terry 3,537 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Μαλλον δεν τα λες σωστα συναδελφε. Δες το θεμα "Τιμολόγιο από Κύπρο" Link to post Share on other sites
dgt 23 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Το θέμα έχει συζητηθεί εκτενώς στο topic "Τιμολόγιο από Κύπρο". Ρίξτε μια ματιά εκεί... Δηλαδή, για ένα προιον/υπηρεσία απο άλλο κράτος εκπίπτεις το ΦΠΑ στην ελλάδα? Δεν νομίζω! Όταν αγοράζεις κάτι απο την ΕΕ, το invoice δεν περιλαμβάνει VAT (ΦΠΑ), αλλά πρέπει να έχεις κάνει έναρξη ενδοκοινοτικών συναλλαγών: να υποβλαλεις δήλωση, κάθε μήνα ή μόνο τον μήνα που έγινε η αγορά εαν δεν αγοράζεις κάθε μήνα, στα δε βιβλία σου το ποσο θα το περάσεις σαν εξοδο αλλα και σαν εσοδο ώστε ο ΦΠΑ να είναι μηδεν (για αυτό το τελευταίο δεν ειμαι σιγουρος εαν το λεω σωστα). Στο topic που αναφέρα παραπάνω τα λεει αναλυτικά ο SOTHRIS, ο οποίος είναι λογιστής. Tov SOTHRIS δεν τον γνωριζω.... Αυτα που σου λεω μου τα ειπαν στη ΔΟΥ οπου πηγα με το τιμολογιακι ανα χειρας. Η εναρξη ενδοκοινοτικων συναλλαγων αφορουν στη μεταπωληση. Link to post Share on other sites
terry 3,537 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Συναδελφε δε σε μαλωσε κανεις ουτε ειπε οτι κανεις λαθος.. Αλλα η ΔΟΥ δεν ειναι να τις εμπιστευεσαι και πολυ...(μην πεις το αντιθετο) Διαβασε στο θεμα "Τιμολόγιο από Κύπρο" (κανε μια αναζητηση) Θα βρεις πληροφοριες... Ο SOTHRIS ειναι λογιστης.. Link to post Share on other sites
dgt 23 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Η δήλωση intrastat (άφιξης ή αποστολής), υποβάλλεται από τους υποκείμενους στον ΦΠΑ επιτηδευματίες, εγκατεστημένους στην Ελλάδα, όταν πραγματοποιούν ενδοκοινοτικές αποκτήσεις (εισαγωγές από ΕΕ), ή ενδοκοινοτικές παραδόσεις αγαθών (εξαγωγές προς χώρες της ΕΕ), και όχι για την παροχή ή τη λήψη υπηρεσιών. Χωρια που το οριο intrastat ειναι , νομιζω , 10000 ευρω ετσι κι αλλιως προϊοντα ή υπηρεσιες Οτι πει ο SOTHRIS.... αλλα ο x_user πιο πανω μαλλον τα λεει καλα Link to post Share on other sites
pk10gr 22 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Εχει οντως συζητηθει και αλλου.. Εγω εχω φερει απο Ιταλια τα επιπλα του γραφειου μου.. Ενδοκοινοτικες συναλλαγες και τιμολογια χωρις ΦΠΑ.. Σε περιπτωση Αγγλιας ζητας αν μπορει η εταιρια να αναφερει και την ισοτιμια ημερας ή το ποσο και σε ευρω.. Στα εξοδα κανονικα σε ειδικη στηλη. Λογιστης θα ξερει καλυτερα τι και πως δουλευει. Link to post Share on other sites
tpanag 400 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Καλά να λείπει. Δεν κάνω τίποτα και τους τα χαρίζω. Link to post Share on other sites
