Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβή μηχανικού, Φορολογικά


bt.architecture

Recommended Posts

το λ στο on-line του τεε (αμοιβές ιδιωτικών έργων του τεε ) έχει αλλάξει σε 0.23253

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Για ακόμη μια φορά είναι γελοίο το λιγότερο να χρησιμοποιείς άρθρα του 696 χωρίς την προϋπόθεση της ελάχιστης αμοιβής που ορίζει το 515

 

μόνο σε εμένα και τον γκουζγκούνη φαίνεται παράλογο;;;

 

 

Επιπλέον το ίδιο το ΤΕΕ έχει θεσμοθετήσει ελάχιστη αποζημίωση μηχανικού για εργασίες που δεν περιλαμβάνονται στον κώδικα αμοιβών. Ενδεικτικά αναφέρω: ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ – ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΕΙΣ – ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ, Η΄ ΓΙΑΥΠΗΡΕΣΙΕΣ κατ' ελάχιστον 300 ευρώ ...
Τελείως λάθος!

 

το σύστημα αμοιβών του ΤΕΕ έχει υπολογισμό για τις τοπογραφικές μελέτες με ελάχιστη αμοιβή προφανώς την ελάχιστη νόμιμη, δηλαδή, το 5000λ σύμφωνα με το 515.

 

Επίσης το ότι υπάρχει διάκριση της αμοιβής αναλόγως της εμπειρίας είναι απολύτως φυσιολογικό γιατί γενικά ο χρόνος εργασίας μειώνεται αντιστρόφως αναλόγα της εμπειρίας (όλοι το βλέπουμε αυτό καθώς περνάνε τα χρόνια) και προφανώς για την ίδια εργασία θα υπολογιστεί η ίδια αμοιβή για μηχανικούς με διαφορετική εμπειρία σύμφωνα με το άρθρο του 696

Link to comment
Share on other sites

ο μηχανικός όπως ξέρουμε είναι ένα σεβαστό μέλος στην κοινωνία και ο κάθε γονιός αισθάνεται περήφανος αν τα καταφέρει το παιδί του.

Αυτή η κοινωνία με έκπληξη μέσα σε αυτό τον οικονομικό πανικό παρακολούθει τον τεχνικό κόσμο να απαξιώνει 200 ή 250Ε πού κάποιος θέλει 5ημέρες για να βγάλει και να ζητούν μέχρι και 1500Ε γιατί έτσι βγάζει κάποιο λ.Βέβαια να πούμε ότι υπάρχουν και πιό λογικοί ,αυτοί είναι παλιοί μηχανικοί πού γνωρίζουν την πράξη, και λένε ας είμαστε πιό σοβαροί.

ό κόσμος τα βγάζει δύσκολα καί αντί να κάνετε το σταυρό σας πού έστω και έτσι σας βγήκε δουλειά κάνετε (μερικοί) παράλογες σκέψεις. Μήν ξεχνάτε ότι στη ρύθμιση του Σουφλιά δεν απαιτούνταν τεχνική έκθεση.Έπίσης σε λίγο καιρό θα βγεί ο νόμος των αυθαιρέτων και σίγουρα εκεί δίκαια θα πληρωθήτε καλύτερα αφού είναι πιό δύσκολες περιπτώσεις.

Τι δυσκολία έχει μία τεχική έκθεση αν είναι ένας απλός η/χ,ισόγειο γκαράζ κλπ, ό ιδιοκτήτης έχει όλα τα σχέδια και στην πολεοδομία πάει αυτός για την κατάθεση;

ό νόμος είναι σαφής ότι η τεχνική έκθεση αφορά αποκλειστικά και μόνο τον συγκεκριμένο χώρο και δεν έχετε ευθύνη για κάτι άλλο.

μην απαξιώνετε τα λεφτά του κόσμου αν είναι κάτι απλό και απαιτουνται 1 ή 2 ώρες

Ο κόσμος πρέπει να συνεχίσει να σας εμπιστεύεται.Θυμηθείτε πάλι ότι στού κ.Σουφλιά δεν ήταν υποχρεωτική.Εκτιμώ πάντα τον τεχνικό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως και εξαιτίας του αρθρου 696 δεν βλέπω κάποια πρόθεση για περικοπή δικαιωμάτων στους νέους (και εγώ νέος είμαι για να μην παρεξηγούμαι) και συμφωνώ με τον τρόπο ορισμού, με την λογική οτι ο νέος θα κάνει πιο πολλές μέρες απο ότι ένας παλιός.

Εξάλλου δεν αναφέρει ελάχιστη πχ 1000λ, αλλα αναφέρει ελάχιστη 1000λ ανά μέρα εργασίας.

Τώρα όσο αφορά το 5000λ του αρθρου 515 πιστεύω πως δεν ισχύει στην περίπτωση αυτή(μακάρι να έχω άδικο) αλλα απο την στιγμή που η αμοιβή ορίζεται για ένα νέο 1000λ ημερησίως, το βλέπω παράλογο για εργασία μιας ή δύο ημερών να πρέπει να πάρει 5000λ δηλαδή σαν να δούλεξε 5μέρες.

