ωστε να μην αναγκαστεί να φτιάξει άλλο ένα αυθαίρετο...Οι άνθρωποι θέλουν να έιναι νόμιμοι ,όχι κοροίδα ! Ελπίζω να με συνχωρέσετε για το ύφος.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

εχω ασχοληθει λίγο με την "εναλλακτική δόμηση" (δεν είναι τιποτα το εναλλακτικό απλα ενας αλλος τρόπος  τον οποίο ακολουθούσαν παλιότερα)

 

λοιπον ειναι αυτονοήτο ότι χρειάζεται άδεια σε αρτιο και οικοδομησιμο οικόπεδο

οποτε χρειαζεσαι τοπογραφικό σε ΕΓΣΑ με την μελλοντική θεση του κτιριου να φαίνεται