Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ποιός υπογράφει το χαρτί του Ανελκυστήρα για την ΔΕΗ;


sdim

Recommended Posts

Καλησπέρα.

 

Εκτός από το ελεύθερο επάγγελμα είμαι και μηχανικός σε γραφείο ανελκυστήρων, και συνήθως υπογράφω το αντίστοιχο έγγραφο.

 

Μου έτυχε όμως ένας πελάτης του οποίου του είχα κάνει τις μελέτες για την πολεοδομία να βάλει ανελκυστήρα από άλλον (δεν πειράζει, ελεύθερη αγορά έχουμε ).

 

Το χαρτί του Ανελκυστήρα για την ΔΕΗ το υπογράφει ο μηχανικός που έκανε τις μελέτες για την άδεια (εγώ) ή ο μηχανικός του γραφείου ανελκυστήρων;

 

Μπορώ να είμαι μηχανικός εγκαταστάτης σε δύο τεχνικά γραφεία ανελκυστήρων; (αν υπογράψω τα σχέδια θα φαίνομαι εγκαταστάτης σε 2 τεχνικά γραφεία)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το θέμα της καταχώρησης ανελκυστήρων στη Διεύθυνση Ανάπτυξης είναι λίγο μπερδεμένη και ακόμα κι εγώ που έχω ασχοληθεί εδώ και τρία χρόνια δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι γίνεται, η μάλλον για ποιο λόγο γίνεται με τον τρόπο αυτό. Αλλο η μελέτη που κατατίθεται στην πολεοδομία και άλλο η μελέτη που κατατίθεται στη Διεύθυνση Ανάπτυξης (Νομαρχία) κι αυτό γιατί σε όλες τις περιπτώσεις (χωρίς να μου έχει τύχει κάποια εξαίρεση) τις συντάσουν και υπογράφουν διαφορετικά πρόσωπα (δεν πάει η ίδια μελέτη και στις δύο υπηρεσίες όπως πχ στην ΕΠΑ και μετά στην πολεοδομία)

Ετσι για την κάθε υπηρεσία εγκαταστάτης θεωρείται αυτός ο οποίος υπέγραψε την αντίστοιχη μελέτη και σχέδιο.

Για να απαντήσω στο ερώτημά σου τώρα τη δήλωση για τη ΔΕΗ την υπογράφει αυτός ο οποίος ανέλαβε να καταθέσει μελέτη στη Διεύθυνση Ανάπτυξης άρα ο συνεργάτης του γραφείου ανελκυστήρων που ανέλαβε την εγκατάσταση, οπότε δεν έχεις καμια δουλειά να ασχοληθείς εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση επ αυτού. Πολιτικός μηχανικός μπορεί να υπογράψει μελέτη για ανελκυστήρα σε μικρή κατοικία στην οποία μπορεί να υπογράψει και τα μηχανολογικά;

Link to comment
Share on other sites