Link to comment
Share on other sites

ο μηχανικός όπως ξέρουμε είναι ένα σεβαστό μέλος στην κοινωνία και ο κάθε γονιός αισθάνεται περήφανος αν τα καταφέρει το παιδί του.

Αυτή η κοινωνία με έκπληξη μέσα σε αυτό τον οικονομικό πανικό παρακολούθει τον τεχνικό κόσμο να απαξιώνει 200 ή 250Ε πού κάποιος θέλει 5ημέρες για να βγάλει και να ζητούν μέχρι και 1500Ε γιατί έτσι βγάζει κάποιο λ.Βέβαια να πούμε ότι υπάρχουν και πιό λογικοί ,αυτοί είναι παλιοί μηχανικοί πού γνωρίζουν την πράξη, και λένε ας είμαστε πιό σοβαροί.

ό κόσμος τα βγάζει δύσκολα καί αντί να κάνετε το σταυρό σας πού έστω και έτσι σας βγήκε δουλειά κάνετε (μερικοί) παράλογες σκέψεις. Μήν ξεχνάτε ότι στη ρύθμιση του Σουφλιά δεν απαιτούνταν τεχνική έκθεση.Έπίσης σε λίγο καιρό θα βγεί ο νόμος των αυθαιρέτων και σίγουρα εκεί δίκαια θα πληρωθήτε καλύτερα αφού είναι πιό δύσκολες περιπτώσεις.

Τι δυσκολία έχει μία τεχική έκθεση αν είναι ένας απλός η/χ,ισόγειο γκαράζ κλπ, ό ιδιοκτήτης έχει όλα τα σχέδια και στην πολεοδομία πάει αυτός για την κατάθεση;

ό νόμος είναι σαφής ότι η τεχνική έκθεση αφορά αποκλειστικά και μόνο τον συγκεκριμένο χώρο και δεν έχετε ευθύνη για κάτι άλλο.

μην απαξιώνετε τα λεφτά του κόσμου αν είναι κάτι απλό και απαιτουνται 1 ή 2 ώρες

Ο κόσμος πρέπει να συνεχίσει να σας εμπιστεύεται.Θυμηθείτε πάλι ότι στού κ.Σουφλιά δεν ήταν υποχρεωτική.Εκτιμώ πάντα τον τεχνικό κόσμο.

 

Κατα πασα πιθανοτητα δεν εισαι μηχανικος..

 

Σε παρακαλω προσθεσε το επαγγελμασου γτ παραβαινεις τους κανονισμους του φορουμ

 

Εχω λοιπον να σου πω...

 

1. Αν ειναι ολα ροδινα ειναι μια χαρα και τα**********.. εγω σου λεω οτι 95% των περιπτωσεων θα ψαχνουμε 20 μερες μονο για να βγαλλουμε ακρη....

2. Δεν γνωριχεις την ευθυνη του μηχανικου, στην τεχνικη εκθεση που βαζει την υπογραφη του

3. Ο μηχανικος δεν πληρωνεται με την ωρα...Αντε πες και το ιδιο στον καρδιοχειρουργο που θα σου παρει 10000 για 3 ωρες επεμβαση....

4. Οι παλιοι μηχανικοι καταντησαν τον κλαδο και την κατασκευη στα χαλια που βρισκεται σημερα.. Αν θελουν αν δουλεψουν κ με 5Ε....

Link to comment
Share on other sites

όταν μιλάτε για 20 ημέρες ενώ σας λέω ότι ό ιδιοκτήτης έχει όλα τα σχέδια της πολεοδομίας και ο χώρος αποτυπώνεται πλήρως στα σχέδια τότε αν μη τι άλλο υπερβάλλουμε.Πιστεύω να έχετε δεί την εγκύκλιο και το υπόδειγμα της έκθεσης και την απλοτητά της σε πολλές περιπτώσεις.

Ευθύνη μπορεί να έχετε σε πολλά που υπογράφετε στην καριέρα σας αλλά στο συγκεκριμένο ο νόμος και η εγκύκλιος είναι σαφής μη κοροιδευόμαστε.

ο καρδιοχειρούργος θα μού σώσει τη ζωή, κακώς θα πληρωθεί τόσο και αφού πιστεύεις αυτά περί των παλιών συναδέλφων σου δεν έπρεπε να το αναφέρεις κάν, και ο αστροναύτης θα πάρει αρκετά κ.τ.λ

στο site o καθένας όταν πρωτομπαίνει ζητάει τα φώτα των παλιοτέρων μηχανικών και όλοι κάνατε κάποτε πρακτική σε γραφεία τους και προσπαθήσατε να δείτε πώς δουλεύουν και σκέφτονται κυρίως στην πράξη.Άν δεν υπήρχαν παλιοί δεν θα υπήρχαν νέοι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εισαι συναδελφος και δεν μπορω να σου δωσω να καταλαβεις....

