Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κανένα ελληνικό πανεπιστήμιο στη λίστα των 200 κορυφαίων ΑΕΙ της εφημερίδας "Times"


ilias

Recommended Posts

Δηλαδή στο εξωτερικό που δεν υπάρχουν αιώνιοι, δεν αντιμετωπίζουν τα παιδιά εκεί τα ίδια οικονομικά προβλήματα, υγείας, εργασίας κτλ? Εμείς είμαστε οι έξυπνοι ή παραχαιδεύουμε τα Ελληνόπουλα? Οι παρατάξεις τι εξυπηρετούν? Αναβαθμίζουν τις σχολές ή αποτελούν μια καλή προυπηρεσία στο βιογραφικό καποιου που έχει όνειρο να γίνει ο αυριανός πολιτικός και να πάρει μια πρώτη γεύση από την διαφθορά του πολιτικού συστήματος (συμφεροντα, λαμογιές κτλ..)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 255
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Γιατί η πλειοψηφία των φοιτητών έχει στο μυαλό της την καλοπέραση και μετά τα μαθήματα;

 

Γιατί τους δίνουν τη δυνατότητα τα πανεπιστήμια να το κάνουν.

 

Έχω δει εγώ άτομο μέσα στην εξέταση να ωρύεται σε καθηγητή να τον περάσει στο μάθημα γιατί δεν έχουν οι γονείς του λεφτά για ενοίκιο άλλο ένα εξάμηνο...

 

Όχι ότι ήταν σωστή η συμπεριφορά του, διάβασε αλλά λίγο.....και τα είδε όλα μπλε στην εξέταση.

 

Ας ίσχυε χρονικός περιορισμός (εύλογος...όχι 10 χρόνια) και τότε θα έβλεπα τους αιώνιους.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν είμαι και εγώ υπέρ της κατάργησης των παρατάξεων. Από εκεί και μετά όμως είναι λάθος να συγκρίνουμε το τί συμβαίνει στο εξωτερικό με το τί συμβαίνει στην Ελλάδα. Από όσο μπορώ να γνωρίζω εκεί υπάρχει ένα διευρυμένο σύστημα υποτροφιών το οποίο εξασφαλίζει την εκπαίδευση σε όσους το αξίζουν. Επιπλέον και σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα δεν σπουδάζουν όλοι. Δεν είναι αναγκαστικό να σπουδάσεις για να θεωρηθείς αξιότιμο μέλος της κοινωνίας. Κλείνοντας στο εξωτερικό ο καθένας σπουδάζει αυτό που πραγματικά θέλει (και μπορεί) και όχι την 2-3-20η επιλογή του επειδή άλλαξε η κατάταξη των βάσεων...

Link to comment
Share on other sites

Οι παρατάξεις τι εξυπηρετούν? Αναβαθμίζουν τις σχολές ή αποτελούν μια καλή προυπηρεσία στο βιογραφικό καποιου που έχει όνειρο να γίνει ο αυριανός πολιτικός και να πάρει μια πρώτη γεύση από την διαφθορά του πολιτικού συστήματος (συμφεροντα, λαμογιές κτλ..)

Ο Τσίπρας τι είναι;

Ο κορυφαίος γιατρός - μπασκετμπολίστας Κικίλιας υποψηφιος περιφερειάρχης; που πλέον αποκαλέιται μόνο γιατρος

 

είναι μεγάλος ο κατάλογος !!!!

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη διαφορά όμως cna..

Οι φοιτητές εκεί, πήγαν και έσπασαν τα γραφεία των Συντηρητικών.

Δεν πήγαν να σπάσουν τα πανεπιστήμια τους, γιατί τα σέβονται.

Ας πάνε και τα δικά μας τα τσογλανια να σπάσουν την Ρηγίλλης και την Ιπποκρατους. Αλλά δεν πάνε...πάνε και σπάνε τα κακόμοιρα τα πανεπιστήμια.

Αυτή είναι και η διαφορά ποιότητας λαών φίλε μου..

Link to comment
Share on other sites

...Αυτή είναι και η διαφορά ποιότητας λαών φίλε μου..

 

Και ειδικότερα κομματικών παρατάξεων (ποιος άλλος καθοδηγεί τις εγχώριες φοιτητικές κινητοποιήσεις? από τις οποίες πάντα απείχα). Διότι αν μου λέγανε εμένα (στα νιάτα μου) να πάω να σπάσω τα γραφεία κυβερνώντων και αντιπολιτευόντων θα το' κανα...και ας έτρωγα το δακρυγόνο στη μάπα!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν έβαλα τον σύνδεσμο για να τονίσω το τμήμα των αντιδράσεων όσο για να δούμε τις παροχές του πανεπιστημίου προς τους φοιτητές...

Πάντως το γράφω εδώ αν και ήθελα να το γράψω στο θέμα με το ΔΝΤ. Η κακή μας νοοτροπία τα φταίει...

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφισβητώ τα προβλήματα που έχουν τα ελληνικά πανεπιστήμια. Ομως τα αποτελέσματα κάθε είδους αξιολογήσεων πρέπει να αξιολογούνται και από το ποιος κάνει αυτή την αξιολόγση. Δεν λέω ότι τα αποτελέσματα αυτά είνα ανακρηβή. Υπενθυμίζω ότι λίγο πριν από την οικομική κατέρρευση της Goldman και της Lehaman, οι "οίκοι" τις είχαν αξιολογήσει θετικά.

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής: πως συμφωνούν αυτά τα απολέσματα με το γεγονός (αναφέρομαι σε ΠΜ) ότι η πρόεδρος της CEB είναι Ελληνας καθηγητής, σε όλες τις επιτροπές Ευρωκωδίκων υπάρχουν Ελληνες, οι αντισεισμικοί κανονισμοί χωρών (ασφαλώς λιγότερο ανεπτυγμένων) συντάσσονται από Ελληνες.

Θέλω δηλ. να πω ότι σίγουρα αφενός η αξιολόγηση αυτή περιλαμβάνει υποδομές, εξοπλισμό, εργαστήρια κλπ που σαφώς μειονεκτούν τα ελληνικά πανεπιστήμια, αφετέρου εμπεριέχει και στοιχεία κατευθυνόμενα. Για να μην παρεξηγηθώ συμφωνώ απολύτως με τις παρατηρήσεις όλων των συναδέλφων σχετικά με τα προβλήματα που υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.