Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επέκταση μπαλκονιού με λαμαρίνα


 

Recommended Posts

έχεις δίκιο BAS ,

απλά θεωρώ πως επειδή ο Γιάννης έχασε το φίλο του είναι υπερ ευαισθητοποιημένος σε θέματα αστοχίας

Link to comment
Share on other sites

Σας διαβεβαιω οτι εχουμε πανω απο 1200 ατυχηματα αυτου του τυπου απο το 2003 μέχρι σημερα. Ο/Η μηχανικός δεν μπορει να προβλεψει τι θα γινει σε 30 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Ο/Η μηχανικός δεν μπορει να προβλεψει τι θα γινει σε 30 χρόνια.

Πολλά πράγματα αλλάζουν από στιγμή σε στιγμή. Μια εκτίμηση κάνουμε, αλλά πρόβλεψη μετά από 30 χρόνια δύσκολο. Ας επενδύσουμε στον έλεγχο και στην ασφάλεια λοιπόν.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή στο Ελλάντα είναι όλα μπάχαλο, αδυνατώ να πιστέψω (όχι τον κ. Ροδόπουλο αλλά το ΕΚΑΒ) πως έχει γίνει καταγραφή ατυχημάτων που προκλήθηκαν λόγω μη σωστής μελέτης της κατασκευής ή σε αυθαίρετες κατασκευές.

Το πολύ-πολύ να καταγράφουν ότι έπεσε ο Χ από το μπαλκόνι ή έπεσε από το μπαλκόνι το μάρμαρο και χτύπησε τον Υ.

Δηλαδή απλή καταγραφή του γεγονότος.

Εδώ στα τροχαία ατυχήματα και δεν γίνεται ακριβής καταγραφή του συμβάντος και διερεύνηση των πραγματικών λόγων του ατυχήματος.... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια δεν μιλαμε για κακη μελέτη αλλα για τραυματισμούς απο αποκολήσεις σκυροδεματος, αστοχιες υλικων, κλπ. Η βάση ειναι σε συνεργασια με την αστυνομια και καλύπτει μονο καταστάσεις οπου υπήρχε τραυματισμός.

Link to comment
Share on other sites

Άρα σωστά λέω παραπάνω.

Απλή καταγραφή των συμβάντων χωρίς διερεύνηση της αιτίας πρόκλησης του. Ίσως μόνο πιθανολόγηση αυτής (αστοχία υλικών)

Link to comment
Share on other sites

Είναι όπως στα τροχαία όπου σε εθνική οδό ξαφνικά έχει ισόπεδο κόμβο και βάζουν όριο ταχύτητας 50 από 110...

Εκεί αν πεταχτεί κάποιος από το ΣΤΟΠ και αυτός που τρέχει στην εθνική τρέχει με 70, δεν θα καταγραφεί ως παραβίαση ΣΤΟΠ, ούτε ως κακός σχεδιασμός κόμβου, ούτε πιθανή έλλειψη φωτισμού κλπ, απλά θα καταγραφεί ως "τροχαίο λόγω υπερβολικής ταχύτητας", γι' αυτό και τα περισσότερα τροχαία έχουν ως αιτία ή την υπερβολική ταχύτητα ή το αντικανονικό προσπέρασμα...

 

σόρυ για το οφ τόπικ... ξεφύγαμε!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανεξαρτητα απο τη νομιμοτητα του εγχειρήματος, καλο θα ητανε να υπολογιστουν τα στατικα φορτια στον προβολο και επισης η αντοχη σε μια διαταξη ανομοιομορφου φορτιου τουλαχιστον 500 κιλων σε ολη την κατασκευη.

επισης καλο θα ηταν να υπολογιστει τυχον ταλαντωση της κατασκευης σε συνθηκες ακραιες πχ, σεισμος. Πριν προχωρησεις καλο θα ηταν να φρεσκαρεις τα μαθηματικα σου και την αντοχη υλικων που ενδεχομενως διδαχτηκες. Αλιως μιλα με π/μ και προχωρα προσεκτικα. γνωμη μου επισης η παραλληλη στηριξη και σε αλλα σημεια εκτος του προβολου.

Φιλικα Θέμος

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.