SOTHRIS 1,057 Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 1) εάν είσαι ιδιώτης, τότε το ΦΠΑ είναι το ΦΠΑ της χώρας από όπου γίνεται η αγορα του αγαθού.2) εάν είσαι επαγγελματίας τότε έχεις τη δυνατότητα να το αγοράσεις όπως στην περίπτωση 1) ή αλλιώς να ζητήσεις απαλλαγή του ΦΠΑ, οπότε και θα πληρώσεις ΦΠΑ εδώ υπολογιζόμενο με βάση την ελληνική νομοθεσία. Προκειμένου να μην σας χρεώσουν ΦΠΑ κατά την αγορά πχ Η/Υ ή επίπλων από κοινοτική χώρα χρειάζονατι δύο προυποθέσεις α) Να έχετε δηλώσει ενδοκοινοτικές συναλλαγές (αποκτήσεις) και β) να αποδυκνύεται με κάποιο τρόπο (μεταφορικά έγγραφα) η αποστολή-μεταφορά των αγαθών-εμπορευμάτων εκτός της συγκεκριμένης χώρας. Σε διαφορετική περίπτωση η πώληση είναι "λιανική" και θα πληρωθεί ο ΦΠΑ χωρίς να μπορείτε να τον εκπέσετε στην Ελλάδα. Ισοτιμίες ευρώ και λίρας δεν χρειάζεται να γράφονται επί των τιμολογίων (INVOICES), τις βρίσκουμε εδώ (ΕΛΛΑΔΑ) από το υπ. οικονομικών. Υποχρέωση του λήπτη είναι η μηνιαία δηλώση ενδοκοινοτικών αποκτήσεων. Σχετικά με την στατιστική δήλωση INTRASTAT το όριο (κατώφλι) για την υποβολή είναι : ΑΦΙΞΕΙΣ 130.000,00 ΕΥΡΩ και ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ 90.000,00 ΕΥΡΩ. Link to post Share on other sites
skifx 29 Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 Εταιρεία παροχής αρχιτεκτονικών υπηρεσιών με έδρα στη Κύπρο, ποιούς εξαιρεί από το ΦΠΑ στην έκδοση τιμολογίων ή αποδείξεων; thanks για όποια απάντηση. Link to post Share on other sites
alej 422 Posted January 24 Share Posted January 24 Όσοι αγοράζουν από Amazon.de θα γνωρίζουν για τις ενδοινοτικές συναλλαγές και τα invoices που εκδίδονται για τις αγορές. Όλα καλά μέχρι εδώ. Υπάρχουν όμως και εταιρείες (με Γερμανικό ΑΦΜ) με έδρα Κίνα και οι οποίες αν και αγοράζεις χωρίς ΦΠΑ τελικά δεν μπορούν να εκδώσουν τιμολόγιο. Η ερώτησή μου είναι αν τελικά αυτές οι συναλλαγές είναι φορολογικά νόμιμες; Για παράδειγμα αυτή η εταιρεία μου ανέφερε ότι δεν εκδίδει Invoices. Detailed Seller Information Business Name:Shenzhen Yuanchang Keji Youxiangongsi Business Type:Privately-owned business Trade Register Number:91440300MA5FDH8F0K VAT Number:DE323814235 Customer Services Address: Area C, 10th Floor, Building 2, Han Hai Da Innovation Tech P Yu Tang Street,Yulv No. 7 Industrial Zone, Guang Ming Distri Shenzhen Guangdong 518107 CN Business Address: Area C, 10th Floor, Building 2, Han Hai Da Innovation Tech P Yu Tang Street,Yulv No. 7 Industrial Zone, Guang Ming Distri Shenzhen Guangdong 518107 CN Link to post Share on other sites
voxson 47 Posted January 25 Share Posted January 25 (edited) Παράθεση How should a non-EU business handle EU VAT? Register your company for EU VAT. Verify your customer: Who are they? Where are they? Charge VAT, if you need to. Provide detailed VAT invoices (and keep record of them, too!) Submit quarterly VAT returns. Από τον οδηγό για ΦΠΑ εδώ: https://www.quaderno.io/blog/what-you-must-know-about-vat-if-you-have-customers-in-europe Edited January 25 by voxson Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now