 

Εγω σου λεω οτι και τα σχεδια να εχει ο ιδιοκτητης η κατασκευη σιγουρα θα παρεκλινει απο τα σχεδια οχι μονο για τα 15τμ που θα ειναι ενας ΗΧ...

 

Εξαλλου σου ειπα οτι αν ειναι απλη η υποθεση, τα *********** ειναι μια χαρα...

 

Δεν εχεις καταλαβει (και δεν μπορεις να καταλαβεις) οτι και ο μηχανικος θα σου σωσει τη ζωη (δεν μιλαω φυσικα για τακτοποιηση του ΗΧ)

 

Αυτα περι παλιοτερων τα εχω πει κ σε συναδελφους...και τους εχω παει στο γραφειο τους σχεδια για να μου τα "εξηγησουν". .Αυτη ειναι η αποψη μου και τη λεω...Εγω ευτυχως στην αρχη βρηκα βοηθεια απο νεους συναδελφους και ειμαι τυχερος σαυτο...Οι συναδελφοι καταλαβαινουν ποιους εννοω παλιοτερους...

 

 

Τι δυσκολία έχει μία τεχική έκθεση αν είναι ένας απλός η/χ,ισόγειο γκαράζ κλπ, ό ιδιοκτήτης έχει όλα τα σχέδια και στην πολεοδομία πάει αυτός για την κατάθεση;

 

 

Αυτο ακουγεται μελο......Οταν κλεινατε τον ΗΧ ή κανατε το υπογειο γκαρσονιερες ΞΕΡΑΤΕ τι κανατε... Αυτο και σαν συμπληρωμα περι παλαιοτερων που σας λεγανε "ελα μωρε κλειστο, ολοι αυτο κανουν, ποιος θα το δει"..

Link to comment
Share on other sites

ο ιδιώτης έχει πάντα την επιλογή να γκρεμίσει το αυθαίρετο και να μην πληρωσει τίποτα στον μηχανικό

 

δηλαδή να τη βγάλει στο τζάμπα όπως έκανε τόσα χρόνια που το χρησιμοποιούσε παράνομα και καταχρηστικά

Link to comment
Share on other sites

ο νόμος σε υποχρεώνει γιά να το τακτοποιήσεις να πληρώσεις τον μηχανικό.Στο λεωφορείο αν σε πιάσουν χωρίς εισιτήριο και πληρώσεις πρόστιμο και ο ελεγκτής είναι ελέυθερος επαγγελματίας πρέπει να σου κόψει πολλαπλάσιο του προστίματος την αμοιβή του;

μη λέτε ότι δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί δεν είμαστε συνάδελφοι.Στο 90% όταν πρόκειται για η/χ, κλειστά γκαράζ (όχι σοφίτες γιατί εκεί έχετε δίκιο ότι απαιτεί τρέξιμο) στους συγκεκριμένους χώρους πού θα σας ζητήσουν οι ιδιοκτήτες να τακτοποιήσουν δεν παρεκλίνουν τα σχέδια χιλιοστό.Έχει μπεί παράθυρο στην ανοικτή πλευρά του η/χ και τζαμαρία αντί γκαραζόπορτα στο γκαράζ.Γιά αυτό το χώρο και μόνο έχετε ευθύνη και αν συμβουλευτείτε δικηγόρο θα σας πεί το αυτονόητο, ότι ο νόμος είναι σαφής και μην τον παρερμηνεύουμε.

Αφού παραδέχεστε ότι και τα 200Ε παραείναι καλά αν είναι να τρέξεις μόνο 1ώρα γιατί δεν το δέχεστε σαν κατώτερο (και 150Ε) όλοι και αν έχει παραπάνω τρέξιμο να το συμφωνείτε με τον πελάτη;

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με το λεωφορειο δεν το επιασα...

 

Στην πολεοδομικη νομοθεσια ο μονος που μπορει να συμβουλεψει ειναι ο μηχανικος..

 

Δεν ειναι μονο η τεχνικη εκθεση....Θελει τρεξιμο (αποτυπωση, σχεδια, ραντεβου κτλ...)

 

Τα 200Ε ειναι αρκετα ΜΟΝΟ για ευκολες περιπτωσεις...

 

Για να κλεισει το θεμα εδω...

 

1.οπως ειπε και η συναδελφος, αν θελετε γκρεμιστε τα και αν δεν υπαρχει καταγγελια θα πληρωσετε μονο το Χασαν με τη βαριοπουλα

2. Οι αμοιβες τον μηχανικων δεν ειναι παζαρι, "βαλτε ολοι 200 αντε 150Ε"...Εδω η καλη τακτοποιηση με 50Ε!!!!!!!

3. αν ψαξετε σιγουρα θα βρειτε και με 100Ε....οποτε τι να συζηταμε τωρα...

 

Αν ψαχνετε προσφορα απο μηχανικο, γτ αυτο μας λετε, μιλατε για δικη σας υποθεση, καντε μια βολτα στην περιοχη σας....

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.